Mijn nieuwe ervaring

Wat is acupunctuur voor mijn? Als je rusteloze benen heb en zeer gevoelige tenen die je laken niet kan velen en de dokter en fysiotherapeut geeft aan dat het hoort bij het ouder worden. Dan ga je (ik) verder zoeken of er alternatieven zijn. Zelf had ik er op voorhand niet veel vertrouwen in dat acupunctuur iets voor me kon doen. Maar naar een paar behandelingen heb ik gemerkt dat het echt werkt. De naaldjes die ze plaatsen zijn niet pijnlijk maar gevoelig en doen iets ongelofelijk wat ik niet kan verklaren, maar ik heb er enorm baat bij. De doorbloeding naar me benen is verbeterd en de pijn en de vermoeidheid is over en ik kan weer een avond dans zonder dat ik ’s nacht wakker ligt van de pijn.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? rusteloze benen
  • Welk antwoord past het beste bij uw ervaring? Ik was verrast door de snelle en effectieve werking van acupunctuur.
  • Mijn klachten zijn verholpen: meer dan 75%

Bijzondere ervaring, maar helaas voor mijn klacht niet effectief.

Voor mij was het de eerste kennismaking met acupunctuur. Heel bijzonder om mee te maken, met name omdat ik kwam met klachten in mijn linker been en de naalden gingen in mijn rechter bovenarm. Gedurende de behandelingen heb ik zeker minder pijn ervaren, maar helaas kwamen de klachten bij mij weer te snel terug. Waarschijnlijk omdat er ergens een wervel niet goed zit en daar helpt acupunctuur niet bij. Dus voor mij helaas niet effectief, maar ik zie mezelf wel een terugkomen als ik klachten heb die wel door acupunctuur verholpen kunnen worden.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Zenuwpijn
  • Welk antwoord past het beste bij uw ervaring? Ik beveel acupunctuur zeker aan bij vrienden en familie., Ik heb onvoldoende resultaten gehad van de behandelingen
  • Mijn klachten zijn verholpen: N.v.t.

Zeer tevreden!

Ik ben bij Wilma terechtgekomen vanwege vele jaren nek- en hoofdpijnklachten. Ze luisterde echt naar mijn verhaal en kwam al snel tot de conclusie dat mijn klachten kwamen doordat een aantal van mijn nekwervels niet recht stonden. Ik liep al een aantal jaar bij de fysio en ik had een onderzoek in het ziekenhuis gehad, maar niemand had dit eerder opgemerkt. Wilma heeft me doorverwezen naar iemand die me hiermee zou kunnen helpen. Ik vind het ontzettend professioneel van haar dat ze niet 'zomaar' iets heeft gedaan, maar dat ze eerlijk heeft gezegd dat acupunctuur waarschijnlijk niet al mijn klachten zou kunnen verhelpen. Ik raad Wilma zeker aan!

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Nek- en hoofdpijnklachten
  • Welk antwoord past het beste bij uw ervaring? N.v.t.
  • Mijn klachten zijn verholpen: N.v.t.

Professioneel

Zeer blij met de behandelingen. Daar het in eerste instantie is niet bleek te helpen en erger werd is de klacht toch voor 99% verholpen!!!

Dank je wel voor je fijne reactie en vooral goed om te horen dat je klacht goed verholpen is!

Wilma luistert en lost op. Met positiviteit, geduld, kennis en kunde.

Dat een burnout en mijn vaste (denk) gewoontes nog zo'n minder fijne invloed op mij hadden, daar was ik me echt niet van bewust. Mijn hoofd was maar onrustig en mijn lichaam protesteerde. Met vaag te omschrijven klachten kwam ik na deze zomer bij Wilma terecht. En dat bleek 1 van mijn beste keuzes dit jaar. Wilma luistert en lost op. Met positiviteit, geduld, kennis en kunde. Jee, wat voel ik me veel beter dan een paar maanden geleden. Ik wist niet wat ik kon verwachten, maar ben er gelukkig voor gegaan! Wilma, komend jaar kom ik elke maand een keertje goede nieuwe energie bij je halen. Bedankt voor alles !

Prettige vrouw en heeft de volle aandacht voor je.

Bij mij was het na 3 behandelingen duidelijk dat ze mij niet van mijn klachten af kon helpen en me dan ook niet onnodig aan het lijntje hield maar wel mee dacht wat dan wel een oplossing zou kunnen zijn en verwees me door naar een andere therapeut.

Verlichtend!

Mijn huisarts heeft een spastische darm geconstateerd waar niets aan te doen zou zijn. Ik heb jarenlang met buikkrampen gelopen en kon steeds minder eten om de krampen zo veel mogelijk te voorkomen. Na 3 weken acupunctuur voelde ik al verbetering. Ik heb diverse kruiden (die steeds aansloten waren op mijn klachten) gebruikt die hielpen bij het proces. Wilma is een fijn persoon die goed luistert naar de klachten en daar blijkbaar goed op in kan spelen. Ik zou het iedereen aanraden.

