mijn-rijles heeft mij snel en goed leren autorijden, ik ben heel tevreden!

Bij mijn-rijles heb ik het autorijden rustig leren opbouwen. De vele goede tips zorgden ervoor dat ik goed voorbereid was op het examen.

Top instructeur die maatwerk levert

Mijn instructeur was begripvol en kalm, terwijl de lesstof perfect werd aangepast op mijn tempo. Ging het goed, dan leerde mijn instructeur me veel. Had ik wat moeite, dan bleef mijn instructeur rustig en gaf hij me alle tijd om me te verbeteren. Ook was hij erg flexibel, wat fijn was omdat ik voor werk regelmatig naar een afspraak o.i.d moest. Ofterwijl: echte aanrader. Ik ben geslaagd op m'n eerste examen!

Top voorbereiding gehad op mijn praktijkexamen

Ik kan Mijn-rijles zeker aanraden! Ik ben in 1x geslaagd na hele leerzame lessen gehad te hebben van Hayri. Hij legt alles duidelijk uit, herhaalt oefeningen en heeft veel geduld. Ik voelde mij goed voorbereid op het examen. Verder verliep de communicatie goed.

Het was super goeie lessen

Super rijschool

Ik heb een super ervaring gehad bij mijn-rijles. Hayri, bedankt voor de lessen en de gezellige en relaxte sfeer in de auto!

In een keer geslaagd

Met dank aan mijn-rijles.nl ben ik in een keer geslaagd! Deze rijschool zorgt ervoor dat je goed voorbereid bent waardoor ik helemaal niet zat te stressen tijdens mijn examen. Echt een aanrader!

Goed !!!

Met plezier en goeie lessen me rijbewijs gehaald bij Mijnrijles

Fantastisch

Hele fijne rij-instructeur! Heeft geduld, legt alles rustig en duidelijk uit en maakt je rijles leuk. Ik ben in één keer geslaagd dankzij Mijn-rijles.nl! Als je ergens je rijbewijs wil halen en leuke lessen wil hebben is Mijn-rijles.nl een aanrader!

Superfijne rijschool

In 1 keer geslaagd door de goede en rustige uitleg, veel oefening in het examengebied en de goede sfeer in de auto. Gewoon helemaal prima!

Fijne geduldige rij-instructeur!

In het begin vond ik rijden erg spannend maar uiteindelijk ben ik in 1 x geslaagd! Fijne rij-instructeur met veel geduld en goede tips.

Vriendelijke en leerzame rijlessen

Lessen zijn erg leerzaam en er is ook een goede sfeer in de auto. Je leert snel en krijgt persoonlijke tips zodat je snel een betere chauffeur wordt.

Kortom uitstekend

Goede rijschool, lessen waren goed voorbereidend op het examen, kalme instructeur die alles goed uitlegde (heb zelf Uze als instructeur gehad), goed onderhouden voertuig en in het algemeen gewoon een fantastische rijschool. Ik heb het examen zelf in één keer gehaald en zou om die reden gepaard met mijn eerder benoemde punten deze rijschool zeker aanbevelen!

Heel erg tevreden

Fijne lessen, goede en duidelijke uitleg en een ervaren instructeur. De lessen waren flexibel in te plannen. Goede voorbereiding op het examen.

Top rijschool!

Hele fijne lessen en in één keer geslaagd!

Zeer ervaren instructeur die weet wat hij doet

Dit was mijn tweede rijschool Ik merkte veel verbetering in mijn rijgedrag sinds dat ik hier les Ervaren instructeur en kan een goed gesprek houden

Goede en duidelijke rijlessen door een gezellige, geduldige en eerlijke rij-instructeur.

Hele goede lessen gehad, echt een aanrader! De opbouw van de lessen was heel duidelijk en het gevoel in de auto was heel ontspannen en veilig. We hebben aan de hand van een duidelijke opbouw toegewerkt naar een veilige en zelfverzekerde manier van autorijden. Dankzij de goede en duidelijke coaching mijn rijbewijs in 1x mogen halen! Bedankt voor de goede en gezellige rijlessen, Hayri!

Perfecte rijschool

IK HEB HIER MET LIEFDE MIJN LESSEN GEVOLGD. Het is een hele goeie rijschool met een goeie rij instructeur. Hij geeft jou een goeie motivatie om het examen makkelijk te behalen

Goeie lessen waarin je wordt voorbereid voor je examen

Het was fijn dat je alles stap na stap leert i.p.v. gelijk in één keer alles te moeten doen. Als je genoeg lessen neemt, dan ben je goed voorbereid voor je rij-examen.

In één keer geslaagd!!

Door een rustige en bekwame instructeur wist ik mijn rij examen in één keer te halen. Hij gaf passend feedback en wist dit altijd op een positieve manier te brengen. De sfeer in de auto zelf was ook elke keer top, doordat de instructeur zelf ook ontspannen is, hierdoor was ik tijdens het lessen helemaal niet gespannen en vond ik het alleen maar leuk om weer te mogen lessen!!

Ik heb super veel gehad aan Hayri. Hij kan goed uitleggen en blijft altijd geduldig. Ik had elke les opnieuw het gevoel dat ik echt iets leerde omdat hij de lessen heel specifiek aanpast op jouw leerproces. Daarnaast is het gewoon heel gezellig om bij hem in de auto te zitten.

Na ongeveer een jaar rijlessen te hebben gevolgd, ben ik bij mijn-rijles.nl in 1 keer geslaagd! De lessen waren erg leerzaam en leuk! Bedankt Hayri voor de plezierige lessen!

Een hele prettige fijne rijinstructeur die de tijd voor je neemt.

Ik heb het heel prettig ervaren, gezellig praten en de instructeur stelt mij erg op mijn gemak. Heb het auto rijden goed onder de knie en dankzij mijn instructeur heb ik het in 1 keer gehaald.

Er wordt goed en duidelijk lesgegeven

Mooie autos, instructeur is duidelijk in wat er wel en niet moet gebeuren. Verder een relaxte maar toch serieuze leersfeer

Fijne, goede lessen

Fijn, goede lessen

Bedankt voor de geweldige ervaring.

Mijnrijles was mijn eerste rijschool, Stapte zonder ervaring in zijn auto zonder twijfel vertrouwde ik mijn insturcteur gelijk, De man leerde mij het tot op de dag van vandaag 19-07-2019, De dag die ik voor altijd zal onthouden, Door de grote man haalde ik mijn rijbewijs in 1 keer, Je word bedankt vriend.