Afspraak is afspraak!

Netjes afgewerkt en bij twijfel eerst overleg.

Professioneel en helder

Eerlijke en duidelijke uitleg. Ook het plaatsen ging als een speer!

Prima en deskundig

Het contact verliep van begin tot eind prima.

Persoonlijk en zeer netjes

De uitleg was erg duidelijk en bij vragen kon ik bellen en kreeg zeer helder en persoonlijk advies. De installatie ging zeer netjes en de vriendelijke monteurs dachten goed mee. Verder een goede kwaliteit en 25 jaar garantie op alles.

Fijne service!!

Solaroost is in verhouding tot andere aanbieders wel wat prijziger bij aanschaf maar dat word ruimschoots goed gemaakt in service, materiaal, monitoren van de installatie en de garanties. Ik ben erg tevreden!!

Prima bedrijf om zonnepanelen te laten plaatsen.

Goede ervaring met het plaatsen van onze zonnepanelen. Goed geadviseerd en geholpen. Keurige levering en plaatsing. Ook mogelijk om te betalen dmv je energie rekening, dus geen spaargeld nodig voor deze goede investering.

prima afgehandeld

alles ging prima zeer tevreden

Goed en duidelijk.

Ze communiceren goed en duidelijk je weet waar je aan toe bent en zijn erg klant gericht. Fouten worden kunnen gemaakt worden als het hier gebeurt word het snel hersteld en opgelost. Raad het bedrijf zeker aan voor andere.

Zeer tevreden van begin tot eind en verder

Nadat thuis een adviseur is geweest en duidelijk alles had uitgelegd, hebben we de zonnepanelen aangeschaft. Op 28 februari 2021 zouden de panelen geplaatst worden. Een dag daarvoor worden we gebeld of we betere panelen wilden zonder bij betaling, maar het werd dan wel een maand later. Hier zijn we mee akkoord gegaan. Uiteindelijk zijn ze op 1 april 2021 langs geweest. Om 8 uur werden de panelen geleverd en de monteurs stonden ook mooi op tijd voor de deur. Na even een beetje puzzelen was er de mooiste oplossing gevonden en toen lagen de panelen ook vrij vlot op hun plek. Nadat alles geïnstalleerd was kregen we uitleg en is alles netjes achter gelaten. Er moesten nog 2 afdekplaten gemonteerd worden, maar die waren op. Binnen een week kwam de monteur weer langs en zijn deze alsnog gemonteerd. De panelen werken prima. Wij zijn dan ook zeer tevreden over het gehele traject en de aardige mensen bij Solar Oost.

Komen afspraken na en nette montage met goed personeel

Goed georganiseerd

Vriendelijk , klantgericht , betrokken.

Alles geregeld!

Fijne manier om aan zonnepanelen te beginnen. Duidelijke uitleg, gehele pakket in 1

Goede, eerlijke en snelle service.

Het adviesgesprek was een prettige en duidelijke ervaring, alle voors en tegens werden netjes uitgelegd. Vlak voor het plaatsen van de zonnepanelen kregen we bericht dat er net een nieuw/beter type zonnepaneel beschikbaar was. We zouden deze tegen dezelfde prijs ook mogen laten plaatsen, al duurde dat een maandje langer. Was een fijne verrassing! Verder was de plaatsing in een halve dag klaar, alles was netjes achtergelaten en het werkt als een zonnetje.

We zijn goed geholpen, goed advies

We zijn goed geholpen, goed advies

Netjes behandeld en kunt altijd ff bellen met een vraag

Netjes en correct ook prima monteurs die geen rommel achterlaten.

Goede service en begeleiding in gehele proces vanaf eerste kennismakinggesprek t.e.m. plaatsing

Prettig contact, zeer bereikbaar, duidelijke uitleg, snelle plaatsing met een prima installatiebedrijf.

Vakkundige installatie van, op het oog, kwalitatief hoogwaardige zonnepanelen.

