Flexpower is een geweldig product! Het blijft heerlijk warm. Zelfs na 15km hardlopen is de warmte nog steeds voelbaar. Voel de warmte inside! Ook ruikt het ook nog eens lekker en trekt het snel in.

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons product zou aanraden aan een vriend of collega? (0 = zeer onwaarschijnlijk en 10 = zeer waarschijnlijk) 10
  • Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Het is een geweldig product.

Levensverbeterend.

Niet alleen bij de soms intense spierpijn van de Crossfit werkt de flexpower grandioos. Ook gebruik ik de flexpower op regelmatige basis, als ik last heb van mijn buik (endometriose). Dit zorgt er voor dat ik vaak langer door kan lopen dan zonder de flexpower.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Doet wat het beloofd en zelfs meer!!

Flexpower helpt enorm in je recovery

Ik gebruik Flexpower vooral na training om zo goed mogelijk te herstellen voor de volgende dag. Wat ik fijn vind aan Flexpower is dat je gelijk voelt dat de creme zijn werk gaat doen, het warmt gelijk op. En natuurlijk het gevoel de volgende dag, wat beter is dan wanneer je geen Flexpower gebruikt hebt!

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons product zou aanraden aan een vriend of collega? (0 = zeer onwaarschijnlijk en 10 = zeer waarschijnlijk) 9
  • Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Ik ben erg blij met Flexpower, ik denk dat het heel veel mensen kan helpen sneller herstellen!

GEWELDIG!

Na het sporten spierpijn hebben is niet fijn. Dus ik smeer flexpower om sneller te herstellen en het werkte ook nog! Ik herstel gemiddeld 1/2 dagen sneller dan als ik rust neem. Enorm fijn dit!!

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Omdat dit product geweldig is!

Fantastisch sport creme

Zowel tijdens het hardlopen als na het hardlopen gebruik ik deze crème en ben er heel blij mee! Spieren herstellen snel en crème is niet super vettig! Tijdens het hardlopen zijn de spieren sneller warm waardoor een betere prestatie bij duurloop

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Is gewoon top

Gebruik nou week na me intensieve trainingen. Merk nou al het verschil

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons product zou aanraden aan een vriend of collega? (0 = zeer onwaarschijnlijk en 10 = zeer waarschijnlijk) 3
  • Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Omdat ik zelf positief ervaar

Goede aanvulling na een sportmassage

Mijn klanten ervaren flexpower als een goede aanvulling na een intensieve sportmassage . De crème wordt snel opgenomen door de huid, ruikt lekker, en geeft een aangename warmte aan de spieren

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? lees hier boven

Perfect voor herstel

Na lange loopduurtraining flexpower opgesmeerd, benen worden lekker warm. Flexpower ruikt lekker en trekt snel in. Volgende dag geen last meer en kon lange fietstraining doen. Goed spul.

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons product zou aanraden aan een vriend of collega? (0 = zeer onwaarschijnlijk en 10 = zeer waarschijnlijk) 8
  • Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Zeker het proberen waard

Top crème

Gebruik het sinds 3maanden heb er veel baat bij.!!

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Omdat het een crème is en je spieren soepel houdt.

Voorkomt daadwerkelijk irritatie na sporten in mn gewrichten

Door flexpower te gebruiken is mijn belastbaarheid omhoog gegaan

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Ik raad het aan, maar dring niet graag producten aan

GE-WEL-DIG!

Ik was onwijs verrast door het product. Spierpijn is echt verleden tijd. Mijn spieren herstellen onwijs snel en de creme ruikt ook nog een heerlijk. Ik ben om!!

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Het product is geweldig.

Nog niet veel resultaat

Crème maakt de spieren niet echt warm, waardoor het resultaat bij mij minder is dan bijv. Reflex dat wij altijd in Spanje kochten. Dit middel is in NL niet verkrijgbaar.

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons product zou aanraden aan een vriend of collega? (0 = zeer onwaarschijnlijk en 10 = zeer waarschijnlijk) 0
  • Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Omdat het bij mij niet veel doet

Super produkt

Tijdens het Handboogschieten in Den Bosch mijn eerste ervaring opgedaan. Nu, met mijn schouderblessure weer 2 tubes besteld, geweldig hoe dit zijn werk doet.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Ik heb dit product ervaren tijdens hetWK Handboogschieten in Den Bosch, echt super resultaat.

