Gezellige entertainment

Leuke avond gehad met leuke quiz vragen. Voor elk wat wils Leuk om met je vrienden te spelen. Zeker aan te bevelen

ABCD quiz-3: 1 van de 2 presentatoren is niet te verstaan

Leuke vragen, de ABCD quiz versie 3. Alle vragen worden gesteld door 2 presentatoren. De presentator met het witte shirt is niet te verstaan. Alle teams bij ons hadden hier last van; heel jammer want hierdoor is spel plezier voor groot deel weg.

• Hoe tevreden ben je over de presentator of begeleider?

Beste Katja, Wat jammer dat jullie Quizavond niet goed is verlopen. We hebben direct na een aantal reacties over het geluid de Quiz uit de webshop gehaald, maar helaas niet iedereen op tijd kunnen bereiken. Komende week staat de Quiz weer online met wél goede audio. Om je toch een leuke Quiz te bezorgen, zou ik je de 2020-Quiz willen aanbieden, zodat je kunt zien dat de Quizzen echt leuk kunnen zijn en dit helaas ergens is fout gegaan bij het exporteren van de video's en we niet structureel Quizzen aanbieden. Als je de 2020-Quiz wilt doen, mail ons dan even op het mailadres van waaruit je de spelcode hebt ontvangen, dan zorgen we dat dit in orde komt. Hopelijk heb je dan na het spelen van de Quiz ook een wat positievere mening over onze Quizzen :) Groetjes en excuus voor het ongemak! Dion

Teleurstellende, matige quiz

Inloggen komt vrij nauw, van de 7 teams niemand de quiz af kunnen maken. 3 teams hebben een nieuwe inlogcode gekocht. Jaartallen vragen is not done in een muziekquiz.. Jammer dat er geen beeldfragmenten te zien zijn en geen geluidsfragmenten. Mogelijk heeft dit met auteursrechten te maken maar dit had op een creatievere manier opgelost kunnen worden. Depressief decor met dode plant en platenkoffer. Absolute dieptepunt is een travestiet die lalala zingt en daar moet je dan van raden welk liedje het is... al met al... niet voor herhaling vatbaar... Vragen waren wel redelijk, met goede niveau-wisselingen.... mogelijk wordt de quiz met een aantrekkelijkere uitvoering beter.

• Hoe tevreden ben je over de presentator of begeleider?

Beste Joop, Wat vervelend om te lezen dat de Quiz niet goed is verlopen. Onze support is iedere dag tot 22:00 uur te bereiken om je bij te staan als er iets niet goed gaat met de Quiz. Over de inhoud, dit heeft inderdaad te maken met auteursrechten en zijn er hard mee bezig om dit als kleine speler voor elkaar te krijgen, maar dit is helaas al maanden een moeilijk onderwerp zullen we maar netjes zeggen :) De Quiz die je hebt gespeeld is 1 van onze eerste Quizzen. Graag zou ik je laten zien dat de nieuwere Quizzen een stuk beter zijn en nu deze de vuurdoop van de maand december hebben doorstaan, gaan we ook de oude Quizzen in een nieuw jasje steken. Ik zou je graag willen aanbieden om deze nieuwe Quiz te proberen. Hierover mag je contact met me opnemen via het mailadres van waaruit je de spelcode hebt ontvangen! Ik hoop dat je mening na het spelen van bijvoorbeeld de 2020-Quiz wat positiever is :) Groetjes, Dion

Fantastische digitale pubquiz

Bij Vitaal Flex houden we elk jaar een zomer bbq om de verbinding te zoeken met onze medewerkers en hen iets leuks te bieden. Echter door de maatregelen moesten we dit jaar een andere vorm van verbinding zoeken. We kozen voor een digitale pubquiz en stuurde de medewerkers van te voren een borreldoos om te nuttigen tijdens de quiz. Dion van Magna Entertainment heeft de presentatie van de quiz op zich genomen en wat maakte hij er een feestje van! Fantastische interactie met alle deelnemers, persoonlijk en vol gezellige humor. Zeker een aanrader!

• Hoe tevreden ben je over de presentator of begeleider?

Een sfeervolle en gezellige quiz met gevarieerde vragen

Samen met tien vriendinnen en tien moeders nam ik deel aan deze quiz. Het was een gezellig kippenhok, waar Ferdinand zeer goed mee om kon gaan. Hij zorgde voor een topsfeer en had een leuke quiz met gevarieerde vragen in elkaar gezet, top!

• Hoe tevreden ben je over de presentator of begeleider?

Gezellige en uitdagende quiz, lekker eten en een hele leuke quizmaster.nl

Dit uitje is een echte aanrader, we hadden een quiz met collega's in een gezellig eetcafé. De quizvragen varieerden behoorlijk dus iedereen kon zijn of haar specifieke kennis kwijt. Quizmaster Ferdinand speelde goed in op de groep en zorgde voor de nodige hilariteit. Het eten was echt lekker (ook de vegetarische en veganistische schotels) en we hebben allemaal een leuke avond gehad. Top!

• Hoe tevreden ben je over de presentator of begeleider?

Het leukste team-uitje dat ik mee heb mogen maken, lang niet meer ZO vreselijk gelachen!!!

