Energiek!

Wat was dit leuk! En wat een enthousiaste workshopgever!

• Betrouwbaarheid

Enthousiaste begeleiding bij een uitdagende workshop

Leuke enthousiaste verteller Kundige kerel Ontwapenend, kon feedback leuk teruggeven Goede materialen In beperkte ruimte kon hij toch uit de voeten, creatieve geest

Geweldige middag gehad!

Wat een geweldige ervaring was dit. Ivo doet dit super leuk en met veel humor. Wonder boven wonder krijgt hij het ook nog voor elkaar om een groep van 20 man een behoorlijk stukje muziek te laten trommelen. Écht een aanrader.

Overweldigend

Ontzettende leuke workshop gehad vandaag. Heel veel enthousiasme en humor. Knap hoe deze leuke docent een grote groep in 1,5 uur aan het musiceren krijgt. Zeker een aanrader!

Leuke, gezellige workshop

Enthousiast, vrolijk, gezellig, spontane workshop!!

• Betrouwbaarheid

Geweldig, en ontzettend leuk om te doen.

Erg leuk om te ervaren om verschillen de ritmes aan te leren en de humor erbij maakt het extra leuk.

• Betrouwbaarheid

Brengt je onmiddellijk in Samba-stemming !

Enthousiaste en leuke lesgever, die dit een intensieve en aanstekelijke sessie maakte.

super leuke ervaring

Op een zeer aangename manier hebben we iets geleerd over de cultuur van Brazilië en aan het eind van de workshop een leuk optreden kunnen doen. Dit dankzij de leuke en efficiënte begeleiding van Yvo.

• Betrouwbaarheid

Wij hebben genoten van een super toffe avond muziek maken onder collega's! Super hoe Ivo het ritme weet aan te brengen bij een groep mensen die helemaal niet muzikaal zijn en het uiteindelijk dan nog goed klinkt ook! Fun en plezier alom! Absoluut voor herhaling vatbaar. Super correcte afhandeling van A tot Z.

• Betrouwbaarheid

bruisende ervaring, met veel humor gebracht

Ivo Jansen van Brapewo is een bevlogen entertainer, die het voor elkaar krijgt om een willekeurige groep binnen anderhalf uur Braziliaanse percussie ten gehore te laten brengen, die ook nog eens goed klinkt. Hij instrueert iedereen op humorvolle wijze. Plezier, muziek, kabaal gegarandeerd!

Super gezellig

De workshop was super gezellig ,we leerden niet alleen veel over de muziek en het maken ervan,maar ook over de gebruiken in brazilië . Geweldig om met collega's een te gekke avond door te brengen! Met veel enthousiasme en humor gaf Ivo een leerzame workshop. Zeker voor herhaling vatbaar !!

zeer leuke workshop gehad

Bedankt Ivo voor het geven van een leuke en professionele workshop op de manier hoe jij les gaf hebben hebben we goed kunnen lachen en ik hoop ooit nog eens een workshop bij jou te mogen volgen. Groet Joke Boosten

Dat was erg gezellig.

Veel gelachen met collega's. Ivo the best.

• Betrouwbaarheid

energiegevend en leuk voor iedereen !

Vanaf het allereerste contact met Ivo liep het al lekker en dat is tot aan het einde van de dag waarop wij de workshop hadden geboekt zo gebleven. Van a tot z tip top verzorgd, veel gelachen en op een superleuke energiegevende manier muziek met onze club mensen gemaakt. Swingend het jaar uit was het voor ons. Ivo enorm bedankt ook voor de gave foto's achteraf. Tot ziens Claudia VNCI

• Betrouwbaarheid

Gewoon ontspannend, leuk en geweldig als teambuilding

Dit is een workshop waar velen met enig voorbehoud aan begint maar waar iedereen het spijtig vindt dat het reesd gedaan is na 90 minuten.....een aboslute aanrader en zeer leuk met de nodige humoer gebracht...gewoon doen !

Een echte aanrader!

Wat een leuke workshop! Ivo wist met veel humor onze groep aan het trommelen te krijgen. Een groep eigenwijze directeuren veranderde in no time in swingende en lachende muzikanten. Een goede teambuildingsactiviteit die het geld meer dan waar is!

• Betrouwbaarheid

Ivo is echt geboren voor dit vak: hij houdt duidelijk van muziek én van mensen en is een ware entertainer. De workshop is daardoor zeer volledig: je bent bezig met je team om samen iets te maken, naar elkaar te luisteren en elkaars krachten in te zetten. Je leert over de Samba en de hele context ervan, je leert wat de instrumenten zijn en waar ze voor dienen. En tegelijkertijd heb je onwijs veel lol met elkaar en geniet je van een super leuke workshop. Zeker een aanrader waard dus!

• Betrouwbaarheid

Het was een geweldige ervaring!

Heb je een teamdag en wil je een onderdeel "ontspanning" op de agenda hebben dan is de workshop van Ivo Jansen een aanrader. Met een team van de gemeente hebben we genoten van de workshop. Teamleden komen helemaal los uit hun comfort zone. Ivo bruist van de energie en neemt je mee in de wereld van de percussie en de samba. Het was een super ervaring! Ivo Bedankt!

Een hele gezellige ervaring

Deze workshop was geweldig! Zooooo leuk! Ivo doet het zo ontzettend leuk. Daarbij is met elkaar samenwerken erg waardevol. Bedankt Ivo, voor deze super ervaring!

• Betrouwbaarheid

Een brok energie, dynamiek en enthousiasme!!

Deze vrijdag middag kwamen wij met het team bij elkaar voor een workshop. Wat voor een workshop was een verrassing. En dat is gelukt! Ivo maakte er 1 groot feest van. Zijn energie en enthousiasme werkt aanstekelijk! En ik kan alleen maar een diepe buiging maken voor de manier waarop hij ons naar een eindproduct heeft weten te leiden: boven verwachting. Wij kunnen dus swingen met z'n allen samen! Kentalis team Tilburg swingt! Ivo bedankt. Het was echt een ongelooflijk leuke ervaring!

Geweldig !!

Met de vrijwilligers van Hospice Wijchen een workshop gehad op onze vrijwilligersdag. Het was prachtig om te zien EN te horen hoe 1 persoon ons allemaal stimuleerde om 1 nummer te " trommelen".Mega-leuk en heerlijk om te doen !!

Fantastisch!!!

Wij van de GGD Gelderland-zuid hebben een fantastische workshop gehad van Ivo! Wat was dit leuk, enorm gelachen en dan uiteindelijk met elkaar een leuk stukje muziek neerzetten! Dit is echt een aanrader als je als team of familie een heerlijk ontspannen uitje wil organiseren! Doen!!!

• Betrouwbaarheid

Mede door de enorme passie voor muziek van Ivo een hele geslaagde workshop

Erg leuke workshop gehad waarbij Ivo al zijn passie voor muziek op een humoristische wijze overbrengt. Wij waren met een grote groep waarbij misschien 98% van de collega's geen tot bijna geen ervaring had in het bespelen van instrumenten. Toch wist Ivo ons zo te enthousiasmeren zodat wij binnen een uur met enorm veel plezier een leuk klinkend muziekstuk konden spelen met net zoveel plezier als Ivo zelf.

Leuke workshop en instructeur

Erg gezellige les, met veel humor en een mooi eindresultaat. Instructeur was erg motiverend en geduldig met ons vrouwengroepen..

superleuk

Nooit geweten dat het zó leuk zou zijn, dat het zo goed zou klinken na maar eventjes te hebben gerepeteerd, ik vond het hartstikke leuk en kan het iedereen aanraden.