Verlichtend!

Mijn huisarts heeft een spastische darm geconstateerd waar niets aan te doen zou zijn. Ik heb jarenlang met buikkrampen gelopen en kon steeds minder eten om de krampen zo veel mogelijk te voorkomen. Na 3 weken acupunctuur voelde ik al verbetering. Ik heb diverse kruiden (die steeds aansloten waren op mijn klachten) gebruikt die hielpen bij het proces. Wilma is een fijn persoon die goed luistert naar de klachten en daar blijkbaar goed op in kan spelen. Ik zou het iedereen aanraden.

Super prettig persoon, klik, was bang voor acupunctuur, maar ben blij dat ik dat overwonnen heb; ech

Zie boven.

Ik ben zeer te vrede .Vriendelijk geholpen.

Zeer positief!

Was voor mij een nieuwe discipline en die heb ik als heel prettig ervaren en wat ik het allerbelangrijkste vindt is dat ik nu veel minder rust- c.q. slaapmiddelen gebruik. Mede door de goede zorgen/uitleg en behandelwijze van Wilma.

Vakkundig en Zorgzaam

Al met al een prettige ervaring

Geweldig!

Binnen 6 behandelingen af/sterk verminderd van mijn overgangsklachten en zit ik na jaren eindelijk weer lekker in mijn vel. Wilma is een fantastische vrouw waar jij je snel bij thuisvoelt. Had ik het geweten was ik veel eerder geweest.

Super!

Ik had totaal geen ervaring met acupunctuur en ben dan ook zonder enige verwachting voor mijn overgangsklachten naar acupunctuur Brielle gegaan. Na de eerste behandeling merkte ik al gelijk verbetering. Nu na een vijftal behandelingen (2wkn) slaap ik weer heerlijk door en zijn de hartkloppingen en de opvliegers verleden tijd😊 Super blij mee!

Zeer tevreden met de behandeling.

Wilma is een vrouw die goed luisterd naar de klachten waarmee je komt en dit 'vertaald' naar de juiste behandeling. Daarbij komt dat jezelf ook actief mee kunt helpen voor een mooi resultaat. In mijn geval waren de zuivelproducten mede een oorzaak van het probleem. Samen hebben we daardoor een geweldig resultaat bereikt. Zonder Wilma had ik dit zelf nooit kunnen bereiken in zo'n korte tijd. Zij geeft je lichaam het juiste zetje voor zelfgenezing hoe mooi is dat!

Kundig en aandachtig

Behandeling en expertise top

Aanrader

fijne ervaring met de acupunctuur. zou zeker aanraden aan vrienden en kenissen

In een woord fantastisch , ik ben heel goed en vriendelijk geholpen

Ik heb last van tinnitus daar is medisch niets aan te doen, kon niet slapen last van stress, nu slaap ik weer heerlijk. Kijk de tinnitus gaat niet weg maar het is momenteel dragelijker.Gaat het weer wat slechter ben ik de eerste die weer aanklopt bij Wilma!

Deskundige en vriendelijke behandeling. Je wordt naar iemand anders doorgestuurd indien nodig. Ben nu voor het eerste sinds jaren pijnvrij. Heel blij met het resultaat

• Persoonlijk advies

Dank je wel Marion. Ben blij voor je dat onze behandelingen zo goed voor jou werken.

Na 2 jaar onderzoeken in het ziekenhuis waar we uiteindelijk niet verder kwamen geholpen bij de acupuncturist Brielle nu volledig klacht vrij! Echt super

• Persoonlijk advies

Zo fijn geholpen door Wilma,het leek alsof ik haar al jaren kon.nooit vewacht dat ik zo snel resultaat kon voelen .zal zeker haar aanbevelen als het nodig is

• Persoonlijk advies

Ik zou het iedereen aanraden ben er heel erg van opgeknapt dit resultaat was voor mij super, Wilma is heel deskundig en heel bekwaam in wat ze doet echt top 👍🏻

• Persoonlijk advies

Dank je wel Sjaan. Echt een opsteker op de maandagochtend!

Ik ben erg blij met behandeling en wat het,voor mij geholpen heeft. Ik zal zeker positief dit vertellen aan vrienden en kennissen.

• Persoonlijk advies

Onvoorstelbaar dat het zo goed werkt, ik ben zo goed als van mijn migraine af en de pijn in de heup is verdwenen!!!! Echt een aanrader en laat het maar gewoon gebeuren, want dat werkt gewoon het beste!!!!

Danke je wel Corien!

• Persoonlijk advies

Voelde gelijk al dat er spanning minder was was er erg blij mee

• Persoonlijk advies

Heel fijn ontvangst en idem dito behandeling. De behandelaar luistert zeer goed naar de klachten en behandelt de klachten zeer goed af. Mijn pijn is inderdaad aanzienlijk verminderd tot helemaal weg. Ik heb er zeer veel baat bij gehad. Een dikke 10!

• Persoonlijk advies

Beste Monique, heel erg bedankt voor je fijne beoordeling!

Wilma is een rustig en deskundige persoon.

• Persoonlijk advies

Dank je wel Astrid voor de fijne beoordeling!

Na de eerste behandeling waren mijn klachten al bijna weg. Echt super!

• Persoonlijk advies

Ik heb na een hernia nog altijd last van rugpijn, heuppijn en uitstralingspijn in mijn been. Door fysiotherapie vermindert dit vaak. Maar het komt nooit beneden een bepaald niveau. Door de acupunctuur is dit nu toch gebeurd! De pijn is minder geworden, en mijn rug voelt veel rustiger aan, minder pijntjes en ongemak hier en daar. Heel blij mee!

• Persoonlijk advies

Dank je wel Cindy voor deze beoordeling. Heel fijn dat je zo goed geholpen bent en dit deelt zodat anderen ook weten dat acupunctuur zeer effectief kan zijn!

• Persoonlijk advies

Dank je wel voor deze fijne beoordeling en fijn dat het zo goed gaat.

Na bijna 19 volop in de overgang nu mijn leven weer terug, 10 behandelingen en ondersteunig van voedingssupplement/kruiden. Ik ben Wilma zo dankbaar. Klachten zijn met 90 % verdwenen. Zowel overdag als s'nachts ik slaap weer. Niet meer chronisch moe. Hoe fijn is dat. Ik kan het iedereen aanraden.