In 6 behandelingen van mijn pijn af

Na 10 behandelingen fysio en niks opgeschoten raade mijn vriendin aan om naar Wilma te gaan. Meteen bij het naalden zetten voelde ik al veel minder pijn. En het bleef ook minder pijn doen. Nu na 6 behandelingen ben ik pijn vrij.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Frozen shoulder
  • Mijn klachten zijn hersteld volledig

ik ben enorm goed geholpen

ik had jaren eerder moeten gaan

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? rug

Super tevreden

Naar aanleiding van de uitslag van een mdb bloedtest ben ik in aanraking gekomen met acupunctuur. Ongelooflijk maar na 1 behandeling was ik van mijn bekken klachten af. De praktijk ruimte en de prettige benadering heb ik als heel prettig ervaren

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Heup,rug,bil
  • Mijn klachten zijn hersteld volledig

Nooit gedacht dat zo’n klein prikje zo’n groot effect zou hebben, helemaal geweldig Mijn ischias is totaal verdwenen

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Opvliegers en ischias

Zeer ervaren

Begonnen met een voor bespreking, plan van aanpak volgende. Voor elke behandeling was er een gesprek en hierop werd de behandeling indien nodig aangepast. Waarom acupunctuur. Ik zat in een spagaat navelbreuk operatie en mijn slokdarm verbrand door maagzuur. De behandeling werd gericht op de pijn na de operatievan de navelbreuk Na enkele behandelingen werd de pijn minder en uiteindelijk geheel weg. Ab de Jonge

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Pijn Na operatie navelbreuk
  • Mijn klachten zijn hersteld volledig

Prima behandeling voor prikkelend gevoel in been.

Na een beknelde zenuw in mijn been te hebben opgelopen, heb ik eerst een kuur diclofenac gedaan. Pijn in rug en dof prikkelend gevoel in bovenbeen bleef. Via een vriendin contact opgenomen met Acupunctuur Brielle. Wilma kan goede bepalen wat er gedaan moet worden en heeft een goed resultaat. Na 6 behandeling eigenlijk klachtenvrij. Prima optie voor dit soort aandoeningen.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Dof prikkelend gevoel in bovenbeen.
  • Mijn klachten zijn hersteld volledig

Zeer snel resultaat, eerlijk over haalbaarheid.

Luistert geduldig naar klachten en maakt behandelplan. Behandelingen worden pijnloos uitgevoerd. Bij mij na paar behandelingen al zichtbaar resultaat (waar dermatoloog geen winst meer boekte). Geeft eerlijk aan wanneer behandeling gestopt kan worden.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Hooikoorts en exceem
  • Mijn klachten zijn hersteld voldoende

Had voor mij geen positieve uitwerking! Jammer.

Was voor mij een onbekend terrein. Maar het hielp bij mij niet.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Hielspoor
  • Ik ben behandeld met: Acupunctuur
  • Mijn klachten zijn hersteld N.v.t.

Wederom goed geholpen en bijna van mijn klachten af.

Ik had mijn schouder overbelast en had de keuze om naar de dokter te gaan en een spuit corticosteroïden te halen. Maar vorige keer had acupunctuur mij ook goed geholpen. Ik heb gebeld en kon dezelfde week al terecht,en na een aantal behandelingen had ze het weer voor elkaar. Zeer blij mee.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Schouder

Wat een ervaring

Al jarenlang last van mijn darmen, slecht slapen en pijnlijke nek en schouders door stress. Na een hele goede uitleg, door iemand die heel snel in de gaten heeft waar je klachten vandaan komen. Begonnen met het behandelen van mijn darm problemen. Nu het prikken van de 1ste naaldjes voelde ik dat er wat gebeurde met mijn lichaam. Mijn lijf is helemaal gereset en ik voel me zoveel beter. Ik blijf om de zoveel weken terug komen om te kijken wat er op dat moment voor klachten zijn en om dan die aan te pakken. Ik raadt het iedereen aan om te proberen. Het is een ervaring die ik niet had willen missen. Bedankt!!

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Darmen, slapeloosheid, stress

Bijzondere ervaring!

