Ik kan altijd snel terrecht met mijn klachten. Dit keer had ik klachten door een blessure. Ik ben weer goed geholpen en weer helemaal hersteld na 5 behandelingen.

Ik ben bij Anneke terecht gekomen voor pijn in mijn onderrug. Anneke heeft mij super geholpen. Voor mijn dochter geweest voor medicaltaping tegen hooikoortsklachten. Ze ervaart puur minder last van alle pollen in de lucht, ik raad dit zeker aan mensen die hooikoorts hebben.

Tussen kerst en oud & nieuw kreeg ik flinke pijn in mijn onderrug, uitstralend naar mijn been. Op oudjaarsdag heb ik gebeld en ik kon die middag gelukkig langskomen. Na 5 effectieve behandelingen, waaronder dry needling, ging het veel beter. Goede uitleg over de oefeningen die ik thuis kon doen en de bewegingen die ik beter kon vermijden. Na 2,5 weken was de pijn verdwenen en kon ik alles weer doen. Ik ben Anneke heel dankbaar voor de manier waarop ze mij behandeld heeft.

Je wordt prettig en deskundig geholpen en je kan altijd snel terecht.

Snel en goed geholpen door deskundige professionals.

Voor de derde jaar op rij, kreeg ik hevige pijn aan mijn schouder met uitstraling naar mijn arm. Ook had ik daarbij tintelingen in mijn vingers. Ik wist echt niet meer, waar ik het zoeken moest. Na een 6 behandelingen bij Anneke was de pijn over en kon ik alles weer doen.

Ik ben aan mijn schouder geopereerd(ac botje) ivm slijtage..hierna had ik fysiotherapie nodig en was bekend bij deze Fysio en speciaal bij Anneke...ik heb hele goede ervaringen met deze fysio en ze legt alles duidelijk uit en neemt de tijd voor je..ook qua oefeningen heel duidelijk en correct. .ik ben dan ook ZEER tevreden ...!!

Kan altijd snel terecht. Wordt altijd goed naar wens geholpen.

Mijn klacht een frozen shoulder werd meteen serieus genomen. De behandeling sloeg goed aan. De oefeningen die ik mee kreeg waren thuis goed uit te voeren. Elke week ging het beter. Naast de goede ervaring qua behandeling is het ook een fijne toegangklijke praktijk met een rustige sfeer en oog voor de complete mens.

Snel een afspraak en een goede behandeling!

zeer toegankelijke praktijk, met luisterend oor. Geven duidelijk aan wat ze doen. Werken samen met specialisten wat prettig is indien er moet worden doorverwezen.

Voor mijn achillespees blessure die ik door de tennis opgelopen had, naar Anneke gegaan omdat dit al een jaar bleef spelen. Mijn pezen zijn wekelijks in de fysiotape gezet en met massage en oefeningen is dit helemaal opgelost! Geen last meer met de eerste stappen van de dag en na een tennistraining! En dat na 8 weken!

had erg last van mijn voet ,we belden en konden meteen langskomen dat is toch klasse.Anneke gaf meteen fisio. en de nodige oefeningen en na 4x was mijn voet weer de oude,ze draait er geen doekjes om heen maar handelt.

Zeer kundig.

Een hele goede ervaring met deze praktijk. Vriendelijke manier van benaderen en oplossingsgerichte mentaliteit. Bij het eerste gesprek werd er goed geluisterd naar de klachten en kon er al snel een oorzaak gevonden worden. In de vervolg afspraken werden er oefeningen gegeven en werd meegekeken of deze goed werden uitgevoerd en direct gecorrigeerd als het niet goed ging. Resultaat hiervan is dat de last vrijwel geheel is afgenomen.

Ging heen voor nek klachten die vaak ook hoofdpijn veroorzaakten, de hoofdpijnen zijn voor nu al weer even weg. De nekklachten zoals ze waren ook.... voelt nu alleen nog lucht stijfjes. Het voelt en beweegt in ie ergeval een stuk beter dan de afgelopen jaren.

meer kennis op het gebied van mijn blessure dan de huisarts. Uitstekend behandelplan en geen onnodige behandelingen

rustig-duidelijke uitleg-en heel goede behandeling. Ik word behandeld door Anneke Honderd.

Ik ben op advies van een ander bij Anneke Honderd terecht gekomen met nek en schouder klachten. Ik had vooral in de nacht al liggend last van duizeligheid, dat voort kwam vanuit mijn nek en schouders. Anneke heeft mij voor 90% van de duizeligheid afgeholpen. Mijn dank daarvoor!

al vele jaren een tevreden klant , altijd een persoonlijke noot en vriendelijk geholpen.

Anneke is zeer kundig, ik was door mijn enkel gegaan met wandelen. Anneke wist direct de juiste behandeling er op te zetten. Massage en tape. Nu 4 weken later is de pijn weg. En kan ik weer wandelingen doen. Top fysio. Mocht ik weer wat hebben kom ik hier zeker terug.

zeer vriendelijke en zeer gekwalificeerde fysiotherapeuten

Over Fysiotherapie Marsdiep

Praktijk voor fysiotherapie, manuele therapie, echografie en shockwave