Ben eerst 4x naar shock-wave therapie gegaan, totaal geen resultaat, daarna naar accupunctuur toch wat sceptisch, bij de eerste naalden voelde ik duidelijk verschil, heel erg verbaasd, heb 9 behandelingen gehad zit groot verschil in met het begin, het werkt echt !!!!!!

• Persoonlijk advies

Na vele jaren onderzoek in veel ziekenhuizen was de conclusie . niet behandelbaar .alleen pijnstillers en uiteindelijk morfine . het resultaat na 5 behandelingen is onwaarschijnlijk goed . echt een aanrader .
  • Persoonlijk advies

Dank je wel Peter voor je fantastische beoordeling. En nog beter, je bent van je klachten af. Heerlijk!!!

Na 1,5 jaar pijn n.a.v. een whiplash heeft Wilma me met haar deskundige behandelingen van de pijn afgeholpen. De praktijk is een prettige ruimte en er is veel persoonlijke aandacht. Ik kan iedereen met pijnklachten aanraden om zich te laten behandelen bij deze praktijk! Wat een fantastisch resultaat.
  • Persoonlijk advies

Hallo Annemarie, dank je wel voor je fantastische reactie. En nog beter, je bent van de klachten af. Heerlijk!!!!!!

Prima en gezellige behandelingen
  • Persoonlijk advies

Dank je wel Aad voor deze prachtige beoordeling. En nog beter, je bent van je klachten af. Heel fijn!!

Ik heb het als prettig en vakkundig ervaren.
  • Persoonlijk advies

Dank je wel voor deze mooie beoordeling!

Prettige behandeling. En.... het helpt !
  • Persoonlijk advies

Behandeling met naalden en kruiden. Professionele prettige begeleiding. Helaas gaf Wilma na 8 behandelingen aan, om ermee te stoppen,wegens onvoldoende resultaat. Wellicht werkt de behandeling op de lange termijn nog door. Waar ik niet voor kwam, maar wat wel een prettige bijkomstigheid is, mijn stoelgang verbeterde. Het doet wel degelijk iets met je lichaam. Er is meer balans.
  • Persoonlijk advies

Dank je wel voor je mooie review. Nog veel succes met je andere behandeling!

• Persoonlijk advies

Dank je wel voor de mooie review. En nu volhouden!

• Persoonlijk advies

Deskundig in haar vak en prima uitleg. De klacht was snel weg. Ik raad acupunctuur aan, kan je veel gedoe en geld schelen.
  • Persoonlijk advies

Dank je wel Magda voor deze mooie review. Fijn dat je klacht zo snel verholpen was.

Aanvankelijk werden de problemen erger, gaandeweg het traject verminderden de klachten, de behandeling was soms even pijnlijk maar Wilma hielp dan met een trucje waardoor het minder pijn deed
  • Persoonlijk advies

Dank je wel Nicolette voor deze mooie beoordeling! Ik hoop je hebt het fijn gehad in Griekenland en dat je je slaappatroon hebt opgepakt? Warme groet, Wilma

Heel teleurstellend dat de behandeling niet is aangeslagen
  • Persoonlijk advies

Dat begrijp ik. Sommige klachten lijken heel eenvoudig op te lossen, maar dan komt er iemand bij wie de behandeling niet aanslaat. Soms weet je gewoon niet waarom. Voor een aantal mensen werkt een andere behandelmethode dan beter. Maar zowel voor de patient als de behandelaar is het niet fijn de behandeling voortijdig te moeten stoppen.

Behalve de prikken in de handpalm goed.
  • Persoonlijk advies

Echt een Gerard Becker reactie. Dank je wel voor deze leuke review! Fijn weekend Gerard

Mijn eerste ervaring met Accupunctuur is zeer verrassend geweest in positieve zin! Wilma heeft mij behandeld nadat ik uitgelegd had wat mijn pijnklachten waren. Aan alles merkte ik dat zij zeer professioneel te werk gaat en erg veel kennis en ervaring heeft. Al direct na de behandeling merkte ik dat de pijnklachten verdwenen waren! Echt verbasend! Ik weet zeker dat ik bij deze zeer vriendelijk Wilma terug kom, ook voor eventuele andere klachten die ik heb, zoals bijvoorbeeld menopauze klachten.. Ik kan de praktijk van Wilma zeer aanbevelen!
  • Persoonlijk advies

Wat een fantastische beoordeling. Wat fijn dat je je ervaring hebt gedeeld en hiermee anderen kan helpen. Ik weet uit ervaring dat reviews heel belangrijk zijn voor mensen, zeker als ze niet bekend zijn met acupunctuur. Heel erg bedankt Silvie!

Deskundige uitleg over de behandeling en werking van de acupunctuur Na eerste behandeling al 50 % minder pijn en na derde en vierde keer pijn geheel weg.De begeleiding van Wilma is zeer spontaan en geeft je vertrouwen in de behandeling van de klacht.
  • Persoonlijk advies

Beste Jaap, wat een leuke review. Heel erg bedankt!

• Persoonlijk advies

Dank je wel Enver voor je mooie reviews. Heel fijn dat ik je zo goed heb kunnen helpen voor deze toch lastige klacht. Fijne dag en warme groet, Wilma

Na zo'n 5 jaar met een steeds slechter vermogen om geuren waar te nemen heb ik me hiervoor laten behandelen bij de acupuncturist in Brielle. Ik heb intotaal 7 behandelingen gehad. Na 3 behandelingen merkte ik al kleine verbeteringen. Ineens rook ik bijv. mijn douche crème, vanillepoeder, iets wat ik al jaren niet meer had geroken. Samen met de kruiden en de behandelingen kan ik nu weer meer ruiken en zeker zo belangrijk meer proeven. Dit weekend de zee weer geroken en met smaak een heerlijk gebakje gegeten. Bedankt Wilma
  • Persoonlijk advies

Wat heerlijke Joke om de zee weer te kunnen ruiken! Dank je wel voor je fijne reactie. Nu weten meer mensen dat ze voor deze klacht behandeld kunnen worden.

Ik ben meerdere keren bij Wilma onder behandeling geweest voor diverse klachten, de chinese geneeswijze is mij niet vreemd , ik beoefen zelf de voet reflexzone massage zowel vanuit de westerse als chinese filosie. accupunctuur is een prachtige geneeswijze ,die voor vele aandoeningen inzetbaar is, en het zelfhelend vermogen van het lichaam aanzet tot verbetering van de kwaal en zelfs tot genezing . Nogmaals dank Wilma voor behandelng en voor het mooie contact van mens tot mens. Ik kan en zal het iedereen aanbevelen. Lieve groet Bep
  • Persoonlijk advies

Goedemorgen Bep, wat een mooie review. Kan niet beter! Heel erg bedankt, ik ben er heel blij mee.

Met behulp van kruiden en acupunctuur volledig van de clusterhoofdpijnen en migraines af! Ondertussen ook behandeld voor depressie....helemaal blij!!
  • Persoonlijk advies

Mijn ervaring is tot op heden heel goed ben nu nog onder behandeling voor migraene wat ik al jaren heb op dit moment gaat het goed moet 8aug weer voor een behandeling ben tot opheden gaat het goed

• Persoonlijk advies

Beste Guido, heel erg bedankt voor de fijne reactie. In oktober doe ik weer mee met Stoptober en gaan we in groepsverband Stoppen met Roken. Misschien voor jou een mooie gelegenheid om aan te sluiten. Vriendelijke groet, Wilma