Er is een passie aangewakkerd

Onze zoon heeft nu twee kampen gevolgd, de game editie en de game plus editie. Dit is echt een ontdekking geweest. Hij vindt het zo leuk dat hij er dagelijks ermee bezig is. Hij tovert de meest grappige en knappe games uit Bomberbot Create. Een goede begeleiding, ontspannen en hulpvaardig. Een aanrader.

Wat een fantastische week!

Onze zoon heeft een geweldige week gehad. hij heeft enorm veel geleerd over de basis en concepten van programmeren. Tot op de dag vandaag weet hij kennis toe te passen in verschillende talen en systemen waarvan de basis in deze week lag. Goede balans tussen de computer en spelen. De organisatie was erg goed en geen onvertogen woord of negatief punt bij Koen!

Leerzaam, actief en samenwerking, alles onder een super betrokken leiding

Mijn zoon heeft een top ervaring gehad. De afwisseling van leren, actief bezig zijn en ook het buiten zijn is een super combi. Erg attente begeleiders die laagdrempelig zijn voor de kids.

Uitstekend verzorgd en goede begeleiding

Mijn zoon heeft bij jullie ervaren hoe leuk onderwijs kan zijn. Hij had een beetje de moed verloren op school, toen hij bij jullie kwam. Dankzij Bomberbot begeleidt hij nu andere kinderen en hij heeft een serieuze Bomberbot workshop mogen geven. Dus naast nieuw technisch inzicht, logisch denken, heeft hij meer zelfvertrouwen gekregen en ontdekt dat hij ook talent heeft voor onderwijs. Dankjewel!

Gespeeld, geleerd, genoten

Onze zoon heeft vorig jaar met heel veel plezier het zomerkamp doorlopen. Vol trots over het zijn games en vrolijk spelend met zijn nieuwe kampvriendjes. Zeker een aanrader!

Het was een leuk, gezellig en leerzaam ervaring!

Onze dochter heeft toevalling ontdekt dat coderen iets voor haar was en met heel veel plezier de basis daarvan geleerd op codekamp. De staf was bekwam en behulpzaam, de sfeer tussen de kinderen heel aangenaam. Het coderen is thuis natuurlijk doorgegaan met gemaak. Een hele fijne manier om een week vakantie door te brengen.

Geweldige leerervaring met veel plezier

Tijdens kerst is onze zoon naar een game kamp geweest. Hij heeft hier volop van genoten, kon al zijn creativiteit kwijt en heeft er ook veel van opgestoken. Aan het eind van één van de dagen was zijn samenvatting hoe hij het vond: Als school zo was dan zou ik iedere dag graag naar school gaan. Een betere omschrijving kan je eigenlijk niet geven.

Goede begeleiding, veel geleerd

Mijn zoon heeft het ontzettend naar zijn zin gehad, de begeleiding denkt goed mee en kan snel anticiperen. Hij heeft heel veel geleerd en is nu, maanden na zijn kamp, nog steeds bezig met het perfectioneren van zijn games. Super!

Geweldig kamp waar onze zoon heel blij van thuis kwam!

Onze zoon heeft in de meivakantie het kamp website bouwen en in de kerstvakantie games bouwen bezocht. Hij vond het geweldig en kwam elke dag heel enthousiast thuis. Hij hoopt dat hij in de zomervakantie weer kan/mag gaan! Het programma is zo gevarieerd dat de kinderen niet alleen achter hun beeldscherm zitten. Top!

Gezellige computer cursus

Mijn zoontje ging verleden jaar voor het eerst op cursus en dat vond hij nog al spannend maar werd goed opgevangen en mocht even bellen wat ik echt heel fijn vond! In een korte tijd heeft hij heel veel opgepikte en erg veel plezier gehad!

Geweldig! Veel geleerd!

Onze zoon houd niet zo van groepsactiviteiten dus het was wel even spannend hoe hij het zou vinden. Maar hij vond het geweldig! En het hielp ook mee dat hij natuurlijk 's avonds gewoon thuis was. Ook de locatie was voor ons makkelijk te bereiken. Komende zomervakantie weer geboekt. Hij kan niet wachten!

