Geweldig!

Binnen 6 behandelingen af/sterk verminderd van mijn overgangsklachten en zit ik na jaren eindelijk weer lekker in mijn vel. Wilma is een fantastische vrouw waar jij je snel bij thuisvoelt. Had ik het geweten was ik veel eerder geweest.

Super!

Ik had totaal geen ervaring met acupunctuur en ben dan ook zonder enige verwachting voor mijn overgangsklachten naar acupunctuur Brielle gegaan. Na de eerste behandeling merkte ik al gelijk verbetering. Nu na een vijftal behandelingen (2wkn) slaap ik weer heerlijk door en zijn de hartkloppingen en de opvliegers verleden tijd😊 Super blij mee!

Zeer tevreden met de behandeling.

Wilma is een vrouw die goed luisterd naar de klachten waarmee je komt en dit 'vertaald' naar de juiste behandeling. Daarbij komt dat jezelf ook actief mee kunt helpen voor een mooi resultaat. In mijn geval waren de zuivelproducten mede een oorzaak van het probleem. Samen hebben we daardoor een geweldig resultaat bereikt. Zonder Wilma had ik dit zelf nooit kunnen bereiken in zo'n korte tijd. Zij geeft je lichaam het juiste zetje voor zelfgenezing hoe mooi is dat!

Kundig en aandachtig

Behandeling en expertise top

Aanrader

fijne ervaring met de acupunctuur. zou zeker aanraden aan vrienden en kenissen

In een woord fantastisch , ik ben heel goed en vriendelijk geholpen

Ik heb last van tinnitus daar is medisch niets aan te doen, kon niet slapen last van stress, nu slaap ik weer heerlijk. Kijk de tinnitus gaat niet weg maar het is momenteel dragelijker.Gaat het weer wat slechter ben ik de eerste die weer aanklopt bij Wilma!

Deskundige en vriendelijke behandeling. Je wordt naar iemand anders doorgestuurd indien nodig. Ben nu voor het eerste sinds jaren pijnvrij. Heel blij met het resultaat
  • Persoonlijk advies

Na 2 jaar onderzoeken in het ziekenhuis waar we uiteindelijk niet verder kwamen geholpen bij de acupuncturist Brielle nu volledig klacht vrij! Echt super
  • Persoonlijk advies

Zo fijn geholpen door Wilma,het leek alsof ik haar al jaren kon.nooit vewacht dat ik zo snel resultaat kon voelen .zal zeker haar aanbevelen als het nodig is
  • Persoonlijk advies

Ik zou het iedereen aanraden ben er heel erg van opgeknapt dit resultaat was voor mij super, Wilma is heel deskundig en heel bekwaam in wat ze doet echt top 👍🏻
  • Persoonlijk advies

Ik ben erg blij met behandeling en wat het,voor mij geholpen heeft. Ik zal zeker positief dit vertellen aan vrienden en kennissen.
  • Persoonlijk advies

Onvoorstelbaar dat het zo goed werkt, ik ben zo goed als van mijn migraine af en de pijn in de heup is verdwenen!!!! Echt een aanrader en laat het maar gewoon gebeuren, want dat werkt gewoon het beste!!!!

• Persoonlijk advies

Voelde gelijk al dat er spanning minder was was er erg blij mee
  • Persoonlijk advies

Heel fijn ontvangst en idem dito behandeling. De behandelaar luistert zeer goed naar de klachten en behandelt de klachten zeer goed af. Mijn pijn is inderdaad aanzienlijk verminderd tot helemaal weg. Ik heb er zeer veel baat bij gehad. Een dikke 10!
  • Persoonlijk advies

Wilma is een rustig en deskundige persoon.
  • Persoonlijk advies

Na de eerste behandeling waren mijn klachten al bijna weg. Echt super!
  • Persoonlijk advies

Ik heb na een hernia nog altijd last van rugpijn, heuppijn en uitstralingspijn in mijn been. Door fysiotherapie vermindert dit vaak. Maar het komt nooit beneden een bepaald niveau. Door de acupunctuur is dit nu toch gebeurd! De pijn is minder geworden, en mijn rug voelt veel rustiger aan, minder pijntjes en ongemak hier en daar. Heel blij mee!

• Persoonlijk advies

Na bijna 19 volop in de overgang nu mijn leven weer terug, 10 behandelingen en ondersteunig van voedingssupplement/kruiden. Ik ben Wilma zo dankbaar. Klachten zijn met 90 % verdwenen. Zowel overdag als s'nachts ik slaap weer. Niet meer chronisch moe. Hoe fijn is dat. Ik kan het iedereen aanraden.
  • Persoonlijk advies

Van de hel in de hemel. Februari volgend jaar ben ik 19 jaar geleden in de overgang beland. Meteen dag en nacht heel heftig. Drijfnat dus altijd handdoekjes waaiers ventilators. Alles geprobeerd, niks hielp. Nu na 10 behandelingen met ondersteuning van voedingssupplement/ kruidenpreparaat voor 90 % opvlieger vrij. Niet meer chronisch moe kan weer slapen .Dankzij Wilma.
  • Persoonlijk advies

Ben eerst 4x naar shock-wave therapie gegaan, totaal geen resultaat, daarna naar accupunctuur toch wat sceptisch, bij de eerste naalden voelde ik duidelijk verschil, heel erg verbaasd, heb 9 behandelingen gehad zit groot verschil in met het begin, het werkt echt !!!!!!

• Persoonlijk advies

Na vele jaren onderzoek in veel ziekenhuizen was de conclusie . niet behandelbaar .alleen pijnstillers en uiteindelijk morfine . het resultaat na 5 behandelingen is onwaarschijnlijk goed . echt een aanrader .
  • Persoonlijk advies

Na 1,5 jaar pijn n.a.v. een whiplash heeft Wilma me met haar deskundige behandelingen van de pijn afgeholpen. De praktijk is een prettige ruimte en er is veel persoonlijke aandacht. Ik kan iedereen met pijnklachten aanraden om zich te laten behandelen bij deze praktijk! Wat een fantastisch resultaat.

Over Acupunctuur Brielle

Filter op Taal