Uitstekend deskundig advies en behandelingen

Koen, die vakkundig van mijn klachten afhelpt. en goed door bespreekt welke oefeningen het best voor mijn lichaam zijn.

koen luistert goed en merkt al snel wat er aan de hand is

De fysio heeft goed geholpen

Na een blessure tijdens een sportwedstrijd is er bij mij CRPS ontstaan. Na eerst bij een andere fyciotherapeut onder behandeling geweest te zijn, die tevens gericht was op mental coaching ben ik uiteindelijk bij Koen terecht gekomen. Koen heeft er voor mij voor gezorgd dat ik mijn sport weer redelijk goed kan beoefenen en mijn been veel beter kan belasten dan mij ooit was verteld door de artsen. Een persoonlijke begeleiding op maat, een serieus luisterend oor, en een goede motivatie, dat is wat ik ervaar in deze praktijk.

Verstaat het vak, is klantvriendelijk. Kan daar snel terecht en houden zo veel mogelijk rekening met het tijdstip wanneer je het liefst wil of kan komen. Toppers zijn het

snelle actie, prettig in de omgang en belangrijkste± adequate behandeling!

Vriendelijke mensen die ook meteen helpen wanneer het nodig is.

Professioneel, snappen het bewegingsapparaat van de mens, kijken verder met je als dat nodig is, je voelt je gehoord, behandeling op maat, respectvol.

Goede uitleg en behandeling met oefeningen voor thuis. Heb er zeker baat bij gehad.

kom al jaren in de praktijk, eerst bij Andre Jansen en toen over gegaan naar koen. de behandelingen zijn doel gericht kunnen hard overkomen, soms blauwe plekken maar heb er veel baat bij

nvt

Fijne ervaring gehad met deze praktijk (Koen) ik viel van het ene euvel in het andere dit werd altijd serieus genomen en opgepakt.

Over Fysiotherapie Marsdiep

Praktijk voor fysiotherapie, manuele therapie, echografie en shockwave