Aanrader

Zeer net en vriendelijk ! Gaan goed met de koper en verkoper om ! Hartelijk dank voor de goede service

Klantgericht, van begin tot eind.

Wij waren zeer tevreden over het verkoopproces. Er werd proactief gehandeld, prettig en vlot gecommuniceerd en ze zijn altijd goed bereikbaar!

Vriendelijk en kordaat gehandeld

Vlot op de situatie ingespeeld en voor ons het hoogste bod verkregen.

Persoonlijk en meedenkend

Erg fijne makelaar, wie je ook spreekt/mailt: iedereen is erg vriendelijk, er wordt snel en adequaat gereageerd op mails etc. Top!

I have very good experience with Fryslan Homes and I recommend Fryslan home for all real estate

I would like thank Mirella for finding my rented home in Heerenveen. As an expat I had lot of questions before selecting the home and Mirella was very helpful and has lot of patience to listen my all question and I am happy with Fryslan homes service

Prima voldaan

Goede menselijke ervaring en omgang mett hun en cakkundig

Snel, fijn in contact en betrouwbaar

Ik heb binnen no-time een heerlijk huis gevonden via fryslan Homes. Ik vond het contact met de medewerkers erg prettig en had het idee dat ze zorgvuldig omgaan met gegevens en zorvuldig te werk gaan.

Een verhuurmakelaar zoals je dat graag wilt

Onze ervaring met Frysland Homes is zeer positief. Ze zijn duidelijk waar het gaat om verwachtingen en komen hun afspraken na. Binnen enkele weken hebben ze een geschikte huurder gevonden. Ik kan Frysland Homes van harte aanbevelen.

Helemaal goed

Ik kon werkelijk 100% vertrouwen op Fryslan homes. Zij hebben uitstekend vakwerk geleverd met hart voor de zaak en de verkoop van mijn huis. In 1 woord Hartverwarmend.!

Betrokken makelaar

We hebben ons droomhuis gevonden in Leeuwarden via Fryslân Homes. Bij alle afspraken kon goed mee worden gedacht met mijn overvolle agenda. Dankbaar!

Prima contact met elkaar

Ondanks Corona maatregelen verliep alles op goede wijze

Zeer goed! Snelle reacties en vriendelijk!

Zeer goed! Snelle reactie, vriendelijk en mee denken.

Goede begeleiding bij de verkoop

Al duurde het erg lang voor het pand verkocht werd, men hield de moed er in. En ineens werd het pand voor een goede prijs verkocht. Mijn waardring is dan ook groot.

zeer goed en snel

Mijn 2e huisje verhuurd via Fryslan Homes. Voordat ik het wist was de huurster al gescreend.

Vlot & betrouwbaar

Goede communicatie na een wat stroef begin. De informatie op de website over het te verhuren pand was niet ondubbelzinnig.

Echte klantgerichte regio makelaar met verstand van zaken

Fryslân Homes heeft enthousiaste makelaars die echt hun best doen om je huis mooi en leuk te presenteren, die de moeite nemen om persoonlijk alle belangrijke zaken door te nemen. De makelaar die wij met de oplevering hadden, is duidelijk en eerlijk, een oud huis is niet nieuw en wordt niet nieuw, heeft zijn charmes en die moet je ook in de juiste 'tijd' zien. Hij weet dat heel goed te verwoorden en te verkopen aan de geïnteresseerde potentiële kopers. Ook de professionaliteit is klasse. Succes is verzekerd beste kopers en huurders!!!!!

Een uitstekende makelaar

Via het huuraanbod op pararius ben ik in contact gekomen met Fryslan Homes. Een zeer kundige makelaar met een uitstekende kijk op zaken. Erg tevreden met het makkelijke contact, de mogelijkheden en het op de hoogte gehouden worden met de gang van zaken. Een geweldige makelaar, waarvoor veel dank.

Absoluut super!

Super werk geleverd inclusief professionele styling en fotografie! En bovendien op ieder moment van de dag bereikbaar. Zeker aan te bevelen!

Nette benadering en vakkundig op de hoogte aangaande de vragen die we over de woning hadden.

Prettige omgang, bedrijf komt vakkundig over. zijn er al vragen waar ze geen antwoord op weten dan komen ze daar op terug na navraag. goed in het object ingelezen zodat ze je meteen goed kunnen informeren. Vertrouwde ervaring opgedaan om met dit bedrijf zaken te doen.

Ik ben zeer tevreden over Fryslan Homes

Deze makelaar is vanaf het begin proactief en creatief aan het werk gegaan. Mijn huis stond al lang te koop en eerdere pogingen om het te verkopen waren niet gelukt. Fryslan Homes heeft een andere aanpak gekozen met resultaat! Ik ben dan ook zeer tevreden.

Goede communicatie

Wat ik al zei goede communicatie met een contact persoon wat heel goed ging

Hartstikke goed

Snelle en adequate bemiddeling bij de verhuur van het huis van mijn ouders. Prima voorwaarden, prettig kontakt.

Efficient en Professioneel

Zeer Goede, Snelle en Professionele hulp bij het verhuren van mijn investeringspanden.

Prima begeleiding van start tot eind.

Wij hebben het gehele proces als prettig ervaren en zijn door Gerard ontzorgd. Er wordt vlot gereageerd op vragen en er wordt goed meegedacht.

Het was prettig om zaken te doen

Snelle antwoorden op vragen. Komen de afspraken na. Helder in de communicatie. Komen stipt op tijd bij afspraak. Vriendelijke in de omgang.

Struikheide 6

8445SE Heerenveen