Bijzonder slechte ervaring

Verhuurder wilde ondanks de Corona problematiek geen enkele oplossing mee helpen zoeken. Bijzonder onaangename ervaring. Jammer dat mensen de COVID-problematiek aangrijpen om zichzelf te verrijken.

• Locatie Molen van Medael

mooie praktische gebouwen gelegen in een mooie omgeving

zeer vriendelijk en gedienstig. Alles was heel proper en een zeer praktische keuken. Ieder slaapkamer had zijn eigen sanitaire voorziening. Veel ruimte wat een voordeel is tijdens deze coronatijd.

• Locatie Molen van Medael

Beste Ria Vanhamel, Dank u wel voor deze zeer mooie review. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Molen van Medael

prachtige en zeer schone accomodatie

We hebben met 12 personen hier gelogeerd en we waren allemaal erg enthousiast over deze prachtige accommodatie. Zeker voor herhaling vatbaar. Mooie omgeving en prachtig uitzicht en heerlijk rustig. Fijne mensen/personeelsleden die met je meedenken. Al met al fantastisch verblijf gehad!

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Nel van de Vendel, Wat fijn om te lezen dat u zo enthousiast bent over de vakantiewoning en de omgeving. Graag zien we u en uw gezelschap dan nog eens terug in een van onze vakantiewoningen zodat u nog eens kunt gaan genieten van de rust en het mooie uitzicht! Met vriendelijke groet, Team Hoeve vakanties | Domein Landgoed Hof van Ulvend

Mooi compleet huis in mooie omgeving

Prima, ruim huis (carré hoeve 21 personen). 9 Slaapkamers met elk eigen badkamer (douche en wasbak), aantal ook met eigen WC. Wij waren met 9 personen en geboekt voor huis van 11 personen, en kregen (ivm corona) upgrade naar groter huis. Erg attent! Goed uitgeruste keuken, koken voor 9 ging prima. Wordt wel een uitdaging voor 21 personen. Ligging afgelegen, maar rustig en in erg mooie natuur. Gulpen op 9 km. Wandelen gaat prima, recreatief fietsen is vanwege heuvels wat lastiger. Maar prima voor wielrenners of mountainbikers. Goede wifi in woning. Ook aparte speelruimte (apart bijhuren), met voetbaltafel, pingpong tafel en spellen. Ook sauna aanwezig, die is gratis te gebruiken. Er liggen paar grote vakantiewoningen bij elkaar. Als die allemaal volledig bezet zijn is het er denk ik wel erg druk. Ook speeltuintje voor kinderen, en (afgeschermde) vijver met ganzen. Tegenover is pannenkoekenrestaurant/ijssalon. Voor overig uit eten (of halen) moet je toch wat verder weg, dus met de auto. Uitstapje naar kasteelbrouwerij Val Dieu (BE) aan te bevelen. Lekkere biertjes!

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Elbert, Dank u wel voor uw mooie uitgebreide beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo genoten heeft van de upgrade naar het Landhuis. Gasten die het Landhuis huren kunnen ook gratis gebruik maken van de speelruimte, ivm de upgrade hebben we hier een kleine vergoeding voor gevraagd. Graag zien we u dan ook nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Landgoed Hof van Ulvend.

Zeer klantvriendelijke benadering.

Bij vragen is er steeds iemand die antwoorden kan geven.

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Henny, Dank u wel voor uw super mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u steeds goed geholpen bent geworden bij de vragen die u had. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Landgoed Hof van Ulvend

Mooie landelijke ruime accommodatie van alle gemakken voorzien.

Vanuit deze accommodatie kan je prachtige fiets/ en wandeltochten ondernemen en voor de minder sportievelingen liggen Maastricht en Aken vlakbij.

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Pim Groen, Dank u wel voor uw super mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo genoten heeft van de vakantie bij Landgoed Hof van Ulvend. Hoorde u bij de sportievelingen of bij de minder sportievelingen ;-) Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Landgoed Hof van Ulvend

Top accommodatie!

We komen reeds meerdere jaren voor een fietsweekend naar het Landhuis in Noorbeek en het heeft ons nog nooit teleurgesteld. Ook dit jaar, ondanks COVID, weer naar volle tevredenheid gebruik kunnen maken van de accommodatie.

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Daan, Dank u wel voor uw super mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo genoten heeft van de vakantie bij Landgoed Hof van Ulvend ondanks COVID. Graag zien we u volgend jaar weer terug in het Landhuis. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Landgoed Hof van Ulvend

Heerlijk familieweekend beleefd!

Hof van Ulvend ligt in een prachtige omgeving. Het huis is aangenaam , ruim en praktisch ingericht. Er is een grote, mooie speeltuin. De ontvangst is hartelijk.

