Zeer kundig.

Een hele goede ervaring met deze praktijk. Vriendelijke manier van benaderen en oplossingsgerichte mentaliteit. Bij het eerste gesprek werd er goed geluisterd naar de klachten en kon er al snel een oorzaak gevonden worden. In de vervolg afspraken werden er oefeningen gegeven en werd meegekeken of deze goed werden uitgevoerd en direct gecorrigeerd als het niet goed ging. Resultaat hiervan is dat de last vrijwel geheel is afgenomen.

Ging heen voor nek klachten die vaak ook hoofdpijn veroorzaakten, de hoofdpijnen zijn voor nu al weer even weg. De nekklachten zoals ze waren ook.... voelt nu alleen nog lucht stijfjes. Het voelt en beweegt in ie ergeval een stuk beter dan de afgelopen jaren.

meer kennis op het gebied van mijn blessure dan de huisarts. Uitstekend behandelplan en geen onnodige behandelingen

rustig-duidelijke uitleg-en heel goede behandeling. Ik word behandeld door Anneke Honderd.

Ik ben op advies van een ander bij Anneke Honderd terecht gekomen met nek en schouder klachten. Ik had vooral in de nacht al liggend last van duizeligheid, dat voort kwam vanuit mijn nek en schouders. Anneke heeft mij voor 90% van de duizeligheid afgeholpen. Mijn dank daarvoor!

al vele jaren een tevreden klant , altijd een persoonlijke noot en vriendelijk geholpen.

Anneke is zeer kundig, ik was door mijn enkel gegaan met wandelen. Anneke wist direct de juiste behandeling er op te zetten. Massage en tape. Nu 4 weken later is de pijn weg. En kan ik weer wandelingen doen. Top fysio. Mocht ik weer wat hebben kom ik hier zeker terug.

zeer vriendelijke en zeer gekwalificeerde fysiotherapeuten

Uitstekend deskundig advies en behandelingen

Koen, die vakkundig van mijn klachten afhelpt. en goed door bespreekt welke oefeningen het best voor mijn lichaam zijn.

koen luistert goed en merkt al snel wat er aan de hand is

De fysio heeft goed geholpen

Na een blessure tijdens een sportwedstrijd is er bij mij CRPS ontstaan. Na eerst bij een andere fyciotherapeut onder behandeling geweest te zijn, die tevens gericht was op mental coaching ben ik uiteindelijk bij Koen terecht gekomen. Koen heeft er voor mij voor gezorgd dat ik mijn sport weer redelijk goed kan beoefenen en mijn been veel beter kan belasten dan mij ooit was verteld door de artsen. Een persoonlijke begeleiding op maat, een serieus luisterend oor, en een goede motivatie, dat is wat ik ervaar in deze praktijk.

Verstaat het vak, is klantvriendelijk. Kan daar snel terecht en houden zo veel mogelijk rekening met het tijdstip wanneer je het liefst wil of kan komen. Toppers zijn het

snelle actie, prettig in de omgang en belangrijkste± adequate behandeling!

Vriendelijke mensen die ook meteen helpen wanneer het nodig is.

Professioneel, snappen het bewegingsapparaat van de mens, kijken verder met je als dat nodig is, je voelt je gehoord, behandeling op maat, respectvol.

Goede uitleg en behandeling met oefeningen voor thuis. Heb er zeker baat bij gehad.

kom al jaren in de praktijk, eerst bij Andre Jansen en toen over gegaan naar koen. de behandelingen zijn doel gericht kunnen hard overkomen, soms blauwe plekken maar heb er veel baat bij

nvt

Fijne ervaring gehad met deze praktijk (Koen) ik viel van het ene euvel in het andere dit werd altijd serieus genomen en opgepakt.