Solaroost heeft het allemaal goed geregeld. Van adviesgesprek tot montage. Ook bij vragen konden we altijd bellen, Thomas stond ons altijd goed te woord. Zou ze zeker aanbevelen.

Alles goed geregeld

Fijn adviesgesprek vooraf gehad bij ons thuis. In het hele proces goede begeleiding gehad. Montage mensen waren zeer deskundig! Heel handig dus je alle opbrengst in de app kunt bijhouden. Inloggegevens kwamen wat laat maar na een telefoontje had ik ze binnen 1 dag.

Komen alle afspraken na en leveren kwaliteit.

Snelle service

Binnen 3 weken had ik de panelen op het dak. Na een goed informatief gesprek de afspraak gemaakt om zonnepanelen te laten plaatsen. Binnen 3 weken stonden de installateurs bij mij voor de deur om de boel te plaatsen. Ik heb gekozen voor 6 panelen. Voor hun een middagje werk. Ze hebben aansluitend alles uitgelegd en hun rommel weer opgeruimd. In het kort, geen aanmerkingen.

Ze nemen de tijd voor je als klant!

Ze komen eerst thuis om de mogelijkheden uit te leggen. Een vrijblijvende kennismaking. Erg prettig. Daarna als je als klant akkoord gaat wordt alles duidelijk en efficiënt geregeld. De zonnepanelen worden met zorg geïnstalleerd is onze ervaring.

Uitstekende communicatie

Vanaf het begin uitstekende communicatie. Wat ze beloven doen ze ook echt. Echt heel erg tevreden over dit bedrijf en de medewerkers. Topteam...

Solaroost is een uitstekend zonnepanelenbedrijf. Ze bieden hoogwaardige zonnepanelen en het installatie team is deskundig en zorgen voor een snelle installatie. Wij zijn zeer tevreden.

Heel erg tevreden

Antwoord op al je vragen, een hele goede uitleg. Alles goed en snel geregeld. Wij zijn zeer tevreden zeker een aanrader.

Alles is goed verlopen.

Relaxed, vakkundig en serieus.

Nadat wij de beslissing genomen hadden om met Solar Oost in zee te gaan, dachten wij dat het nog wel enige tijd zou gaan duren. Des te groter was de verrassing dat we gebruik konden maken van een uitgevallen afspraak. Het contact met alle partijen verliep vlot en duidelijk. Tijdens de installatie kregen we te maken met 2 jonge, maar zeer vriendelijke en vakkundige monteurs die de tijd namen voor het plaatsen, maar zeker ook voor de uitleg en instructie. Binnen een ochtend lagen de 9 panelen keurig op ons dak en kon het opwekken beginnen. Een week na plaatsing werd ik gebeld of alles naar wens was verlopen. Kortom: zeer tevreden!

Keurige vriendelijke nette jongens Gr Simone

goed advies, snelle levering en montage

Ik ben zeer tevreden over alles, Een goede uitleg en advies, je blijft op de hoogte gehouden worden van de status. Snelle plaatsen door goed opgeleide Nederlands praten jongens.

Goed en net aankoop verkoop gesprek. Prettig vervolg door binnendienst en fijne afwikkeling door montage team waarna er nog een terugkoppeling was of alles naar behoren was afgehandeld. Van onze kant, alleen maar lof.

Wat ben ik blij met Solar Oost

Snel, schoon, netjes en ook nog vriendelijk! Alles doet het en ziet er prachtig uit op het dak!

Zeer tevreden klant

Van begin tot het eind

Goed geregeld en snelle levering!!

Zeer positieve ervaring met Solar Oost! Van sales gesprek tot uitvoering (door installatie bedrijf die in hun opdracht werken) alles perfect geregeld! Levertijd van 13 weken nagekomen. Zonnepanelen zonder investering. Doen!

Hoogwaardig product en service

Ik was al 5 jaar bezig om een leverancier te vinden voor panelen op ons ongunstig gelegen dak! Solar Edge zei: Ja hoor, dat kan zeker! Ik was dus wel benieuwd naar waarom zij het wel rendabel konden aanleggen. De verkoopadviseur heeft het geduldig uitgelegd. Nieuwe technieken, daglichtpanelen, omvormers. Duurzaam systeem, dat recyclebaar is. En ook klaar is voor toekomstige ontwikkelingen, zoals uitbreidng of accu's. Solar Edge ontzorgt je ook dmv 25 jaar garantie, productie monitoren en langskomen als die niet de norm haalt. Binnen 3 maanden lagen ze netjes op het dak, nauwelijks gemerkt dat ze geïnstalleerd werden. De klantenservice was top en ondersteunde alle stappen mbt financiering en aanmelding panelen. Het is en blijft een flinke investering (er zijn vast goedkopere partijen op de markt) maar kwaliteit in materialen en service is ook wat waard!

Vlot geregeld, goed bereikbaar

Nadat we alles hadden doorgenomen, n.a.v. de offerte is alles in werking gezet. De zonnepanelen liggen sinds deze week erop (duurde anderhalve dag voor 15 panelen) en van start tot finish was het binnen 6 maanden. Wij zijn, tot nu toe, erg tevreden, zowel over de communicatie, als over de uitvoeing.

Goed door gewerkt 09.45 hier 15.00 uur weer weg

Ik ben er blij mee en heb ze ook bij de buren aanbevolen.

Zeer correct bedrijf !

Snel geholpen , goed advies en keurige mensen

Uitstekende firma

Firma is top, snelle plaatsen, na 2 maanden terwijl andere +-6 maanden afgeven

dat heel te vreeden ben

jullie zijn topps

Goede service , goede contact , netjes afwerking

We hebben een goed gesprek gehad met adviseur en zijn goed uitgelegd wat betreft zonnepanelen vervolgens is er goed contact gehouden met ons wat betreft het plaatsen van zonnepanelen en daarna is ook netjes contact geweest hoe de plaatsing van zonnepanelen is gegaan

Wat er beloofd en afgesproken wordt komen jullie na!

Wat er besproken en uitgelegd werd door de account manager tijdens ons gesprek thuis is nagekomen. Snelle levering, alles compleet en kundige installatie. Alles zorgeloos geïnstalleerd. Wij bevelen ze dan ook ten zeerste aan. Betrouwbaar bedrijf met vriendelijke service.