Super bedrijf

Goed duidelijke uitleg bij aankoop mooi snel werk geleverd, wel wat duurder, maar dat maakt alles goed

Fijne Firma

Goed mooi werk geleverd , denken met je mee ,wel wat duurder, maar daar heb je ook wat voor , Monteurs hebben mooi schoon en net werk geleverd

Fijne Firma

Prima zoals beloofd

De communicatie, was prima, het bedrijf is wel wat duurder, maar leveren goede kwaliteit, panelen en omvormers , het montage bedrijf ,werkt erg secuur, al met al ,zijn we erg tevreden hoe het verlopen is en alles ongeveer binnen een maand , dus ook nog snel

Ontzorgd in ieder opzicht

Nadat wij onze interesse voor zonnepanelen kenbaar hadden gemaakt kwam al vrij snel ( 3e week september ) iemand langs voor het kennismakingsgesprek. Het gesprek ging erg netjes en we waren er al vrij snel uit. 01 December zijn de zonnepanelen al geplaatst en de monteurs hebben er echt verstand van en werken zeer netjes. Wij zijn dik tevreden over Solar Oost

Ontzorgd in ieder opzicht

Duidelijke info, uitleg en correcte afhandeling

Gemoedelijk gesprek gehad waar we alle vragen konden stellen (en ook achteraf). In 3 weken na akkoord lagen de zonnepanelen er al op (werkend) door nette, professionele monteurs.

Goede service goede kwaliteit

Goed advies gehad en aan de hand daarvan ook met hun in zee gegaan. De begeleiding is top en ook de installatie is goed geregeld. De nazorg is prima geregeld. Ik kan ze zeker aanbevelen.