Voor onze zoon was het een super leuke ervaring. Hij heeft leren programmeren. Niet alleen van de begeleiders heeft hij geleerd maar ook van de medecursisten. Juist die interactie is zo leuk. En het is wel echt kamp! Zoveel leuke activiteiten en lekker buiten van alles gedaan. Nieuwe vriendjes gemaakt. Hij kwam elke avond vrolijk en fris met nieuwe ideetjes en vol energie en enthousiasme thuis. Hij gaat graag ook naar het zomerkamp.

• Leerzaamheid

Tim heeft het gamekamp in Rotterdam gedaan. Hij vond het geweldig, heeft echt veel geleerd in 4 dagen! Als klein punt van aandacht zou ik willen meegeven: kijk uit dat je niet aan het eigen succes ten onder gaat! Er waren nu twee keer zoveel kinderen als vorig jaar hoorde ik. Daardoor was er soms ruimtegebrek, wat nu nog oplosbaar was, maar met nog meer kids wordt de ruimte echt krap. Verder zou ik het fijn vinden als er meer buiten gespeeld wordt. Speeltijd was er genoeg maar in de gymzaal of andere binnenlocatie. Maar misschien is dat in de zomer wel anders?

• Leerzaamheid

Mijn zoon heeft waanzinnig genoten De begeleiding was super contact naar ouders toe super Houden heel veel rekening met het kind dat het naar zijn zin hebben belangrijkste is Ze doen er alles aan om dat waar te maken en dat is ze zeker gelukt Mijn zoon heeft wat moeite met sociale vaardigheden maar daar heeft hij totaal geen last van gehad op het kamp en dat is toch wel heel bijzonder Dat zegt toch wel genoeg over bomberbot Ik zou het iedere ouder aanbevelen ook als je net als ik een kind met een gebruiksaanwijzing hebt Mijn kind wil de andere kampen ook zeker doen Dank je wel bomberbot voor de leuke en leerzame dagen voor mijn zoon hij heeft genoten

• Leerzaamheid

Mijn (toch vrij kieskeurige) zoon kwam alle dagen enorm enthousiast en vol leuke verhalen terug van het kamp. Thuis ging Valentijn's laptop gelijk aan om ons vol trots zijn eigengemaakte games te laten zien. Het heeft zijn zelfvertrouwen heel goed gedaan. Enige nadeel vond hij dat het 4 ipv 5 dagen duurde ;)

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het beginnerskamp is echt heel leuk en leerzaam. Maar het kamp voor gevorderden viel een beetje tegen. Het was te schools opgezet en te weinig diepgaand. De docenten hadden te weinig ervaring om deze groep -die echt al wel wat kon en minder ‘speels’ was- kon begeleiden; zowel didactisch als qua begeleiden van een groep. Zelfs de uitreiking van de diploma”s was prutswerk, daar moet je echt iets van maken voor deze wat oudere kinderen. Heel jammer want er is zeker behoefte aan een gevorderdengroep, mijn dochtertje zou het heel erg leuk vinden als er weer iets voor haar wordt georganiseerd.

• Leerzaamheid

Onze zoon Midas heeft het enorm naar zijn zin gehad. Hij zou elke vakantie wel op Bomberbot kamp willen!

• Leerzaamheid

Nel vond het leuk. Ze heeft zich geen dag verveelt en ook de lange dagen (waar ik me eerst wat zorgen over maakte) waren geen probleem. Leuke begeleiders, fijne afwisseling met spelen in de hal. Mooie eerste introductie voor Nel op programmeren.

• Leerzaamheid

Ik vind de kamo goed. Maar naar mijn mening kan het beter gecombineerd worden met bv. meer teambuilding en andere vaardigheden. zoals presenteren en communiceren. Ook vond mijn dochter de lunch karig. Voor de rest prima!

• Leerzaamheid

Both of our boys (Max & Noah Berendsen) loved the camp!

• Leerzaamheid

Onze zoon heeft enorm genoten en heeft heel veel geleerd. Hij vraagt nu al wanneer hij weer op codekamp kan/mag. Beter kun je je een vakantiekamp toch niet wensen! Dank aan alle docentes, zij hebben onze zoon geïnspireerd en 'aangestoken' met het programmeervirus!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het kamp in Amsterdam was weer leerzaam en goed. Het grootste nadeel deze keer vond ik de erg schoolse aanpak. Ik denk dat dit veroorzaakt werd door een leiding met weinig ervaring met (wat oudere) kinderen en daardoor onnodig streng was. Mijn kind had les van Iggy en was erg onder de indruk van de strenge toon en wijze van lesgeven. Het plezier was daardoor niet zo groot als andere keren. Het kamp moet ook leuk zijn, het is een vakantieactiviteit en geen school.

