GE-WEL-DIG!

Ik was onwijs verrast door het product. Spierpijn is echt verleden tijd. Mijn spieren herstellen onwijs snel en de creme ruikt ook nog een heerlijk. Ik ben om!!

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons product zou aanraden aan een vriend of collega? (0 = zeer onwaarschijnlijk en 10 = zeer waarschijnlijk) 10
  • Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Het product is geweldig.

Nog niet veel resultaat

Crème maakt de spieren niet echt warm, waardoor het resultaat bij mij minder is dan bijv. Reflex dat wij altijd in Spanje kochten. Dit middel is in NL niet verkrijgbaar.

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons product zou aanraden aan een vriend of collega? (0 = zeer onwaarschijnlijk en 10 = zeer waarschijnlijk) 0
  • Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Omdat het bij mij niet veel doet

Super produkt

Tijdens het Handboogschieten in Den Bosch mijn eerste ervaring opgedaan. Nu, met mijn schouderblessure weer 2 tubes besteld, geweldig hoe dit zijn werk doet.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Ik heb dit product ervaren tijdens hetWK Handboogschieten in Den Bosch, echt super resultaat.

Top spul!!

Ik gebruik het voor en na het sporten. Tijdens wordt het lekker wat warm. En na het douchen super warm, voelt heerlijk.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Heel goed spul

Perfect voor de warming-up

Perfecte crème voor de warming-up, spieren blijven de gehele wedstrijd warm. Waardoor ik optimaal kan presteren de gehele wedstrijd. 'S ochtends bij wat stramme spieren op mijn spieren gesmeerd en daardoor de hele dag veel fitter. Absoluut een aanrader!

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Helpt bij een betere sportprestatie

Erg effectief!

Vaak last van stroeve koude spieren en gewrichten. Met dit product lost dat helemaal op. Ik kan weer nieuwe records zetten in weightroom dankzij flexpower. De hitte is niet irritant zoals bij sommige andere crèmes. En het is ook ideaal dat het geurloos is. Ik gebruik het soms voor de training in de warming-up of na een heftige sessie om doorbloeding te stimuleren en (hopelijk) de spierpijn te verminderen.

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons product zou aanraden aan een vriend of collega? (0 = zeer onwaarschijnlijk en 10 = zeer waarschijnlijk) 8
  • Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Omdat ik het hoogstwaarschijnlijk zou aanraden als ik meer mensen zou spreken met mijn klachten.

Goed spul

Al jaren speel ik basketball en na iedere training en wedstrijd pijnlijke knieën. Vaak ook al tijdens wedstrijden dat de knieën gevoelig zijn. Onlangs tijdens een toernooi heb ik Flexpower toegepast en de uitwerking was verrassend en geweldig. Tijdens de wedstrijden geen pijn en vooral de volgende dagen geen nare pijntjes als gevolg van het spelen. Wat een heerlijk gevoel is dat!

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Persoonlijke ervaring

Doet wat het beloofd te doen

Heerlijk voor een training aangebracht en gaf gelijkelijk zijn warmte af. Ook na de halve marathon op mijn benen gesmeerd en zo sneller van de stramme spieren af.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Omdat ik erg tevreden ben over dit product

Fijne crème

Ruikt heerlijk makkelijk te smeren niet veel van nodig .

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Ik vind het zelf een fijn spulletje

Geen gedoe meer met pijntjes

Prima smeerbaar- aangename geur en de weldadige warmte na inspanning, super!!

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Helemaal tevreden met de crème

Geweldig spul

Na verschillende spiercremes gebruikt te hebben, was ik toch ook heel benieuwd naar flexpower. Zeer regelmatig zie ik het voorbijkomen op insta. Ik wilde het graag proberen. Ik ben blij verrast, ik vind het echt heel fijn spul. Het ruikt niet, smeert makkelijk en je voelt het pas warm worden na beweging. Ook na het douchen, ideaal voor sneller herstel.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Zeer tevreden met powerflex

Super!

