Het zijn een stelletje cowboys die veel beloven maar weinig goed doen

Bij het intakegesprek werd door Jaap van alles beloofd. Er zou een nieuwe groepenkast worden aangelegd en een perilex aansluiting voor in de keuken worden gemaakt. Het zou geen enkel probleem zijn. Bij de uitvoering werd een nieuwe groepenkast geplaatst waarbij gemakshalve de groep van de droger geen aardlek kreeg en de perilex was te ingewikkeld want de monteur moest snel naar een cursus op het regiocollege. Ja hij had waarschijnlijk nog geen diploma. Dus geen perilex. En Jaap geloofde het wel. Er werd niets meer aangelegd. Kortom zwendelaar

Alles keurig verlopen, app werkt perfect en kundig personeel! Dit bedrijf is zeker een aanrader!

Aanrader

Aardige verkoper, alle afspraken nagekomen. Monteurs werken netjes! BTW teruggaaf ook prima geregeld.

Alles verliep volgens plan en uitvoering.

Zeer goede service

Wij zijn zeer tevreden over het gehele proces: van de intake tot de nazorg na plaatsing. Ook het btw teruggave proces verliep erg soepel. Wij zouden bespaar met je dak dan ook zeker aanraden.

Goede en vakkundige installatie

Vriendelijke en vakkundige installatie en goede uitleg van de zonnepanelen.

Keurig en betrouwbaar bedrijf.

Keurig bedrijf , voor vragen altijd (goed) bereikbaar . Net personeel die ook met je meedenkend . Komt afspraken na.

Goede ervaring

Na een vriendelijke gesprek met duidelijke afspraken en punten gekozen voor bespaarmetjedak. Het contact (voornamelijk per mail) verliep goed en vriendelijk. Ook het plaatsen verliep snel, ordelijk en vriendelijk. Nu na 2 maanden werkt alles nog zoals afgesproken en zijn we nog steeds erg tevreden!

Uitstekend bedrijf

Zeer tevreden. Van offerte tot plaatsing van de panelen zeer professioneel en vakkundig uitgevoerd. Zeer vriendelijke klantenservice.

Snel, vakkundig en realistisch.

Vanaf het moment dat we bij ons aan tafel is uitgelegd hoe het in zijn werk zou gaan, hadden wij een goed gevoel over dit bedrijf. Er werd niet aangedrongen en dingen aangesmeerd die niet nodig waren. ( bij een ander bedrijf wel deze ervaring gehad). En er werd tuim de tijd genomen voor onze vragen. We werden goed op de hoogte gehouden van de montagedatum. De dag van montage verliep ook prima, de monteurs gingen pas weg toen alles voor elkaar was. Ze lieten alles opgeruimd achter. Bij ons was er een nieuwe opstart nodig de volgende dag. Hiervoor kreeg ik telefonisch en via mail hulp. En alles draait nu zoals het moet Ook het opvolg telefoontje na een paar weken of alles naar wens gaat en of we nog vragen hebben , wordt door ons erg gewaardeerd. Dit bedrijf is een dikke aanrader van onze kant.

Super service

Van het advies gesprek met Jaap tot de installatie is alles top geregeld en allemaal zeer kundig. De klantenservice is ook zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik raad dit bedrijf zeker aana.

Zo kan het ook COMPLIMENT van a tot z

3 aanbieders gevraagd voor offertes w.o. Bespraametjedak ( op aanraden buurman) De schouw door Jeroen realistisch en vakkundig met directe raadpleging van de uitvoerders m.b.t. haalbaarheid en mogelijkheden gericht op de toekomst. Geen mooie verhalen en onzekerheden en een duidelijke offerte. Op 17-06-22 ( c.f. afspraak) plaatsing door vakkundige mensen die "er niet omheen draaiden"en overleggen mbt bijv. de kabel inpandig verwerken. Keurig werk geleverd en keurig opgeruimd en herstel van de meterkast. Dan nog na enige tijd teruggebeld worden voor de terugkoppeling is bijzonder. Kortom een pluim Paul Korver

Vlekkeloos

De mannen kwamen keurig op tijd en na een kleine rondleiding gingen ze aan de slag. Alles ging zoals gepland en de zonnepanelen lagen eind van de dag strak op het dak en doen hun werk. Wij zijn er blij mee.

Professionele bedrijf. Bekwaamheid. Erg bij. Aanrader

Ze nemen egt de tijd voor je.

De buren hadden een afspraak staan met Jaap van bespaar met je dak waar we mochten aanschuiven voor informatie over zonne panelen. Dat moment heeft Jaap ons alles duidelijk uitgelegt goed advies gegeven en alle vragen beandwoord en gekeken wat er mogenlijk was voor ons en de buren. De buren hadden al snel panelen geregeld. Bij ons duurde het wat langer aangezien we financien rond wilde krijgen. Hier was alle begrip voor. We zijn uiteindelijk gegaan voor 6 panelen op het dak en 2 liggend op het dak met omvormers per panneel. Na de wacht tijd kwamen er 2 hele aardige monteurs die de panelen gingen installeren. Onder een kop koffie naast dat ze hard door werkte nog even een en ander besproken over de meterkast en aansluiting van de panelen. Er is zeer goed uitleg gegeven hoe en wat. Na dat alles geinstalleerd was is alles doorgenomen en getest en ze bleven netjes tot alles werkte en de vragen beandwoord waren. Zelf heb ik alles gekoppeld aan home assistant voor monitoren van de panelen (ze leveren ook zelf monitoring van enphase maar vind het fijn mijn eigen te gebruiken) het koppelen van het enphase systeem ging gemakkelijk aangezien het ondersteund wordt door homeassistsant. Dit in combinatie geeft mij het perfect overzicht betreffende terugleveren en verbruik. De panelen doen het direct en ze gaan als een trein. Later zijn we nog gebeld om te vragen of alles naar wens was en of de belastings terug gaven gelukt is. (Dit loopt nog bij ons) Tldr; goede duidelijke uitleg. Altijd berijkbaar. Vlotte nette installatie en ze leveren een geweldig mooi systeem dat te koppelen is aan thuis automatisering. 100% aanrader voor ieder die zonnepanelen overweegt.

Kan niet beter.

Vriendelijke mensen met een goed kloppend verhaal. Komen afspraken na , regelen alles tot in de puntjes . Ben zeer tevreden. Leveren netjes werk.

Ge-wel-dig

In 3 worden ge-wel-dig! Wat een beleving met jullie, alles klopt! Bij Jaap zonder druk aankoop gedaan, communicatie mbt aankomende installatie (lekker snel ook), de installatie zelf (56 panelen 2 dagen werk), uitleg en de app werkt ook al!

Uiterst tevreden

Wij zijn heel tevreden met Bespaarmetjedak. Alles volgens planning en afspraken uitgevoerd. BTW teruggave wordt geregeld, Kortom, wij raden dit bedrijf aan.

Geweldig goed geregeld toppy

Duidelijke uitleg alles volgens afspraak vriendelijke monteurs verder geen op of aanmerkingen

goed advies

Goed advies Vriendelijke en behulpzame vaklui

panelen en advies prima, service voldoende

Na aanleg zonnepanelen helaas lekkage gekregen, maar ze zijn afspraken nagekomen en we zijn deels gecompenseerd. Prima telefonisch contact en bereikbaarheid

Prima werk!

Vanaf begin (verkoopgesprek) tot het leggen van de panelen als wel de nazorg is helemaal prima in orde!

Goede service en kwaliteit

Goede service en kundige mensen. Heb veel plezier van onze zonnepanelen.

Spieringweg 603 2141EB Vijfhuizen