Perfect en eenvoudig geregeld

Eenvoudig online reserveren en het ophalen was al even makkelijk en goed geregeld. Top, en volgende keer zeker weer van de partij!

Top geregeld

Super goed geregeld met het ophalen en terugbrengen mooie pop ook

Goed geregeld, alleen wel een heel vroege koerier

Het bestellen ging erg goed. Om vertragingen via postnl te voorkomen wordt bezorgd met een koerier, helemaal top! Alleen jammer dat je na sluitingstijd van het koeriersbedrijf de sms met tijdvak krijgt en dan dus geen contact meer kunt opnemen. Resultaat, ik stond om 07.05 in de ochtend op kantoor de deur te opennen voor de vroege (maar wel vrolijke en enthousiaste) koerier ;-). Wellicht op bedrijfslocaties niet het tijdvak tussen 07 en 09u inplannen ;-) De pop was een leuke verrassing voor de jarige. Het opzetten was duidelijk aan de hand van de instructie. Ook het retourzenden ging prima! Zeker een aanrader om een volgende keer een pop te huren!!

Tuinman Abraham

Super leuke pop voor de hovenier die 50 jaar is geworden. Het afhalen is goed geregeld. Afspraken worden duidelijk gecommuniceerd en uitgevoerd. Er wordt gehandeld naar de wensen van de klant. SUPER !!!!!

Leuke pop, goede service

Abraham met vis als pop opzetten was makkelijk, goede beschrijving. Verbeteringstip: bij het ophalen is het fijn als er ergens een herkenningsbordje zou staan. Je rijdt zo voorbij. Voor de rest prima.

Helemaal top

Super dat jullie de mensen zo goed op de hoogte houden omtrent het versturen van de pop. Alles was top en netjes en het terugsturen was ook ideaal.

Top service. Echt een aanrader!

Top service. Echt een aanrader!

Goede service, echt een aanrader.

Aanrader!

Ik heb een opblaasfiguur gehuurd omdat mijn vrouw 50 werd, na plezierig heen en weer te hebben gemaild kon ik de pop ophalen in Barneveld. Dit is heel goed geregeld, je kunt de pop ophalen en weer retourneren wanneer je wilt. Wat mij betreft een aanrader om hier zaken te doen!

Goede service en veel keuze

Duidelijke website met heel veel keuze in opblaaspoppen. Wij hadden de Abraham metveen glas wijn. Veel complimenten ontvangen en mijn partner vond hem schitterend. Het heeft zijn verjaardag iets extra’s gegeven.

Top service

Je wordt netjes opde hoogte gehouden en zit netjes retour sticker bij, aanrader!

Top service

Een tevreden klant

Al meerdere malen een uitstekende ervaring

Ik heb het als zeer prettig ervaren. Alles was aanwezig en keurig ingepakt

alles goed geregeld petje af

Alles is duidelijk uitgelegd en goed verzorgd

Praktisch op te zetten, mooi groot

Geweldige pop om iemand mee te verrassen !

Super gave Sarah pop!

Hele mooie grote pop, precies zoals beschreven. En heel makkelijk op te zetten en weer terug te sturen! Geweldig!

Mooi nette pop. Flexibele tijden ophalen/wegbrengen

Goed geregeld. Tijden afhalen terugbrengen heel flexibel. Hele mooie nette pop en toebehoren zoals de ventilator

Goed geregeld alles lag klaar op de afgesproken plaats en tijd.

Spullen lagen keurig compleet klaar op de afgesproken plaats en tijd.

Geweldig hoe het is verlopen.

In verband met de drukte van het versturen een dag eerder gekregen. Mijn vrouw vond het geweldig. Het weer terug sturen wat moeilijker. Bent verplicht om een auto te hebben om bij een steunpunt van post.nl te brengen. Voor de rest goed geregeld. Gr. R. Leukenhaus

Prima geregeld

Prima geregeld , mooie pop Vond het alleen eng om het geld in de brievenbus te doen. Heb dat wel gedaan maar ik dacht wel : iemand kan het erfzonde uithalen . Verder hele goede service Dank je wel

Perfect geregeld met afhalen en terugbrengen. Pop was netjes schoon en netjes verpakt.

Tevreden.

Goeie service, zeer te vreden ook fijn dat het al 2 dagen eerder binnen kwam.

Zeer goede service en prijs/kwaliteit.

Zeer goede service, tevens is de kwaliteit van het product naar verwachting. Prijs-kwaliteit is top. Enige minpunt is dat er een levermoment doorgegeven was tussen 15:00-17:00 uur echter op de leverdag bleek dat er tussen 11:30-12:30 uur geleverd werd. Uiteindelijk heb ik verlof op moeten nemen om op tijd thuis te zijn.

SUPER GEREGELD!

Het ophalen in Barneveld was voor ons erg makkelijk en goed georganiseerd! Alles lag keurig klaar en ik kon het op een moment naar keuze ophalen. De pop zelf was eenvoudig op te zetten en zag er netjes uit. Kortom, een geslaagde dag.

Perfect geregeld!

Mooie pop, perfect geregeld met halen en terug brengen!

Over Opblaasfiguurshop.nl

Op dit moment bestaat Opblaasfiguurshop.nl uit twee personen: Eddy Melissen & Marinda Dijkhuizen-Melissen. Heej… dezelfde achternaam? Jazeker de zelfde achternaam, wij zijn namelijk broer en zus. En we kunnen je uit ervaring vertellen dat het samenwerken nu een heel stuk beter gaat dan toen we nog klein waren... Normaal krijg je op een pagina zoals deze (over ons) een of ander deftig verhaal te horen over wie wij zijn, hoeveel passie we zouden hebben, wat onze drijfveren zijn, hoe goed we wel niet zijn en hoe goed we het met de wereld om ons heen voorhebben. Meestal is die tekst doorspekt van hoogdravende en intellectuele woorden. In de veronderstelling dat je daar als klant wel van onder de indruk raakt… Maar wij zijn Opblaasfiguurshop.nl. Wij verhuren gewoon opblaaspoppen. Daarom houden wij het vooral… LUCHTIG… Opblaasfiguurshop.nl is Nederlands grootste verhuurder in Abraham en Sarah poppen. Wij hebben vooral heel veel poppen in heel veel verschillende thema's. Dus het maakt niet zo gek veel uit wat je precies zoekt, want wij hebben namelijk bijna altijd wel iets wat bij de jarige past!