Leuk en muzikale dag gehad.

Ivo maakt er echt een feest van en in korte tijd hadden we met elkaar een leuk nummer geleert. Super middag gehad!

• Betrouwbaarheid

Passievol, bruisend, energie boost, kortom super leuke teamactiviteit

Het was een ontzettend leuke workshop! Een aanrader, verfrissend, bruisend en alle bijbehorende superlatieven die je kan bedenken. Geen energie in je team .... bel Ivo voor een workshop! Ivo is een entertainer en zorgt met zijn humor en passie dat iedereen bij de les blijft en het vooral erg leuk heeft. Zelf bij de meest amuzikale onder ons is het gelukt een prima eindresultaat neer te zetten. Een geweldige ervaring waar zeker nog over nagepraat wordt.

• Betrouwbaarheid

Super leuk! Ontspanning door inspanning!

Super leuk! Ontspanning door inspanning. Ik ben verrast over het muzikale resultaat, dat we in zo'n korte tijd in Nuenen hebben neer gezet. Docent Ivo maakt de workshop door zijn enthousiasme en zeker motiverende manier een waar feestje van! Bedankt voor de leuke middag.

Super leuke workshop Braziliaanse Percussie

Super leuke workshop Braziliaanse Percussie. Met veel enthousiasme en humor hebben we echt muziek gemaakt met zijn allen. We hebben nog een stukje geschiedenis meegekregen. Vanaf nu kijken wij echt anders naar de carnavals optochten. Ivo dank daarvoor

Super leuke workshop!

Tijdens de teambuildingsdag hadden een aantal collega's de mogelijkheid om de workshop te volgen. Het was een super leuke workshop waarbij de groep op een hele leuke manier werd geënthousiasmeerd! Met klap op de vuurpijl voor de overige collega's een optreden gegeven wat bij iedereen erg goed in de smaak viel. Zeker een aanrader!

Super teamuitje!

Ivo weet het heel leuk te brengen en iedereen te enthousiasmeren. Wat ook een pluspunt is dat hij naar je toe kan komen op locatie.

• Betrouwbaarheid

leuk team uitje voor een groep leerkrachten!

De workshop was leuk, leerzaam maar ook gezellig. Ivo paste zich goed aan op het niveau van onze groep. Hij maakte het gezellig door grapjes te maken maar ook door af en toe de noodzakelijke aandacht te vragen. Hierdoor was iedereen betrokken. Voor herhaling vatbaar!

Absolute aanrader!

Een geweldig begin van onze jaarlijkse zomerborrel! Ivo wist met zijn enthousiasme en humor iedereen zover te krijgen om mee te doen. Tot onze verbazing lukte het ons zelfs om een muzikaal zeer acceptabel eindresultaat te bereiken :-) Kortom: een ontzettend geslaagde groepsactiviteit die ik iedereen kan aanraden.

Een 'boost' plezier!

We hadden een grote groep (ca. 100 personen) maar iedereen werd van begin tot eind betrokken. De workshop was een geweldige combinatie van samen lachen en samen iets bereiken. De energie spatte er vanaf en in iets meer dan een uur speelden we gezamenlijk een nummer. Topervaring!

• Betrouwbaarheid

We hebben genoten van Ivo's leuke, energieke, humoristische en swingende workshop!!

Ivo's workshop was onderdeel van ons familieweekend en werd door jong en oud heel positief ontvangen! Doordat Ivo het op een logische wijze opbouwt lukt het om een heel mooi stukje Braziliaanse muziek op te bouwen. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gaaf, actief en enthousiast

Ivo is een goede en enthousiaste docent die op een hele mooie manier alles uit de groep haalt. Aan het einde speelden we een hele melodie en dat geeft een kick!

• Betrouwbaarheid

Super enthousiaste docent (Ivo) en heel erg leuk!

Super leuke workshop!

Leuke ervaring om samenwerken en plezier maken op één plek te brengen

Leuke ervaring om samenwerken en plezier maken op één plek te brengen

Fun, fun, fun!

Ivo heeft met veel humor een spetterende workshop gegeven waar we met ons hele team met veel plezier aan terug denken! FUN!

Onzettend leuk!

Enthousiaste workshop, met goed mix van informatieve uitleg, muziek, ritme en beel plezier!

Energiek

Zeer leuke workshop die energie brengt en saamhorigheid. Eindresultaat mocht er wezen!

• Betrouwbaarheid

Wat een swingende, energieke, en vooral lhumorvolle ervaring,

Gisteren met het team deze geweldige workshop gevolgd. Met veel humor aangeleerd, werd er met het ongeregeld zooitje op een gegeven moment toch echt muziek gemaakt. Ontzettend leuk om te doen. Veel gelachen en wat is er mooier dan met zn allen met muziek bezig te zijn. Ivo bedankt.

SAMBA!!

Was echt super leuk om te doen! Altijd al willen doen. Lijkt simpel maar wel een uitdaging!

Zeer leuk en gezellig

Het is zeer leuk en gezellig leuk om samen te doen

Supergezellige middag gehad

Leuke met humor gegeven workshop!!!

• Betrouwbaarheid

Super ervaring van de enthousiaste Ivo!

Enorme aanrader!!! Super genoten en vele positieve reacties na wat eerste twijfels.

Geweldig ......een echte aanrader

Positieve energie, swingend en voor IEDEREEN. Ivo maakt er een leuke percussie workshop van.

• Betrouwbaarheid

Super leuk al Heb ik geen gevoel voor ritme

Dit was echt leuk wist niet wat er mij te wachten stond maar dacht die eens gek op de zondag middag georganiseerd door de personeels vereniging van de Hermes super leuk

Ontzettend leuke ervaring.

Met veel enthousiasme, geduld en een geintje, laat Ivo zien dat, ook al ben je niet zo muzikaal, je samen tot een verrassend eindresultaat kunt komen; gewoon een samba-nummer spelen. Veel gelachen en leuk samen gewerkt. Zeker voor herhaling vatbaar en een echte aanrader. “SAMBA”

Geweldige ervaring!

Wat een enthousiasme van Ivo. Je wordt er zelf helemaal blij van! Lekker enthousiast trommelen met z'n allen. Super leuk!!

Over Brapewo Braziliaanse Percussie Workshop

Filter op Taal