te gekke ervaring

Ivo laat je op een speelse, maar toch gedreven manier kennis maken met zijn passie, brazilliaanse muziek. Hoewel de meeste van ons geen muzikale achtergrond hadden, is het Ivo gelukt om ons te laten samenwerken om tot 1 geheel te komen. We hebben veel plezier gehad en iedereen ging met een tevreden gevoel naar huis.

energiegevend

Een zeer leuke workshop waarbij iedereen, muzikaal en amuzikaal, wordt meegesleept in het enthousiasme van de workshopleider.

• Betrouwbaarheid

Een ritmische vrolijke en humor volle workshop.

We hebben enorm genoten van de percussie workshop! We hebben op een ontspannen, vrolijke en enthousiaste manier, een samba stuk leren spelen. Geweldig! We hebben ontzettend gelachen met elkaar, en Ivo geeft op een hele fijne manier de workshop! Ook het contact voorafgaande aan de workshop, verliep erg fijn. Er werd meegedacht, en open en eerlijk gecommuniceerd. Al met al: DE percussie workshop bij uitstek! Désirée

Onvergetelijk plezier

Ik dacht; moet die ene man al die 40 vrouwen (+1 man) van ons team gaan instrueren? Maar hij deed het zo weldoordacht, grappig en goed! Hij was zeker niet belerend, maar liet ons zelf leren door lekker de fout in te gaan, wat komische taferelen opleverde. Wel een workshop die ontzettend veel lawaai maakt, dus denk goed na over de locatie! Het was voor ons een uitzinnige vreugde.

geweldig

De workshop was in een woord geweldig. Een scholingsdag wordt ermee opgefluft. Er is gelijk een saamhorigheidsgevoel en veel humor. Iedereen is in actie, en je creeërt samen echt wat. De docent is te leuk en inspirerend. Ik zou het iedereen aanraden.

• Betrouwbaarheid

Wat een avontuur, iedereen was helemaal los!

Het was heerlijk om mijn zeer gedreven en intellectuele collega's ter zien los gaan met de percussieworkshop. Iedereen waande zich in Rio de Janeiro in de optocht. Heerlijk begeleid door Ivo, mensen hebben dubbel gelegen. De workshop is voorbij gevlogen. Goed voor de teambuilding en gezeliigheid. En dat net voor de corona-crisis. Dank Ivo!

Super leuk!

Wat een geweldige middag heeft Ivo ons bezorgd! Mijn zijn humor, enthousiasme en muzikaliteit wist hij ons allemaal met veel plezier aan het trommelen te krijgen. Iedereen heeft genoten en voor onze teambuilding was dit zeer constructief.

Gezellig

Ik vond het heel gezellig

Loved it!

De docent maakte het ook echt leuker

Super gezellig

Leuke energieke vent en gezellige sfeer!

Fijne teambuilding

Super gezellige middag!

• Betrouwbaarheid

Pannenkoeken, pannenkoeken, pannenkoeken of toch bitterbal? Erg genoten!

Erg leuke workshop

Lachen

Hard gelachen en genoten!

Gezellig!

Samen met het team een workshop gehad. We hebben genoten en zeker geleerd hoe we beter met elkaar moeten communiceren.

Super energiek!

Heel energiek en goed begeleid! Leuke gozer en veel kennis en ervaring.

Geweldig leuke workshop!

Voor een groep van 65 personen draait Ivo zijn hand niet om. Of juist wel! Want met een ontzettende dosis energie en humor pakt hij die hele groep bij de lurven en weet in 1,5 uur een heel muziekstuk te laten spelen. Zelfs de vooraf ietwat skeptische deelnemers hebben een topavond gehad. Warm aanbevolen!!

Toppie en verrassend

Leuk en gezellig om dit mee te maken en uiteindelijk klinkt het nog moooi ook 🤣👌 Gr Alfred.... pietertje

• Betrouwbaarheid

Geweldige gave Brasiliaanse avond met veel humor en passie!!

Geweldige swingende gave Brasiliaanse muzikale avond gehad, we hebben genoten! In 1.5 uur heeft Ivo met veel humor en passie het voor elkaar gekregen om ons een vette Percussie samba te laten spelen, heel erg gaaf!! Echt een aanrader!

Boven verwachting!

“Ik-maak-hier-muziek”

We hadden ons teamuitje van het CZH Eindhoven

Wat brengt yvo het leuk , vol enthousiasme bracht hij het, en wat hebben erg gelachen . En ooo wat kwamen we stijfjes en saai binnen . Was snel over toen we aan de gang waren

• Betrouwbaarheid

Erg leuke leerzame en ook humorvolle workshop

Ivo Janssen blijkt naast zijn liefde voor Braziliaanse muziek ook een bijzonder talent te hebben: op een humoristische manier een workshop Batacuda (Samba) leiden, waarbij hij 56 mensen inspireert en met de aandacht erbij houdt. Het eindresultaat was verbluffend.

Samba!

Dat Ivo een groep van 50 man met humor en muzikaliteit op een natuurlijke manier dezelfde kant op kan laten gaan is een gave. De workshop was leuk, grappig en heerlijk om te doen. Nooit gedacht dat er in mij een trommelaar verscholen ging.

Amusement in een Braziliaans jasje

Top swingend muzikaal en amusant. Iedereen kan muziek maken en hoe. Tijdens deze workshop leer je de beats en ga je met een lach dansend naar huis :)

Trommelen met plezier

Erg genoten van het Braziliaans trommelen! Veel humor en goede begeleiding!

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Superleuke manier van begeleiden!

Of je nou wel of niet muziekaal bent, maakt niet uit! Er zit een goede opbouw in de workshop. Wij hebben het met bijna 100 mensen tegelijk gedaan, prima te doen!

• Communicatie N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.