Uitermate vriendelijk en deskundig.

Helaas werkte acupunctuur niet bij mij maar Wilma heeft haar best gedaan. Ik voelde mij uitermate op mijn gemak bij een super lieve deskundige vrouw.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Eczeem
  • Ik ben behandeld met: Kruidentherapie, Acupunctuur, Beide
  • Mijn klachten zijn hersteld onvoldoende

Ik heb me lichaam weer terug

Ik heb het als zeer positief ervaren het gaat er heel relaxt aan toe en je bent geen nummer er wordt juist verder gekeken als alleen de klacht waar je voor komt

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Pijn in me lijf

helder, duidelijk, effectief

Fijne kennismaking, toegankelijke hulpverlener. Snel resultaat!

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? stemmingsproblematiek

Supersnel positief resultaat

Zeer prettige therapeute. Goede uitleg van zaken en verwachtingen. Behandeling is zeer snel aangeslagen met gewenste vermindering van de pijnklachten. Boven verwachting.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Schouder en heuphlachten
  • Mijn klachten zijn hersteld voldoende

Ik kan eindelijk weer wandelen!

Als wandelen je grote hobby is en je wordt geveld door een vloetplaat ontsteking dan kan je bijna niets meer. De doktor zei er staat 1 jaar tot 1,5 jaar voor. Na 6 maanden ben ik bij acupunctuur Brielle terechtgekomen en Dankzij Wilma ben ik er na 5 behandelingen er volledig vanaf. Al gelijk bij de eerste behandeling voelde ik een enorme vermindering in pijn. Wilma je bent een topper en ik heb door jou mijn oude wandelniveau weer bereikt. Duizend maal dank!

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Voetplaat ontsteking
  • Mijn klachten zijn hersteld volledig

Top vrouw en fijne behandeling

De acupunctuur therapie gehad omdat ik langer dan 40 weken zwanger was. De behandeling als fijn ervaren en Wilma is een warme leuke vrouw! 's avonds is de bevalling spontaan opgekomen. Kortom aanrader!

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Overtijd
  • Mijn klachten zijn hersteld volledig

Na bijna een jaar reukloos of met een vreselijk vieze niet te omschrijven geur door het leven te zijn gegaan door corona, bij Wilma terecht gekomen... (nadat de huisarts zei dat er niets aan te doen was en ik maar 2x daags aan geurtjes moest ruiken om mijn reuk te trainen)..... en ik daar iets te ongeduldig voor ben... Iets zei mij dat er een alternatief voor moest zijn.... ineens pote accupunctuur op... na 1 telefoontje gelijk een afspraak gemaakt en Wilma vertelde over de verzwakte milt.... hierdoor reuk verlies... en alle andere symptomen.... waarin ik mij heel goed herkende... 1e afspraak... naaldjes in onder benen en armen... en echt waar m'n eerste reuk ervaring sinds een jaar, heel voorzichtig.... een traantje over m'n wang.... na de 2e behandeling de stank weg... en nu na 5 behandelingen ruik steeds meer.... appeltaart, speculaas, parfum...geweldig.... Verde rmeer energie, focus.... gewoon weer de oude ik....SUPER BLIJ.... echt een aanrader!!!!

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Reuk verlies/ energie
  • Mijn klachten zijn hersteld volledig

Duidelijk. Ik ben blij met de kennismaking met acupunctuur. Ik ben blij met het resultaat

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Slaapproblemen
  • Mijn klachten zijn hersteld voldoende

Wilma is vriendelijk persoon, die goed naar je luistert en je daarna n goede behandeling geeft!

Ik kwam bij Wilma terecht met zgn globus gevoel ( constant n brok in je keel en daardoor slikproblemen en langdurig hoesten). KNO arts en gespecialiseerde logopedie gaf geen resultaat. Deze klachten had ik 2 jaar. Na de acupunctuur behandeling in combinatie met Chinese kruiden ben ik van mijn klachten af.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Globusgevoel, slikproblemen en langdurig hoesten

Ik ben super tevreden.

Ik ben naar accupunctuur gegaan omdat ik erg veel last had van opvliegers en slecht in mijn vel zat. Na een aantal behandelingen al heel veel verschil ben erg tevreden wou dat ik het eerder had gedaan.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Overgang pijn in zij

In 6 behandelingen van mijn pijn af

Na 10 behandelingen fysio en niks opgeschoten raade mijn vriendin aan om naar Wilma te gaan. Meteen bij het naalden zetten voelde ik al veel minder pijn. En het bleef ook minder pijn doen. Nu na 6 behandelingen ben ik pijn vrij.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Frozen shoulder
  • Mijn klachten zijn hersteld volledig

ik ben enorm goed geholpen

ik had jaren eerder moeten gaan

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? rug

Super tevreden

Naar aanleiding van de uitslag van een mdb bloedtest ben ik in aanraking gekomen met acupunctuur. Ongelooflijk maar na 1 behandeling was ik van mijn bekken klachten af. De praktijk ruimte en de prettige benadering heb ik als heel prettig ervaren

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Heup,rug,bil
  • Mijn klachten zijn hersteld volledig

Nooit gedacht dat zo’n klein prikje zo’n groot effect zou hebben, helemaal geweldig Mijn ischias is totaal verdwenen

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Opvliegers en ischias

Zeer ervaren

Begonnen met een voor bespreking, plan van aanpak volgende. Voor elke behandeling was er een gesprek en hierop werd de behandeling indien nodig aangepast. Waarom acupunctuur. Ik zat in een spagaat navelbreuk operatie en mijn slokdarm verbrand door maagzuur. De behandeling werd gericht op de pijn na de operatievan de navelbreuk Na enkele behandelingen werd de pijn minder en uiteindelijk geheel weg. Ab de Jonge

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Pijn Na operatie navelbreuk
  • Mijn klachten zijn hersteld volledig

Prima behandeling voor prikkelend gevoel in been.

