Prima en gezellige behandelingen
  • Persoonlijk advies

Ik heb het als prettig en vakkundig ervaren.
  • Persoonlijk advies

Prettige behandeling. En.... het helpt !
  • Persoonlijk advies

Behandeling met naalden en kruiden. Professionele prettige begeleiding. Helaas gaf Wilma na 8 behandelingen aan, om ermee te stoppen,wegens onvoldoende resultaat. Wellicht werkt de behandeling op de lange termijn nog door. Waar ik niet voor kwam, maar wat wel een prettige bijkomstigheid is, mijn stoelgang verbeterde. Het doet wel degelijk iets met je lichaam. Er is meer balans.

• Persoonlijk advies

Deskundig in haar vak en prima uitleg. De klacht was snel weg. Ik raad acupunctuur aan, kan je veel gedoe en geld schelen.
  • Persoonlijk advies

Aanvankelijk werden de problemen erger, gaandeweg het traject verminderden de klachten, de behandeling was soms even pijnlijk maar Wilma hielp dan met een trucje waardoor het minder pijn deed
  • Persoonlijk advies

Heel teleurstellend dat de behandeling niet is aangeslagen
  • Persoonlijk advies

Behalve de prikken in de handpalm goed.
  • Persoonlijk advies

Mijn eerste ervaring met Accupunctuur is zeer verrassend geweest in positieve zin! Wilma heeft mij behandeld nadat ik uitgelegd had wat mijn pijnklachten waren. Aan alles merkte ik dat zij zeer professioneel te werk gaat en erg veel kennis en ervaring heeft. Al direct na de behandeling merkte ik dat de pijnklachten verdwenen waren! Echt verbasend! Ik weet zeker dat ik bij deze zeer vriendelijk Wilma terug kom, ook voor eventuele andere klachten die ik heb, zoals bijvoorbeeld menopauze klachten.. Ik kan de praktijk van Wilma zeer aanbevelen!
  • Persoonlijk advies

Deskundige uitleg over de behandeling en werking van de acupunctuur Na eerste behandeling al 50 % minder pijn en na derde en vierde keer pijn geheel weg.De begeleiding van Wilma is zeer spontaan en geeft je vertrouwen in de behandeling van de klacht.

• Persoonlijk advies

Na zo'n 5 jaar met een steeds slechter vermogen om geuren waar te nemen heb ik me hiervoor laten behandelen bij de acupuncturist in Brielle. Ik heb intotaal 7 behandelingen gehad. Na 3 behandelingen merkte ik al kleine verbeteringen. Ineens rook ik bijv. mijn douche crème, vanillepoeder, iets wat ik al jaren niet meer had geroken. Samen met de kruiden en de behandelingen kan ik nu weer meer ruiken en zeker zo belangrijk meer proeven. Dit weekend de zee weer geroken en met smaak een heerlijk gebakje gegeten. Bedankt Wilma
  • Persoonlijk advies

Ik ben meerdere keren bij Wilma onder behandeling geweest voor diverse klachten, de chinese geneeswijze is mij niet vreemd , ik beoefen zelf de voet reflexzone massage zowel vanuit de westerse als chinese filosie. accupunctuur is een prachtige geneeswijze ,die voor vele aandoeningen inzetbaar is, en het zelfhelend vermogen van het lichaam aanzet tot verbetering van de kwaal en zelfs tot genezing . Nogmaals dank Wilma voor behandelng en voor het mooie contact van mens tot mens. Ik kan en zal het iedereen aanbevelen. Lieve groet Bep
  • Persoonlijk advies

Met behulp van kruiden en acupunctuur volledig van de clusterhoofdpijnen en migraines af! Ondertussen ook behandeld voor depressie....helemaal blij!!
  • Persoonlijk advies

Mijn ervaring is tot op heden heel goed ben nu nog onder behandeling voor migraene wat ik al jaren heb op dit moment gaat het goed moet 8aug weer voor een behandeling ben tot opheden gaat het goed

Over Acupunctuur Brielle

Filter op Taal