Accupunctrist is prettig in de omgang, erg vriendelijk en meedenkend! Ondanks dat naalden niet mijn ding zijn alles mee gevallen, als de naalden er eenmaal inzitten voel je ze niet meer.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Vermoeidheid
  • Ik ben behandeld met: Kruidentherapie, Acupunctuur
  • Mijn klachten zijn hersteld voldoende

Verrassend hoeveel acupunctuur je gezondheid kan verbeteren.

Er wordt goed geluisterd en doorgevraagd waardoor er soms zaken duidelijk worden waar je zelf nog niet aan had gedacht. Wilma is eerlijk en geeft openheid van zaken waardoor je weet waar je aan toe bent en je geen valse hoop krijgt. Je wordt goed voorbereid op het plaatsen van de naaldjes en ook daar is haar ervaring en deskundigheid merkbaar.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Langdurige klachten na COVID-19
  • Mijn klachten zijn hersteld voldoende

Wilma's behandelingen waren een weldaad voor mijn lichaam

Wilma gaat samen met je aan de slag om je pijnplekken te ontdekken en die te behandelen. Dit doet ze door goed door te vragen, mee te denken en een lijn uit te zetten. Ik heb veel aan haar behandelingen gehad.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? bekkenklachten
  • Mijn klachten zijn hersteld voldoende

Wilma is een echte vak vrouw. En heeft een prachtig praktijk. Dank je wel voor de goede zorg.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Nek schouder en hoofdpijn
  • Ik ben behandeld met: Acupunctuur
  • Mijn klachten zijn hersteld onvoldoende

Prima aandachtsvolle behandelingen

Al bij het intakegesprek direct een open, vertrouwd en humorvol contact met Wilma. Diverse behandelingen hebben ervoor gezorgd dat mijn klachten aanzienlijk zijn afgenomen. Van het advies van Wilma om bij (terugkerende) nieuwe klachten weer een afspraak te maken, ga ik zeer zeker gebruik maken.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Energie, blaas, darmen en rug

Goed advies

Ik ben snel en goed geholpen en kreeg een goed advies.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Hooikoorts
  • Ik ben behandeld met: Kruidentherapie
  • Mijn klachten zijn hersteld voldoende

Wist niet wat het inhield

Na 5x voel ik me veel beter, Maar....zodra ik me weer druk maak voel ik weer pijn Probeer me zo kalm mogelijk te houden dan gaat het goed Hoop dat het zo blijft

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Rug
  • Mijn klachten zijn hersteld voldoende

Het heeft mij zo geholpen in mijn herstel nadat ik corona had gehad.

Nadat ik corona had gehad en van de meeste klachten hersteld was, bleven de vermoeidheidsklachten aan. Zoals je van velen mensen hoort. Nu had ik al goede ervaringen met accupunctuur en had ik het gevoel dat het mij hier ook mee kon helpen. En hoe heeft het geholpen. Binnen een aantal weken kwam de energie terug. In april corona gehad en nu doe ik alles weer wat ik moet doen. Sporten, werken, noem maar op. Ik raad het iedereen aan. Blijf niet met deze vermoeidheid lopen. Accupunctuur gaat je helpen.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Vermoeidheid na corona
  • Ik ben behandeld met: Kruidentherapie, Acupunctuur, Beide
  • Mijn klachten zijn hersteld volledig

In 7 weken zo goed als pijnvrij!

Na heel wat fysiotherapie behandelingen, speciaal op mijn klachten afgestemde oefeningen en zelfs extra medicatie voor mijn reuma wist ik het echt niet meer en voelde het als een laatste redmiddel om naar een acupuncturist te gaan. Wilma heeft goed naar mij geluisterd, veel vragen gesteld en uitgelegd wat ze voor me kan betekenen. Het gaf me hoop. Tijdens de eerste behandeling heb ik zelfs een klein traantje gelaten omdat ik sinds 1,5 jaar eindelijk even geen pijn voelde. Ik had op veel plaatsen in mijn lijf pijn. Steeds ging het een stukje beter. Nu na 10 behandelingen ben ik echt blij dat ik dit geprobeerd heb. Ik kan het iedereen aanraden. Als je twijfelt ga dan eens in gesprek met Wilma en kijk wat ze je kan bieden. Veel succes Wilma, nogmaals dank!

