Ruime Carréhoeve is goede uitvalsbasis voor mooie wandelingen

Carréhoeve, deel van Hof van Ulvend heeft veel nette kamers met sanitair. En is uitermate geschikt voor zeer mooie wandelingen te maken in een onderschat mooi Limburgs landschap.

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Freddy Bernaerts, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoevevakanties | Domein Landgoed Hof van Ulvend

Geweldige ervaring!

Super locatie in een fantastisch vakantiehuis. Met de ganse familie hebben we een leuke vierdaagse doorgebracht in het Oudenhof. Het zicht op de tuin is geweldig en rustgevend. Elke kamer heeft een badkamer, in de keuken is alles voorzien, de living is zeer groot met uitzicht op de tuin. We hebben genoten. Zeker voor herhaling vatbaar. Echt een aanrader!

• Locatie Oudenhof

Beste Familie Nys-Van Ende, Dank u wel voor uw super mooie beoordeling. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoevevakanties | Domein Oudenhof

Heerlijk comfortabel huisje, rustige, mooie omgeving, heerlijke vakantie

Heel positief!

• Locatie Begijnhof

Beste familie Visscher, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoevevakanties | Domein Begijnhof

Fijn , groot ,goede keuken inrichting , mooie locatie

Gezellig gehad

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Adrie, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoevevakanties | Domein Landgoed Hof van Ulvend

Zeer verzorgd!

Rustig gelegen accommodatie(s), op een zeer fraaie plek. Keurig verzorgd, zowel binnen als buiten! Vriendelijke ontvangst en servicegerichtheid! Heerlijke ijssalon om de hoek!

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Freda, Dank u wel voor uw zeer mooie beoordeling. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoevevakanties | Domein Landgoed Hof van Ulvend

Te duur voor wat het is!

Tenhof was te druk en veel te kleine woning voor 14 personen. Gelukkig was het goed weer, zodat je buiten kon. Keuken is niet praktisch ingericht en het hele huis mist gezelligheid. Heel basic! Dan hebben we met andere organisaties al veel mooiere privé huizen voor veel minder geld.

• Locatie Tenhof

Beste Kathleen, Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Hoevevakanties | Domein Tenhof

Wederom heerlijk verblijf

Met het gezin hier een lang weekend geweest en wederom genoten van het ruime huis en de heerlijke omgeving om te fietsen of om plaatsen in de buurt te bezoeken.

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Jan, Dank u wel voor wederom uw zeer mooie beoordeling. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoevevakanties | Domein Landgoed Hof van Ulvend

Onvergetelijke schoolverlatersdagen voor groep 8!

Mooie, groene omgeving met talloze speelplekken en sportmogelijkheden. Goed onderhouden en schoon. Inventaris keuken was aan de krappe kant voor een groep van 21 personen.

• Locatie Tenhof

Beste Op de Top, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoevevakanties | Domein Tenhof

Een mooi gelegen, behoorlijk ingericht verblijf.

Lang op voorhand moeten vastleggen. De gegeven informatie was duidelijk. De omgeving is schitterend.

• Locatie Begijnhof

Beste Antoine, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoevevakanties | Domein Begijnhof

Na een lange tijd hebben we weer kunnen genieten van ons familie weekend. De accommodatie was prima.

De omgeving, het huis, inventaris, alles was werkelijk goed in orde. En dan ook nog mooi weer! Voor een ieder een aanrader om deze accommodatie te boeken.

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Astrid, Dank u wel voor uw super mooie beoordeling. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoevevakanties | Domein Landgoed Hof van Ulvend

GEWELDIG

Het is echt een geweldig huis op een super locatie. We zijn hier al voor de 3de keer geweest met onze kinderen en kleinkinderen en het is elke keer weer iets waar iedereen naar uitkijkt. Dit jaar hebben we het iets minder getroffen helaas. We hadden de pech dat er ‘n paar huisjes bezet waren door groepen die het, vooral ‘s nachts, erg gezellig hadden waardoor wij 2 nachten niet of nauwelijks geslapen hebben. Mijn voorstel zou dan ook zijn, lekker genieten en feesten maar dan niet tot 3 of 4 uur, maar tot uiterlijk tot 1 uur. Dan genieten we allemaal van een super vakantie, overdag en ‘s nachts.

• Locatie Tenhof

Beste Meryam, Dank u wel voor uw super mooie beoordeling. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoevevakanties | Domein Tenhof

Genoten

Genieten als groep van deze prachtige accommodatie. Alles wat we nodig hadden was er.

• Locatie Tenhof

Beste Armand, Dank u wel voor uw super mooie beoordeling. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoevevakanties | Domein Tenhof

Super weekend in de Vakwerkschuur!

Een geweldig en zorgeloos weekend doorgebracht in de Vakwerkschuur. Compleet ingericht. Nergens misgepakt. Top. Op naar de volgende keer!!