Dit is volgens mij de beste spiergel die ik tot nu toe heb gebruikt.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Zoals ik al eerder aangaf. Is dit het beste wat ik tot nu toe ben tegengekomen

Goed,maar wel even wennen.

Na ruim een week in gebruik, lijkt miij dit een goed produkt om na het sporten te gebruiken. Het naeffect is vrij langdurig en intens bij mij. Niet voor iedereen geschikt.

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons product zou aanraden aan een vriend of collega? (0 = zeer onwaarschijnlijk en 10 = zeer waarschijnlijk) 6
  • Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Niet voor iedereen geschikt

Super product!

Het enige middel wat helpt spierpijn te voorkomen en wat helpt als.je al spierpijn hebt. Super tevreden mee.

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons product zou aanraden aan een vriend of collega? (0 = zeer onwaarschijnlijk en 10 = zeer waarschijnlijk) 9
  • Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? 10 is wat erg hoog, maar 8 vind ik de lading niet dekken.

Werkt perfect

Ik had telkens na het sporten last van spierpijn in de kuiten en bovenbenen zo erg dat ik er s'nachts van wakker lag. Ik heb verschillende spierbalsums geprobeerd de een werkt beter dan de ander maar hebben allemaal een sterke geur. Nu gebruik ik powerflex. Voor de warming-up smeer ik mijn benen in met poweflex het word na zo'n 10 min aangenaam heet na het sporten smeer ik nog een keer de spierpijn is zo goed als verdwenen en het heeft een aangename geur.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Omdat het bij mij perfect werkt

Fantastisch product

Heel fijn product en beloofd wat het doet.

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Gewoon goed product

Heerlijk warme ervaring

Na het rennen van een lange afstand douchen en dan smeren. Na het smeren werden mijn spieren heerlijk warm en ontspannen!

• Waarom heb je voor dit cijfer gekozen? Omdat ik dit ook al gedaan hem zowel mondeling als via instagram

Effectief.

Ik merk sneller herstel na trainingen en extra activatie tijdens. Wel ervaar ik soms wat jeuk wanneer de creme begint te werken. Dit is wel wat vervelend.

Doet wat het moet doen

Ik gebruik het voor het hardlopen en heb dan minder last van spierpijn. Bij warm weer wordt het wel heel erg (te) warm.

Shin ready to hit the ground running

Flexpower Europe is helping me lots in my recovery journey as I slowly come back to my running training. By using it before the run and after the shower, I can feel the ease immediately.

• Would you recommend us? Yes

Verrassend hoe flexpower je fit houdt

Niet alleen voor topsporters, maar zeker ook voor senioren is flexpower een geweldig product. Het helpt echt tegen stramme gewrichten!

Verlicht de pijn in mijn biceps

Door insmeren met de crème worden de biceps tijdens het sporten heel warm. De dag na het sporten is de constante pijn in mijn biceps een heel stuk minder. Soms bemerk ik dat de pijn helemaal weg is. Een prima crème heb er veel baat bij.

Vanaf dag 1 verlichting

Snelle levering en tis waar wat ze zeggen ik gebruik t voor de pijn en t verlichtte mij direct van Mn pijn .. dankbaar

Goede informatie, snelle levering. Fijne crème.

De flexpower warming up crème gebruik ik voordat ik ga hardlopen. Het wordt niet echt heel warm, dat had ik wel verwacht. Maar het geeft een aangenaam, comfortabel gevoel dat aanhoudt tijdens het lopen. Na afloop masseer ik de crème stevig op de spieren die bij mij meestal erg stijf worden, En ja hoor...het lijkt toch echt effect te hebben. Veel minder stijfheid de volgende dag. Zou het zo simpel zijn? Oh ja, bijkomend voordeel: het ruikt aangenaam.

De werking is byzonder , pijndemped en verwarmed

De ervaring me jullie is prettig