Onze dochter heeft het heel erg naar haar zin gehad. Heeft veel geleerd op een leuke manier. Ze vond de leraar en leraressen erg lief. Als ouder vond ik het prettig te zien dat kinderen pas weg mochten tot een van de ouders aanwezig waren. En aankomst en weggaan werd netjes bijgehouden op de laptop. Onze dochter vond het zo leuk dat ze in de kerstvakantie weer naar bomberbot wilt. Alleen maar positieve indrukken opgedaan. Zowel onze dochter als wij als ouders. Zeer zeker aan te bevelen.

• Leerzaamheid

Tom vond het kamp geweldig! “Programmeren is echt heel leuk”

• Leerzaamheid

Matthijs heeft zo enorm van Bomberbot genoten! Al de eerste dag kwam hij zo enthousiast thuis, liet gelijk zijn codeerkunsten zien. Ook hele leuke vriendjes gemaakt. 4 dagen lang zagen we een super enthousiast en blij mannetje, die ook nog veel leerde! Helemaal top en echt een aanrader!

• Leerzaamheid

Vanaf dag 1 heeft onze zoon het geweldig gehad. Hij is alle dagen met veel plezier gegaan. Toen we op de tweede dag hem kwamen halen waren we wat aan de vroege kant. Hij zag ons, zwaaide en ging weer verder met waar hij mee bezig was. Hij stond duidelijk niet te springen om naar huis te gaan. Heerlijk als je kind met zoveel plezier tegelijkertijd nieuwe kennis op doet!

• Leerzaamheid

Mijn zoon vond het helemaal geweldig! Hij vond alles heel leuk, zo ook naar het bos gaan en dat soort dingen. Gezien hij volgend jaar weer graag naar kamp wil, zou ik het anderen natuurlijk aanraden!

• Leerzaamheid

Leuke enthousiaste docenten, wel in dit geval een lastig te bereiken plek. Mijn zoon heeft het leuk gehad op de cursus programmeren!

• Leerzaamheid

Zoon van 10 met veel interesse in schema’s/ codering/ bouwen van sites en op school te weinig uitdagend aanbod. Heeft genoten en wilde elke vakantie weer. Leuke mix scherm en buiten. Veel geleerd - website ook super mooi en echt tot werkelijkheid te lanceren. Vervolg op kamp 1 zou heel welkom zijn, wellicht ook met hoe je dan je site/game echt live kan zetten en wat dat behelst.

• Leerzaamheid

Mijn tweelingzonen van 8 1/2 jaar hebben deelgenomen aan een kamp in de zomervakantie, de Game-editie hebben zij gedaan. ik vroeg me af of ze niet te jong zouden zijn om alles aan te kunnen, maar er was zeer ervaren begeleiding, die ook op hun nivo kon helpen. Ze hebben echt heel veel opgestoken! En ze vinden het zo leuk, dat ze nu nog, 6 weken na het kamp, er bijna dagelijks naar vragen of ze mogen programmeren! En het mooie is, dat ze het ook nog helemaal zelfstandig kunnen. Het kamp is dus echt een aanrader, ze leren op een goede manier denken en ze vinden het ook nog heel leuk ook. De lokatie was nota bene in een schoolgebouw, in een vakantie, maar dat maakte helemaal niks uit, ze gingen iedere dag met veel plezier.

• Leerzaamheid

Mijn zoon heeft een geweldige week gehad. Veel geleerd over programmeren en logisch nadenken. Naderhand nog vaak verder geprogrammeerd aan de game die hij van de zomer heeft gemaakt. Naast het programmeren is er ook veel tijd voor buiten spelletjes. Zeker een aanrader.

• Leerzaamheid

Onze zoon heeft een hele leuke vakantieweek gehad. Hij zag er aanvankelijk erg tegenop, maar was na één dag helemaal om. Hij gaat nu naar de middelbare school en zou willen dat deze groep zijn nieuwe klas zou zijn :-) Een super leuke ervaring dus met enthousiaste begeleiding en nog leerzaam ook!

• Leerzaamheid

Onze zoon had geen enkele ervaring behalve dat hij Minecraft sinds kort speelt. Hij vond het daarom spannend om te doen maar het viel hem ontzettend mee. Kwam enthousiast thuis iedere keer en veel geleerd. ook nu maakt hij nog regelmatig spellen in scratch!

• Leerzaamheid

Onze dochter heeft een onwijs leuke week gehad en ook nog veel geleerd. Met haar 8 jaar een prachtige website gebouwd!

• Leerzaamheid

Superleuke week gehad. Elke dag met veel plezier gegaan. Goede week met veel leuke en afwisselende activiteiten. Zeker niet de hele dag achter de computer.

• Leerzaamheid

Leuke week, kind blij, ouders blij!

• Leerzaamheid

Yuri heeft een top kamp gehad. Hij vertelde elke dag uitgebreid over wat hij had gedaan en liet trots aan ons zien wat hij had gemaakt. De afwisseling van op de laptop werken en spellen spelen buiten/in de gymzaal was goed.

• Leerzaamheid

Super bedankt voor het top kamp, Guus heeft er veel van geleerd en genoten. Hij voelde zich dankzij de prettige leiding snel op zijn gemakt. Hij kan ons nu leren hoe we een game maken. Hij gaat graag naar het website kamp!

• Leerzaamheid

Onze zoonis heel erg enthousiast over de cursus die jullie aan het eind van de zomervakantie van 2018 in Halfweg hebben gegeven. Hij heeft veel geleerd, is trots op wat hij heeft gedaan en gemaakt en wil graag meer leren. Een mooie prestatie van hem en van jullie! Complimenten daarvoor. Vooral omdat hij eerst niet zo blij was dat hij hiervoor zijn vrije dagen zou moeten opgeven :-). De leiding en begeleiding was top. Goed verzorgd en duidelijke communicatie.

• Leerzaamheid

leuk!!!!!! Ik had geen enkele ervaring maar toch heb ik heel erg veel geleerd!

• Leerzaamheid

Mijn zoon kwam vol met enthousiaste verhalen thuis. Hij liet vol trots s'avonds aan ons zien wat hij allemaal geleerd heeft. Ook het buiten actief bezig zijn vond hij erg leuk. Hij heeft veel nieuwe vriendjes en vriendinnetjes gemaakt

• Leerzaamheid

Hele betrokken leiding. Kundig. Aardig. Gezellig. Groep niet te groot Veel buitenspelen en andere dingen doen om het coderen te compenseren Materiaal uitstekend op orde Volgend jaar weer!!

• Leerzaamheid

My daughter loved it and learned a lot!

• Leerzaamheid

Het is een mooie combi van nieuwe dingen leren en ontspannen. Onze zoon heeft genoten en was heel trots op wat hij heeft gemaakt! Mooi om te zien en zeker een aanrader!

Rigakade 10

1013BC Amsterdam