Helaas bracht het Coronavirus wat vertraging, maar uiteindelijk zijn de 14 zonnepanelen vakkundig geïnstalleerd. De bevestiging en afwerken zijn zeer naar wens. Ter compensatie van de uitgestelde montage zijn er panelen met een hoger rendement geleverd, een mooi en passend gebaar in deze grillige tijden.

Altijd vriendelijk geholpen

Door de corona crisis in het voorjaar heeft de plaatsing van de zonnepanelen behoorlijk vertraging opgelopen. Uiteindelijk alles goed geregeld (Solar Oost heeft de helft van de kosten van de vertraging vergoed) en is alles keurig geplaatst. Uiteindelijk een prachtige bos bloemen gekregen als dank voor het vertrouwen.

Fantastisch werk

Solar Oost heeft ons enorm veel vertrouwen gegeven en heeft ons niet teleurgesteld hierin. De communicatie zou iets beter kunnen, even een telefoontje de dag voor alles geïnstalleerd zou worden was fijn geweest, maar verder vinden wij het een fantastisch betrouwbaar bedrijf.

Duidelijk en no nonsence

Ondanks tegenslagen waar zowel wij als Solar Oost geen aandeel in hadden en waardoor de zonnepanelen bij driekwart jaar later dan verwacht konden worden geplaatst, zijn we zeer tevreden. Telkens telefonisch contact en een oplossing. En toen het eindelijk zover was, lagen de panelen in een halve dag op het dak door vakkindige installateurs waar Solar Oost mee samenwerkt.

Het contact was altijd plezierig. De uitleg duidelijk en de montage ging probleemloos en snel.

We hebben altijd op een prettige manier contact gehad en ik voelde me vrij om vragen te stellen. Ik ben altijd respectvol te woord gestaan en de uitleg was altijd duidelijk. Ook vond ik het sympathiek dat ik betere zonnepanelen kreeg voor het zelfde geld. Gewoon omdat Solar Oost vond dat ik ook van mocht profiteren van meer opbrengst per zonnepaneel.

Goed en betrouwbaar

Goed bedrijf die doet wat ze zeggen. De manier van betalen sprak mij erg aan. Dit is uiteindelijk berekend op onze situatie en klopt ook. Wij hebben nu een aantal weken gewacht om goed te kunnen beoordelen als alles werkt en ook klopt qua opbrengst. De berekening die van te voren is gemaakt klopt ook exact. Dit was voor ons een fijne bevestiging. Installatie is ook goed gedaan. Dus een fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Zeker een aanrader

Voor mensen die van ouderwetse service houden. Dit is de partij die je zoekt. Ik sta in mijn omgeving erom bekend dat ik dingen goed uitzoek en soms teveel. Bij solaroost sprak mij aan dat je de panelen kon krijgen zonder van te voren te hoeven investeren. Nadat ze het bij ons thuis hebben uitgelegd was het ons duidelijk en kwam het ook uit. Vaak wordt aan de telefoon mooie dingen beloofd die uiteindelijk niet uitkomen. Dit is hier niet het geval. Alles kwam exact uit. En ook de producten die worden gebruikt zijn van top kwaliteit. Installatie ook vakkundig gedaan. Zeer tevreden! En mijn schoondochter ook die heeft inmiddels ook panelen van solaroost.

Heel tevreden.

Wij zijn via een actie bij ons in de buurt in contact gekomen met Solar Oost. Zij konden zonnepanelen leveren zonder investering. Dit klonk ons goed in de oren en hiervoor zijn we met solar oost in gesprek gegaan. Dit is helder en duidelijk bij ons thuis uitgelegd. Ze zitten er nu een week erop en zijn ontzettend tevreden over hoe alles is gegaan. Zeker een aanrader als mensen een goede betrouwbare partij willen hebben.

Zeer prettig en professioneel.

Ik heb de plaatsing van de zonnepanelen als erg prettig ervaren. Geen last van de installateur gehad. Mijn kinderen konden gewoon op bed zonder dat ze wakker werden. Alles is super snel geregeld. Voordat wij er erg in hadden, hadden we een afspraak staan om de zonnepanelen te plaatsen. Ik beveel iedereen dit aan.