Prima bedrijf afspraak is afspraak

Uitstekende monteurs beleefd en vakkundig

Goede vaklui werken netjes en op tijd!

Bijna geheel volgens afspraak. Montage was heel netjes.

Op de afgesproken dag konden ze helaas niet maar de eerstvolgende dag ging wel. De vriendelijk ploeg werkte rustig en snel en was goed op elkaar ingespeeld waarbij er een constructieve sfeer heerste, heel aangenaam. Zowel de kabel routing als de montage werd overlegd. Montage ging ook naar wens. Ga zo door!

Een net bedrijf, komt de gemaakte afspraken na

Bespaarmetjedak heeft goede dienstverlening. Vanaf het eerste contact was het personeel professioneel en deskundig. De uitvoering was snel en efficiënt, Ik ben zeer tevreden met het resultaat.

Prima service, aardige monteurs

De installatie is in 1 dag prima geregeld. De monteurs waren bekwaam .

Het duurde even maar het eindresultaat is perfect

Tijdens het hele proces ben ik goed op de hoogte gehouden en na het plaatsen van de panelen ook. Helaas werd de wachttijd langer dan wat was ingepland. Al met al een goed bedrijf dat duidelijk met zijn klanten communiceerd.

Betrouwbaar, prima service!

Van het eerste contact tot nu, drie maanden na plaatsing, buitengewoon tevreden over het hele traject! Kundige, vriendelijke adviseur en ook de monteurs en klantenservice zeer klantvriendelijk. De app is overzichtelijk en de panelen werken prima!!

Een deskundig, professioneel, betrouwbaar bedrijf.

Een deskundig, professioneel, betrouwbaar bedrijf. Na brede oriëntatie zijn we uitgekomen bij Bespaarmetjedak. Na een duidelijk en gedetailleerd informatiegesprek over de mogelijkheden, voor- en nadelen van verschillende systemen voor ons huis. Na dak inspectie en offerte in gang gezet. Na het opbouwen van stellingen en valbeveiliging verliep de installatie op die dag goed door een zeer vriendelijke en enthousiaste monteur. Later in die middag de installatie voltooid en uitleg van het systeem gehad. Verschillende contacten en afspraken zijn goed nagekomen en naar volle tevredenheid verlopen. Samengevat: In verhouding met een aantal andere bedrijven wel wat duurder maar wat je er voor terugkrijgt (zie bovenstaande) is het wel degelijk waard. Bespaarmetjedak kan ik zonder meer aanbevelen.

Alles dik in orde: advies, monteurs, service, stabiele opbrengst als berekend

Ik heb een maand of 4 gewacht alvorens een "lange duurtest" review te kunnen schrijven. Bij het adviesgesprek (Jaap Smit) was het gevoel al goed en het vervolg ook. De plaatsing en ingebruikname ging vlekkeloos met goede monteurs. Daarna werkte alles direct stabiel en met een goede opbrengst conform de berekeningen. Ook nog een zware zomerstorm er overheen gehad (en we hebben een hoog vrij-liggend plat dak volop in de wind) dus de montage zit wel goed. Ook fijn was het advies om i.p.v. een lastige elektrameter aanpassing (schatting 400 euro) een Homewizard Wifi P1 meter (29,95) aan te schaffen (eenvoudig zelf op de P1 poort van de meter aan te sluiten). Deze meet zeer uitgebreid t.o.v. de standaard Enphase app met goede grafieken en meet als bonus ook het gasverbruik. Een aanrader. Nu kan ik precies de totale opgewekte stroom, mijn eigen zonneverbruik, wat er de meter ingaat, en wat ik uit de meter (van de energieleverancier) afneem. Dus ook een goede controle van de facturen van de energieleverancier. Normaal gesproken schrijf ik geen reviews voor allerlei aankopen maar in dit geval wel door de extra plussen en de flinke investering.

Super tevreden

Alles tot in de puntjes verzorgd. De communicatie verliep duidelijk, betrouwbaar advies (geen valse beloftes) en een nette installatie!

Een en al klantgerichtheid!

Vanaf het offertetraject tot aan de plaatsing van de panelen zijn alle medewerkers van Bespaarmetjedak gericht geweest op ons als klant. Niks was teveel, geen vraag te gek en de installatie is perfect gelopen. Alles werkend en keurig opgeruimd. Wij zijn tevreden klanten!

de werking is heel goed.