Top spul!!

Ik gebruik het voor en na het sporten. Tijdens wordt het lekker wat warm. En na het douchen super warm, voelt heerlijk.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Heel goed spul

Perfect voor de warming-up

Perfecte crème voor de warming-up, spieren blijven de gehele wedstrijd warm. Waardoor ik optimaal kan presteren de gehele wedstrijd. 'S ochtends bij wat stramme spieren op mijn spieren gesmeerd en daardoor de hele dag veel fitter. Absoluut een aanrader!

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Helpt bij een betere sportprestatie

Erg effectief!

Vaak last van stroeve koude spieren en gewrichten. Met dit product lost dat helemaal op. Ik kan weer nieuwe records zetten in weightroom dankzij flexpower. De hitte is niet irritant zoals bij sommige andere crèmes. En het is ook ideaal dat het geurloos is. Ik gebruik het soms voor de training in de warming-up of na een heftige sessie om doorbloeding te stimuleren en (hopelijk) de spierpijn te verminderen.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Omdat ik het hoogstwaarschijnlijk zou aanraden als ik meer mensen zou spreken met mijn klachten.

Goed spul

Al jaren speel ik basketball en na iedere training en wedstrijd pijnlijke knieën. Vaak ook al tijdens wedstrijden dat de knieën gevoelig zijn. Onlangs tijdens een toernooi heb ik Flexpower toegepast en de uitwerking was verrassend en geweldig. Tijdens de wedstrijden geen pijn en vooral de volgende dagen geen nare pijntjes als gevolg van het spelen. Wat een heerlijk gevoel is dat!

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Persoonlijke ervaring

Doet wat het beloofd te doen

Heerlijk voor een training aangebracht en gaf gelijkelijk zijn warmte af. Ook na de halve marathon op mijn benen gesmeerd en zo sneller van de stramme spieren af.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Omdat ik erg tevreden ben over dit product

Fijne crème

Ruikt heerlijk makkelijk te smeren niet veel van nodig .

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Ik vind het zelf een fijn spulletje

Geen gedoe meer met pijntjes

Prima smeerbaar- aangename geur en de weldadige warmte na inspanning, super!!

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Helemaal tevreden met de crème

Geweldig spul

Na verschillende spiercremes gebruikt te hebben, was ik toch ook heel benieuwd naar flexpower. Zeer regelmatig zie ik het voorbijkomen op insta. Ik wilde het graag proberen. Ik ben blij verrast, ik vind het echt heel fijn spul. Het ruikt niet, smeert makkelijk en je voelt het pas warm worden na beweging. Ook na het douchen, ideaal voor sneller herstel.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Zeer tevreden met powerflex

Dit is volgens mij de beste spiergel die ik tot nu toe heb gebruikt.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Zoals ik al eerder aangaf. Is dit het beste wat ik tot nu toe ben tegengekomen

Goed,maar wel even wennen.

Na ruim een week in gebruik, lijkt miij dit een goed produkt om na het sporten te gebruiken. Het naeffect is vrij langdurig en intens bij mij. Niet voor iedereen geschikt.

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons product zou aanraden aan een vriend of collega? (0 = zeer onwaarschijnlijk en 10 = zeer waarschijnlijk) 6
  • Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Niet voor iedereen geschikt

Super product!

Het enige middel wat helpt spierpijn te voorkomen en wat helpt als.je al spierpijn hebt. Super tevreden mee.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? 10 is wat erg hoog, maar 8 vind ik de lading niet dekken.

Werkt perfect

Ik had telkens na het sporten last van spierpijn in de kuiten en bovenbenen zo erg dat ik er s'nachts van wakker lag. Ik heb verschillende spierbalsums geprobeerd de een werkt beter dan de ander maar hebben allemaal een sterke geur. Nu gebruik ik powerflex. Voor de warming-up smeer ik mijn benen in met poweflex het word na zo'n 10 min aangenaam heet na het sporten smeer ik nog een keer de spierpijn is zo goed als verdwenen en het heeft een aangename geur.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Omdat het bij mij perfect werkt

Marten Meesweg 8 10

3068AV Rotterdam