Voor de derde jaar op rij, kreeg ik hevige pijn aan mijn schouder met uitstraling naar mijn arm. Ook had ik daarbij tintelingen in mijn vingers. Ik wist echt niet meer, waar ik het zoeken moest. Na een 6 behandelingen bij Anneke was de pijn over en kon ik alles weer doen.

Ik ben aan mijn schouder geopereerd(ac botje) ivm slijtage..hierna had ik fysiotherapie nodig en was bekend bij deze Fysio en speciaal bij Anneke...ik heb hele goede ervaringen met deze fysio en ze legt alles duidelijk uit en neemt de tijd voor je..ook qua oefeningen heel duidelijk en correct. .ik ben dan ook ZEER tevreden ...!!

Kan altijd snel terecht. Wordt altijd goed naar wens geholpen.

Mijn klacht een frozen shoulder werd meteen serieus genomen. De behandeling sloeg goed aan. De oefeningen die ik mee kreeg waren thuis goed uit te voeren. Elke week ging het beter. Naast de goede ervaring qua behandeling is het ook een fijne toegangklijke praktijk met een rustige sfeer en oog voor de complete mens.

Snel een afspraak en een goede behandeling!

zeer toegankelijke praktijk, met luisterend oor. Geven duidelijk aan wat ze doen. Werken samen met specialisten wat prettig is indien er moet worden doorverwezen.

Voor mijn achillespees blessure die ik door de tennis opgelopen had, naar Anneke gegaan omdat dit al een jaar bleef spelen. Mijn pezen zijn wekelijks in de fysiotape gezet en met massage en oefeningen is dit helemaal opgelost! Geen last meer met de eerste stappen van de dag en na een tennistraining! En dat na 8 weken!

had erg last van mijn voet ,we belden en konden meteen langskomen dat is toch klasse.Anneke gaf meteen fisio. en de nodige oefeningen en na 4x was mijn voet weer de oude,ze draait er geen doekjes om heen maar handelt.

Zeer kundig.

Een hele goede ervaring met deze praktijk. Vriendelijke manier van benaderen en oplossingsgerichte mentaliteit. Bij het eerste gesprek werd er goed geluisterd naar de klachten en kon er al snel een oorzaak gevonden worden. In de vervolg afspraken werden er oefeningen gegeven en werd meegekeken of deze goed werden uitgevoerd en direct gecorrigeerd als het niet goed ging. Resultaat hiervan is dat de last vrijwel geheel is afgenomen.

Ging heen voor nek klachten die vaak ook hoofdpijn veroorzaakten, de hoofdpijnen zijn voor nu al weer even weg. De nekklachten zoals ze waren ook.... voelt nu alleen nog lucht stijfjes. Het voelt en beweegt in ie ergeval een stuk beter dan de afgelopen jaren.

meer kennis op het gebied van mijn blessure dan de huisarts. Uitstekend behandelplan en geen onnodige behandelingen

rustig-duidelijke uitleg-en heel goede behandeling. Ik word behandeld door Anneke Honderd.

Ik ben op advies van een ander bij Anneke Honderd terecht gekomen met nek en schouder klachten. Ik had vooral in de nacht al liggend last van duizeligheid, dat voort kwam vanuit mijn nek en schouders. Anneke heeft mij voor 90% van de duizeligheid afgeholpen. Mijn dank daarvoor!

al vele jaren een tevreden klant , altijd een persoonlijke noot en vriendelijk geholpen.

Anneke is zeer kundig, ik was door mijn enkel gegaan met wandelen. Anneke wist direct de juiste behandeling er op te zetten. Massage en tape. Nu 4 weken later is de pijn weg. En kan ik weer wandelingen doen. Top fysio. Mocht ik weer wat hebben kom ik hier zeker terug.

zeer vriendelijke en zeer gekwalificeerde fysiotherapeuten

Uitstekend deskundig advies en behandelingen

Koen, die vakkundig van mijn klachten afhelpt. en goed door bespreekt welke oefeningen het best voor mijn lichaam zijn.

koen luistert goed en merkt al snel wat er aan de hand is

De fysio heeft goed geholpen

Na een blessure tijdens een sportwedstrijd is er bij mij CRPS ontstaan. Na eerst bij een andere fyciotherapeut onder behandeling geweest te zijn, die tevens gericht was op mental coaching ben ik uiteindelijk bij Koen terecht gekomen. Koen heeft er voor mij voor gezorgd dat ik mijn sport weer redelijk goed kan beoefenen en mijn been veel beter kan belasten dan mij ooit was verteld door de artsen. Een persoonlijke begeleiding op maat, een serieus luisterend oor, en een goede motivatie, dat is wat ik ervaar in deze praktijk.

Over Fysiotherapie Marsdiep

Praktijk voor fysiotherapie, manuele therapie, echografie en shockwave