Shin ready to hit the ground running

Flexpower Europe is helping me lots in my recovery journey as I slowly come back to my running training. By using it before the run and after the shower, I can feel the ease immediately.

• Would you recommend us? Yes

Verrassend hoe flexpower je fit houdt

Niet alleen voor topsporters, maar zeker ook voor senioren is flexpower een geweldig product. Het helpt echt tegen stramme gewrichten!

Verlicht de pijn in mijn biceps

Door insmeren met de crème worden de biceps tijdens het sporten heel warm. De dag na het sporten is de constante pijn in mijn biceps een heel stuk minder. Soms bemerk ik dat de pijn helemaal weg is. Een prima crème heb er veel baat bij.

Vanaf dag 1 verlichting

Snelle levering en tis waar wat ze zeggen ik gebruik t voor de pijn en t verlichtte mij direct van Mn pijn .. dankbaar

Goede informatie, snelle levering. Fijne crème.

De flexpower warming up crème gebruik ik voordat ik ga hardlopen. Het wordt niet echt heel warm, dat had ik wel verwacht. Maar het geeft een aangenaam, comfortabel gevoel dat aanhoudt tijdens het lopen. Na afloop masseer ik de crème stevig op de spieren die bij mij meestal erg stijf worden, En ja hoor...het lijkt toch echt effect te hebben. Veel minder stijfheid de volgende dag. Zou het zo simpel zijn? Oh ja, bijkomend voordeel: het ruikt aangenaam.

De werking is byzonder , pijndemped en verwarmed

De ervaring me jullie is prettig

Geweldig!!!

Op het sportcentrum kennis gemaakt met de creme. Al diverse malen gebruikt en zeer tevreden. Prima resultaat!!!Na het sporten gedoucht en ingesmeerd. De volgende dag geen spierpijn, fantastisch.

werkt top als warmup en voor herstel

Ik heb flexpower vaker gebruikt, tijdens mijn laatste marathon heb ik deze gel gesmeerd voor de tijd in het startvak. Het idee was om lekker warm te blijven en de spieren niet te koud te laten worden bij de 14 graden en regen die er op dat moment was. tijdens deze marathon ging ik harder en bovenverwachting sneller de finish over dan verwacht. na de tijd gedoucht en direct weer gaan smeren. daarna 3 dagen iedere avond voor het slapen gaan en ochtend mijn benen ingesmeerd en ik vond het erg bijzonder maar ik heb geen spierpijn ervaren! ik ben fan!

Fijn product

Een fijne crème en wordt lekker warm

Superfijn product

Erg fijn product en makkelijk smeerbaar.

Snelle levering van product, goede communicatie. Tevreden met product

Doet wat jet moet doen

Fijne creme. Warmt op waardoir het doorbloeding bevorderd en daarnaast heeft het ook een pijnstillend effect. Ik vind het ideaal na een zware training of wedstrijd.

Flexpower is perfect voor, tijdens en na het trainen het helpt me verder

Flexpower heeft me verrast in zijn werking. Eerst dacht ik dat het niks deed maar je voelt dat de crème werkt als je gaat bewegen, het trekt diep in de huid, verwarmt en activeert de spieren. Wanneer ik weet dat het een zwaardere training wordt gebruik ik het ervoor. Toch onverwachts last van mijn spieren terwijl ik dacht dat het geen zware training zou zijn dan smeer ik Flexpower erna en werkt het goed voor mijn herstel.

De ideale sportcréme voor voor/tijdens/na het sporten

Ik gebruik het bijna bij al mijn behandelingen op de club

Topproduct!! Zowel voor, tijdens als na de training!!

Snelle levering en topproduct! Thanks Flexpower Europe! Ik ben fan! 👌🙏

Perfecte service

Snelle reactie op bestelling nadat plaatsing mislukte door server problemen Uitstekend afgehandeld via e-mail met betalingslink

Het product werkt erg snel. De spieren (hamstring) werden gelijk warm.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Je spieren worden en blijven goed warm bij inspanning en de crème ruikt gelukkig niet zo sterk als tijgerbalsem.
  • Betrouwbaarheid

Ik gebruik Flexpower vooraf aan een training door mijn spieren ermee in te smeren. Ook na een training smeer ik mijn getrainde spiergroep hiermee in en ik merk duidelijk een sneller herstel dankzij Flexpower.

• Betrouwbaarheid

Flexpower is makkelijk aan te brengen en doet wat het belooft. Nog nooit spierpijn gehad in met Flexpower behandelde lichaamsdelen.
  • Betrouwbaarheid

Flexpower werkt voor mij optimaal. 5 min na insmeren voel je de warmte vanuit je spieren omhoog komen. Het haalt stijfheid weg en verzacht pijn. Verder ruikt het lekker.
  • Betrouwbaarheid

Maakt mijn spieren lekker soepel
  • Betrouwbaarheid

Wat een super fijn product! Totaal geen spierpijn of verzuring tijdens/na een zware workout. Flexpower voelt snel warm en prettig aan!
  • Betrouwbaarheid

Had het van de masseusse gehad en ik vind het een goed produkt . Dus toen de tube bijna leeg was gelijk weer besteld . Inmiddels ook een collega de bijna lege tube gegeven om te proberen . TOP .

Over Flexpower Europe BV