Zeer professioneel en deskundig

• Behandeling van: N.v.t.

Mijn gezicht in ervaren kundige handen!

Ik kende Obagi al en heb het weer herontdekt! Ben blij dat ik Dermavisie en daarmee Melanie gevonden heb!

• Behandeling van: Algehele huidverbetering

Fijne sfeer en geholpen door een deskundige

Uitstekende ervaring

Ik ga er plezier heen . De persoon die mij behandeld is erg vriendelijk . Ze legt alles goed uit en neemt ook de tijd voor cliënt . Ik zou naar geen ander kliniek meer willen .

Goed advies

• Behandeling van: Algehele huidverbetering

Super goed geholpen er is veel ervaring

Geen bijzonderheden

• Behandeling van: N.v.t.

Door mijn acne was ik erg onzeker en wilde ik de deur niet uit zonder foundation, door een goed behandelplan en regelmatige terugkeer naar de praktijk, is het helemaal onder controle! Daar ben ik super blij mee! Ik word goed geholpen en voel me ook altijd op mijn gemak!

• Behandeling van: Acne

Melanie heeft een erg professionele benadering van klacht en neem de tijd voor je. Ze luistert goed naar je en stelt een gerichte behandeling voor op basis van persoonlijke wensen. Na een aantal weken was mijn acne duidelijk verminderd en de producten helpen ook erg goed! Ik ben erg blij met het resultaat en zal iedereen deze praktijk aanbevelen!

• Behandeling van: Acne, Littekens

Ik heb wat vetbultjes weg laten halen ,door Corona niet meer voor een controle geweest maar ze zijn nog niet helemaal weg . Eigenlijk zou er een controle gepland moeten worden gelijk na behandeling

• Behandeling van: Algehele huidverbetering

Een fijne behandeling met een goed resultaat! Zeker voor herhaling vatbaar.

• Behandeling van: Huidverjonging

Hele fijne kliniek

Op advies van mijn buurvrouw ben ik bij Dermavisie terecht gekomen. Ik ben vanaf vorig jaar onder behandeling voor mijn huid. Ik laat mijn rimpeltjes behandelen en heb mijn pigmentvlekken gelaserd. Beide zijn erg mooi geworden. De pigmentvlekjes zijn een paar dagen donkerder gekleurd en daarna mooi weggetrokken. De meeste vlekken waren in twee behandeling al weg. Op mijn wangen en kraaijenpootjes zijn veel minder rimpels. De microskinpolish behandeling kan ik iedereen aanraden, dat zie je gelijk. Dat doe ik nu elke 8 weken. Verder altijd eerlijk advies en duidelijk uitleg over alles en fijne medewerkers.

• Behandeling van: Pigment, Huidverjonging

Behandeling heeft geholpen,

Couperose en pigment laser behandeling. Heb wel 2 weken lang een dik gezicht gehad, hoofdpijn en wondjes op mn gezicht. Voorlichting kon beter, hier was ik niet op voorbereid. Heb 2 weken camouflagecreme moeten gebruiken wat ik niet in huis had

• Behandeling van: Pigment, Roodheden

Heel erg prettig

Erg fijne mensen die goed antwoord weten te geven op mijn vragen. Ze helpen met snel en vriendelijk met alle problemen die ik heb

• Behandeling van: N.v.t.

Mensen die hun vak tot in de finesse beheersen.

Super fijne service, behandeling is altijd super persoonlijk en ze kijken precies wat voor jou het beste is op dat moment. Super tevreden! En mijn huid gaat met stappen vooruit met dank aan deze professionals!

• Behandeling van: Acne

Fantastisch!!

Lief personeel, ze geven goed advies. Ik kom speciaal uit Heerlen om bij hun mijn oedeem en mijn huid voor acne te behandelen. Ik geef ze dikke 10 plus. Dus mensen twijfel niet gaat er zeker naar toe!!!

• Behandeling van: Oedeem, Algehele huidverbetering, Acne, Littekens

deskundig personeel en eerlijk advies

ik wilde graag mijn wenkbrauwen getatoeëerd maar kreeg het advies dit niet te doen omdat het resultaat bij mijn huidaandoening niet optimaal zou worden. verder heb ik een eyeliner onder laten zetten wat ik als erg positief ervaren heb ook de nabehandeling.

• Behandeling van: N.v.t.

Professionele behandeling in een ontspannen sfeer. In verband met het corona protocol zijn mijn behandelingen gestopt. Zodra het weer kan wil ik deze graag weer oppakken.

• Behandeling van: Pigment

Prima!

• Behandeling van: Algehele huidverbetering

Fijn, vertrouwd en zeer professioneel

In een hele fijne omgeving heel goed advies gekregen en de behandelingen zijn top! Hele goede apparatuur en veel mogelijkheden. Nancy en Melanie zijn toppers!

• Algehele ervaring

Een prettige sfeer en goede uitleg

Tot nu toe een prettig ervaring en het gevoel dat ik goed word/ben geholpen.

Super!!

Heel goed, het helpt heel erg en de sfeer is goed

Zeer goede ervaring

Ik heb goede ervaringen vriendelijke dames en goede behandelingen! En een hele nette praktijk ook belangrijk!

prima service !

Ik heb permanente make-up laten zetten. Helaas pakte het niet zo goed als gehoopt op mijn ogen en duurde het een stuk langer dan vooraf verwacht. Maakte echter niks uit, Melanie bleef geduldig doorgaan totdat ze zelf tevreden was. Ik zou Dermavisie zeker aanraden!

• Algehele ervaring

Ik werd goed en kundig geïnformeerd over de behandelmogelijkheden.

Ik werd goed geadviseerd en de behandelingkeuze bleef altijd bij mezelf, er wordt niets opgedrongen. Tijdens de behandeling voel ik me heel ontspannen en ik ga altijd met een tevreden gevoel de deur uit. Ik kan het iedereen aanbevelen.

Effectieve en doelgerichte behandeling

Gekomen voor het permanent verwijderen van gezichtsbeharing. Na enkele laserbehandelingen al goed resultaat zichtbaar. Professionele en kundige mensen, voel me altijd welkom en op mijn gemak.

Over Dermavisie Huidkliniek

Bij Dermavisie hechten wij een grote waarde aan professionaliteit, kwaliteit en persoonlijke benadering. Ons team van huidprofessionals heeft ontzettend veel passie voor hun vak. Kennis van de huid en het werken met de meest effectieve en veilige apparatuur vinden wij erg belangrijk. Daarnaast zorgen wij er altijd voor dat u zich bij Dermavisie geheel op uw gemak voelt en wij voldoen aan uw persoonlijke wensen. Ons doel is dat u onze kliniek weer met een glimlach verlaat!