• Locatie Tenhof

Beste Eugene, Dank u wel voor uw zeer mooie beoordeling. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoevevakanties | Domein Tenhof

Zoals we gewend zijn is altijd alles netjes geregeld!

Nvt

• Locatie Begijnhof

Beste Ruud, Dank u wel voor uw zeer mooie beoordeling. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoevevakanties | Domein Begijnhof

prachtige locatie

Wij komen al jaren bij jullie en ieder keer is het weer genieten. Het enige "min"puntje vinden wij het sanitair van het rentmeesterhuis. De douche is qua temperatuur moeilijk te regelen. Het water in de douche bak en ook een wastafel loopt heel langzaam/slecht weg. Dit mag de pret niet drukken maar misschien wel een aandachtspunt. Hopelijk tot volgend jaar!

• Locatie Tenhof

Beste Annelies, Dank u wel voor uw mooie beoordeling, en het doorgeven van de aandachtspuntjes, deze ga ik meteen doorgeven, zodat het opgepakt kan gaan worden. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoevevakanties | Domein Tenhof

Heerlijk verblijf met de familie

Alles helemaal prima alleen de bedden zijn afschuwelijk. Doordat zowel matras als kussen omtrokken is met plastic, zweet je je bed uit. En er is geen airco. Hele familie heeft van het weekend genoten maar allemaal slecht geslapen, jammer

• Locatie Tenhof

Beste Judith, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. De hoezen om de kussens en de matrassen zitten eromheen voor de hygiëne. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoevevakanties | Domein Tenhof

Prachtige locatie met veel privacy en speelmogelijkheden voor kinderen

We hebben ons prima vermaakt in het Rentmeestershuis in Hombourg. We waren met een groot deel van mijn familie een Pinksterweekend bij elkaar en iedereen was enthousiast over het grote huis en de ruimte er omheen. Jammer dat we niet meer dan 2 honden mee mochten nemen, maar verder was het heerlijk. Je zit op een half uur rijden van Maastricht, maar ook Vaals is binnen dezelfde tijd te bereiken. Kortom, veel mogelijkheden om je op welke wijze ook te vermaken. De vele kamers zijn wel wat gehorig, maar dat valt na de eerste avond niet meer op.

• Locatie Tenhof

Beste Henk, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoevevakanties | Domein Tenhof

De accommodatie binnen was prima verzorgd.

Sommige van mijn vrienden vonden de kussens niet lekker, het plastic. Verder vonden we het jammer dat we uitzicht, buiten op de parkeerplaats hadden. Verder was alles goed verzorgd.

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste mevr. martens, Dank u wel voor uw beoordeling. De hoezen om de kussens en de matrassen zitten er omheen voor de hygiëne. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoevevakanties | Domein Tenhof

Mooie ruime plek met goede voorzieningen.

Inrichting gezellig. Genoeg inhoud in de kastjes. Het sportveld was fantastisch. De kleinste slaapkamers waren inderdaad klein,nauwelijks ruimte voor 2 koffers. Bedden zijn goed.

• Locatie Tenhof

Beste A, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoevevakanties | Domein Tenhof

Geweldig verblijf voor een familie van 23 pers.

Mooi pand met veel ruimte zowel binnen als buiten. Ook het landschap is prachtig en voor uitstapjes hoef je niet ver te gaan.

• Service/communicatie N.v.t.
  • Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Janus, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoevevakanties | Domein Landgoed Hof van Ulvend

Geweldig genoten in een mooie omgeving

Met familie een weekend lekker weg geweest in een mooie omgeving. Lekker genoten en uitstapjes gedaan naar Valkenburg en Drielandenpunt en natuurlijk hier en daar een terrasje:)

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste P, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoevevakanties | Domein Landgoed Hof van Ulvend

Fantastisch verblijf, op mooi terrein

In zo'n woning is het genieten met een groep.

• Locatie Tenhof

Beste Wil, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoevevakanties | Domein Tenhof

Leuke ontspannen locatie

Mooie buurt, leuke vakantiehuis, topper

• Locatie Tenhof

Beste Veerle, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoevevakanties | Domein Tenhof

Landelijk, ruim en schoon

Een prachtige locatie met veel ruimte in en rond het huis. Veel speelmogelijkheden voor kinderen, binnen en buiten. Uitstekend uitgeruste keuken voor zoveel personen. Goede bedden en schoon!

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Henk, Dank u wel voor uw zeer mooie beoordeling. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoevevakanties | Domein Landgoed Hof van Ulvend

Aangenaam verblijf in een toffe omgeving, zeker qua natuur

We konden de sleutel wat vroeger afhalen, wat we konden appreciëren. We waren met een grote vriendengroep en hebben erg genoten vanons verblijf. Toffe wandelingen gemaakt enkelen hebben een mountainbike rit gemaakt. Samen hebben we nog een wijndomein bezocht, kortom een geweldig en gevuld weekend.

• Locatie Tenhof

Beste Marleen, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoevevakanties | Domein Tenhof