Had nek pijn en na een smeerbeurt voel ik al beterschap ,

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons product zou aanraden aan een vriend of collega? (0 = zeer onwaarschijnlijk en 10 = zeer waarschijnlijk) 8
  • Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? omdat het goed is

Echt het product dat ik aan het zoeken was

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons product zou aanraden aan een vriend of collega? (0 = zeer onwaarschijnlijk en 10 = zeer waarschijnlijk) 9
  • Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Werkt goed

Verwarmd goed

verwarmd goed in te branderig heet maar pecies goed voor mij.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Mag wel iets goedkoper

Hele fijne crème!

Ik gebruik de sportcrème sinds een tijdje En bevalt erg goed. Ik smeer de crème op mijn (onder)benen na het sporten (hardlopen) of ‘s avonds voor ik ga slapen. Ik merk dat ik minder spierpijn heb en wat érg fijn is, is dat de crème (in tegenstelling tot veel andere crèmes) geen chemische geurtje heeft maar gewoon lekker ruikt. Ik blijf dit zeker gebruiken.

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons product zou aanraden aan een vriend of collega? (0 = zeer onwaarschijnlijk en 10 = zeer waarschijnlijk) 7
  • Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Crème doet wat het belooft

Werkt onwijs goed en ruikt zoooo lekker

Het proef sample van Flexpower ontvangen en meteen 's avonds voor het slapen gaan op mijn schenen en kuiten gesmeerd. Ik wist niet dat het zo lekker ruikt, dit smeer je met plezier op. En het werkt, het wordt heel warm (maar op een fijne manier). Ik ben heel enthousiast over Flexpower. Ik ga een paar tubes bestellen, zodat ik overal er eentje altijd klaar heb liggen.

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons product zou aanraden aan een vriend of collega? (0 = zeer onwaarschijnlijk en 10 = zeer waarschijnlijk) 10
  • Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Het is een fantastisch product

Super fijne sport creme. Ruikt bijna niet en ook nog eens lekker. Smeert snel en trekt goed en snel in. Wordt super warm. Your on fire!!! Ik wil geen andere creme meer.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Gewoon top creme

fantastische sportcrème

Ik was al een tijdje op zoek naar een crème die de spieren lekker verwarmt maar niet sterk ruikt en plakt. Deze crème van Flexpower doet wat het beloofd: verwarmt lekker, prettige geur en je masseert hem lekker in en plakt niet. Pluspunt: je kan hem ook voor je training gebruiken om op te warmen!

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Ik ben erg tevreden

een wondermiddel

Ik schrijf nooit review over producten die ik gebruik maar dit moest ik echt schrijven. Ik kamp al maanden met spierproblemen in mijn linker been. Steeds als ik sport krijg ik spierpijn die duurt tot de dag daarna. Gisteren voor en na het sporten ingesmeerd met Flexpower en die pijn was zo goed als weg daarna. Ik ben super tevreden en zal zeker opnieuw bestellen!

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? goed kwaliteit

Bijzonder fijne crème

Voor het sporten ingesmeerd waardoor ze gelijk lekker warm zijn. Ook na stevige inspanning goed om spierpijn te voorkomen

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Super spul

Lekker spul

Vreemde ervaring dat m'n benen zo warm werden. Heerlijk toen ik ging lopen bij koud weer. Maar ook verlichting als recovery.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Daarom

De crème werkt echt geweldig. Na het hardlopen smeer ik het op mijn bovenbeen voor mijn hamstring. Het word heel heet, dat voelt heel fijn dat geeft de spieren rust. Dan heb ik de volgende dag geen last van stijve spieren.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Omdat de crème gewoon werkt bij mij en dat zou ik mensen wel aanraden.

Hot stuff

Je merkt dit echt erg goed.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Omdat het goed werkt

Spierhit

Lekker om na een workout, hardloop sessie of douche mijn spieren in te smeren met Flexpower. Ik heb wel het gevoel dat het mijn spieren helpt herstellen. Ik moet het even iets rustiger doen wegens kuit/scheen pijn. Vooral op mijn kuiten en in de knieholte voel ik de warmte. De ene keer warmt het goed op, de andere keer merk ik er minder van, denk dat ik dan wat meer moet gebruiken. Ik blijf in ieder geval lekker smeren.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Moet nog testen wanneer mijn blessure voorbij is

Perfect als voorbereiding voor wedstrijd

Gebruik het als verzorger van een League korfbal team. Perfect als warming-up. Fijn om in te masseren!

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Fijn product. Beter dan de bekende smeersels

De crème verwarmt na het lopen en douchen lekker een zere spier.

Ik heb de crème de afgelopen weken ook regelmatig gebruikt vóór het lopen op een pijnlijke heup.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Omdat de crème prettig werkt.

Zeer goed spul voor en na het sporten

Fijn in gebruik ✅

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Gewoon goed spul fijn in gebruik en plakt niet

Alles optimaal verwarmd!

Na het hardlopen een koud dipje, een korte warme douche en Flexpower op probleemplekken. Wordt superwarm en zo heb ik de volgende dag geen spierpijn!

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Supertevreden

Heerlijke crème die doet wat hij zegt dat ‘ie doet!

Na het hardlopen even lekker in masseren, veel minder spierpijn hierdoor achteraf.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Het is een topproduct. Bedankt voor het uittesten!

Verrassend verwarmend

De crème smeert goed uit, ruikt neutraal en geeft een hele fijne warmte af. En het belangrijkste: het werkt! Spierpijn na 1x smeren weg.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Ik vind het een erg fijn product dat ik anderen ook gun om te ervaren.

Wat een super fijne warmte!

De eerste creme die ook echt warmte geeft bij mij. Na trails door bos/duinen en trainingen op de weg de volgende dag geen spierpijn of stijfheid.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? De ervaring is super en wil dit graag met anderen delen.

Fantastisch na het hardlopen

Na een intensieve training vind ik het heerlijk om mijn spieren extra te verzorgen.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Geweldig spul

Fantatstisch

Topproduct geweldige service

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Topprosuct

Je voelt de warmte en ruikt niet penetrant

Echte ervaringen kwa spierpijn tegen gaan moet nog blijken maar eerste indruk is absoluut positief

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Nog niet 100% goed getest

Fantastische hulp

Ik sport graag en heb soms last van mijn nek en afhankelijk van de trainingen ook flink last van mijn benen. Flexpower voor en na het sporten helpt heel goed. Ik kan het iedereen aanraden.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Omdat ik het een goed product vind, en doet wat het beloofd

Weg blessure

Ik had het al een oaar keer gebruikt voor stramme handen en om mijn spieren op te warmen. Maar pas toen in door mijn enkel ging. Merkte ik hie goed flexpower werkt. Het brande ontzettend (op een prettige manier) en de colgende dag was het al fink minder. Ik kon zelfs voorzichtig hardlopen. Nog even doorgesmeerd en nergens meer last van gehad. Heel erg blij mee. Kleine tube is handig om mee te nemen.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Omdat ik tevreden ermee ben.