Top product!

Super fijn product. Wordt super lekker warm. Smeert makkelijk uit, trekt snel in en ruikt ook nog eens lekker.

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons product zou aanraden aan een vriend of collega? (0 = zeer onwaarschijnlijk en 10 = zeer waarschijnlijk) 10
  • Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Top product

Weldadige creme

Ik ben sportmasseuse bij een voetbalvereniging en bij ons eerste team gaat de creme erg hard. De heren zijn er erg tevreden over. De weldadige warmte die hij geeft wordt als heel prettig ervaren, er wordt dan ook door veel spelers gebruik van gemaakt. Jammer dat de prijs per tube ook bij grotere hoeveelheden hetzelfde blijft, omdat er in 1 voetbalseisoen bij ons ongeveer 20 tubes erdoorheen gaan

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons product zou aanraden aan een vriend of collega? (0 = zeer onwaarschijnlijk en 10 = zeer waarschijnlijk) 8
  • Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Het is geen wondermiddel maar wel weldadig

Prima crème

Prima crème smeert goed in en de spieren blijven goed warm

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons product zou aanraden aan een vriend of collega? (0 = zeer onwaarschijnlijk en 10 = zeer waarschijnlijk) 9
  • Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Goede crème voor een goede p

super goed

het is de eerste keer dat ik dit product bestelde maar zal het nog doen. Zo een fantastische gel. Mijn fysiotherapeut heeft er mij vandaag mee behandeld en was ook direct overtuigd met het gevolg dat hij ze ook gaat bestellen.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Omdat ik zo tevreden ben

Wordt goed warm

Flexpower werkt voor mij metname net na het douchen. Bij een droge huid ervaar ik zelf minder effect van de creme.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Zie boven

speel walking voetbal en tot nu toe geen blessures

Flexpower verwarmt heel goed en ontspant de spieren

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? prima resultaat

Makkelijk uitsmeerbaar

Subtiele geur, makkelijk uitsmeren, plakt niet, ideaal on spieren soepel te houden. Handig dat bij de verpakking een kleine variant mee wordt gegeven. Past mooi in de sporttas.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Goed product

Prima product

Makkelijk smeerbare gel. Geen sterke lucht en begint pas met verwarmen wanneer je begint met de warming-up. Verwarmt dan goed door. Geen last met douchen dat het een gevoelige plek is. Met andere producten heb ik hier wel last van en is het een branderige plek. Hierdoor heb ik het idee dat dit product echt door de huid heen gaat en de spier eronder verwarmd en niet alleen de huid.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Zeer positief verrast

Geeft een zalige warmte aan de spieren

Is prima! Aan te bevelen!

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Is een zeer goed product.

geweldig

werkt als de brandweer.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? iets nieuws wat het hhel goed doet

Geweldige zalf!

Heb de zalf al een paar keer gebruikt en het heeft bij mij een goed resultaat. Ik gebruik de zalf na het douche voor een beter resultaat.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Gewoon top

Fijne creme die goed verwarmd

De creme smeert makkelijk uit, trekt snel in en verwarmd geleidelijk je spieren. Dus niet meteen en dat vind ik heel prettig. De warmte is heerlijk, dus geen tijgerbalsem-achtige branderigheid:-)

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? De werking is super

Heerlijk spul smeert goed uit word flink warm

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Omdat ik het heerlijk spul vind

Aangenaam

geeft een aangenaam warm gevoel, waardoor de pijn langzaam verdwijnt

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Het product doet wat het beloofd

Goed product.

Je voelt onmiddellijk de warmte in je spieren trekken.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Goed product

Jammer

Besteld bij bol.com Snelle levering, alleen helaas word het bij mij niet warm en helpt het dus niet. Ondanks dat ik het volgens de instructies heb gedaan. Helaas.. weer € 12,50 weggegooid.

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons product zou aanraden aan een vriend of collega? (0 = zeer onwaarschijnlijk en 10 = zeer waarschijnlijk) 0
  • Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Omdat het voor mij niet werkt

Super fijne sport creme

Zelf heb ik goed lopende sportmassage praktijk , en na iedere behandeling aan het eind van de massage gebruik ik de flexpower crème, om nog net iets extra toe te voegen aan de massage. Van mijn klanten krijg ik te horen dat zij dit als prettig ervaren en aangename warmte ervaren op hun spieren.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Zie toelichting hierboven

Uitstekend product

Ik ben erg tevreden met flexpower. De crème trekt snel in en het ruikt ook nog eens erg lekker.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Ik ben erg tevreden met het product

Lekker

Lekker voor te relaxen van de benen

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Goed spul

Verlichting

Doeltreffend en snelwerkend

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Ik ben super tevreden

Benen in brand

1x gebruikt 's avonds voor het slapen na een lange trail overdag. Mijn benen stonden er uren van in brand, ik wist niet hoe ik moest liggen en kon er niet van slapen. Na het aanbrengen mijn handen gewassen, maar als ik mijn benen aanraakte en daarna iets anders, stond dat ook in brand. De volgende dag ook vermoeide benen

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Slechte ervaring mee

Zeer snelle levering, aangenaam product, ruikt zeer lekker en door de opwarming is het zeer aangenaam voor mijn spieren, enkel jammer dat je het alleen via internet kunt bestellen en het in België nog nergens in een winkel ligt

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Omdat ik er tevreden over ben

Afleiding van de pijn

Helaas had ik na slecht opgewarmd te zijn een blessure opgelopen in de grote beenzenuw aan de achterzijde van mijn been.Enorm pijnlijk.Ik had een sample aangevraagd van flexpower.Na een week van slecht slapen en ongemak heb ik dat op de meest pijnlijke plekken gesmeerd,zonder verwachtingen overigens. Na een tijdje begon het diep, ,behoorlijk te branden,heerlijk om een ander gevoel dan pijn te ervaren.Echt een weldadig gevoel. De blessure is nog niet over natuurlijk,maar ik blijf wel smeren 's nachts zodat ik tenminste wel even kan slapen.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Omdat het mij persoonlijk goed is bevallen,of het net zo prettig is zonder pijn weet ik niet

Zeer goede creme

Aangename geur, trek snel in en helpt tegen mijn rugpijn.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Is een goed product

Pijn verlichting

Hielspoor met flexpower behandeld en ik kan weer hele dag werken . Zou graag een grote tube willen hebben ? Wat gaat dat kosten ?

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? 9