• Leerzaamheid

Harley heeft geweldig naar ze zin gehad. Waren wat onderlinge spanningen in het begin maar deze werden door de juffen gelijk opgepakt en opgelost. Hij heeft leuk spel gemaakt ondanks dat lezen en schrijven nog niet zijn ding is. Zeker een aanrader!!!!

• Leerzaamheid

Kwa prijs en verhouding vind ik het een erg dure cursus om nog eens te doen voor me zoon. Vandaar de 6. Ik ben alleenstaande moeder en moet echt alles bij elkaar halen om dit te kunnen doen. Maar me zoon heeft genoten en daar gaat het om.

• Leerzaamheid

Piet heeft geweldige dagen gehad. Hij wilde zelfs vroeg naar bed om fit te zijn voor de volgende dag. Complimenten aan de begeleiding ! Echt zeer professioneel. En dat allemaal voor een zeer schappelijke vergoeding. Heel veel dank, Willem van Overveld

• Leerzaamheid

Onze score is bepaald door onze zoon die deel heeft genomen aan het gamekamp in Rotterdam. Hij heeft enorm genoten van het activiteitenaanbod, nieuwe vrienden gemaakt met dezelfde (game) interesses en een hoop geleerd over het maken van games. De begeleiding is heel professioneel en deskundig niet alleen op het gebied van Scratch maar ook pedagogisch. Het team verzorgde voor de kinderen iedere dag een intensief programma met een goede mix van 'computeren' en (buiten)spelen waardoor onze zoon aan het eind moe maar voldaan thuiskwam. Bedankt Bomberbot team! Het was voor herhaling vatbaar.

• Leerzaamheid

Onze twee zoons (9 en 11 jaar) zijn naar het game kamp in Rotterdam geweest. De oudste vond het naast het programmeren vooral erg leuk om nieuwe vrienden te maken. De jongste had wat extra begeleiding nodig en daar konden goede afspraken over worden gemaakt. Enigste minpuntje wat ons betreft was het feit dat met 24 kinderen het wel een hele grote groep is. Wat zijn ze allebei trots op hun zelfgemaakte games!!

• Leerzaamheid

Onze dochter (9) was er niet zo erg als wij van overtuigd dat ze dit leuk zou vinden. Schoorvoetend liep ze er naar binnen. 's Middags huppelde ze naar buiten. Zoveel geleerd, dat ze helemaal hyper was. "En ik heb al twee nieuwe vriendinnen en we mochten steeds bij de meester op zijn rug!" Tijdens de presentatie op de laatste dag liet ze ons trots de door haar gebouwde website zien. Wij zijn onder de indruk!

• Leerzaamheid

Wat ik enorm prettig vond was de flexibiliteit vooraf: kosteloos afmelden, ook de aanbreng bonus vond ik superleuk, dat stimuleert enorm om met andere vriendinnen te gaan en levert voor de ouders nog wat op ook. Wat ik iets beter zou willen zien is meer op maat nog begeleiding: mijn dochter was na 3 dagen eigenlijk klaar met het leerprogramma en had graag nog extra bijgeleerd maar die flexibiliteit was er volgens mij niet zozeer (althans dat is hoe ze het aan mij terugkoppelde, wellicht was het in werkelijkheid minder zwart wit) Verder alles goed verzorgd en leuk met de demo middag en goodiebag (alleen is een bellenblaas wat suf voor deze leeftijd maar dat is maar een klein puntje). Tip voor de t-shirts: vraag ouders vooraf naar de kledingmaat, nu kreeg mijn dochter een compleet verkeerde maat (wel hersteld maar kan makkelijker vooraf worden geregeld dan ter plekke met toch even een beteuterd gezicht aanvankelijk, dat had voorkomen kunnen worden) Ik ben over het geheel genomen zeer tevreden over het kamp!

• Leerzaamheid

ik bent super blijf en mijn zoon ook. ik vind dat jullie computer-cursussen kant geven apart van de kamp.

• Leerzaamheid

Dit was de eerste keer dat onze zoon van 8 op kamp ging. We waren een beetje bang dat hij misschien de dagen te lang zou vinden en het te veel als school zou voelen, in de vakantie. Het tegendeel bleek waar te zijn. We hebben hem nog nooit zo enthousiast gezien. Hij wilde einde dag niet eens mee naar huis en liet trots zijn zelfgemaakte games zien. Zeker voor herhaling vatbaar!

• Leerzaamheid

Valentino vond het kamp heel leerzaam en leuk. Hij vindt het te gek dat hij games kan maken en wilde eigenlijk niet stoppen. Hij heeft gisterenavond en vandaag alweer nieuw games gemaakt. We hopen op een vervolg. Een minpuntje: het programma heeft nog bugs. Daarom heeft Valentino een 8 gegeven bij kwaliteit. Wij hebben hem bijna nog nooit eerder zo enthousiast over iets gezien. :)

Rigakade 10 1013BC Amsterdam

06-19884082