Een echte vakman met oog voor detail!!!

Jip heeft een prachtige overkapping op maat geleverd volledig volgens afspraak en planning. Vakman met oog voor detail en precisie, een echte aanrader.

Een vakman pur sang!

Muris bouw heeft voor ons een zadeldak dakopbouw op onze woning gemaakt. Volledig naar tevredenheid! Jip heeft ondanks zijn relatief jonge leeftijd al een bak aan ervaring en dat merk je direct als hij begint. Hij denkt actief mee en werkt zorgvuldig. Gedraagt zich heel correct, complimenten van alle buren gehad (ook fijn). Wij kunnen niet anders zeggen dan dat we Jip een volgende keer meteen vragen voor een klus. Jip geef je je huissleutel af, dat vertrouwen geeft hij en daar krijg je ook geen spijt van. Een kerel met fatsoen. Bedankt Muris Bouw!

Mooi,goed en snel gewerkt conform de afspraak

Echt een vakman!

• Kwaliteit

Kunstenaar in hout. Denkt tijdens de werkzaamheden goed na en komt met prima oplossingen. Werkt stevig door. Ben zeer trots op mijn houten overkapping.

• Kwaliteit

Superfijne kerel om zaken mee te doen. Komt afspraken stipt na en communicatie is prima. Kan goed inschatten qua werkzaamheden en eindresultaat is super.

• Kwaliteit

Een echte vakman! Snelle en duidelijk communicatie en komt afspraken altijd na. Geen 9 tot 5 mentaliteit en zeer flexibel. Zeker een aanrader.

Rijksweg Zuid 85 6131 AM Sittard