Service en kwaliteit in 1 woord, top !

Ik heb totaal geen verstand van websites bouwen etc. Vanaf het eerste contact was gelijk het vertrouwen gewekt dat dit met een gerust hart aan hun overgelaten kon worden. Service verlenen doen zij op een brede manier waar het gemiddeld al snel tekort schiet doen zij net dat stukje extra. Blij dat ik deze partij gekozen heb. Keep up the good work.

Bedankt voor je positieve review! Ook nu dat je website klaar is kun je natuurlijk op onze service blijven vertrouwen.

Super blij

Ik had snel een nieuwe website nodig, bij Misterdot op het juiste adres. Naar mijn wensen geluisterd en goed meegedacht. Albert bedankt joh voor het meedenken en snelle levering. Heel erg bedankt. Mvg Jamilla

Top service voor de juiste prijs en kwaliteit!

Persoonlijke contact vond ik heel prettig, om snel te kunnen schakelen. Mooie creatieve inbreng was ook fijn! Echte aanrader!

een goed webpublishing en design bedrijf

in het begin gingen wat dingen maar gelukkig hebben zij goed aangepakt en uiteraard kreeg ik een logo voor mijn bedrijf als cadeau. uiteraard goed voor elke budget.

Ik ben heel blij met mijn website!

Er werd goed meegedacht, en veel creatieve inbreng van Misterdot, omdat ik het zelf moeilijk vond om te zeggen wat ik precies wilde. Het resultaat is heel mooi en passend bij mijn praktijk.

Zeer goede vlotte en nette service, en zeker betaalbaar

Zoals ik hierboven vermeld heb, een uitstekende service voor een taref die voor iedereen betaalbaar is, een aanrader voor startende ondernemers. Top bedrijf

Kwaliteit

Vanaf de kennis making tot en met de aflevering van de website goed geholpen. Zeer vriendelijk personeel !!

Betaalbare klasse van groot formaat

Via social media kennis mogen maken met deze website designers. Snelle, zeer vriendelijke service alsmede hoge kwaliteit en kennis. Vandaag de website mogen beoordelen; kippenvel, stil, enorm onder de indruk, teveel om op te noemen....... In enkele dagen zo'n website neerzetten getuigt van absolute klasse en ervaring. Mijn dank voor de geweldige service!!!!

zeer goed en professioneel

Albert is erg vriendelijk, hij komt zijn afspraken na en is erg snel. Hij denkt mee en luistert goed naar je wensen en heeft in een korte tijd een prachtige website voor ons gemaakt. Prijs kwaliteit heel goed.

Snel geholpen

Misterdot heeft mij enorm geholpen,heel lieve man, eerlijk en duidelijk advies. Zeer tevreden ,mijn website ziet netjes, keurig uit. Professional ontworpen. Bedankt voor. Liefs , Marta

Geweldig bedrijf

Door Albert van Misterdot wordt ik altijd prima geholpen.

Ge-wel-dig , dikke 10

Ik ben zo goed geholpen door Misterdot, mijn oude website was aan vernieuwing toe, ik was over de vorige bouwer niet tevreden, en die maakte heel veel fouten, pure ergernis, maar Misterdot heeft mij het vertrouwen in bouwers weer teruggegeven, zeer snelle reacties op mail, luisteren goed naar mijn wensen, denken mee, ik ben heel blij met mijn website nu, eindelijk een website die ook echt naar mijn zin is. Alleen wil ik nog een blog/nieuws pagina of blokje, waar ik elke week en maand een nieuwtje en acties kan plaatsen. Ik beveel Misterdot nu aan iedereen aan.

Goede service en vriendelijk personeel

Goed geholpen met mijn website door Misterdot. Ze denken goed mee met de mogelijkheden en werken het snel voor je uit. Ik had mijn website uitgeschetst en ze hebben hem zo helemaal voor me uitgebouwd. Ik ben super blij met het eindresultaat van mijn website! Ook als je iets aangepast wilt hebben, of iets toe wilt voegen en je komt hier zelf niet uit, dan helpen ze je hier bij. Super fijn!

Misterdot heeft me enorm geholpen met het opzetten van de website daarbij hebben ze alle tijd en aandacht voor al mijn vragen .Het was ideaal voor mij want ik wist niet veel van websites en de technische aspecten waren geheel Vertaald naar een taal die ik goed begrijp . Qua presentatie van mijn website hebben ze het perfect gedaan precies zoals ik het voor ogen had.

• Welk pakket heb je afgenomen? Mister Budget

Snel handelen goede communicatie. Niet te duur en je krijgt er top service voor terug.

• Welk pakket heb je afgenomen? Mister Premium

Alles wordt duidelijke en snel gecommuniceerd. Zelf wist ik nog niet precies hoe ik wilde dat mijn website eruit kwam te zien. Dit is dus niet makkelijk voor Misterdot geweest, maar wel heel erg goed gelukt. Ik ben helemaal blij met mijn website.

• Welk pakket heb je afgenomen? Mister Budget

Goed samengewerkt! Luisteren goed, voeren acties snel uit en zijn gedreven en goed in het bouwen, meedenken, adviseren! Super tevreden over het eindresultaat, dankbaar!

• Welk pakket heb je afgenomen? Mister Smart

Absolute topservice! Ze denken inderdaad met je mee. Luisteren goed naar je wensen. Ik was een behoorlijke veeleisende zeurpiet, maar niks was ze te gek. Meerdere keren hebben ze de site voor me aangepast. Op een gegeven moment was ik het zelf beu om Misterdot telkens maar weer lastig te vallen. Ik kreeg vervolgens een duidelijke uitleg hoe ik de site zelf kon aanpassen. Dit heb ik meerdere keren gedaan. Ik kon ineens alles zelf. Misterdot, sorry voor mijn gezeur. Jullie krijgen van mij een dikke 10, en beveel jullie zeker aan!

• Welk pakket heb je afgenomen? Mister Smart

Zeer content over de dienstverlening van dit bedrijf. Ze denken met je mee en bieden goede oplossingen voor startende ondernemers. Al bij al een dikke 10

• Welk pakket heb je afgenomen? Mister Budget

Zeer tevreden, goed contact, snelle service

• Welk pakket heb je afgenomen? Mister Smart

Zeer aan tre bevelen ,snal en proffesioneel

• Snelheid

Ik had snel een website nodig en kwam bij Misterdot uit. Inderdaad razendsnel een kant en klare website voor mij gemaakt. Goeie service en erg klantvriendelijk.