Goed smeerbaar met een aangename geur

Fijne crème en mijn huid wordt niet bijzonder heet

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons product zou aanraden aan een vriend of collega? (0 = zeer onwaarschijnlijk en 10 = zeer waarschijnlijk) 9
  • Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Top product

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Werkt goed

Smeren is veren

Na een nacht stijve kuiten . Toen gaan smeren en een uur later kon ik weer veren

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons product zou aanraden aan een vriend of collega? (0 = zeer onwaarschijnlijk en 10 = zeer waarschijnlijk) 8
  • Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Goed product

Let’s give it a try voor chronische pijn

Al jaren last van chronische pijn, allerlei pijnmedicatie waaronder morfine achtige pijnstillers en medicatie tegen zenuwpijn maar toen ik jullie instagram zag besloot ik een proefflesje te gaan uitproberen. Tot nu toe heel erg fijn, een hele intense fijne warmte die daardoor de pijn een klein beetje verlicht. Ik ben fan! Een verpakking met een ‘smeerdop’ zou wel een uitkomst zijn, misschien een tip! Dankjewel voor dit product!

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons product zou aanraden aan een vriend of collega? (0 = zeer onwaarschijnlijk en 10 = zeer waarschijnlijk) 10
  • Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Ik heb het al aan mensen aanbevolen!

Top product , anders dan andere spier crèmes

Merk echt een verbetering , meer uitgerust gevoel in de benen na pittige trainingen

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Helemaal tevreden

topproduct

Hele fijne sports cream die je makkelijk aanbrengt en goed werkt.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? zeer fijn product

Had nek pijn en na een smeerbeurt voel ik al beterschap ,

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? omdat het goed is

Echt het product dat ik aan het zoeken was

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Werkt goed

Verwarmd goed

verwarmd goed in te branderig heet maar pecies goed voor mij.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Mag wel iets goedkoper

Hele fijne crème!

Ik gebruik de sportcrème sinds een tijdje En bevalt erg goed. Ik smeer de crème op mijn (onder)benen na het sporten (hardlopen) of ‘s avonds voor ik ga slapen. Ik merk dat ik minder spierpijn heb en wat érg fijn is, is dat de crème (in tegenstelling tot veel andere crèmes) geen chemische geurtje heeft maar gewoon lekker ruikt. Ik blijf dit zeker gebruiken.

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons product zou aanraden aan een vriend of collega? (0 = zeer onwaarschijnlijk en 10 = zeer waarschijnlijk) 7
  • Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Crème doet wat het belooft

Werkt onwijs goed en ruikt zoooo lekker

Het proef sample van Flexpower ontvangen en meteen 's avonds voor het slapen gaan op mijn schenen en kuiten gesmeerd. Ik wist niet dat het zo lekker ruikt, dit smeer je met plezier op. En het werkt, het wordt heel warm (maar op een fijne manier). Ik ben heel enthousiast over Flexpower. Ik ga een paar tubes bestellen, zodat ik overal er eentje altijd klaar heb liggen.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Het is een fantastisch product

Super fijne sport creme. Ruikt bijna niet en ook nog eens lekker. Smeert snel en trekt goed en snel in. Wordt super warm. Your on fire!!! Ik wil geen andere creme meer.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Gewoon top creme

fantastische sportcrème

Ik was al een tijdje op zoek naar een crème die de spieren lekker verwarmt maar niet sterk ruikt en plakt. Deze crème van Flexpower doet wat het beloofd: verwarmt lekker, prettige geur en je masseert hem lekker in en plakt niet. Pluspunt: je kan hem ook voor je training gebruiken om op te warmen!

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Ik ben erg tevreden

een wondermiddel

Ik schrijf nooit review over producten die ik gebruik maar dit moest ik echt schrijven. Ik kamp al maanden met spierproblemen in mijn linker been. Steeds als ik sport krijg ik spierpijn die duurt tot de dag daarna. Gisteren voor en na het sporten ingesmeerd met Flexpower en die pijn was zo goed als weg daarna. Ik ben super tevreden en zal zeker opnieuw bestellen!

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? goed kwaliteit

Bijzonder fijne crème

Voor het sporten ingesmeerd waardoor ze gelijk lekker warm zijn. Ook na stevige inspanning goed om spierpijn te voorkomen

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Super spul

Lekker spul

Vreemde ervaring dat m'n benen zo warm werden. Heerlijk toen ik ging lopen bij koud weer. Maar ook verlichting als recovery.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Daarom

De crème werkt echt geweldig. Na het hardlopen smeer ik het op mijn bovenbeen voor mijn hamstring. Het word heel heet, dat voelt heel fijn dat geeft de spieren rust. Dan heb ik de volgende dag geen last van stijve spieren.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Omdat de crème gewoon werkt bij mij en dat zou ik mensen wel aanraden.

Hot stuff

Je merkt dit echt erg goed.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Omdat het goed werkt

Spierhit

Lekker om na een workout, hardloop sessie of douche mijn spieren in te smeren met Flexpower. Ik heb wel het gevoel dat het mijn spieren helpt herstellen. Ik moet het even iets rustiger doen wegens kuit/scheen pijn. Vooral op mijn kuiten en in de knieholte voel ik de warmte. De ene keer warmt het goed op, de andere keer merk ik er minder van, denk dat ik dan wat meer moet gebruiken. Ik blijf in ieder geval lekker smeren.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Moet nog testen wanneer mijn blessure voorbij is

Perfect als voorbereiding voor wedstrijd

Gebruik het als verzorger van een League korfbal team. Perfect als warming-up. Fijn om in te masseren!

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Fijn product. Beter dan de bekende smeersels

De crème verwarmt na het lopen en douchen lekker een zere spier.

Ik heb de crème de afgelopen weken ook regelmatig gebruikt vóór het lopen op een pijnlijke heup.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Omdat de crème prettig werkt.

Zeer goed spul voor en na het sporten

Fijn in gebruik ✅

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Gewoon goed spul fijn in gebruik en plakt niet

Alles optimaal verwarmd!

Na het hardlopen een koud dipje, een korte warme douche en Flexpower op probleemplekken. Wordt superwarm en zo heb ik de volgende dag geen spierpijn!

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Supertevreden

Heerlijke crème die doet wat hij zegt dat ‘ie doet!

Na het hardlopen even lekker in masseren, veel minder spierpijn hierdoor achteraf.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Het is een topproduct. Bedankt voor het uittesten!

Verrassend verwarmend

De crème smeert goed uit, ruikt neutraal en geeft een hele fijne warmte af. En het belangrijkste: het werkt! Spierpijn na 1x smeren weg.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Ik vind het een erg fijn product dat ik anderen ook gun om te ervaren.