Fijne Gym. Goede vibe en ruim in de apparatuur, gewoon heel compleet. Op de zuidas heeft het wel te maken met piekuren, maar nooit overvol.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

There are no machines just for glutes, inner and outer thighs. On top of that, the floor space is primed only for group classes and private training members, so regular members have no floor space for abs, legs and stretching exercise. Overall, the gym is focused on upper body workout in a trendy-like environment, fo which asks 70-90 euro/month. The question is whether the trendiness is worth the money, since you simply can't do a lower body workout comfortably - always trying to figure it out while walking around and struggling with no floor space and a lack of lower body machines. Therefore, for people who not only would like to have nice arms, chests and backs, but also would like to lift their glutes, strenghten their legs and carve their abs, the gym is simply irrelevant, no matter how trendy it tries to make you feel. Become a private training member and avoid evenings and mornings when there are group classes (so no floor space even for you), or go somewhere else.

Top, goede lessen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Mooie sportschool, maar racistisch personeel.. ik trainde rustig en toen kwam er een man op.me af en vertelde dat ie bezig was op het apparaat.. ik: "zag nergens een handdoek liggen dus vandaar dat ik deze nam" toen zijn begeleider me erg agressief aankeek vroeg ik hem of hij begreep wat ik bedoelde.. toen zei hij dat ik ook geen 80 euro per uur betaal, en dat klopte wel maar dat zou je als Gustav medewerker niet kunnen zeggen tegen een klant. Ook niet omdat deze klant Marokkaan is en volgens zijn daaraan gekoppelde verwachting dat ik niet aan 80 euro per uur kan komen.. ik was bijna om, maar nu ga ik toch maar niet voor een Gustav Abo.. jammer maar als de baliemedewerker wat eerder had gereageerd was ik niet overstuur geraakt.. nee ik moest wachten tot die collega klaar was om zijn ongemeende excuses aan te horen.. deze sportschool is dus vooral voor mensen die geen noord Afrikaans uiterlijk hebben.. want dan kun je zomaar iets minder recht hebben op een gelijke behandeling.. racisme is een onderbewust fenomeen dat ze bij deze sportschool kunnen bestrijden door wat empathischer te zijn.

• Begeleiding

Top gym, prijs kwaliteit verhouding is perfect, vriendelijk personeel en goede sfeer binnen.

• Begeleiding

Prachtige, schone en ruime sportschool met alle voorzieningen die je nodig hebt en ook nog eens vriendelijk personeel. Top!

• Begeleiding

Super vette gym. Schoon, vriendelijk en heerlijke vibe!

• Begeleiding

Mooie en nette gym. Goede apparatuur, waarmee je goed overweg kan gaan. Wat mij graag blijft laten komen is de sfeer. Bij Gustav Gym wordt je netjes gedag gezegd etc. Aardig wat sportscholen in Amsterdam versleten, maar hier kom ik graag.

Ik ben zeer tevreden!!

• Begeleiding

Ruim opgezette gym waar aandacht voor detail is. Zeer professionele personal trainers waar echt aandacht aan je word besteed. Wat mij betreft DE boutique gym van Amsterdam

• Begeleiding

Luxe gym met deskundige begeleiding tijdens het sporten en fijn professioneel personeel. Heerlijke sauna, absolute aanrader!

• Begeleiding

Top Gym in Amsterdam. Sport in het centrum en op de Zuidas. Luxueus, behulpzaam en weten waar ze over praten. Beide vestigingen bevallen uitstekend. Ga zo door!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Redelijk schoon, kan beter. Personeel is te veel met de eigen telefoon en ellaar bezig.

• Begeleiding

duur kost, geen off peak lidmanschap maar super top gym met de beste advis en spullen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Positive: good equipment. Clean. Not-so-positive: gym availability. compared to other gyms in the area, Gustav Gym has limited opening hours. Basic repairs seem to take a long time; water faucets, water temperature, supply of towels, etc....

• Kwaliteit
  • Persoonlijk advies N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

- Te druk - Kleedkamers te klein

• Begeleiding

Fijne sportschool met top uitrusting.

• Kwaliteit
  • Persoonlijk advies N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Super Gym! Best ever i've ever seen

• Begeleiding

Mooie, nette gym met vriendelijk personeel

Fantastisch. Mooiste gym van nederland

• Begeleiding

Prettige gym, niet te druk, voldoende apparaten en niet te dicht op elkaar, goede begeleiding van eigen trainer. Enige aandachtpunt is dat er iets meer aandacht mag zijn voor de algehele properheid van de gym.

• Begeleiding

Graag een beleid dat mensen geen apparaten bezetten omdat ze aan het texten zijn en hierop toezien. Beleid dat mensen gewichten opbergen na gebruik. Eerder open in het weekend (7u).