Een brok energie, dynamiek en enthousiasme!!

Deze vrijdag middag kwamen wij met het team bij elkaar voor een workshop. Wat voor een workshop was een verrassing. En dat is gelukt! Ivo maakte er 1 groot feest van. Zijn energie en enthousiasme werkt aanstekelijk! En ik kan alleen maar een diepe buiging maken voor de manier waarop hij ons naar een eindproduct heeft weten te leiden: boven verwachting. Wij kunnen dus swingen met z'n allen samen! Kentalis team Tilburg swingt! Ivo bedankt. Het was echt een ongelooflijk leuke ervaring!

Geweldig !!

Met de vrijwilligers van Hospice Wijchen een workshop gehad op onze vrijwilligersdag. Het was prachtig om te zien EN te horen hoe 1 persoon ons allemaal stimuleerde om 1 nummer te " trommelen".Mega-leuk en heerlijk om te doen !!

Fantastisch!!!

Wij van de GGD Gelderland-zuid hebben een fantastische workshop gehad van Ivo! Wat was dit leuk, enorm gelachen en dan uiteindelijk met elkaar een leuk stukje muziek neerzetten! Dit is echt een aanrader als je als team of familie een heerlijk ontspannen uitje wil organiseren! Doen!!!

• Betrouwbaarheid

Mede door de enorme passie voor muziek van Ivo een hele geslaagde workshop

Erg leuke workshop gehad waarbij Ivo al zijn passie voor muziek op een humoristische wijze overbrengt. Wij waren met een grote groep waarbij misschien 98% van de collega's geen tot bijna geen ervaring had in het bespelen van instrumenten. Toch wist Ivo ons zo te enthousiasmeren zodat wij binnen een uur met enorm veel plezier een leuk klinkend muziekstuk konden spelen met net zoveel plezier als Ivo zelf.

Leuke workshop en instructeur

Erg gezellige les, met veel humor en een mooi eindresultaat. Instructeur was erg motiverend en geduldig met ons vrouwengroepen..

superleuk

Nooit geweten dat het zó leuk zou zijn, dat het zo goed zou klinken na maar eventjes te hebben gerepeteerd, ik vond het hartstikke leuk en kan het iedereen aanraden.

• Betrouwbaarheid

Leuke actieve humoristische workshop!

Wij zochten een workshop voor onze teambuilding en wouden eens iets anders dan een wandeling, iedereen was heel enthousiast na de workshop.

• Betrouwbaarheid

Een geweldig leuke workshop. Met humor en veel geduld speelde Ivo het klaar om 15 individuen tot een goed klinkend geheel te brengen. Het was erg leuk om de doen.

Geweldig👍🏻

Hi Ivo, Nogmaals super bedankt dat je ons clubje “vrijwilligers hospice de Oase” een ongelofelijke, leuke, gezellige Braziliaanse percussie hebt gegeven. Iedereen was super enthousiast, maar dat kan ook bijna niet anders met jouw humor. Veel succes en hopelijk tot de volgende keer.

• Betrouwbaarheid

een super ervaring die goede samenwerking tot gevolg heeft

Samen met alle collega's van KNO zuyderland de workshop als super ervaren. Goede begeleiding met hier en daar wat humor tussendoor. Veel plezier en uiteindelijk goede samenwerking door goed naar elkaar te luisteren.

Veel leuker dan verwacht

Prachtig hoe Ivo iedereen met elkaar samen weet te laten spelen! Veel lol gehad!

• Betrouwbaarheid

'uit het hoofd, in het ritme', heerlijk om zo ontspannen samen te 'werken'

'uit het hoofd, in het ritme', heerlijk om zo ontspannen samen te 'werken'.

• Betrouwbaarheid

Leuk en muzikale dag gehad.

Ivo maakt er echt een feest van en in korte tijd hadden we met elkaar een leuk nummer geleert. Super middag gehad!

• Betrouwbaarheid

Passievol, bruisend, energie boost, kortom super leuke teamactiviteit

Het was een ontzettend leuke workshop! Een aanrader, verfrissend, bruisend en alle bijbehorende superlatieven die je kan bedenken. Geen energie in je team .... bel Ivo voor een workshop! Ivo is een entertainer en zorgt met zijn humor en passie dat iedereen bij de les blijft en het vooral erg leuk heeft. Zelf bij de meest amuzikale onder ons is het gelukt een prima eindresultaat neer te zetten. Een geweldige ervaring waar zeker nog over nagepraat wordt.

• Betrouwbaarheid

Super leuk! Ontspanning door inspanning!

Super leuk! Ontspanning door inspanning. Ik ben verrast over het muzikale resultaat, dat we in zo'n korte tijd in Nuenen hebben neer gezet. Docent Ivo maakt de workshop door zijn enthousiasme en zeker motiverende manier een waar feestje van! Bedankt voor de leuke middag.

Super leuke workshop Braziliaanse Percussie

Super leuke workshop Braziliaanse Percussie. Met veel enthousiasme en humor hebben we echt muziek gemaakt met zijn allen. We hebben nog een stukje geschiedenis meegekregen. Vanaf nu kijken wij echt anders naar de carnavals optochten. Ivo dank daarvoor

Super leuke workshop!

Tijdens de teambuildingsdag hadden een aantal collega's de mogelijkheid om de workshop te volgen. Het was een super leuke workshop waarbij de groep op een hele leuke manier werd geënthousiasmeerd! Met klap op de vuurpijl voor de overige collega's een optreden gegeven wat bij iedereen erg goed in de smaak viel. Zeker een aanrader!

Super teamuitje!

Ivo weet het heel leuk te brengen en iedereen te enthousiasmeren. Wat ook een pluspunt is dat hij naar je toe kan komen op locatie.

• Betrouwbaarheid

leuk team uitje voor een groep leerkrachten!

De workshop was leuk, leerzaam maar ook gezellig. Ivo paste zich goed aan op het niveau van onze groep. Hij maakte het gezellig door grapjes te maken maar ook door af en toe de noodzakelijke aandacht te vragen. Hierdoor was iedereen betrokken. Voor herhaling vatbaar!

Absolute aanrader!

Een geweldig begin van onze jaarlijkse zomerborrel! Ivo wist met zijn enthousiasme en humor iedereen zover te krijgen om mee te doen. Tot onze verbazing lukte het ons zelfs om een muzikaal zeer acceptabel eindresultaat te bereiken :-) Kortom: een ontzettend geslaagde groepsactiviteit die ik iedereen kan aanraden.

Een 'boost' plezier!

We hadden een grote groep (ca. 100 personen) maar iedereen werd van begin tot eind betrokken. De workshop was een geweldige combinatie van samen lachen en samen iets bereiken. De energie spatte er vanaf en in iets meer dan een uur speelden we gezamenlijk een nummer. Topervaring!

• Betrouwbaarheid

We hebben genoten van Ivo's leuke, energieke, humoristische en swingende workshop!!

Ivo's workshop was onderdeel van ons familieweekend en werd door jong en oud heel positief ontvangen! Doordat Ivo het op een logische wijze opbouwt lukt het om een heel mooi stukje Braziliaanse muziek op te bouwen. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gaaf, actief en enthousiast

Ivo is een goede en enthousiaste docent die op een hele mooie manier alles uit de groep haalt. Aan het einde speelden we een hele melodie en dat geeft een kick!

• Betrouwbaarheid

Super enthousiaste docent (Ivo) en heel erg leuk!

Super leuke workshop!

Leuke ervaring om samenwerken en plezier maken op één plek te brengen