- Geweldig gegeten - Tussen de gerechten door een spel als 'dames tegen de heren' - Interactie als personen onderling ipv alleen als collega's - Absolute aanrader!!!

briljant

We speelden tijdens het diner in een restaurant het spel de jongens tegen de meisjes. Iedereen kent de clichés over mannen en vrouwen. Nu werden daar vragen over gesteld met soms verrassende antwoorden. Je leert je collega's op een heel andere manier kennen. We hebben ontzettend gelachen. Het leukste uitje in jaren. We hadden een top spelleider: Ferdinand!

• Hoe tevreden ben je over de presentator of begeleider?

Goede Quizemaster die de groep perfect aanvoelde!

Pubquiz afgenomen als onderdeel voor ons jaarlijkse kerstfeestje. Een hele fijne ervaring met een zeer gedreven quizmaster die de groep goed aanvoelde en hier ook op een leuke manier op inspeelde!

• Hoe tevreden ben je over de presentator of begeleider?

Een hele geslaagde avond!!

Er was al snel een gezellige, ongedwongen sfeer. De vragen waren heel divers. Bij de verklaring aan het eind wil ik nog wel benadrukken dat ik geen klant ben (geweest) bij dit bedrijf.

Was erg gezellig

Leuk uitgevoerd!

• Hoe tevreden ben je over de presentator of begeleider?

echt een hele leuke gezellige avond gehad!

heel knap hoe de presentator tussen al die mensen (50, 60?) ook nog al die spelrondes wist te presenteren. Hij deed dat heel vrolijk en vriendelijk. Ik vond het heel gezellig, veel dank

Ranking the Stars

We hebben met het team Ranking the Stars gespeeld met na afloop een diner. Met z'n allen genoten. Alles was goed georganiseerd en bespreekbaar. Er werd rekening gehouden met onze wensen. Locatie was prima en het eten erg lekker. Onze host Ferdinand van Magna heeft het spel met alle geduld geleid ondanks dat we uitliepen waarvoor onze dank. Het spel is een aanrader als je je collega's op een hilarische manier beter wilt leren kennen.

• Hoe tevreden ben je over de presentator of begeleider?

Geweldige ervaring met leuke quizmaster!

Met een personeelsfeest een geweldige ervaring gehad met het 'ik hou van holland' spel. De quizmaster was erg enthousiast en nam iedereen mee in de beleving. Veel gelachen! Het was een super avond!

• Hoe tevreden ben je over de presentator of begeleider?

Leuke locatie, fijne restaurant en een gezellige entertainer.

Ik heb het erg naar mijn zin gehad en lekker gegeten.

Erg gezellig!!!!

net als op tv, goed georganiseerd en leuke presentator die alle medewerkers erbij heeft betrokken.

Gezellig

Gezellige sfeer. Vriendelijk personeel.

Super leuk

Super leuk Gezellig

Super gezellige avond!

Voor ons personeelsfeest hebben we de "Gek op Holland" avond gehad. Super leuke "quiz". Hele leuke presentator die de hele groep (65 vrouwen!) mee kreeg met van alles en nog wat. We hebben veel lol gehad! Kortom; zeer geslaagd.

• Hoe tevreden ben je over de presentator of begeleider?

Gezellige avond gehad met een leuke spelshow en prima presentator!

Leuke spelshow (de jongens tegen de meisjes)

• Hoe tevreden ben je over de presentator of begeleider?

Magna Entertainment maakte het personeelsuitje compleet!

Prettig contact en de quizmaster kon zich goed aanpassen aan het type mensen.

Heel erg leuk

Lekker afwisselend. Leuke vragen. Leuk zo tijdens het eten

• Hoe tevreden ben je over de presentator of begeleider?

We hebben een mooie avond gehad met onze vrijwilligers!

het was een gezellige avond waarin onze vrijwilligers hebben genoten! Een avond waar veel gelachen is en de meeste vrijwilligers leuk en competitief meededen. Doordat de groep groot was en niet even overzichtelijk was het voor sommige vrijwilligers moeilijk te volgen. Maar dat lag vooral aan de vrijwilligers zelf, vonden wij. Dion heeft zijn uiterste best gedaan om er een fantastische avond van te maken!! Groot compliment! Toen bijna iedereen ook nog mee de polonaise inzette was het feest compleet ;)

fantastisch

Wij vonden het heel erg leuk, de groepen waren goed verdeeld een leuke vlotte quizmaster. De invulling van de avond was perfect voor en tussen de gerechten door de spellen na het laatste gerecht de uitslag en een aardigheidje voor de winnaars, helemaal top.

geweldig

het was een ontspannen avond

Over Magna Entertainment

Magna Entertainment heeft ruim 10 jaar ervaring in het organiseren van Bedrijfsuitjes, Personeelsuitjes, teambuildingsactiviteiten en allerlei andere soorten uitjes en evenementen. Een uitje kan vele doelen hebben zoals, teambuilding, klantenbinding, promotie of privé elkaar beter leren kennen. Wij zorgen ervoor dat -wat voor uitje je ook zoekt-dit altijd perfect bij de wensen van jullie groep past.