leuker dan school

iets heel erg geks, maar ik vond het leuk. Ik heb programmeren geleerd en dat het best wel makkelijk was en ik dacht dat het eigenlijk moeilijk was.

Erg leuk kamp!

Mijn zoons (9,5 jaar) zijn naar Bomberbotkamp geweest- de webeditie. Ze vonden het echt superleuk! Ze hebben ook veel geleerd en er was leuke leiding. Het was erg fijn dat er niet alleen gegamed werd, maar ook lekker buiten werd gespeeld. Zeker de moeite waard!

Superleuk en past bij behoefte

Met Bomberbot web editie gedaan snapt onze zoon nu meer van het internet. De game-editie staat op de wensenlijst voor volgende zomer. Ondanks de hitte hebben de begeleiders er een superweek van gemaakt!

Super leuk en leerzaam

De 4 dagen waren zo voorbij en elke dag met plezier erheen en thuis gelijk weer verder met programmeren. Handig dat ze thuis verder kunnen gaan! Ideaal is de afwisseling van programmeren en buiten spelen. Echt een aanrader om interesse van je kind in games maken een boost te geven zonder dat ie hele dag achter scherm zit. Leuke jonge mensen in de leiding.

Super slecht

Mijn zoon kreeg een slechte uitleg werdt vaak genegeerd niemand helpte m en de prijs was teduur voor wat je krijgt

Zijn de vier dagen nu al voorbij?!

Na de game-editie tijdens het vorige kamp heeft onze zoon nu de game-plus-editie gedaan. Vier dagen die voorbij vlogen. Veel leren, zelf programmeren, buiten spellen spelen, vriendjes maken en lekkere tussendoortjes. Hij gaat thuis verder bouwen en hoopt op een nieuw vervolg!

Veel plezier en coderen leren onder professionele begeleiding.

Voor ons was het best spannend, zo'n kamp met allemaal vreemde kinderen en instructies om nieuwe dingen te leren. Mijn zoon heeft een TOS (taal ontwikkeling stoornis) en zit daarom op speciaal basisonderwijs. Maar aangezien het mij een vooral visueel leerproces leek en de reviews erg goed waren, heb ik hem toch opgegeven want hij wilde heel graag en op zijn school doen zij niets met computers, laat staan coderen. Wat jammer is want het is een vakgebied waar hij volgens mij juist heel goed uit de voeten zou kunnen! En ja hoor, dat blijkt ook zo te zijn! Hij heeft een heerlijke tijd gehad. Vriendjes gemaakt, fijn gespeeld en de beginselen van het coderen met heel veel plezier en enthousiasme geleerd. De begeleiding is erg aardig en kundig en creeëren een gezellige ontspannen sfeer. Ik vond de groep iets te groot voor de ruimte en een groen buiten erbij zou ideaal zijn, vandaar geen 10, maar een 9 is ook echt al een heel hoog cijfer, mijn zoon gaat zeker nog een keer.

Superleuk kamp en goede combi tussen actief en computer

Mijn zoon heeft het heel leuk gehad. De groepsgrootte was niet te groot, goede combi van binnen/ computeren en buiten spelen. Leuke begeleiders die aan iedereen aandacht gaven en betrokken waren.

Mijn zoon vond het superleuk om te doen

‘s Ochtends voordat hij naar het kamp ging kon hij niet wachten om weer te gaan. Als hij dan weer thuiskwam liet hij zien wat hij had gemaakt. Het was een fijn kamp.

Te druk, chaotisch, slecht netwerk en weinig echte kennis overdracht

Het kamp was een verzoek van ons kind zelf, hij wilde graag wat meer leren programmeren en games maken. Zelfs de basis beginselen van programmeren, zoals computational thinking zijn niet goed overgebracht doordat de leiding geen grip had op de veel te grote groep. Daarnaast was de (benodigde) internet verbinding erbarmelijk, mede doordat de locatie niet geschikt was voor een computer kamp. Uiteindelijk was onze zoon zelf erg teleurgesteld in wat de mogelijkheden waren binnen het kamp en nog meer teleurgesteld over het gebrek aan overwicht van de leiders op de groep. We hebben 4 dagen op rij van hem en van vriendjes klachten gekregen over het niveau van de herrie in de groep.

Zeer leerzaam en leuk

Mijn zoon voelde zich er meteen thuis. Na afloop heeft hij 3 vriendjes eraan over gehouden. Hij heeft veel geleerd. Leuke activiteiten gedaan en kan nu zijn eigen spel maken op de computer. Veel individuele zorg en aandacht. Iedereen komt op zijn niveau aan zijn trekken. Super bedankt voor deze leuke en leerzame tijd!

een super leerzaam en gezellig kamp, ons zoontje kwam alleen en ging weg met 8 nieuwe vrienden

ons zoontje deed voor de 2-e keer mee, zodra hij thuis kwam liet hij zien wat hij die dag weer had gemaakt. Leuke begeleiders, goede afwisseling met buitenspelen en bewegen. Volgende x weer!