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Christel, Dank u wel voor uw super mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u de vakantiewoning zo ruim en praktisch heeft ervaren tijdens uw verblijf. De Speeltuin is inderdaad super uitgerust voor alle kindjes. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Landgoed Hof van Ulvend

Complete site voor jong en oud

Hartelijk onthaal. Kraaknette ruime accommodatie. Onze tieners hebben maximaal gebruik kunnen maken van alle buitenactiviteiten. Instructeur bij survival en boogschieten was erg voorkomend. 'Ouderen' konden lekker chillen op het terras of in de ruime living.

• Locatie Molen van Medael

Beste Frany, Dank u wel voor uw super mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo genoten heeft van de vakantie bij de Molen van Medael. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Molen van Medael.

super locatie om te ontspannen met een stel leuke vrienden

geriefelijk appartement voor ons clubje!

• Locatie Molen van Medael

Beste Sjirra, Dank u wel voor uw super mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo genoten heeft van de vakantie bij de Molen van Medael. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Molen van Medael.

Super!!!!!!!!!!!

Tout était magnifique, logement, les alentours, les patrons, le petit déjeuner, le calme, ..... A recommander. Nous y retournerons avec certitude, trop bien!!!!!!

• Nous recommanderiez-vous? Oui
  • N/A

Cher Brigitte, Merci pour cette super belle critique. C'est formidable de lire que vous avez tellement apprécié votre séjour au Molen van Medael. Nous nous réjouissons de vous revoir dans l'une de nos maisons de vacances. Met vriendelijke groet,, Hoevevakanties | Domein Molen van Medael

Een gezellig en rustig weekendje weg

Zowel via mail als ter plaatsen was iedereen zeer vriendelijk! Wij verbleven een weekend in het Landhuis 1c, waar het heel proper, ruim en gezellig was! In de speeltuin naast de woning kunnen de kinderen zich goed uitleven. Deze kan zowel door kleintjes +- 1 jaar, als door oudere kinderen gebruikt worden. Wij komen zeker nog eens terug naar een van jullie huisjes!

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Lotte, Dank u wel voor deze super mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo heeft genoten van uw verblijf in het Landhuis. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met Vriendelijke groet, Team Hoevevakanties | Domein Landgoed Hof van Ulvend

Leuk verblijf op een mooi domein

Het verblijf was ruim genoeg voor ons drieën. Badkamer aan kleine kant met vooral een te krappe WC. Voor de rest was alles aanwezig om een zorgeloze vakantie te hebben. Veel ruimte om te spelen buiten.

• Locatie Begijnhof

Beste Dirk, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo genoten heeft van de vakantie bij de Begijnhof. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Begijnhof

Prachtige ligging, zeer ruim huis (Landhuis 1D), perfecte inrichting, brandschoon bij aankomst, overal toiletpapier bij aankomst! Van te voren zeer goede communicatie en coulance m.b.t. verzetten n.a.v. coronacrisis. Enige nadeel: de huur van de fietsenstalling is 25€. Dat vonden wij niet passend bij een fors totaal-huurbedrag.

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Els, Dank u wel voor uw super mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo genoten heeft van de vakantie bij de Landgoed Hof van Ulvend. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Landgoed Hof van Ulvend

Heerlijk weekendje in mooi domein

We genoten van een heel relax weekendje in de Molen van Medael. Het domein is mooi onderhouden, biedt heel wat mogelijkheden om te spelen voor de kinderen, en ligt in een prachtige omgeving. Het is fijn dat je ter plaatse een volledig bbq pakket kan laten leveren en dat er op het domein een aantal activiteiten worden georganiseerd. Het Melkhuisje waar we logeerden was netjes in orde en had een ruime leefruimte en terras. Enkel de slaapkamer met de stapelbedjes voor de kinderen was wel erg krap en op het terras was er veel passage, waardoor we niet zo veel privacy hadden. Maar verder een huisje met alles erop en eraan en zeker een aanrader voor een volgende vakantie of weekendje weg!

• Locatie Molen van Medael

Beste Katleen, Dank u wel voor uw super mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo genoten heeft van de vakantie bij de Molen van Medael. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Molen van Medael.

Ontspanning met een familiaal karakter.

Kleinschalig domein waar gezorgd wordt voor rust. Niettemin heerst er vrijheid én automatisch is er respect voor de buren. Het goeie voorbeeld wordt door de eigenaars gegeven.

• Locatie Molen van Medael

Beste Ann, Dank u wel voor uw super mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo genoten heeft van de vakantie bij de Molen van Medael. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Molen van Medael.

Mooie huizen in een prachtige omgeving waar van alles te doen is en aangeboden wordt!

Voor herhaling vatbaar!

• Locatie Molen van Medael

Beste Rian, Dank u wel voor uw super mooie beoordeling. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Molen van Medael.

Top accomodatie! Ruim, schoon en mooie omgeving!