Na een beknelde zenuw in mijn been te hebben opgelopen, heb ik eerst een kuur diclofenac gedaan. Pijn in rug en dof prikkelend gevoel in bovenbeen bleef. Via een vriendin contact opgenomen met Acupunctuur Brielle. Wilma kan goede bepalen wat er gedaan moet worden en heeft een goed resultaat. Na 6 behandeling eigenlijk klachtenvrij. Prima optie voor dit soort aandoeningen.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Dof prikkelend gevoel in bovenbeen.
  • Mijn klachten zijn hersteld volledig

Zeer snel resultaat, eerlijk over haalbaarheid.

Luistert geduldig naar klachten en maakt behandelplan. Behandelingen worden pijnloos uitgevoerd. Bij mij na paar behandelingen al zichtbaar resultaat (waar dermatoloog geen winst meer boekte). Geeft eerlijk aan wanneer behandeling gestopt kan worden.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Hooikoorts en exceem
  • Mijn klachten zijn hersteld voldoende

Had voor mij geen positieve uitwerking! Jammer.

Was voor mij een onbekend terrein. Maar het hielp bij mij niet.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Hielspoor
  • Ik ben behandeld met: Acupunctuur
  • Mijn klachten zijn hersteld N.v.t.

Wederom goed geholpen en bijna van mijn klachten af.

Ik had mijn schouder overbelast en had de keuze om naar de dokter te gaan en een spuit corticosteroïden te halen. Maar vorige keer had acupunctuur mij ook goed geholpen. Ik heb gebeld en kon dezelfde week al terecht,en na een aantal behandelingen had ze het weer voor elkaar. Zeer blij mee.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Schouder

Wat een ervaring

Al jarenlang last van mijn darmen, slecht slapen en pijnlijke nek en schouders door stress. Na een hele goede uitleg, door iemand die heel snel in de gaten heeft waar je klachten vandaan komen. Begonnen met het behandelen van mijn darm problemen. Nu het prikken van de 1ste naaldjes voelde ik dat er wat gebeurde met mijn lichaam. Mijn lijf is helemaal gereset en ik voel me zoveel beter. Ik blijf om de zoveel weken terug komen om te kijken wat er op dat moment voor klachten zijn en om dan die aan te pakken. Ik raadt het iedereen aan om te proberen. Het is een ervaring die ik niet had willen missen. Bedankt!!

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Darmen, slapeloosheid, stress

Bijzondere ervaring!

Accupunctrist is prettig in de omgang, erg vriendelijk en meedenkend! Ondanks dat naalden niet mijn ding zijn alles mee gevallen, als de naalden er eenmaal inzitten voel je ze niet meer.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Vermoeidheid
  • Mijn klachten zijn hersteld voldoende

Verrassend hoeveel acupunctuur je gezondheid kan verbeteren.

Er wordt goed geluisterd en doorgevraagd waardoor er soms zaken duidelijk worden waar je zelf nog niet aan had gedacht. Wilma is eerlijk en geeft openheid van zaken waardoor je weet waar je aan toe bent en je geen valse hoop krijgt. Je wordt goed voorbereid op het plaatsen van de naaldjes en ook daar is haar ervaring en deskundigheid merkbaar.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Langdurige klachten na COVID-19
  • Mijn klachten zijn hersteld voldoende

Wilma's behandelingen waren een weldaad voor mijn lichaam

Wilma gaat samen met je aan de slag om je pijnplekken te ontdekken en die te behandelen. Dit doet ze door goed door te vragen, mee te denken en een lijn uit te zetten. Ik heb veel aan haar behandelingen gehad.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? bekkenklachten
  • Mijn klachten zijn hersteld voldoende

Wilma is een echte vak vrouw. En heeft een prachtig praktijk. Dank je wel voor de goede zorg.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Nek schouder en hoofdpijn
  • Mijn klachten zijn hersteld onvoldoende

Prima aandachtsvolle behandelingen

Al bij het intakegesprek direct een open, vertrouwd en humorvol contact met Wilma. Diverse behandelingen hebben ervoor gezorgd dat mijn klachten aanzienlijk zijn afgenomen. Van het advies van Wilma om bij (terugkerende) nieuwe klachten weer een afspraak te maken, ga ik zeer zeker gebruik maken.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Energie, blaas, darmen en rug

Over Acupunctuur Brielle

Ik bied al meer dan 10 jaar behandelingen aan volgens de Chinese geneeskunde. Mijn specialisaties zijn Pijnbestrijding, Interne Klachten en Cosmetische Acupunctuur. De praktijk en ik zijn aangesloten bij beroepsvereniging ZHONG. Vanuit de aanvullende verzekering worden de behandelingen (deels) vergoed. De Eigen Bijdrage wordt niet belast. Acupunctuur kent een geschiedenis van duizenden jaren, kent geen of nauwelijks bijwerkingen en werkt snel en effectief. De Chinese Geneeskunde vormt een goed alternatief voor allerlei gezondheidsklachten waarbij ik de medische kant beslist niet uit het oog verlies. Zie ik jou binnenkort in de praktijk?