Topservice

Alles op alles zetten ze om je bestellingen tijd bij je te hebben en oh wat was ik dankbaar .. medicijnen aan de kant en smeren maar!!

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons product zou aanraden aan een vriend of collega? (0 = zeer onwaarschijnlijk en 10 = zeer waarschijnlijk) 10
  • Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Lees mijn ervaring

Na de baantraining van gisteren voor het eerst flexpower gebruikt

Ik had flexpower alleen op de kuiten gedaan (mijn zwakke plek) na het douchen vanmorgen voelde de kuiten beter aan als de bovenbenen dus ik denk wel dat dat aan flexpower te wijten is. Vanavond ook maar even de bovenbenendoen met flexpower.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Ik ervaar het zelf als zeer positief na het eerste gebruik

Top product!

Niet vet en smeert lekker uit!!

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Omdat het gewoon goed spul is

Super goed spul!

Op Instagram las ik al de ervaringen van anderen die deze creme al een tijdje gebruikte. En werd er ook nieuwschierig naar of het echt werkte. Ik bestelde twee tubes om het te proberen. Maar omdat het goed werkte, waren deze ook zo leeg! Nu heb ik er weer wat bij besteld. Het is fijn spul omdat het ook niet sterk ruikt, wat de meeste cremes wel doen. En je voelt direct de warmte via je huid in de spieren trekken. Ik ben er nu helemaal al weg van en kan het iedere sporter ook aanraden te gaan gebruiken.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Omfat het gewoon goed spul is.

Prijzig, maar doet wat het zegt ! Top !

zie antwoord hierboven

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons product zou aanraden aan een vriend of collega? (0 = zeer onwaarschijnlijk en 10 = zeer waarschijnlijk) 9
  • Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? product stinkt niet, en doet wat het zegt

Lekker spul, voor en na de training.

Op een koude dag voor de training erg aangenaam. Maar ook na afloop van een zware training een heerlijke boost voor de spieren.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Blij met dit product

Houd mijn spieren soepel

Zeer goed, heb geen pijntjes meer na afloop als ik heb hardgelopen, betere doorbloeding denk ik?

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Omdat mijn ervaringen met het product goed zijn.

Voel echt verschil op lange duurlopen.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? zeer tevreden

FlexPower, erg fijn spul!

Een tijdje geleden in aanraking gekomen met flexpower, tubetje gekocht en dat voelde gelijk goed. Na hardlopen en douchen lekker smeren en ik merkte dat ik daar baat bij heb. Ik wordt ook een dagje ouder en dat merken mijn spieren ook na een flinke inspanning. Maar met flexpower kan ik de pijn en hersteltermijn verkorten en kan ik snel weer verder. Ondertussen is de hele familie aan de flexpower en is het heel fijn "spul" om te gebruiken bij, tijdens en na het sporten. Ik ben er tevreden over. Net weer 3 tubes besteld en een sportshirt erbij gekregen. Ik zal het shirt met trots gebruiken, want flexpower is echt heel fijn "spul"!

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Flexpower is gewoon top

Niet wat heb ik verwacht

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons product zou aanraden aan een vriend of collega? (0 = zeer onwaarschijnlijk en 10 = zeer waarschijnlijk) 8
  • Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Nvt

Het helpt echt bij spierproblemen

Het is een fijn product fijne geur en wordt lekker warm

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Zelf tevreden over

Lekker gelletje goed warm

Zie bovenstaand

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Goed spul

Een warme start is een goede start

Mer Flexpower heb ik minder last van mijn blessure (adductoren tendinitis)

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Het helpt mij.

Heel fijn !

Hele fijne ,snel intrekkende ,niet zo op je huid blijven liggende sportcreme

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Omdat ik het gewoon de beste vind :)

Goed voor je spieren

De zalf geeft veel warmte waardoor je jouw doorbloeding voelt. Ideaal na het sporten.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Geeft veel warmte en je voelt de doorbloeding.

Goed product

Als altijd snel verstuurd, alleen jammer dat de fietskoerier 2 dagen extra bezorgtijd nam, maar daar kan Flexpower niks aan doen. Flexpower blijft gewoon geweldig spul.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Goed spul

Top kwaliteit

Super tevreden super kwaliteit super service

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Super tevreden super kwaliteit super service

Goed smeerbaar met een aangename geur

Fijne crème en mijn huid wordt niet bijzonder heet

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Top product

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Werkt goed

Smeren is veren

Na een nacht stijve kuiten . Toen gaan smeren en een uur later kon ik weer veren

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Goed product

Let’s give it a try voor chronische pijn

Al jaren last van chronische pijn, allerlei pijnmedicatie waaronder morfine achtige pijnstillers en medicatie tegen zenuwpijn maar toen ik jullie instagram zag besloot ik een proefflesje te gaan uitproberen. Tot nu toe heel erg fijn, een hele intense fijne warmte die daardoor de pijn een klein beetje verlicht. Ik ben fan! Een verpakking met een ‘smeerdop’ zou wel een uitkomst zijn, misschien een tip! Dankjewel voor dit product!

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Ik heb het al aan mensen aanbevolen!

Top product , anders dan andere spier crèmes

Merk echt een verbetering , meer uitgerust gevoel in de benen na pittige trainingen

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Helemaal tevreden

topproduct

Hele fijne sports cream die je makkelijk aanbrengt en goed werkt.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? zeer fijn product

Had nek pijn en na een smeerbeurt voel ik al beterschap ,

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? omdat het goed is

Echt het product dat ik aan het zoeken was

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Werkt goed