Geweldig! Love it! En het werkt ook nog eens goed!

Eerste keer schrik je wel even van het hitte effect, maar het went en is super. En het werkt heel goed op mijn zere knie. Ik ben BodyCombat instructeur, 5 keer per week. Dus kan het goed gebruiken, een beetje warmte :-)

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons product zou aanraden aan een vriend of collega? (0 = zeer onwaarschijnlijk en 10 = zeer waarschijnlijk) 8
  • Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Sta erchter

Wat een fijn dat Flexpower er is

Ik ben van het eerst zien dan geloven. Maar het werkt echt. Heerlijk ook als je benen na het hardlopen het ingesmeerd, die warmte. Geeft rust en ontspanning.

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons product zou aanraden aan een vriend of collega? (0 = zeer onwaarschijnlijk en 10 = zeer waarschijnlijk) 9
  • Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Omdat ik erin geloof

Ontvangen 3x wel hele kleine tubentjes waar gaat het over

Besteld 3 x tubens maar wat ijs die klein zeggen miz ook moeilijk af te vullen geef dan 1 x grotere tube dit lijkt nergens op

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Spul goed tube te klein

Vind het heerlijk voor het sporten na het sporten gebruik het heel vaak

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons product zou aanraden aan een vriend of collega? (0 = zeer onwaarschijnlijk en 10 = zeer waarschijnlijk) 10
  • Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Omdat ik het heerlijk vind

Werkt super

Een echte aanrader, makkelijk gebruik en doet wat er op staat. Blijven het zeker kopen.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Dat is het gewoon waard.

Wonder middel

Als trainer heb ik na een goeie warming up de crème gesmeerd op mijn boven benen ter preventie van een blessure die ik de verleden heb gehad. tijdens mijn gehele workout met bleef de doorbloeding heel goed lopen in mijn boven benen. Sinds dien heb ik altijd zo een tube standby als ik ga trainen.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Omdat het werkt

top produkt, doet wat het beloofd.

al na 3 dagen merkbaar resultaat. voelt wel heet aan met douchen, maar spieren voelen soepeler aan.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? goede prjs kwaliteit verhouding

Geweldige sport crème

Het is een geweldige sport crème, ik gebruik het elke dag voor het sporten.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Ik heb een paar tubes aan vrienden gegeven en die zijn ook zeer tevreden.

Heerlijk na het sporten

Telkens na het sporten smeer ik mijn zwakke knie in. Die begint dan lekker te branden en te herstellen. Ook bij andere pijntjes (bijvoorbeeld stijve nek) heerlijk middel om te smeren.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Goed product

De zalf die echt werkt

Super goed product, die doet wat er gezegd wordt. Een echte aanrader.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Super product

Top sportcreme

Fantastische crème om de spieren voor het sporten op te warmen. Ook na het sporten fijne crème om spieren te verzorgen.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Goed spul

Super creme

Overbelaste rug en schouder 3 dagen smorgens en savonds inmasseren en verdwenen. Ruikt lekker. Ik smeer het op na warme douche dan exstra warm.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Goed produkt

Top product!!

Ik start mijn wod met warme spieren wat in de wintermaanden echt heel fijn is! Na een heavy workout smeer ik ook de gevoelige plekken in na het douchen. Een echte aanrader!!

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Tevreden klant

geweldig

ik hebt het direct gebruikt nahet sporten met een goed resultaat

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? omdat het goed werkt

Super zeer goede crème en snelle levering

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Super product

Het werkt uitstekend zelfs voor oude blessures.

Als oud judoka en handballer denk ik het te weten. Mijn vrouw is een ex turnster. Voor ons is FLEXPOWER een heel goed middel. Succes met het fantastische product

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Is de Waarheid

Geweldig gebruik het voor en na het sporten

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Omdat ik het heel goed vind

Top crème

Voor en na het sporten in smeren en lekkere soepele spiertjes.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Top crème

Hele fijne crème

Werkt goed en ruikt lekker

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Goede kwaliteit

Top product!

Super fijn product. Wordt super lekker warm. Smeert makkelijk uit, trekt snel in en ruikt ook nog eens lekker.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Top product

Weldadige creme

Ik ben sportmasseuse bij een voetbalvereniging en bij ons eerste team gaat de creme erg hard. De heren zijn er erg tevreden over. De weldadige warmte die hij geeft wordt als heel prettig ervaren, er wordt dan ook door veel spelers gebruik van gemaakt. Jammer dat de prijs per tube ook bij grotere hoeveelheden hetzelfde blijft, omdat er in 1 voetbalseisoen bij ons ongeveer 20 tubes erdoorheen gaan

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Het is geen wondermiddel maar wel weldadig

Prima crème

Prima crème smeert goed in en de spieren blijven goed warm

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Goede crème voor een goede p

super goed

het is de eerste keer dat ik dit product bestelde maar zal het nog doen. Zo een fantastische gel. Mijn fysiotherapeut heeft er mij vandaag mee behandeld en was ook direct overtuigd met het gevolg dat hij ze ook gaat bestellen.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Omdat ik zo tevreden ben

Wordt goed warm

Flexpower werkt voor mij metname net na het douchen. Bij een droge huid ervaar ik zelf minder effect van de creme.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Zie boven

speel walking voetbal en tot nu toe geen blessures

Flexpower verwarmt heel goed en ontspant de spieren

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? prima resultaat