Mijn zoons woorden zijn; “Spectaculair, leuk, gezellig en leerzaam”.

Alles goed geregeld en wij durfden met een gerust hart onze zoon bij jullie op het kamp achter te laten. Wat heeft hij een toffe vakantie week gehad en hoe fijn dat hij nu kan programmeren! Hij heeft helemaal de smaak te pakken... bedankt bomberbot!

Een kamp waar iedereen tot z’n recht komt!

Bij inschrijving had ik mijn twijfels, omdat onze zoon dyslexie heeft. Zou dat wel goed gaan met lezen, programmeren en opdrachten maken..... Het ging super! Mede dankzij de hulp van het team en dat onze zoon zijn andere kwaliteiten kon laten zien ipv lezen, waar hij moeite mee heeft. Echt een topwerk gehad!!! Zou het zo weer voor hem boeken.

Onze zoon vindt de 4 dagen Codecamp onwijs tof! Het programma is elke dag zo gevarieerd daar het niet verveelt. Sterker nog, hij sprong elke dag vrolijk uit zijn bed en keek uit naar een dag vol gezellige en leuke leerzame uitdagingen! En wat was hij trots op het eindresultaat. Na eerst games programmeren heeft hij in de meivakantie website programmeren gedaan. Hij wil nu ook de advanced cursus doen!!

• Leerzaamheid

Onze kinderen hebben het enorm naar hun zin gehad. Geleerd, gespeeld en pret gehad met de andere kinderen en de begeleiders. Ik had verwacht dat ze 4 dagen teveel zouden vinden maar dat was precies goed.

• Leerzaamheid

Mijn zoon vond het geweldig om zo snel de tools onder de knie te krijgen voor het programmeren van zijn eigen game. Doordat de groep niet te groot was, kon hij altijd om hulp vragen. Ook heeft hij de sfeer onderling als gezellig en hulpvaardig ervaren.

• Deskundigheid N.v.t.

• Leerzaamheid

Onze zoon heeft genoten! Gamen is echt zijn ding en hoopte hiermee iets gevonden te hebben waarmee wij hem eindelijk kunnen plezieren. Elke dag een lach bij brengen en het jammer vinden om alweer opgehaald te worden. Leuke nieuwe vrienden gemaakt en ontzettend leuke games gemaakt! “Mam, mag ik volgende vakantie weer?”

• Leerzaamheid

Het was voor Zoë de 2e keer dat ze meedeed aan het kamp. Dit keer het game kamp. We merkten meteen de 1e dag dat dit kamp meer tot de verbeelding spreekt dan het bouwen van de website. Wat heeft Zoë het leuk gehad!! De dagen zelf zijn prima van opzet, er wordt veel gespeeld en geleerd. Dus dat is prima in balans. Ze leren ook hele andere kinderen kennen uit een hele andere regio, nieuwe (interessante) woorden als gevolg..... De groep was dit keer wel veel te groot, zeker voor deze locatie. Het aantal begeleiders was nu net zoveel als vorig jaar, terwijl er 2x zoveel kinderen waren. Dat verdiend dus wel aandacht. Al met al: nog steeds top! En zeker aan te raden!

• Leerzaamheid

Axel loved the camp! Although he had to get up every morning he really enjoyed learning how to built his own games. The camp has given him self confidence and made him discover a complete new world! We'll definitely do it again. Please do the same for teens without programming experience!

• Leerzaamheid

Kinderen vonden het erg leuk en leerzaam. Minpuntje was de veel te kleine t shirts die ze aan het einde van het kamp kregen.

• Leerzaamheid

Belangrijkste is dat het volgens onze zoon volledig voldeed, dat was bij ons het belangrijkst, hij is nog maar 9 jaar oud en heeft dit zelf gekozen. Kinderen blij ouders blij. Voor ons en zoon succesvol.

• Leerzaamheid

Mijn zoon heeft een topkamp gehad. Zijn dyslexie en ADHD waren totaal geen belemmering voor het programmeren van de games. Hij was elke dag enthousiast en wilde graag de volgende dag weer naar kamp!