Alleen er zit nu veel vogelpoep op de panelen. Wat kan ik daar aan doen nu het al een tijd niet regent ?

uitstekend werkgeleverd, nette medewerkers

de medewerkers waren keurig op de afgesproken tijd aanwezig, daar waar nodig werden de arbo-normen gehanteerd. (werken op hoogte met een steiger) 2 man instaleren stellage en panelen. een man aan het werk in de meterkast. installatie levert geheel volgens belofte en iets daarboven. wel nog even wennen om overdag tijdens de opwekking zoveel mogelijk stroom te gebruiken.

contact en after sales was minimaal

de vragen die we hadden na installatie werden niet direct gelezen/beantwoord helaas! Gelukkig is alles na enige tijd netjes beantwoord en afgehandeld!

Bespaarmetjedak is een uitstekend net bedrijf werken vak mensen en zijn heel vriendelijk en behulpzaam en goede kwaliteit van materiaal en de opbrengst van de zonnepanelen zijn ook super dus mijn complimenten

Prima service, komt afspraken na

Monteur denkt mee! B..v. De kabel via kruipkelder en binnenschuurtje naar dak laten lopen i.p.v. lekker makkelijk via de de buitengevel. (Zoals bij diverse buren wel het geval is). Er was in eerste instantie een kleinigheid fout gegaan, kan altijd gebeuren. Belangrijker vind ik hoe zoiets dan wordt opgelost. Nou prima dus! Telefonisch goed bereikbaar en probleempje snel vakkundig opgelost. Ook niet onbelangrijk. Men werkt VEILIG. Er werden deugdelijke stellages opgezet i.p.v. even snel een ladder. Dik tevreden dus, zowel vader als dochter (2 adressen zonnepanelen geplaatst)

Serieus bedrijf!

Geen cowboy in zonnepanelenbranche. Een gesprek vooraf bij je thuis waarin de verschillende opties worden besproken. Wijzigingen in de offerte werd probleemloos en snel opgepakt. Duidelijke informatie vooraf de plaatsing en ook de plaatsing zelf was goed met slimme oplossingen en netjes afgewerkt. Aanrader!

Netjes en vakkundig geïnstalleerd

Ondanks het weer toch gekomen en netjes te werk gegaan. Goed overleg geweest en beleefde mensen die zijn geweest. eind van de dag alles netjes opgeruimd achter gelaten. in een woord: TOP.

Prima service en erg goede monteurs

Ben erg tevreden over de monteurs , verder goed contact gehad met het kantoor.Ik zou ze zo weer bellen .

Snel en goed werk geleverd door deze firma!

De monteurs hebben zich prima ingespannen om degelijk en goed werk af te leveren. Het resultaat was direct de volgende dag zichtbaar! Mooi dat de voedingskabel vanaf het dak in zijn geheel werd weggewerkt via bestaande leidingen om de meterkast te bereiken. De benodigde kastjes werden in de meterkast netjes geplaatst en aangesloten!

Alles is naar wens verlopen.

Zeer tevreden over hoe alles is gegaan, van advies tot plaatsen. Alle gemaakte afspraken zijn nagekomen. Monteurs werkten netjes en dachten goed mee. Ziet er allemaal keurig uit.

Tevreden klant

Zonnepanelen aanschaffen doe je niet zo maar. Na eerder teleurstellend bezoek ander bedrijf ,via onze vrienden bespaarmetjedak doorgekregen als bedrijf. Onze vrienden waren zeer tevreden. Vanaf het eerste telefoontje tot en met het plaatsen en de nazorg zijn wij tevreden. De communicatie, De adviseur die ons bezocht is deskundig en enthousiast en luisterde ook naar onze wensen. Het Team wat het geplaatst heeft waarbij goed en veilig werd gewerkt. De nazorg en laatste controle van onze geplaatste zonnepanelen. We moesten er wel 6 maanden op wachten dat was voor ons geen probleem. Wij hebben nu een zonnepanelen installatie naar onze wens

Duidelijk, goede communicatie en prima geregeld

Communicatie is heel goed. Je wordt overal van op de hoogte gehouden. Zowel telefonisch als via mail. Duidelijke afspraken die ze ook nakomen. In één dag alles geïnstalleerd en werkend. Heel blij mee.

Prima installatie en goede service

Goede voorbereiding en advies, adequate afspraken over de installatie en after sales zoal het hoort!

Snelle en vakkundige installatie

Klantvriendelijk en de beste producten. Goede helpdesk en de app is eenvoudig en duidelijk.