Exellent

Met dank aan het bureau voor bemiddeling bij het huren van een appartement. De documenten werden snel verwerkt, het personeel was flexibel en klaar om te helpen.

• Would you recommend us? Yes

Uitstekend!

Via Fryslan Homes een mooie huurwoning gevonden in Heerenveen. Daarnaast waren ze erg behulpzaam en vriendelijk. Fryslan Homes is zeker aan te raden wanneer je een nieuwe woning zoekt!

Duurt soms wat lang

Bij de sleuteloverdracht was er 1 setje sleutels aanwezig, en niet de sleutel van de schuur. Dit duurt lang einde van de maand dat ik deze krijg dit vind ik vervelend.

Fryslan homes ontworstelen echt!

Ik verhuur al een aantal jaren via Fryslan Homes en kan ze van harte aanbevelen!!

Informeel en professioneel

Zakelijke en professionele manier van werken. Prettig contact onze contactpersoon. Volledig ontzorgt.

Snel en doeltreffend, kennis van zaken en meedenkend.

Fijne makelaar om mee te werken. Voor de verkoop van ons appartement hadden we zo`n 4 makelaars uitgenodigd om hun verkoopstrategie aan te horen.. Deze waren o.i. allen zeer bekwaam maar het verhaal van Fryslân Homes kwam het beste overeen met hoe wij de verkoop voor ogen hadden. Deze keus heeft ons niet teleurgesteld. Alles is soepel verlopen, Fryslân Homes is een mooi rustpuntje in de drukke makelaarswereld. Zeker een aanrader!

Goed,snel en duidelijk

Goed,snel en duidelijk

Goede dienstverlening

Helder en duidelijk.

In één woord: uitstekend!

Sinds mei 2016 met Fryslân Homes meerdere panden gekocht, verhuurd en verkocht. Kernwoorden zijn commercialiteit, professionaliteit, zakelijk, maar ook tijd voor een grap en een grol waar dat kon. Met de aankoop van mijn huidige woning komt er in ieder geval voorlopig een einde aan de samenwerking. Die heb ik altijd ten zeerste op prijs gesteld.

Snel en meelevend

Binnen enkele weken was mijn zoektocht voorbij. Super fijn ben ik geholpen. Ook wordt er de tijd voor je genomen en een luisterend oor geboden. Niets meer dan lof voor fryslan homes

Fryslan Homes is een professionele organisatie!

Mijn woning voor het eerst verhuurd samen met Fryslan Homes. Snel en zorgeloos een huurder gevonden.

Goed contact

Vlotte afhandeling goede service .

Professioneel bedrijf die je volledig ontzorgt

Fryslân homes heeft in korte tijd een goede huurder weten te vinden voor de woning die zij nu mogen beheren. Ook het beheer loopt tot nu toe prima! Professionele aanpak met duidelijke communicatie en heldere afspraken. Ik kan het iedereen aanbevelen!

Wij hadden de beste ervaring met Fryslan Homes: vriendelijk, bekwaam, attent, ongecompliceerd!

Zakelijke, consequente aanpak die ontzorgt

Heldere en realistische afspraken vooraf, tijdens het verkoopproces geen omkijken naar en prima eindresultaat.

Kundig en niet opdringerig!

Prettig contact en op maat begeleiding tijdens het verkoopproces. Wij raden deze makelaar zeker aan.

Kan niet beter.

Ik heb een studio in de verhuur en wordt daarbij bemiddeld door Mirella en staf van Fryslan Homes. Ik ben uitermate tevreden over de gang van zaken. Niets is teveel. Korte lijnen, direct reageren. Het is zelfs zo dat je bericht krijgt als de huur een dag later komt omdat 1 mei op een zondag valt en er geen betalingsverkeer mogelijk is. Chapeau.

Prima!

Alles verliep helder en soepel, goed overleg ook!

TOP!

Snelle handelingen!

Positief!

Mirella heeft ons uitstekend geholpen en bijgestaan met het vinden van een huurhuis.

Top Service

Zeer correct in het werven van huurders en houden zeer goed contact met verhuurder.

Fijn contact, snel handelen.

Uitstekende service, vlotte reacties, goed bereikbaar

Toppie

Heel zorgvuldig en vriendelijk

professioneel, zakelijk, klantgericht

De samenwerking met Fryslân Homes verloopt al een aantal jaren prima, zowel bij verhuur als aan- en verkoop van panden.