Betrokken en eerlijk

Uitstekende benadering als je vragen hebt

Zeer prettig en duidelijk

Contact via mail gaat zeer goed, telefonisch zeer slecht

Telefonisch zeer slecht tot niet bereikbaar. Dit is bij alle 4 de keuzemogelijkheden. Als nieuwe huurder wilde ik telefonisch een gebrek melden maar een bandje liet me weten dat ik maar op de site moest kijken of er voor mij kosten aan verbonden waren, hierna werd de verbinding verbroken. Via Mirella Hoque werd ik geattendeerd op de mailmogelijkheid voor storingen Op mail wordt wel snel gereageerd, en er volgt ook actie.

Alles goed geregeld

Bij het zoeken en vinden van een appartement in Heerenveen, zijn we heel fijn geholpen door de mensen van Fryslan Homes. Onderling contact verliep erg prettig. Bezichtiging van de flat was goed geregeld en we kregen veel uitleg door een zeer vriendelijke dame en heer. Ook het financiële gebeuren is meteen al goed verlopen. Bij vragen mogen we altijd contact opnemen. Een heel prettige ervaring dus.

Zeer tevreden. Met dank aan Miranda

Klasse

Vriendelijk duidelijk en snel geholpen , er werd gewoon tijd voor alles gemaakt , bedankt

Goede ervaring met huren huis

Goed en vriendelijk behandeld bij bezichtiging en regelen zaken omtrent huren van een huis.

So far so good

Ik heb nog niet zo veel contact gehad met de dames, maar zoals ik al schrijf ' so far so good...' Ik kan pas een goede beoordeling plaatsen als ik in mijn appartement ga wonen en dan ondervind hoe evt problemen opgelost gaan worden/hoe de communicatie verloopt

Vakkundig, hartelijk maar nog afwachten

Tot nog toe hebben wij geen klachten, maar het is voor ons wel even wennen deze nieuwe huurder, hoe het zich verder ontwikkelt zullen wij zien.

Alle zorgen uit handen

Bij de aankoop van m’n eerste huis schakelde ik Fryslân Homes in. Het voelt alsof ik in een mum van tijd en zonder veel gedoe een huis gekocht heb. Ik ben dik tevreden met de service die Fryslân Homes mij bood.

Snel prettig accuraat en persoonlijk

Na zeer prettige kennismaking zijn wij daarna ook perfect geholpen bij een mooie aankoop. En zoals gezegd, op de manier zoals ze die voorgesteld hadden bij die kennismaking.

Verhuur woning

Mirella was actief op zoek naar huurder, reageerde snel op vragen en de communicatie was plezierig

Snel en duidelijk

Vlotte en duidelijke communicatie, zaken zijn snel geregeld

Amazing service!

The service was really fast and Mirella helped me to find a great place to live presenting many options as well. I totally recommend it for expats as for locals looking for the best options in the region to live.

Service- en oplossingsgericht

Bij het eerste contact bleek dat de woning die wij op het oog hadden niet meer beschikbaar was. Direct werd er een alternatief aangedragen en dat bleek een schot in de roos. Voortvarend werden alle acties ondernomen die nodig waren om de woning snel voor ons beschikbaar te maken. Over de aanpak, de service en de klantvriendelijkheid zijn wij bijzonder tevreden.

Helemaal top

Super klantvriendelijk, doelmatig, snel, efficient.... zondermeer een aanbeveling.

heel goed en deskundig behandeld

Dit zijn mensen die hun vak serieus nemen en zowel koper als verkoper goed en redelijk behandelen

Buitengewoon tevreden.

Wij zijn zeer tevreden over de wijze waarop Fryslan Homes, in de persoon van Gerard Smit, de verkoop van ons huis heeft uitgevoerd. Vlot, met verstand van zaken en de bereidheid om tijd en moeite te nemen. Karel Jonkers

Heel goed bereikbaar en prima service!

Onlangs een huis gekocht en hierover contact gehad met Gerard Smit. Communicatie verliep prima en hij reageerde snel en accuraat op zowel telefoon als mail. Mijn ervaring met Fryslan Homes is uitstekend!

Zeer goed!

Zeer tevreden!

Mijn ervaringen met Frsylan Homes zijn super positief.

Mijn ervaringen met Fryslan Homes zijn zeer positief. Heel professioneel en prettig geholpen door Gerard Smit. Een echte aanrader!

Gerard is echt een top gast

Ik ben iemand die van snelle handel houd wanneer dit kan

Vriendelijke, professionele benadering.

Zou iedereen deze makelaar willen aanbevelen, en hoop in de toekomst nog vaak met Fryslan homes zaken zou willen doen als ik weer een andere woning zoek.

Vriendelijk en efficiënt

Het was allemaal binnen een maand geregeld. Helder in de communicatie, goed bereikbaar, snel in het vinden van een geschikte huurder. Uitstekende service.

Zeer tevreden.

Goede uitleg bij bezichtiging en vlotte verdere afhandeling.

Struikheide 6 8445SE Heerenveen