Trekt snel in

Crème trekt snel in. Geen lekkere geur.

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons product zou aanraden aan een vriend of collega? (0 = zeer onwaarschijnlijk en 10 = zeer waarschijnlijk) 7
  • Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? geur

Een verlichtend gevoel.

Als ik flexpower op mijn vermoeide en pijnlijke spieren wrijf, geeft het mij vlug verlichting en kan ik tot rust komen.

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons product zou aanraden aan een vriend of collega? (0 = zeer onwaarschijnlijk en 10 = zeer waarschijnlijk) 9
  • Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Pijn vermindert

Het werkt echt

Het verlicht de pijn en het ruikt ook nog prettig.

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons product zou aanraden aan een vriend of collega? (0 = zeer onwaarschijnlijk en 10 = zeer waarschijnlijk) 10
  • Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? omdat ik het al aan verschillende mensen heb aanbevolen.

Top product top geregeld

Alles is duidelijk van het aanvragen (bestellen), tot tips hoe je het het beste kan gebruiken. Heb er veel plezier van ! Bedankt

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons product zou aanraden aan een vriend of collega? (0 = zeer onwaarschijnlijk en 10 = zeer waarschijnlijk) 8
  • Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Gewoon goed product goed geregeld

Heel goed product

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons product zou aanraden aan een vriend of collega? (0 = zeer onwaarschijnlijk en 10 = zeer waarschijnlijk) 5
  • Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Prima

helpt prima tegen zere knieën vóór, tijdens en na het sporten!

heb bijna altijd last van mijn knieën, ik dacht, laat ik deze eens proberen en het werkt bijna helemaal goed voor mij!!! ;-)

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? werkt prima

Super crème, voor als na de training!

Lekker zachte crème, aangename geur, trekt snel in en is niet vet. Werkt echt!

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Zeertevreden

goed niet vet een fijn geurtje

goed niet vet een fijn geurtje

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? omdat ik er baad bij heeft

Geweldige creme die wonderen doet!

De ingesmeerde plek word helemaal warm en de volgende dag voel je niks meer van de spierpijn.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Omdat het super goed werkt.

Verlicht bestaand of voorkomt spierpijn, voor of tijdens het sporten

Aangezien ik 2 a 3 x per week intensief badminton speel op wedstrijd niveau krijg ik toch regelmatig last van stijve spieren. Gezien mijn leeftijd (>60jr) nu vaker dan voorheen, sinds ik Flexpower gebruik merk ik dat m'n warming-up sneller gaat en ik minder last heb van bestaande spierpijn tijdens het sporten. Als ik het vergelijk met producten die ik hiervoor gebruikte vind ik dat het vooral precies op de juiste plek effect had.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Ik wil niet klinken alsof ik betaald wordt om reclame te maken maar ik beveel het toch aan, sterker nog , heb dit al reeds een paar keer persoonlijk aanbevolen.

Niks voor mij

Ik heb door ziekte last van spieren en gewrichten, zeker bij bewegen! Daarom hoopte ik met deze crème dat wat te verlichten en zo beter te kunnen bewegen. Maar toen ik het op smeerde kreeg ik me toch een pijnlijk brandend gevoel op mijn huid dat ik het er meteen weer af wilde wassen!! Dit ook geprobeerd te doen maar het bleek al in te zijn getrokken en het brandende gevoel bleef aanhouden bij me tot zeker een kwartier, daarna zakte het langzaam af. Dit dus nooit weer, misschien een allergische reactie of iets maar prettig was het totaal niet

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons product zou aanraden aan een vriend of collega? (0 = zeer onwaarschijnlijk en 10 = zeer waarschijnlijk) 0
  • Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Bovenstaande tekst

Beste Femke, Bedankt voor je beoordeling en je reactie. Wij vinden het super belangrijk om feedback te krijgen en deze te verwerking in verbeteringen voor ons product en bedrijf. Jammer dat je ons product hebt ervaren als pijnlijk brandend. Het klopt dat ons product ook een verwarmende werking heeft, maar het zou natuurlijk nooit pijnlijk mogelijk zijn. Ons product is helaas geen geneesmiddel, maar wel hypallergeen en dat zou betekenen dat er geen allergische reactie moeten zijn. Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en nogmaals bedankt voor uw feedback! Met vriendelijke groet, Olav Team Flexpower

Fijn product

Het is een fijn product dat goed uitsmeert en snel intrekt. Opvallend dat het geen overweldigde geur heeft maar wel een diepe werking.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Prima product

Fantastisch

Wij zijn super tevreden van de flexpower creme! Zoveel sneller herstel na een blessure.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Wij zijn er zeer goed mee.

goede creme

ik ben blij dat ik het heb geprobeerd

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? goed product

Heel goed

Het is een goede crème trekt gelijk in

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Omdat het zeer goed is

Werkt fantastisch in je spieren

Het is een prima crème die zijn werk uitstekend doet.trekt goed in de spieren hoe meer crème hoe warmer je spieren worden .het is een aanrader

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Omdat dit waar je geld is

Werkt zoals omschreven

Product doet wat het beloofd. Fijn om te gebruiken!

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Ik ben tevreden van het product. Het is echter ook niet "wauw"

Beter dan ....

Geef snel ee´ warme werking .en verzacht de pijn

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Omdat ik zelf overtuig ben van het produ6

Supertevreden werkt goed en ruikt heerlijk

Heb al lang last van rugpijn Deze gel gaf me verlichting zou het iedereen aanraden Als het zou kunnen zou ik graag nog aantal samples ontvangen om uit delen. Heb wel vijftig personen die er baat bij zouden hebben maar willen eerst proberen dan pas kopen..... Liefs fan

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Supertevreden

Prima product, met een vet resultaat.

Een verbluffend resultaat met vermoeide en pijnlijke spieren.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Zie eerdere antwoorden

Na een een korte tijd was de pijn in mijn knie weg,ik smeer het elke morgen op de pijnlijke knie en geen pijn meer,

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Goed product

Topservice

Alles op alles zetten ze om je bestellingen tijd bij je te hebben en oh wat was ik dankbaar .. medicijnen aan de kant en smeren maar!!

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Lees mijn ervaring

Na de baantraining van gisteren voor het eerst flexpower gebruikt

Ik had flexpower alleen op de kuiten gedaan (mijn zwakke plek) na het douchen vanmorgen voelde de kuiten beter aan als de bovenbenen dus ik denk wel dat dat aan flexpower te wijten is. Vanavond ook maar even de bovenbenendoen met flexpower.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Ik ervaar het zelf als zeer positief na het eerste gebruik

Top product!

Niet vet en smeert lekker uit!!

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Omdat het gewoon goed spul is

Super goed spul!

Op Instagram las ik al de ervaringen van anderen die deze creme al een tijdje gebruikte. En werd er ook nieuwschierig naar of het echt werkte. Ik bestelde twee tubes om het te proberen. Maar omdat het goed werkte, waren deze ook zo leeg! Nu heb ik er weer wat bij besteld. Het is fijn spul omdat het ook niet sterk ruikt, wat de meeste cremes wel doen. En je voelt direct de warmte via je huid in de spieren trekken. Ik ben er nu helemaal al weg van en kan het iedere sporter ook aanraden te gaan gebruiken.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Omfat het gewoon goed spul is.