Prachtige en grote pop

Keurig op tijd geleverd, goede service en degelijke kwaliteit pop en ventilator.

Goed geregeld allemaal!

Was erg goed. Leuke pop. Makkelijk bedrijf, totaal geen problemen.

Helemaal top!

Alles goed geregeld en duidelijk in alle zaken!

Fantastisch !

Makkelijk om te bestellen, keurig thuisbezorgd. Zelfs 1 dag eerder dan nodig. Goed verpakt en retourlabel voor verzending. Top geregeld

Goede service, na aanmelden telefonisch contact gehad, ruim optijd bij ophaalpunt binnen.

Ruime keuze, goede service

Top geregeld

Alles klopt wat ze zeggen. Top geregeld.

Ruim optijd bezorgd, makkelijk op te zetten!!!

Mooie pop, goeie beschrijving hoe op te zetten en hoe te retourneren!

Voor de 50e verjaardag van mijn man een mooie Abraham gehuurd. Stond snel, heeft de hele avond goed gestaan. Opruimen en retourneren ging ook makkelijk.

Handig als pakket ontvangen en versturen. Pop is van goede kwaliteit en handleiding is zeer duidelijk.

Was helemaal super

Top bedrijf allemaal goed geregeld

TOP!

Goede service, fijn contact

Super!!

Duidelijke website. Pop werd keurig geleverd met handleiding. Was heel makkelijk op te zetten. Zeer tevreden!

Geweldige service en begeleiding.

Heel goed geholpen er werd ook echt mee gedacht zo dat niks aan het toeval werd over gelaten. Hele goede kwaliteit van materiaal en kennis

Super!!!

Alles perfect optijd geleverd, retour formulier erbij afgeven in mijn geval bij de jumbo en klaar.

Prima service!

Handelen en reageren snel!!! Bedankt!!!

Goede service, goede communicatie! Pop is mooi en ruim op tijd geleverd.

top service

Doen wat ze beloven .

Erg fijn, ze hebben mij perfect geholpen!

Snelle service! Goede spullen...

SUPER GOED

Een goede service, voor de 60ste verjaardag van mijn man het opblaasfiguur " ouwe lul " gehuurd. Ik had een verkeerde dag ingevuld en na een email was het opgelost. Het figuur een dag eerder geleverd zonder extra kosten, top. Goede service met lage kosten, als er weer een figuur moet komen voor een gelegenheid dan zeer zeker hier bij jullie. 👍👍👍👍

Top geleverd

Prima geleverd en makkelijk weer te versturen

Helemaal tevreden

Had een Sarah pop besteld online en laten bezorgen door post nl. Alles op tijd gekregen en een duidelijke omschrijving erbij.

Goede service, mooi op tijd

Zeer goede service door Eddy. We ontvingen de pop mooi op tijd, voor het weekend, zodat we hem na het weekend konden opzetten. Wij gebruikte hem op ons kantoor en de mensen waren erg enthousiast. Het klaarzetten ging makkelijk en snel.

Top verzorgd

1/2/3 1 eenvoudig online te bestellen 2 wordt geleverd voor gewenste datum 3. Retourneren bij post service punt en verder hoef je niets te doen Top