Snelle schakeling, meedenkend.

Snelle service, word goed meegedacht.

Top bedrijf die heel goed weten waar ze mee bezig zijn.

Al meerdere voertuigen laten bestickeren! Zeer tevreden

Leuk team, kunnen je idee goed omzetten in een mooi ontwerp en resultaten zijn top!

Perfect! Denken goed mee en ben zeer tevreden.

E-mail gestuurd met ons logo, snel 2 goede visualisaties ontvangen, bestelbus gebracht en een dag erna opgehaald. Prijs en kwaliteit goed, denken goed mee, snelle service. PERFECT!

Goed persoonlijk contact, fantastisch resultaat!

Er wordt goed meegedacht, we mochten een teststuk uit proberen. Aan de hand daarvan hebben we de kleur aangepast. De letters zijn exact volgens ons voorbeeld geplot en accuraat opgeplakt. We vinden het resultaat prachtig en zijn zeer tevreden.

Correct, vlot en bijzonder netjes

Zowel de communicatie vooraf (datum en tijd van stickeren, voorbeeld bestickering) als de service ter plekke zijn top. Vriendelijk en hulpvaardig personeel en bovendien prima koffie. Het is een erg leuk bedrijf en de mensen doen wat ze beloven!

Uitstekende service, naar volle tevredenheid opgeleverd en conform planning uitgevoerd. Er wordt met je meegedacht! Een betrouwbare partner in het bestickeren van uw auto(park) en voor indoor en outdoor signing!

• Personeel

Elke dag ben ik weer blij als ik mijn auto zie! Dat zegt genoeg denk ik. Ze maakte het perfecte ontwerp. Precies zoals ik het in gedachten had. En om dat resultaat dan op je auto te mogen zien... elke dag weer genieten!

• Personeel

Oude bestickering laten verwijderen en nieuwe bestickering om onze camper laten plaatsen voor reclame doeleinden. Ze hebben echt met ons meegedacht en de service is goed!

• Personeel

Topservice vanaf offerte tot eindresultaat!

• Personeel

Een zeer goede ervaring welke een zeer positieve review verdiend! Ik ben goed geholpen en het is precies zo geworden als ik in gedachten had, chapeau! Tevens is de bestickering doorgevoerd tot op onze gereedschap koffers, werkelijk geweldig! Krijg veel positieve reacties en raad iedereen aan wie op zoek is naar goede bestickering!

• Personeel

Fantastisch bedrijf! Heldere afspraken, vriendelijk personeel, lekkere koffie, vakwerk. Heel blij ben ik met de door jullie geleverde, snelle autobestickering.

• Personeel

Super snel en netjes voor een schappelijke prijs

• Personeel

Jullie zijn heel klantvriendelijk en de benadering is van buiten naar binnen. Snelle service en aantrekkelijke prijs-/kwaliteitverhouding. Bedankt voor de service!

• Personeel

Autobestickeren.com heeft een mooi ontwerp gemaakt voor mijn bestelauto. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Toen het bestickeren klaar was heb ik de monteur gevraagd of het mogelijk was de achterramen zwart dicht te plakken ivm inbraakrisico. Hij gaf aan dat hij nog een kwartier over had. Het werd voor een bescheiden meerprijs direct gedaan. Top bedrijf, erg professioneel!

• Personeel

We werden erg goed geadviseerd en geholpen. De communicatie was helder, snel en flexibel. Bedrijfspand ziet er netjes uit! De bestickering zit er hele goed uit op op 1 kleine bubbeltjes na. Schoonheidsfoutjes hou je toch, hier is mee te leven, zeker gezien de nette prijs! Wij zullen in de toekomst zeker vaker van de services van Autobestickeren.com gebruik maken.

• Personeel

De kwaliteit moet natuurlijk nog blijken omdat de auto pas net klaar is. Maar de samenwerking, opzet ontwerp, en snelle afspraak en uitvoering verliepen zeer voorspoedig. We zijn zeer tevreden over het resultaat en de prijs was prima.

• Kwaliteit N.v.t.

Heel tevreden

• Personeel

Heel gastvrij. Als je wacht op de bestickering kan je gerust op een praatje rekenen. Verder zeer tevreden over de kwaliteit en de snelheid

• Personeel

Zeer prettig bedrijf, mailtjes worden snel beantwoord. Goede prijs, kwaliteit verhouding.

• Personeel

Zeer correct bedrijf. Doen wat ze moeten doen. Van te voren zeer duidelijk. De 5 x 9 is omdat er altijd iets te verbeteren valt. Bijvoorbeeld de hoogte van de Overhead deur ivm grote voertuigen.