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? pijnklachten aan rug/been/bil/voet
  • Mijn klachten zijn hersteld volledig

Professionele behandeling met warme, persoonlijke aandacht in een sfeervolle, mooie praktijk.

Mijn behandeling heeft me veel gebracht. Wilma bekijkt in de intake het hele plaatje vanuit de Chinese geneeskunde. Ze gaf me ook voedingsadviezen en ik kreeg kruiden mee om thee van te zetten. Het is een weldaad om in een van de met zorg ingerichte behandelkamers, terwijl de naalden hun werk doen, geruime tijd te mogen liggen, tot je zelf te komen en even een dutje te doen. Almetal een cadootje voor jezelf waarbij je je klachten steeds meer ziet verdwijnen. Van mijn restless legs heb ik echt geen last meer, geweldig! Van mijn opvliegers heb ik helaas nog geen afscheid kunnen nemen. Maar ik hoop dat de kruiden en de voedingsadviezen (alles eten wat uit zee komt) me hier nog verder mee gaan helpen.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Restless leggs en opvliegers
  • Mijn klachten zijn hersteld voldoende

Wilma is en kundig en hartelijke vrouw. Zij heeft mij heel goed geholpen. Mijn klachten zijn merkbaar verminderd.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? knie en onderrug klachten
  • Mijn klachten zijn hersteld voldoende

Goede ontvangst, bijzonder goed luisteren, duidelijke interesse in de mens, goede behandeling die helpt, dus men kent het (voor mij) zeer complexe vak en past dat toe teneinde klacht(en) te verlichten of te laten verdwijnen!

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Moeheid, lusteloosheid, hoest

Fijne ervaring

Van tevoren wist ik niet wat ik moest verwachten maar aangezien onze baby in dwarsligging lag, wilde ik er alles aan doen. Zo ben ik gestart met moxa therapie bij Wilma. Toeval of niet op de volgende echo lag de baby met het hoofdje naar beneden. Dit is een hele geruststelling.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Dwarsligging baby
  • Ik ben behandeld met: Kruidentherapie

Zeer positief verrast!

Ik kwam met specifieke hoofdpijnklachten (dubbel beeld) bij de huisarts. Deze heeft mij doorverwezen naar acupunctuur. Tijdens telefonisch contact hebben we besloten dat er in 4 behandelingen resultaat moest zijn om ermee door te gaan. Vol goede moed gestart met de behandeling. En tijdens de eerste behandeling was de hoofdpijn al verdwenen! In de loop van de dagen erna kwam het wel weer terug, maar minder hevig. Inmiddels heb ik 4 behandelingen gehad en ben ik klaar! Mijn hoofdpijn is weg en als bijkomend effect is mijn frons ook weg! Ik raad zeker aan om naar Acupunctuur Brielle te gaan wanneer je pijnklachten hebt!

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Hoofdpijn

Goed geholpen!

Wilma is een lieve vrouw met veel kennis op gebied van gezondheid. Van afspraak maken tot de laatste behandeling heeft ze mij heel erg goed geholpen, en ging ze heel professioneel te werk. Acupunctuur in combinatie met de Chinese kruiden heeft mijn levensenergie een boost gegeven. Ik voelde me al na de eerste twee behandelingen veel beter in mijn vel zitten. Mijn hormonale klachten gingen weg en ik had geen last meer van mijn menstruatie. Echt een aanrader!

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? N.v.t.

Over Acupunctuur Brielle

Ik bied al meer dan 10 jaar behandelingen aan volgens de Chinese geneeskunde. Mijn specialisaties zijn Pijnbestrijding, Interne Klachten en Cosmetische Acupunctuur. De praktijk en ik zijn aangesloten bij beroepsvereniging ZHONG. Vanuit de aanvullende verzekering worden de behandelingen (deels) vergoed. De Eigen Bijdrage wordt niet belast. Acupunctuur kent een geschiedenis van duizenden jaren, kent geen of nauwelijks bijwerkingen en werkt snel en effectief. De Chinese Geneeskunde vormt een goed alternatief voor allerlei gezondheidsklachten waarbij ik de medische kant beslist niet uit het oog verlies. Zie ik jou binnenkort in de praktijk?