Wat een avontuur, iedereen was helemaal los!

Het was heerlijk om mijn zeer gedreven en intellectuele collega's ter zien los gaan met de percussieworkshop. Iedereen waande zich in Rio de Janeiro in de optocht. Heerlijk begeleid door Ivo, mensen hebben dubbel gelegen. De workshop is voorbij gevlogen. Goed voor de teambuilding en gezeliigheid. En dat net voor de corona-crisis. Dank Ivo!

Super leuk!

Wat een geweldige middag heeft Ivo ons bezorgd! Mijn zijn humor, enthousiasme en muzikaliteit wist hij ons allemaal met veel plezier aan het trommelen te krijgen. Iedereen heeft genoten en voor onze teambuilding was dit zeer constructief.

Gezellig

Ik vond het heel gezellig

Loved it!

De docent maakte het ook echt leuker

Super gezellig

Leuke energieke vent en gezellige sfeer!

Fijne teambuilding

Super gezellige middag!

• Betrouwbaarheid

Pannenkoeken, pannenkoeken, pannenkoeken of toch bitterbal? Erg genoten!

Erg leuke workshop

Lachen

Hard gelachen en genoten!

Gezellig!

Samen met het team een workshop gehad. We hebben genoten en zeker geleerd hoe we beter met elkaar moeten communiceren.

Super energiek!

Heel energiek en goed begeleid! Leuke gozer en veel kennis en ervaring.

Geweldig leuke workshop!

Voor een groep van 65 personen draait Ivo zijn hand niet om. Of juist wel! Want met een ontzettende dosis energie en humor pakt hij die hele groep bij de lurven en weet in 1,5 uur een heel muziekstuk te laten spelen. Zelfs de vooraf ietwat skeptische deelnemers hebben een topavond gehad. Warm aanbevolen!!

Toppie en verrassend

Leuk en gezellig om dit mee te maken en uiteindelijk klinkt het nog moooi ook 🤣👌 Gr Alfred.... pietertje

• Betrouwbaarheid

Geweldige gave Brasiliaanse avond met veel humor en passie!!

Geweldige swingende gave Brasiliaanse muzikale avond gehad, we hebben genoten! In 1.5 uur heeft Ivo met veel humor en passie het voor elkaar gekregen om ons een vette Percussie samba te laten spelen, heel erg gaaf!! Echt een aanrader!

Boven verwachting!

“Ik-maak-hier-muziek”

We hadden ons teamuitje van het CZH Eindhoven

Wat brengt yvo het leuk , vol enthousiasme bracht hij het, en wat hebben erg gelachen . En ooo wat kwamen we stijfjes en saai binnen . Was snel over toen we aan de gang waren

• Betrouwbaarheid

Erg leuke leerzame en ook humorvolle workshop

Ivo Janssen blijkt naast zijn liefde voor Braziliaanse muziek ook een bijzonder talent te hebben: op een humoristische manier een workshop Batacuda (Samba) leiden, waarbij hij 56 mensen inspireert en met de aandacht erbij houdt. Het eindresultaat was verbluffend.

Samba!

Dat Ivo een groep van 50 man met humor en muzikaliteit op een natuurlijke manier dezelfde kant op kan laten gaan is een gave. De workshop was leuk, grappig en heerlijk om te doen. Nooit gedacht dat er in mij een trommelaar verscholen ging.

Amusement in een Braziliaans jasje

Top swingend muzikaal en amusant. Iedereen kan muziek maken en hoe. Tijdens deze workshop leer je de beats en ga je met een lach dansend naar huis :)

Trommelen met plezier

Erg genoten van het Braziliaans trommelen! Veel humor en goede begeleiding!

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Superleuke manier van begeleiden!

Of je nou wel of niet muziekaal bent, maakt niet uit! Er zit een goede opbouw in de workshop. Wij hebben het met bijna 100 mensen tegelijk gedaan, prima te doen!

• Communicatie N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Energiek!

Wat was dit leuk! En wat een enthousiaste workshopgever!

• Betrouwbaarheid

Enthousiaste begeleiding bij een uitdagende workshop

Leuke enthousiaste verteller Kundige kerel Ontwapenend, kon feedback leuk teruggeven Goede materialen In beperkte ruimte kon hij toch uit de voeten, creatieve geest

Geweldige middag gehad!

Wat een geweldige ervaring was dit. Ivo doet dit super leuk en met veel humor. Wonder boven wonder krijgt hij het ook nog voor elkaar om een groep van 20 man een behoorlijk stukje muziek te laten trommelen. Écht een aanrader.

Overweldigend

Ontzettende leuke workshop gehad vandaag. Heel veel enthousiasme en humor. Knap hoe deze leuke docent een grote groep in 1,5 uur aan het musiceren krijgt. Zeker een aanrader!

Leuke, gezellige workshop

Enthousiast, vrolijk, gezellig, spontane workshop!!