Geweldige zalf!

Heb de zalf al een paar keer gebruikt en het heeft bij mij een goed resultaat. Ik gebruik de zalf na het douche voor een beter resultaat.

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons product zou aanraden aan een vriend of collega? (0 = zeer onwaarschijnlijk en 10 = zeer waarschijnlijk) 10
  • Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Gewoon top

Fijne creme die goed verwarmd

De creme smeert makkelijk uit, trekt snel in en verwarmd geleidelijk je spieren. Dus niet meteen en dat vind ik heel prettig. De warmte is heerlijk, dus geen tijgerbalsem-achtige branderigheid:-)

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? De werking is super

Heerlijk spul smeert goed uit word flink warm

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons product zou aanraden aan een vriend of collega? (0 = zeer onwaarschijnlijk en 10 = zeer waarschijnlijk) 9
  • Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Omdat ik het heerlijk spul vind

Aangenaam

geeft een aangenaam warm gevoel, waardoor de pijn langzaam verdwijnt

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Het product doet wat het beloofd

Goed product.

Je voelt onmiddellijk de warmte in je spieren trekken.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Goed product

Jammer

Besteld bij bol.com Snelle levering, alleen helaas word het bij mij niet warm en helpt het dus niet. Ondanks dat ik het volgens de instructies heb gedaan. Helaas.. weer € 12,50 weggegooid.

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons product zou aanraden aan een vriend of collega? (0 = zeer onwaarschijnlijk en 10 = zeer waarschijnlijk) 0
  • Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Omdat het voor mij niet werkt

Super fijne sport creme

Zelf heb ik goed lopende sportmassage praktijk , en na iedere behandeling aan het eind van de massage gebruik ik de flexpower crème, om nog net iets extra toe te voegen aan de massage. Van mijn klanten krijg ik te horen dat zij dit als prettig ervaren en aangename warmte ervaren op hun spieren.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Zie toelichting hierboven

Uitstekend product

Ik ben erg tevreden met flexpower. De crème trekt snel in en het ruikt ook nog eens erg lekker.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Ik ben erg tevreden met het product

Lekker

Lekker voor te relaxen van de benen

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons product zou aanraden aan een vriend of collega? (0 = zeer onwaarschijnlijk en 10 = zeer waarschijnlijk) 8
  • Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Goed spul

Verlichting

Doeltreffend en snelwerkend

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Ik ben super tevreden

Benen in brand

1x gebruikt 's avonds voor het slapen na een lange trail overdag. Mijn benen stonden er uren van in brand, ik wist niet hoe ik moest liggen en kon er niet van slapen. Na het aanbrengen mijn handen gewassen, maar als ik mijn benen aanraakte en daarna iets anders, stond dat ook in brand. De volgende dag ook vermoeide benen

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Slechte ervaring mee

Zeer snelle levering, aangenaam product, ruikt zeer lekker en door de opwarming is het zeer aangenaam voor mijn spieren, enkel jammer dat je het alleen via internet kunt bestellen en het in België nog nergens in een winkel ligt

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Omdat ik er tevreden over ben

Afleiding van de pijn

Helaas had ik na slecht opgewarmd te zijn een blessure opgelopen in de grote beenzenuw aan de achterzijde van mijn been.Enorm pijnlijk.Ik had een sample aangevraagd van flexpower.Na een week van slecht slapen en ongemak heb ik dat op de meest pijnlijke plekken gesmeerd,zonder verwachtingen overigens. Na een tijdje begon het diep, ,behoorlijk te branden,heerlijk om een ander gevoel dan pijn te ervaren.Echt een weldadig gevoel. De blessure is nog niet over natuurlijk,maar ik blijf wel smeren 's nachts zodat ik tenminste wel even kan slapen.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Omdat het mij persoonlijk goed is bevallen,of het net zo prettig is zonder pijn weet ik niet

Zeer goede creme

Aangename geur, trek snel in en helpt tegen mijn rugpijn.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Is een goed product

Pijn verlichting

Hielspoor met flexpower behandeld en ik kan weer hele dag werken . Zou graag een grote tube willen hebben ? Wat gaat dat kosten ?

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? 9

Prima en betrouwbaar

Prima bedrijf niks op aan te merken. Correcte en snelle orderafhandeling. Flexpower is een kwalitatief zeer goed product wat doet wat het belooft.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Super product! werkt super zowel voor (opwarmer) als na de traing (tegen spierpijn).

Top product

Het is een top product, trekt gelijk in en prima om te gebruiken!

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Ik ben tevreden van het product.

geweldig

zeer tevreden met het staaltje werkt geweldig

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? omdat het goe is

Buitengewoon goed

HEERLIJK RELAX

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Voor de goede kwaliteit en de ware werking

super

ik heb het gebruikt en het heeft een goed resultaat

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? het is goed genoeg

Eindelijk iets wat echt werkt !

Doet wat ze beloven!

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Top spul

Trekt snel in

Crème trekt snel in. Geen lekkere geur.

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons product zou aanraden aan een vriend of collega? (0 = zeer onwaarschijnlijk en 10 = zeer waarschijnlijk) 7
  • Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? geur

Een verlichtend gevoel.

Als ik flexpower op mijn vermoeide en pijnlijke spieren wrijf, geeft het mij vlug verlichting en kan ik tot rust komen.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Pijn vermindert

Het werkt echt

Het verlicht de pijn en het ruikt ook nog prettig.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? omdat ik het al aan verschillende mensen heb aanbevolen.

Top product top geregeld

Alles is duidelijk van het aanvragen (bestellen), tot tips hoe je het het beste kan gebruiken. Heb er veel plezier van ! Bedankt

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Gewoon goed product goed geregeld