Top Top en nog eens Top

Super enthousiaste docenten. Geweldige inhoud van de lessen. Het mooist en het belangrijkst is het einde van de dag wanneer ik Beau ging ophalen. Een glimlach van hier tot Tokyo en een positieve energie die hij mee nam.we moesten 45 min rijden maar aan een stuk werd er alleen maar over de dag gesproken er was geen speld tussen te krijgen. 😂😂😂

Leuk, leerzaam, actief en gezellig

Iedere dag een vrolijk kind vol verhalen. Hij heeft genoten van alles. Programmeren, maar zeker ook alle leuke spelletjes. Zeker een aanrader!

Fantastische dagen

Ons zoontje van 8 had hele verhalen, zowel over wat hij leerde in de game-editie als de spellen tussendoor. Hij vertelde over het het werkte met code-blokken etc, trefbal en de lol die hij had met de leiding! Ons zoontje wil graag nog een keer!

Heel veel geleerd!

Dank voor de fijne week! Onze dochter heeft echt veel geleerd en een fijne week gehad!

Lieve begeleiding en zeer leerzaam geweest!

Mijn zoontje (8) heeft het enorm naar zijn zin gehad. Eindelijk met allemaal kindjes die "zijn taal" spraken. De begeleiding is heel lief, iedere morgen een dikke knuffel van de dame die de presentielijst bijhield. Vind de prijs aan de hoge kant, maar zou m'n zoontje (indien mogelijk) zo weer inschrijven voor het vervolg. Hij was super enthousiast over het bouwen van het spel en trots op zijn mooie shirt!

Gezellig en uitdagende week

Mijn dochter (8) heeft zomer 2018 bij Bomberbot een weekje websites leren bouwen. Ze heeft het fantastisch naar haar zin gehad en veel geleerd. Zeker dankzij de geweldige begeleiding, die de juiste balans wist te vinden tussen inspanning en ontspanning. Dit jaar weer!

Leuk, echt iets voor mijn 'game-kind'

Zomer 2018 heeft mijn zoon van toen 10 jaar een week het game kamp gevolgd. Hij vond het best spannend omdat hij er niemand kende, maar heeft het als heel leuk ervaren! hij wil dit jaar weer dus dat zegt genoeg. De reden dat we naar een kamp gingen kijken was dat hij een week zonder zijn broer zou zijn en tja, wij moeten gewoon werken. Veel actieve kampen vindt hij helemaal niks, alleen maar een schermpje vinden wij niet zo'n goed idee. De mix was hier pima, de begeleiding was OK (wel geregeld wisseling) en ze hebben geleerd een eenvoudige game te bouwen.

Fijne begeleiding. Zoon vond het leuk en heeft veel geleerd

Aanrader!

Heel leerzaam en inspirerend

Sophie had dit zo 2 fulltime weken of langer vol kunnen houden. Eigenlijk was het dagelijks een teleurstelling om door ons opgehaald te worden. Thuis ging ze ons steeds direct demo-en wat ze geleerd had, maar vertelde ze ook honderd uit over de spelletjes die er tussen de theorie lessen en programmeer activiteiten in werden gedaan. Nu maanden later is alles wat ze geleerd heeft nog steeds inspiratie om haar leeftijdsgenootjes wat te leren over scratch en de logica van games.

Mijn zoon heeft enorm veel geleerd en genoten van de kamp!

Goede opzet, leuke begeleiders en een heel enthousiast kind

Als eerste kennismaking met coderen is dit een hele leuke aanpak. Een spelletje maken (wat kinderen leuk vinden), maar ondertussen nadenken over de logica achter het maken van een programma. Ook is de begeleiding erg vriendelijk en zo te zien een rustige aanpak. Een echte aanrader!

Heel leuk kamp!

Onze zoon was een van de jongste deelnemers. Ik denk dat hij nog een heleboel kan leren bij een volgend kamp. Hij heeft het erg naar zijn zin gehad en ging er met veel plezier naar toe. De afwisseling van op de computer en andere spelletjes doen en buiten spelen is erg fijn. Ook de groepsgrootte was prettig en met hele leuke begeleiding. Hij vond het jammer dat de week zo snel weer voorbij was!

Erg leuke begeleiding!

Onze zoon heeft het enorm naar zijn zin gehad, hij is gek op schermpjes en spelletjes dus kon zich tijdens deze dagen lekker uitleven naast de lol die hij had met de andere kinderen en het voetballen buiten op het plein. Voor een derde kamp is er wel meer uitdaging nodig. De begeleiding krijgt zonder meer 5 sterren! We kijken uit naar een kamp voor "gevorderden" ;-)