Vriendelijke mensen, enorm vakbekwaam en een service waar je u tegen zegt!

Professionele begeleiding

Klant vriendelijke advies,goede begeleiding.

Heel tevreden over de service.

Ik ben uitstekend geholpen, er was alle tijd en aandacht. De bril was ruim binnen de afgesproken tijd klaar. Correcte afhandeling!

Heel erg prettig.

Je wordt geweldig fijn geholpen. Er wordt alle tijd voor je genomen. En het is ook super dat je in termijnen kan betalen.

Top opticien

Helaas heb ik ogen die nauwkeurige aandacht nodig hebben, maar gelukkig heb ik een opticien die daar verstand van zaken heeft en mij een optisch kunststukje levert waar ik dolgelukkig mee ben. Top zaak voor mij.

Prima oogmeting

Heel klantvriendelijk en professioneel!

Top advies en alle tijd voor je.

Top advies en alle tijd voor je.

Deskundige en service gerichte opticiën.

Precieze, geduldige oogmeting met prima advies en goede "aftersales".

Ik zou niet weten hoe het beter zou kunnen

Het totaal voelt als een warme douche

Prima geholpen

Ik heb goed advies gekregen en een mooie bril uitgekozen

Zeer klantgericht en uitstekende dienstverlening

Wanneer en hoe vaak je ook komt altijd staan ze voor je klaar.Heel vriendelijk en uiterst terzake kundig.Goede schriftelijke communicatie.Geduldig en vooral niet opdringerig benadering.

Heel tevreden met mijn 4e bril van Schrijver optiek.

Professionele ogentest en fijne hulp bij het uitzoeken van een mooi montuur.

zie de sterren waardering hierboven

prima geholpen er word veel tijd aan de klant besteed vandaar de score hierboven van 5 sterren

Uitgebreide oogmeting waarbij ruimschoots de tijd wordt genomen, en niets aan het toeval wordt overgelaten. Zeer ruime collectie monturen waarna het ophalen van de complete bril eveneens met zeer veel zorg wordt afgesteld. Na een aantal weken een persoonlijke brief waarin je wordt verzocht om de winkel nogmaals te bezoeken om te controleren of de bril nog naar wens is. Kortom een absolute aanrader.

Klantvriendelijk, goede service en heerlijke koffie.

Een tevreden klant!!

heel goed advies en deskundig geholpen

altijd hartelijk welkom met koffie en vaak iets lekkers erbij

deskundige en vriendelijke medewerkers.

Als klant krijg je veel aandacht. Voor de oogmeting wordt heel veel tijd uitgetrokken, mochten er problemen zijn, dan wordt je hierover deskundig geadviseerd, of indien noodzakelijk doorverwezen. Als de oogmeting is afgerond krijg je goed advies om een bril uit het enorme assortiment aan te schaffen. Met grote precisie worden de glazen in het monteur geplaatst en de bril goed afgesteld, zodat hij prettig aanvoelt bij het dragen. Je krijgt ook nog de nodige informatie m.b.t. onderhoud.

Markeresplein 9 8271BV Ijsselmuiden

Over Schrijver Optiek V.O.F

U bent van harte in onze optiekzaak in IJsselmuiden. Bij uw zoektocht naar een nieuwe bril kunt u haast niet om IJsselmuiden heen, want Schrijver biedt u exclusieve brillen in diverse prijsklassen en van veel topmerken. U kijkt uw ogen uit in IJsselmuiden, want zoveel mooie, nieuwe monturen heeft u nog nooit gezien. U ziet bij ons de SILVER-collectie, de GOLD-collectie en de PLATINUM-collectie. Kom ze snel bewonderen! Bij de zonnebrillen voert Ray-Ban de boventoon. Maar vergeet vooral Serengeti, Polaroid en Ray-Ban niet!