Heel mooie accomodatie! We waren met 19 personen, maar door de grote ruimte, liep je elkaar niet voor de voeten. Iedere slaapkamer had z'n eigen badkamer/toilet, wat ook ideaal is. Verder was alles heel schoon. De speelzolder was ontzettend leuk voor de kinderen, hebben zich daar prima vermaakt. En buiten was er voor hen ook van alles. Groot terras, waar we goed met z'n allen konden zitten! En heerlijk vrij uitzicht! De verhuurder is heel gastvrij en er kan altijd wel iets met hem geregeld worden. Kortom, een besliste aanrader!

• Locatie Oudenhof

Beste Adrie, Dank u wel voor uw super mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo genoten heeft van de vakantie in Oudenhof Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Oudenhof

Prima locatie

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Harrie, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Landgoed Hof van Ulvend

Een superfijn huis in een prachtige omgeving!

Wij werden gastvrij ontvangen bij de receptie. Kwamen toen in een in een heerlijk ruim en schoon huis. Ook de inrichting is gezellig. Bij elke slaapkamer eigen sanitair, heel fijn! Ook de speelkelder, de jeu de boulebaan en zelfs de speeltoestellen ;)) vielen in de smaak! Kortom : zeker voor herhaling vatbaar!

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Trijntje, Dank u wel voor uw super mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo genoten heeft van de vakantie in het Het Landhuis. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Landgoed Hof van Ulvend

Mooie omgeving, er zijn wat verbeterpunten t.o.v. woning

Mooie locatie. Mooie woning. Jammer dat de matrassen en kussens van plastic waren. Als lichte slaper had ik daar ontzettend veel last van. Bij elke beweging wakker door gekraak. Ook de deurdragers zorgden voor veel lawaai 's nachts. We hadden 3 baby's bij ons dus midden in de nacht moesten er flessen gemaakt worden. Lijkt mij trouwens ook gevaarlijk met kleine kinderen, deuren die met een klap dicht vallen. Verder was het prima. Misschien wat meer horren beneden. Zo vlakbij een boerderij heb je toch wat meer last van vliegen. Met de hitte afgelopen week moesten we daardoor de deuren dicht houden. Werd dus ook binnen erg benauwd.

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Yvonne, Dank u wel voor uw beoordeling. Helaas zijn de deurdrangers op verzoek van de brandweer geplaatst, hier kunnen we helaas niks aan veranderen. De matras hoezen zitten ivm hygiënisch oogpunt om de matrassen heen, nu was het de afgelopen dagen ook extreem De horren voor de ramen zijn besteld, maar door de corona is de levertijd helaas langer dan wat wij gehoopt hadden. Wij hopen dat u ondanks deze punten toch een heerlijk verblijf heeft gehad. Met vriendelijke Groet, Hoeve Vakanties | domein Landgoed hof van Ulvend

Heerlijk bijgekomen in een mooie rustige omgeving!

Wij hadden een midweek de beschikking over het schippershuisje (Ten Hof). Omdat we het daar zo naar ons zin hadden konden we nog een weekend in het Herenhuis bij de molen van medael. Dit was helemaal geweldig!

• Locatie Molen van Medael

Beste Mariska, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo genoten heeft van de vakantie in het Schippershuisje en in het Herenhuis. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Tenhof | Domein Molen van Medael.

Genoten op alle vlakken

Met onze bubbel van 6 volwassenen en 2 kinderen,oprecht genoten in het vakantiedomein "De molen van Medael"in Hombourg.Het prachtige weer liet toe om te fietsen,tennissen,beach-volleyballen,wandelen en scooteren in dit groene Voer-gebied. We danken de uitbaters voor hun warme vriendelijkheid. Een echte aanrader voor wie niet naar het buitenland wil.

• Locatie Molen van Medael

Beste Roger, Dank u wel voor uw super mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo genoten heeft van de vakantie in een van de vakantiewoningen van domein de Molen van Medael Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties| Domein Molen van Medael.

Fijne vakantie en niet ver weg

Wij verbleven met een gemengde groep van 8 personen tussen 10 en 75 jaar in het Melkhuisje dat plaats biedt aan 12 personen. Prijs kwaliteit sterk in verhouding. Erg hygiënisch en ruimtelijk. Alles bij de hand. We vulden onze week met activiteiten op en rond het domein, aangeboden door of gekozen met tips van de eigenaars, heel lieve mensen. Met het mooi weer erbij een perfecte vakantieweek! Een absolute aanrader.

• Locatie Molen van Medael

Beste Sarah, Dank u wel voor uw super mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo genoten heeft van de vakantie in het Melkhuisje. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties| Domein Molen van Medael.

Heerlijk ontspannen weekend gehad in een prachtig huis

We verbleven in het Herenhuis met onze familie. Iedere familie beschikte over een eigen badkamer, geweldig! Mooie ruime kamers en alles was werkelijk brandschoon. Prachtige omgeving en door de ligging van het terras had je het gevoel omringd te zijn door bossen en weiden.

• Locatie Molen van Medael

Beste Marjo, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest! Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties| Domein Molen van Medael.

Ulvend 1

6255NA Noorbeek