Zeer matige uptime en hakkelend beeld

Twee dagen geleden Formuler Z8 gekocht met Europa pakket. Wat een teleurstelling wat stabiliteit betreft van vooral de Roemeense zenders. Staan nu allemaal zelfs op zwart. Aanfluiting en geld voor niks uitgegeven. Na herhaaldelijke meldingen niks geen verbeteringen hierin. Kon gisteren zelfs niet in het programma komen. Geld terug kan wel maar kost 120.00 daar de streamdienst niet retour kan. Mensen, zoek alstublieft een andere aanbieder.

Oplichting

Werkt niet geen reactie op vragen

Proefpakket goed daarna zeer slecht

Gedurende proefperiode goede kwaliteit daarna ging het snel bergafwaarts. Enkele dagen geen tv en op berichten via mail, whats-app en telefoon wordt totaal niet op gereageerd.

Na proefpakket alleen maar problemen

Tijdens de proefperiode ontvangst van de zenders en de beeldkwaliteit was prima. Daarna alleen maar problemen. Er wordt niet gereageerd zowel telefonisch als via de mail. Pure geldklopperij

....

Heel jammer dat als er problemen zijn (wat nu bij meerdere iptv het geval is) er niet word gereageerd op berichten. Zitten al weken zonder tv en hadden nog 1 jaar staan...lijkt me toch netjes als mensen zoveel betalen dat je gewoon even een bericht terug doet ipv mensen te blokken!! Dus mensen kijk even verder.

Geen reactie

De laatste week al verschillende berichten gestuurd, omdat ik maar een paar zenders ontvang uit mij red- pakket. Tot mijn ergernis krijg ik totaal geen reactie 😡

Eerste paar weken goed, daarna heel snel veel slechter

In het begin leek het allemaal wel te werken echter na een paar maanden viel het beeld steeds vaker op zwart en kregen we geen antwoord meer op vragen. Tot op heden hebben we geen contact meer kunnen krijgen met Ramon helaas.

sinds een paar dagen slecht

sinds dagen geen beeld gebeld en gemaild geen enkele reactie

Super service, kwaliteit en professionele hulp

Na 3 weken wikken en wegen toch contact genomen met nog enkele vragen. Super geholpen met duidelijke professionele en vriendelijke uitleg. Meteen besteld en de volgende dag reeds geleverd. Super makkelijk "Plug en Play" systeem.

Zeer behulpzaam snelle service dag zelf nog geholpen als je hup vraagd super goeie service en horie kwaliteit Mvg Eddy Debast

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

5 dagen geleden proefpakket besteld en niets ontvangen. Geen reactie via mail, contactformulier en Messenger. Oplichterij?

• Assortiment

ik had wat problemen met sommige kanalen en werd daarmee heel erg goed geholpen totdat het opgelost was dit is mijn derde iptv bedrijf waat ik bij ben maar veruit de beste qua service echt klasse echt een aanrader zonder twijfel

• Assortiment

Het probleem is opgelost de communicatie had beter gekund maar ik ben toch blij en tevreden dat het opgelost is

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik heb nou een tijd een all in one red pakket en nou hebben ze aan hun server lopen sleutelen en nou ben ik mijn Amerikaanse kanalen en een deel van mijn Engelse kanalen kwijt en de enige oplossing die ze hadden was om twaalf uur s nachts te gaan oplossen terwijl ik de dag er na moet werken en kinderen heb en nu ik er niet in meega laten ze niks meer van zich horen ik vind dit vreselijk aso gedrag

• Assortiment

Goede communicatie, uitgebreid assortiment, vriendelijke snelle service, oude apparatuur haperde nog al eens maar daar komt vervanging voor. Ga zo door, een aanrader dit!

• Assortiment

Echt top beeld.ik heb 55 inch tv.

• Assortiment

Wat vooral opvalt bij dit bedrijf is dat de communicatie zo fijn is! Altijd staan ze voor je klaar hoe je ook met ze communiceert. Ga zo door

• Assortiment

prima service. Snelle reacties. Achteraf gevraagd hoe t bevalt. Professioneel. Al mn vragen beantwoord!

• Assortiment

Prima kwaliteit en voornamelijk service!

• Assortiment

Goede en snelle service. Uitgebreid aanbod.Als er een probleem is wordt dit snel opgelost en info gegeven.vooral interessant omwille van de catch-up service (terugkijken) recentelijk mooi uitgebreid op de Belgische zenders. Zeer tevreden! Tip: meer Nederlandse ondertiteling op de 3 moviebox kanalen... Doe zo verder👍

• Assortiment

Goeie ervaring bij het aansluiten; gaan geen moeilijkheden uit de weg; goeie service. Zeker aan te bevelen !!!

• Assortiment

We hebben echt super scherp beeld en fijne tv indeling. Dus aan te bevelen!

• Assortiment

Prima beeld. Veel zenders goede service