Super prettig persoon, klik, was bang voor acupunctuur, maar ben blij dat ik dat overwonnen heb; ech

Zie boven.

Ik ben zeer te vrede .Vriendelijk geholpen.

Zeer positief!

Was voor mij een nieuwe discipline en die heb ik als heel prettig ervaren en wat ik het allerbelangrijkste vindt is dat ik nu veel minder rust- c.q. slaapmiddelen gebruik. Mede door de goede zorgen/uitleg en behandelwijze van Wilma.

Vakkundig en Zorgzaam

Al met al een prettige ervaring

Geweldig!

Binnen 6 behandelingen af/sterk verminderd van mijn overgangsklachten en zit ik na jaren eindelijk weer lekker in mijn vel. Wilma is een fantastische vrouw waar jij je snel bij thuisvoelt. Had ik het geweten was ik veel eerder geweest.

Super!

Ik had totaal geen ervaring met acupunctuur en ben dan ook zonder enige verwachting voor mijn overgangsklachten naar acupunctuur Brielle gegaan. Na de eerste behandeling merkte ik al gelijk verbetering. Nu na een vijftal behandelingen (2wkn) slaap ik weer heerlijk door en zijn de hartkloppingen en de opvliegers verleden tijd😊 Super blij mee!

Zeer tevreden met de behandeling.

Wilma is een vrouw die goed luisterd naar de klachten waarmee je komt en dit 'vertaald' naar de juiste behandeling. Daarbij komt dat jezelf ook actief mee kunt helpen voor een mooi resultaat. In mijn geval waren de zuivelproducten mede een oorzaak van het probleem. Samen hebben we daardoor een geweldig resultaat bereikt. Zonder Wilma had ik dit zelf nooit kunnen bereiken in zo'n korte tijd. Zij geeft je lichaam het juiste zetje voor zelfgenezing hoe mooi is dat!

Kundig en aandachtig

Behandeling en expertise top

Aanrader

fijne ervaring met de acupunctuur. zou zeker aanraden aan vrienden en kenissen

In een woord fantastisch , ik ben heel goed en vriendelijk geholpen

Ik heb last van tinnitus daar is medisch niets aan te doen, kon niet slapen last van stress, nu slaap ik weer heerlijk. Kijk de tinnitus gaat niet weg maar het is momenteel dragelijker.Gaat het weer wat slechter ben ik de eerste die weer aanklopt bij Wilma!

Deskundige en vriendelijke behandeling. Je wordt naar iemand anders doorgestuurd indien nodig. Ben nu voor het eerste sinds jaren pijnvrij. Heel blij met het resultaat

• Persoonlijk advies

Dank je wel Marion. Ben blij voor je dat onze behandelingen zo goed voor jou werken.

Na 2 jaar onderzoeken in het ziekenhuis waar we uiteindelijk niet verder kwamen geholpen bij de acupuncturist Brielle nu volledig klacht vrij! Echt super

• Persoonlijk advies

Zo fijn geholpen door Wilma,het leek alsof ik haar al jaren kon.nooit vewacht dat ik zo snel resultaat kon voelen .zal zeker haar aanbevelen als het nodig is

• Persoonlijk advies

Ik zou het iedereen aanraden ben er heel erg van opgeknapt dit resultaat was voor mij super, Wilma is heel deskundig en heel bekwaam in wat ze doet echt top 👍🏻

• Persoonlijk advies

Dank je wel Sjaan. Echt een opsteker op de maandagochtend!

Ik ben erg blij met behandeling en wat het,voor mij geholpen heeft. Ik zal zeker positief dit vertellen aan vrienden en kennissen.

• Persoonlijk advies

Onvoorstelbaar dat het zo goed werkt, ik ben zo goed als van mijn migraine af en de pijn in de heup is verdwenen!!!! Echt een aanrader en laat het maar gewoon gebeuren, want dat werkt gewoon het beste!!!!

Danke je wel Corien!

• Persoonlijk advies

Voelde gelijk al dat er spanning minder was was er erg blij mee

Over Acupunctuur Brielle

Acupunctuur Brielle biedt al meer dan 10 jaar behandelingen aan volgens de Chinese geneeswijzen. De praktijk is gespecialiseerd in Pijnbestrijding, Interne Klachten en Cosmetische Acupunctuur. De praktijk en de behandelaar zijn aangesloten bij beroepsvereniging ZHONG. Vanuit de aanvullende verzekering worden de behandelingen (deels) vergoed. De Eigen Bijdrage wordt niet belast. Acupunctuur kent een geschiedenis van duizenden jaren, kent geen bijwerkingen en werkt snel en effectief. De Chinese Geneeswijze vormt een goed alternatief voor allerlei gezondheidsklachten waarbij de medische kant niet uit het oog wordt verloren. Acupunctuur Brielle op veel punten inzetbaar!