Veel keus, goed materiaal en tijdige bezorging!

Naast bovenstaande, ook nog een fijne communicatie met Marinda. Er was een duidelijke instructie meegestuurd hoe we de pop moesten installeren en na afloop weer op moesten ruimen en verzenden. Ondanks de niet geringe afmetingen van de pop, zeer handzaam en makkelijk te doen! Als we weer een jarige collega hebben of iets anders te vieren, weet ik jullie te vinden.

Zeer goed en duidelijk geregeld

Duidelijke website en alles keurig en op tijd geregeld. Alle materialen zien er keurig uit en zijn compleet.

Snelle reactie, mee denkend in oplossingen. Ruim op tijd geleverd. Super bedrijf.

Was echt leuk! Eenvoudig op te blazen.

Snel en goed

Heel leuk, mooie pop!

Een echte eye-catcher!

Super leuk en goed geregeld.

Ruim op tijd geleverd en makkelijk op te zetten. Het inleveren op het postkantoor was geen enkel probleem.

Fijne communicatie en duidelijke instructies

Na een kijkje op de webshop een telefoontje gepleegd voor nog wat resterende vragen. Vriendelijk persoon aan de telefoon die duidelijk uitlegde wat de bedoeling is. Na de pop gereserveerd te hebben ben ik continue op de hoogte gehouden via mail. Ook na het feestje leuk contact wat gevolg had in een leuk verhaaltje op FB. AL met al een prettig bedrijf met vriendelijke personeelsleden.

Super service!

Goede service! Snel antwoord op je vragen en alles naar behoren! Echt een aanrader!

Alles goed geregeld. Ideaal met ophalen en terugbrengen aan de Peutweg.

Was prima !!

Was leuk dat ik niet alleen een Abraham of Eva kon huren, maar i dit geval 'Angus". Het enige lastige was het ontbreken van een enveloppe waar ik het geld in kon doen. Verder: makkelijk ophalen op basis van vertrouwen en terugbrengen. Als me gevraagd wordt naar dit/deze artikelen zal ik jullie naam doorgeven.

Super goed geregeld, makkelijk, top!

Het ophalen was erg makkelijk en snel gedaan. Ook het opblazen en neerzetten van de pop ging er makkelijk. De pop zag er mooi uit er kon goed worden bevestigd. Ook het weg halen ging prima, alleen het opvouwen was een beetje moeilijk maar goed te doen als je met ze tweeën bent. Ook het afleveren was makkelijk en zo gedaan! Al met al een top service en erg makkelijk ophalen en retour systeem.

Niks te klagen!

Ik heb over mijn ervaring met opblaas figuur shop niks te klagen. De levering ging goed en vlekken loos. Het opblazen en neerzetten ging ook moeiteloos. En de uitleg die mee gegeven om de pop op te zetten en op te ruimen was duidelijk.

Aanrader

Fijne site, gelijk te zien of iets beschikbaar is. Prima communicatie.

Alles netjes volgens afspraak geregeld

Helemaal top

Fijne service, accuraat en ruim op tijd

Ruim op tijd en op gerichte tijd en plaats geleverd. Klantvriendelijke service en gebruiksvriendelijke handleiding

Goede prijs en kwaliteit verhouding

Leuke pop niet te groot en niet te klein voor de 65ste verjaardag gehuurd. Duidelijke communicatie wanneer en waar ik het op kon halen en weg moest brengen. Alle benodigdheden zaten erbij van haringen tot opblaasmotor met duidelijke opzet instructies. Al om al een aanrader!!

Mooie pop, op afgesproken tijd geleverd en op afgesproken tijd opgehaald!

Zie boven

Re

Ik vind het een heel mooi systeem Die jullie hebben Ook goede commiecatie via de mail

Super goed

Zeer prettig en goed geregeld. Prima communicatie voor levering en nadien weer ophalen. Voor herhaling vatbaar. Mvg Jeroen Fassaert

In één woord: Top!

Vriendelijke persoonlijke benadering. Om zeker te zijn dat de opblaaspop op tijd zou arriveren, kregen we deze een extra dag van tevoren. Het retourneren was goed geregeld. Allemaal helemaal goed, en de jarige was onder de indruk.

Goeie service aanrader

Aanleveren was uitstekend, ondanks dat het afleveradres was gewijzigd. Alles zat netjes verpakt met omschrijving + retourbon.De rest was een fluitje van een cent.

Via internet een pop besteld. Een dag voor de gewenste datum al geleverd met uitleg in de verpakking. Pop stond binnen paar minuten te shinen in onze voortuin. Ook retour ging makkelijk postlabel was bijgesloten dus geen extra kosten. Volgende keer zal ik zeker weer bij opblaasfiguurshop.nl iets bestellen.

Heldere instructie; pop lag klaar op de afgesproken plek. Pop was schoon en netjes ingepakt en precies wat ik had verwacht en gehoopt, heel fijn!

Over Opblaasfiguurshop.nl

Op dit moment bestaat Opblaasfiguurshop.nl uit twee personen: Eddy Melissen & Marinda Dijkhuizen-Melissen. Heej… dezelfde achternaam? Jazeker de zelfde achternaam, wij zijn namelijk broer en zus. En we kunnen je uit ervaring vertellen dat het samenwerken nu een heel stuk beter gaat dan toen we nog klein waren... Normaal krijg je op een pagina zoals deze (over ons) een of ander deftig verhaal te horen over wie wij zijn, hoeveel passie we zouden hebben, wat onze drijfveren zijn, hoe goed we wel niet zijn en hoe goed we het met de wereld om ons heen voorhebben. Meestal is die tekst doorspekt van hoogdravende en intellectuele woorden. In de veronderstelling dat je daar als klant wel van onder de indruk raakt… Maar wij zijn Opblaasfiguurshop.nl. Wij verhuren gewoon opblaaspoppen. Daarom houden wij het vooral… LUCHTIG… Opblaasfiguurshop.nl is Nederlands grootste verhuurder in Abraham en Sarah poppen. Wij hebben vooral heel veel poppen in heel veel verschillende thema's. Dus het maakt niet zo gek veel uit wat je precies zoekt, want wij hebben namelijk bijna altijd wel iets wat bij de jarige past!