3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het is een goede sportschool met fijne faciliteiten. Ik vind dat de informatievoorziening richting de klanten beter kan. Zo waren er onlangs fotoshoots en waren gedeeltes van de sportschool niet of amper bereikbaar. Dat was niet gecommuniceerd en daarom kwam ik aan en heb ik amper kunnen sporten. Het personeel is gewoon prima, maar geven geen bijzonder goede service.

• Begeleiding

Ik train vanaf de opening bij Gustav zuid. Pt, pt12, fitness, yoga en kickboksen.

• Begeleiding

The yoga class is poor isolated and is difficult focus on the teacher explanations and the mats are really dirty and smell so bad...Some times there's no towels in the bar.

• Begeleiding N.v.t.

Sjoerd is a great personal trainer and I value his support and advice. I'm frustrated with the operational side of the gym, particularly the lack of air-conditioning.

• Begeleiding

+ Goede sfeer en voldoende ruimte zonder teveel drukte van andere gebruikers + Top kwaliteit lessen (HIT & yoga) en over het algemeen voldoende aanbod qua lessen - Geen airco in de kleedkamers. Dit is ontzettend ongemakkelijk. Graag sport ik voor werk maar dit is de laatste tijd onmogelijk aangezien ik niet normaal kan opfrissen door De warmte en hoge luchtvochtigheid. Dit grote ongemak zorgt er jammer genoeg bij mij voor dat ik mijn abonnement niet zal verlengen.

• Begeleiding N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Erg prettige omgeving met hoog gekwalificeerde trainers. Het voelt als een hele fijne, schone, rustige, niet chaotische omgeving, weinig lawaai, het feit dat het nooit superdruk overkomt is ook erg prettig voor mij als bezoeker. Heb ervaring bij andere sportscholen waar je soms het gevoel hebt in de rij te moeten wachten om een oefening te kunnen doen. Op sommige momenten kan het wel druk zijn in de kleedruimtes. Dat ervaar ik dan als minder prettig, omdat de ruimte toch enigszins beperkt is. Op de dagen dat ik aanwezig ben is de muziek die aan staat vaak goed (niet van die populaire kermismuziek) en staat niet te hard. De muziek in de kleedkamer wijkt af van de rest van de ruimte, maar mag wij mij betreft daar wel uit tenzij het alleen onder de douches hoorbaar is. Dat is dan wel weer prettig.

• Begeleiding

Vind het een prettige gym, Het enige wat jammer is, is dat de sauna een infrarood sauna is. Dit voegt niets toe en ben dan ook benieuwd of deze vaak gebruikt wordt. Het zou super zijn als het een reguliere sauna of Turks stoombad zou kunnen worden. Hiernaast zou de vloer vaker schoongemaakt mogen worden. Hier ligt veel stof en ander vuil op. Maar altijd een vriendelijk gezicht bij binnenkomst en weggaan, schone handdoeken en geen nuffig gedoe zijn fijn!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Begeleiding

Heel blij met alle boxlessen die ik volg. Zou wel leuk zijn als er meer geïnvesteerd zou worden in de muziek tijdens de les, waarbij nummers echt inspelen op de oefening (hoge en lage beats per minute) om de adrenaline hoog te houden. Bij spinning wordt dat standaard gedaan, maar ook bij KickFun.

• Begeleiding

I am very satisfied with group training itself. The trainers are knowledgeable, show flexibility based on my goals and focus on getting the techniques right. The apps provided to the members is also highly appreciative. But I don't feel like there are some opportunities for improvement around coordination of new beginners and frequent follow-ups to check if the members are achieving results they desire. For example, to this day I still don't know who my "permanent personal trainer" is. I have been measuring weight and other parameters myself, but I don't know what the results mean. I don't know if I am on the right track. I don't know if I should be doing better in certain aspects. Basically, I don't have any feedback and regular guidance on what aspects are working or how I can get better.

• Begeleiding

Top ervaring tot nu toe! Overtreft al mijn verwachtingen.

• Begeleiding

Kom graag bij jullie sporten. Maak vooral gebruik van de kickbokslessen. Ik zou graag meer tijden willen zien om te kunnen sporten. Dus bijvoorbeeld rond lunch tijd of al om 17:00u zodat ik daarna nog even naar kantoor kan.

• Begeleiding

Fijne sportschool. Potentiële aanvulling: waterzakken voor stabiliteitsoefeningen. Voor de rest top!

• Begeleiding

Beste gym van Amsterdam op dit moment. Esthetisch super, schoon, juiste apparatuur en opgeleide trainers.

• Begeleiding

Het is fijn om bij Gustav te sporten. Je kan je eigen gang gaan, maar als je begeleiding wil kan dat ook. In alle facetten. Voeding, beweging, supplementen. Ook voor fysio kan je er terecht. Ik ben blij dat ik er mag en kan sporten.

• Begeleiding

Fijne sportschool maar wel duur. Weinig variatie in sportlessen die aangeboden worden, zeker voor die prijs.

• Begeleiding

Ik ben heel tevreden over de Gustav. Mooie gym, fijne trainers en aardige leden. Enige wat ik mis is een zwembad, maar dat past niet :-)