De pop zelf ophalen en zelf weer terugbrengen zo makkelijk in een kast alles lag netjes klaar.

Hele mooie pop

Hele mooie pop en heel gemakkelijk om op te zetten! Was een leuke verassing!

2e x dat ik een pop gehuurd heb gewoon goeie ouderwetse service ideaal met het afhaalpunt

super service

Alles duidelijk en prima verzorgd afgeleverd. Zeker een aanrader!

Heel goed

Zoals beschreven

Geweldige service

Pop netjes op tijd bezorgd en alles bijgeleverd om ervoor te zorgen dat de pop goed opgezet en vastgezet kan worden

Heel fijn dat de bezorging is aan gepast ivm levering zodat de pop nu zeker op tijd was. Pop is makkelijk op te zetten met de bij geleverde motor. En iedereeen vond het een hele leuke uitvoering van de abraham. Jullie hebben veel diversiteit .

Alles top geregeld en vriendelijk geholpen aan de telefoon.

top

hele goede service ruim op tijd gebracht

Alles volgens afspraak

Netjes geleverd, compleet, eenvoudig. Retour sturen ook makkelijk

Goed geregeld allemaal

Met ophalen en weg brengen prima geregeld. Wij zouden zo weer bestellen bij jullie.

Gave pop. Prima op tijd en alles compleet. Beetje lastig dat niet alle PostNL kantoren de retourzending willen verwerken

Goede service en makkelijke te bestellen!

Je wordt vriendelijk geholpen, denken met je mee. Bestellen gaat makkelijk en goede service, ook met terugsturen van het pakket.

Erg Goed

Erg vriendelijk Goede service en voordelig

Veel keuze, goede service

Enorm aanbod en ze reageren ook gelijk wanneer je een vraag stelt. Goed service! Echt een aanrader.

zeer goed geregeld

Goede service. Pop perfect geleverd

Ondanks dat de vrouw zei 'je gaat toch niet zo'n Sarah pop in de voortuin zetten!' is hij goedgekeurd. Ze vond hem zelfs leuk. Handig dat je hem zo weer kunt terug sturen per post.

Geweldig!

Als eerste. Bij het reserveren houden ze de jou gekozen item reserveert. Als tweede. Super scherp geprijsd! Ten derde. Toen ik de ooievaar ontving zat er een flyer bij die stap voor stap uitlegt hoe je hem opzet en weer opruimt. Ten vierde. Moest ik op het laatste moment informatie bij de bezorger krijgen en dat werd direct geregeld. Echt een top ervaring!!

Prima geregeld, en mooie pop!

De verzending en levering ging soepel, alles werkte en was compleet en de pop stond in no-time.

Mooi product en doordachte bezorging.

Levering van Sarahpop per koerier ruim 1 dag voor de verjaardag was perfect geregeld. In de geleverde plastic krat was ook al een gefrankeerde retour sticker achter gelaten. Dag na de verjaardag de krat wegbrengen naar postnl punt is als gemakkelijk ervaren.

Pop top, levering slecht.

Allereerst de pop zelf was prima. De levering echter niet. Als ik zelf niet had gebeld was de pop helemaal niet afgeleverd. De pop werd ook niet opgehaald, je moet zelf naar het PostNL punt.

Beste Carmen, Helaas is de levering bij jullie inderdaad niet helemaal vlekkeloos gegaan. Door onverklaarbare reden bleek de levering door onze transportpartner niet goed ingepland. Gelukkig hebben we het na jouw telefoontje nog op tijd kunnen oplossen. Als gevolg van dit onfortuinlijke voorval hebben we onze check-procedure aangepast waardoor een situatie als deze nu niet meer kan ontstaan; wij checken vanaf nu niet alleen of alle ingeplande leveringen zijn afgeleverd, maar we checken nu ook alle geboekte poppen extra of ze wel ingepland zijn. Je opmerking over dat de pop niet wordt opgehaald klopt, maar dat staat ook duidelijk op onze website vermeld. Wij vermelden dit ook in de bevestigingsschermen, herinneringsmails en op alle belangrijke websitepagina's. Ik ben echter wel blij om te horen dat je de pop zelf mooi vond. Hartelijke groet, Eddy Melissen Eigenaar Opblaasfiguurshop.nl

Helemaal geweldig

Mijn vriend vond de pop helemaal geweldig. Het was als verrassing. De pop werd al een dag eerder bezorgd. Wat echt hele goede service is, omdat je dan zeker weet dat de pop optijd is.En het feest al gelijk kan beginnen zodra de pop binnen is. Het terugsturen van de pop ging ook goed.Hoefde hem alleen maar naar post.nl te brengen.

Snel en gemakkelijk geregeld online en op locatie

Bestellen online gaat heel efficiënt en de bevestiging volgt al snel. Ideaal dat het artikel opgehaald kan worden wanneer het mij schikt door het gebruik van kastjes op de locatie. Het artikel (opblaasfiguur) geheel volgens verwachting en makkelijk te plaatsen mede door de info op de omverpakking. Top!

Top van begin tot het eind

Top service en communicatie!

Fantastische service, afspraak is afspraak!

Goede communicatie, mooi product, duidelijke instructies voor opzetten!

Over Opblaasfiguurshop.nl

Op dit moment bestaat Opblaasfiguurshop.nl uit twee personen: Eddy Melissen & Marinda Dijkhuizen-Melissen. Heej… dezelfde achternaam? Jazeker de zelfde achternaam, wij zijn namelijk broer en zus. En we kunnen je uit ervaring vertellen dat het samenwerken nu een heel stuk beter gaat dan toen we nog klein waren... Normaal krijg je op een pagina zoals deze (over ons) een of ander deftig verhaal te horen over wie wij zijn, hoeveel passie we zouden hebben, wat onze drijfveren zijn, hoe goed we wel niet zijn en hoe goed we het met de wereld om ons heen voorhebben. Meestal is die tekst doorspekt van hoogdravende en intellectuele woorden. In de veronderstelling dat je daar als klant wel van onder de indruk raakt… Maar wij zijn Opblaasfiguurshop.nl. Wij verhuren gewoon opblaaspoppen. Daarom houden wij het vooral… LUCHTIG… Opblaasfiguurshop.nl is Nederlands grootste verhuurder in Abraham en Sarah poppen. Wij hebben vooral heel veel poppen in heel veel verschillende thema's. Dus het maakt niet zo gek veel uit wat je precies zoekt, want wij hebben namelijk bijna altijd wel iets wat bij de jarige past!