Uitstekend product

Ik ben erg tevreden met flexpower. De crème trekt snel in en het ruikt ook nog eens erg lekker.

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons product zou aanraden aan een vriend of collega? (0 = zeer onwaarschijnlijk en 10 = zeer waarschijnlijk) 10
  • Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Ik ben erg tevreden met het product

Lekker

Lekker voor te relaxen van de benen

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons product zou aanraden aan een vriend of collega? (0 = zeer onwaarschijnlijk en 10 = zeer waarschijnlijk) 8
  • Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Goed spul

Verlichting

Doeltreffend en snelwerkend

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Ik ben super tevreden

Benen in brand

1x gebruikt 's avonds voor het slapen na een lange trail overdag. Mijn benen stonden er uren van in brand, ik wist niet hoe ik moest liggen en kon er niet van slapen. Na het aanbrengen mijn handen gewassen, maar als ik mijn benen aanraakte en daarna iets anders, stond dat ook in brand. De volgende dag ook vermoeide benen

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons product zou aanraden aan een vriend of collega? (0 = zeer onwaarschijnlijk en 10 = zeer waarschijnlijk) 0
  • Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Slechte ervaring mee

Zeer snelle levering, aangenaam product, ruikt zeer lekker en door de opwarming is het zeer aangenaam voor mijn spieren, enkel jammer dat je het alleen via internet kunt bestellen en het in België nog nergens in een winkel ligt

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons product zou aanraden aan een vriend of collega? (0 = zeer onwaarschijnlijk en 10 = zeer waarschijnlijk) 9
  • Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Omdat ik er tevreden over ben

Afleiding van de pijn

Helaas had ik na slecht opgewarmd te zijn een blessure opgelopen in de grote beenzenuw aan de achterzijde van mijn been.Enorm pijnlijk.Ik had een sample aangevraagd van flexpower.Na een week van slecht slapen en ongemak heb ik dat op de meest pijnlijke plekken gesmeerd,zonder verwachtingen overigens. Na een tijdje begon het diep, ,behoorlijk te branden,heerlijk om een ander gevoel dan pijn te ervaren.Echt een weldadig gevoel. De blessure is nog niet over natuurlijk,maar ik blijf wel smeren 's nachts zodat ik tenminste wel even kan slapen.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Omdat het mij persoonlijk goed is bevallen,of het net zo prettig is zonder pijn weet ik niet

Zeer goede creme

Aangename geur, trek snel in en helpt tegen mijn rugpijn.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Is een goed product

Pijn verlichting

Hielspoor met flexpower behandeld en ik kan weer hele dag werken . Zou graag een grote tube willen hebben ? Wat gaat dat kosten ?

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? 9

Prima en betrouwbaar

Prima bedrijf niks op aan te merken. Correcte en snelle orderafhandeling. Flexpower is een kwalitatief zeer goed product wat doet wat het belooft.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Super product! werkt super zowel voor (opwarmer) als na de traing (tegen spierpijn).

Top product

Het is een top product, trekt gelijk in en prima om te gebruiken!

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Ik ben tevreden van het product.

geweldig

zeer tevreden met het staaltje werkt geweldig

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? omdat het goe is

Buitengewoon goed

HEERLIJK RELAX

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Voor de goede kwaliteit en de ware werking

super

ik heb het gebruikt en het heeft een goed resultaat

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? het is goed genoeg

Eindelijk iets wat echt werkt !

Doet wat ze beloven!

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Top spul

Trekt snel in

Crème trekt snel in. Geen lekkere geur.

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons product zou aanraden aan een vriend of collega? (0 = zeer onwaarschijnlijk en 10 = zeer waarschijnlijk) 7
  • Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? geur

Een verlichtend gevoel.

Als ik flexpower op mijn vermoeide en pijnlijke spieren wrijf, geeft het mij vlug verlichting en kan ik tot rust komen.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Pijn vermindert

Het werkt echt

Het verlicht de pijn en het ruikt ook nog prettig.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? omdat ik het al aan verschillende mensen heb aanbevolen.

Top product top geregeld

Alles is duidelijk van het aanvragen (bestellen), tot tips hoe je het het beste kan gebruiken. Heb er veel plezier van ! Bedankt

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Gewoon goed product goed geregeld

Heel goed product

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons product zou aanraden aan een vriend of collega? (0 = zeer onwaarschijnlijk en 10 = zeer waarschijnlijk) 5
  • Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Prima

helpt prima tegen zere knieën vóór, tijdens en na het sporten!

heb bijna altijd last van mijn knieën, ik dacht, laat ik deze eens proberen en het werkt bijna helemaal goed voor mij!!! ;-)

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? werkt prima

Super crème, voor als na de training!

Lekker zachte crème, aangename geur, trekt snel in en is niet vet. Werkt echt!

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Zeertevreden

goed niet vet een fijn geurtje

goed niet vet een fijn geurtje

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? omdat ik er baad bij heeft

Geweldige creme die wonderen doet!

De ingesmeerde plek word helemaal warm en de volgende dag voel je niks meer van de spierpijn.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Omdat het super goed werkt.

Verlicht bestaand of voorkomt spierpijn, voor of tijdens het sporten

Aangezien ik 2 a 3 x per week intensief badminton speel op wedstrijd niveau krijg ik toch regelmatig last van stijve spieren. Gezien mijn leeftijd (>60jr) nu vaker dan voorheen, sinds ik Flexpower gebruik merk ik dat m'n warming-up sneller gaat en ik minder last heb van bestaande spierpijn tijdens het sporten. Als ik het vergelijk met producten die ik hiervoor gebruikte vind ik dat het vooral precies op de juiste plek effect had.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Ik wil niet klinken alsof ik betaald wordt om reclame te maken maar ik beveel het toch aan, sterker nog , heb dit al reeds een paar keer persoonlijk aanbevolen.

Niks voor mij

Ik heb door ziekte last van spieren en gewrichten, zeker bij bewegen! Daarom hoopte ik met deze crème dat wat te verlichten en zo beter te kunnen bewegen. Maar toen ik het op smeerde kreeg ik me toch een pijnlijk brandend gevoel op mijn huid dat ik het er meteen weer af wilde wassen!! Dit ook geprobeerd te doen maar het bleek al in te zijn getrokken en het brandende gevoel bleef aanhouden bij me tot zeker een kwartier, daarna zakte het langzaam af. Dit dus nooit weer, misschien een allergische reactie of iets maar prettig was het totaal niet

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Bovenstaande tekst

Beste Femke, Bedankt voor je beoordeling en je reactie. Wij vinden het super belangrijk om feedback te krijgen en deze te verwerking in verbeteringen voor ons product en bedrijf. Jammer dat je ons product hebt ervaren als pijnlijk brandend. Het klopt dat ons product ook een verwarmende werking heeft, maar het zou natuurlijk nooit pijnlijk mogelijk zijn. Ons product is helaas geen geneesmiddel, maar wel hypallergeen en dat zou betekenen dat er geen allergische reactie moeten zijn. Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en nogmaals bedankt voor uw feedback! Met vriendelijke groet, Olav Team Flexpower