Als ik weer zou kopen/ verkopen ging ik weer bij Fryslân homes

Hele goeie ervaring met Gerard als mijn aankoop/ verkoop makelaar samen kijken naar de mogelijkheden het ontzorgen en altijd kunnen bellen met vragen vind ik Geweldig!

Serous

Very good services

10/10

Mirela was really helpful. With proper documentation, the process went smoothly.

10/10 recommend

Very quickly process. I could rent two different studios, one for me and one for my mother. We had the proper documentation already which contributed to a smoother process. Mirella was really helpful to have us already moved in in 3 days frame.

Uitstekende begeleiding bij verkoop huis.

De medewerker was altijd bereikbaar. Hield zich aan de afspraken. Vriendelijk in de omgang.

Pro-actief, vriendelijk, flexibel, meedenkend en professioneel!

Vanaf het prille begin was er sprake van een bijzonder aangenaam contact met Marco en Monique. Pro-actief, vriendelijk, flexibel, meedenkend en professioneel! Eerst verhuur, daarna verkoop. Het heeft wat tijd gekost en ik heb Marco voor forse uitdagingen gezet (onbewust), die allen zijn aangegaan en tot een goed einde zijn gebracht. Kortom: een bijzonder huis, bijzondere voorhistorie, bijzondere omstandigheden en een net zo bijzondere makelaar, zonder wie het niet zou zijn gelukt. TANKEWOL, Marco!! Cheers, Theo Oostendorp

Fijne samenwerking!

Sinds een aantal maanden verhuur ik mijn woning via Fryslan homes. Fijne communicatie, professioneel en tevens betrouwbaar. Zeer tevreden over de geboden service!

Was super alles snel geregeld dik tevreden

Super goed dik tevreden snel schakelen mee denken top

Perfecte samenwerking met Mirrela

Professionaliteit

Professioneel en betrouwbaar. Mijn dochter en ik hebben het huis gehuurd. Het eerste gesprek verliep goed en na een week kregen we de sleutels. Telefonisch en e-mail contact verloopt altijd goed. Ik raad Fryslan Home aan

Perfect!

Goede communicatie met Mirella, een topper!

goed team

Het is een goed team dat weet wat ze doen.

Alles was goed en vlot geregeld

Ga zo door!

keurig geregeld!

Nas het vertrek van een vorige huurder kregen we binnen korte tijd een nieuwe huurder aangereikt. Overdracht weer professioneel en netjes geregeld.

Betrouwbaar, vriendelijk, ter zake kundig

Wij hebben ons huis verhuurd via Fryslân Homes. Het prettige contact, de kundigheid en het vertrouwen wat ze uitstralen maken ze waar. Wij zijn dik tevreden.

Totale ontzorging!

Fijne samenwerking, duidelijke communicatie. Blij dat ik voor jullie heb gekozen!! Gerard is een topkerel! Groetsjes MarcJ

Alles top geregeld!

De makelaar heeft zijn werk uitstekend gedaan met veel kennis van de lokale markt, snel reageren op vragen, deskundig advies en succesvolle prijsonderhandelingen.

Duidelijke communicatie en eerlijke courtage

Zeer fijn communiceren met de makelaar professionele aanpak en eerlijke courtage.

Fantastische service!

Voortdurend terugkoppeling en erg goede marktkennis

Keurige begeleiding

Intake serieus opgepakt. Goede foto's op Funda geplaatst. Tekstuele toelichting had nog wat scherper gekund. Fryslan Homes heeft ons veel werk uit handen genomen om uit een groot aanbod van potentiële huurders de juiste huurder te selecteren.

Mee denkend en mee werkend

Ze zijn goed te bereiken, reageren snel op emails, zijn vriendelijk en denken/werken mee aan oplossingen voor eventuele problemen

Helemaal top!

Was al meer dan 10 jaar op zoek naar een vaste woonruimte. Tot dat ik bij fryslan homes terecht kwam en had binnen 2-3 weken een appartement. Zou mensen het zeker aanraden gezien er veel aanbod is met betaalbare woonruimtes, en dat is schaars in deze tijden met de huidige woningmarkt.

Enorm up-to-date en gestructureerd!

Ervaring met contactpersoon Mirella is bijzonder prettig. Alsof je met vriendin spreekt, maar ook zakelijk strikt. Bij ieder contact wordt bevestigd hoe professioneel Fryslân Homes werkt. Ik beveel dit bedrijf van harte aan!

Vriendelijk en behulpzaam

Alles netjes en snel geregeld

Voor het eerst mijn woning verhuurd via Fryslan Homes. Het kontakt verliep professioneel en zorgeloos. Helder en duidelijke communicatie. Hartelijk dank Fryslan Homes.