Goed, kalm en doelgericht.

De rijinstructeur schat uitstekend in waar je niveau zit, vanaf daar besteed hij aandacht op maat aan elke vaardigheid. Dit doet hij heel goed. Hij leert je namelijk alle basisprincipes op een manier aan waar jij als leerling het tempo aanhoudt. Heb je met een bepaald onderdeel meer moeite dan met het andere, dan wordt er op een zorgvuldige wijze aandacht besteed aan je knelpunten. Hierdoor kom je op een duidelijke en rustige manier uit tot een bovengemiddeld niveau bestuurder en ben je volledig klaargestoomd voor het praktijkexamen.

Aanrader!!!!

2 jaar geleden, 5 rij-exames, 2x theorie inhalen en uiteindelijk heb ik mijn rijbewijs! Ik raad Mijnrijles.nl.!!! Mijn rij instructeur was heel goed en heeft mij zeker geholpen met mijn rijbewijs halen!!

Prettige en rustige instructeur die je stap voor stap opleidt tot een goede chauffeur.

Na proeflessen te hebben gedaan bij verschillende rijscholen, heb ik gekozen voor deze rijschool omdat ik vertrouwen had dat ik goed les zou krijgen, maar niet overdreven lang zou moeten lessen tot ik examen kan doen. Ook kon ik makkelijk feedback accepteren van de instructeur. Mijn vertrouwen heeft zich uitbetaald en ik heb goede lessen gehad waar ik met plezier heen ging. De instructeur is altijd op tijd en goed georganiseerd. Nu heb ik mijn praktijkexamen in een keer gehaald, dus nu mag ik het in mijn eentje gaan proberen.

Erg goede lessen en erg goede instructeur

Je krijgt alles zo goed mogelijk geleerd als het kan. De lessen zijn naast dat je veel leert ook erg leuk en gezellig. Je leert veel op een naar mijn mening fijne manier.

Fantastische rijschool

Vanaf het begin fijne lessen gekregen met duidelijke uitleg. Altijd goede communicatie gehad over de lessen en het examen. Daardoor met veel vertrouwen het examen in gegaan en in 1 keer geslaagd. Aanrader!

Goede bij-spijker lessen

Ik was in een andere stad (en bij een andere rijinstructeur) 2 keer gezakt en ben daarna rijlessen gaan volgen bij mijn-rijles.nl. De instructeur luisterde goed als ik zei dat ik bepaalde dingen nog vaker wilde oefenen en gaf duidelijk aan welke dingen nog niet op niveau waren. Na een paar lessen ben ik dan ook geslaagd voor mijn rijbewijs.

Uitstekende auto school!

After failing several times, I got depressed about driving exam. However thanks to this school, I could find my confidence back! Now I have passed the exam and I am looking forward to driving! Bedankt Hayri! Je bent de beste

Geslaagd!

Geslaagd door de goede rijlessen van mijn-rijles.nl!

mijn-rijles heeft mij snel en goed leren autorijden, ik ben heel tevreden!

Bij mijn-rijles heb ik het autorijden rustig leren opbouwen. De vele goede tips zorgden ervoor dat ik goed voorbereid was op het examen.

Top instructeur die maatwerk levert

Mijn instructeur was begripvol en kalm, terwijl de lesstof perfect werd aangepast op mijn tempo. Ging het goed, dan leerde mijn instructeur me veel. Had ik wat moeite, dan bleef mijn instructeur rustig en gaf hij me alle tijd om me te verbeteren. Ook was hij erg flexibel, wat fijn was omdat ik voor werk regelmatig naar een afspraak o.i.d moest. Ofterwijl: echte aanrader. Ik ben geslaagd op m'n eerste examen!

Top voorbereiding gehad op mijn praktijkexamen

Ik kan Mijn-rijles zeker aanraden! Ik ben in 1x geslaagd na hele leerzame lessen gehad te hebben van Hayri. Hij legt alles duidelijk uit, herhaalt oefeningen en heeft veel geduld. Ik voelde mij goed voorbereid op het examen. Verder verliep de communicatie goed.

Het was super goeie lessen

Super rijschool

Ik heb een super ervaring gehad bij mijn-rijles. Hayri, bedankt voor de lessen en de gezellige en relaxte sfeer in de auto!

In een keer geslaagd

Met dank aan mijn-rijles.nl ben ik in een keer geslaagd! Deze rijschool zorgt ervoor dat je goed voorbereid bent waardoor ik helemaal niet zat te stressen tijdens mijn examen. Echt een aanrader!

Goed !!!

Met plezier en goeie lessen me rijbewijs gehaald bij Mijnrijles

Hele fijne rij-instructeur! Heeft geduld, legt alles rustig en duidelijk uit en maakt je rijles leuk. Ik ben in één keer geslaagd dankzij Mijn-rijles.nl! Als je ergens je rijbewijs wil halen en leuke lessen wil hebben is Mijn-rijles.nl een aanrader!

Superfijne rijschool

In 1 keer geslaagd door de goede en rustige uitleg, veel oefening in het examengebied en de goede sfeer in de auto. Gewoon helemaal prima!

Fijne geduldige rij-instructeur!

In het begin vond ik rijden erg spannend maar uiteindelijk ben ik in 1 x geslaagd! Fijne rij-instructeur met veel geduld en goede tips.

Vriendelijke en leerzame rijlessen

Lessen zijn erg leerzaam en er is ook een goede sfeer in de auto. Je leert snel en krijgt persoonlijke tips zodat je snel een betere chauffeur wordt.

Kortom uitstekend

Goede rijschool, lessen waren goed voorbereidend op het examen, kalme instructeur die alles goed uitlegde (heb zelf Uze als instructeur gehad), goed onderhouden voertuig en in het algemeen gewoon een fantastische rijschool. Ik heb het examen zelf in één keer gehaald en zou om die reden gepaard met mijn eerder benoemde punten deze rijschool zeker aanbevelen!

Heel erg tevreden

Fijne lessen, goede en duidelijke uitleg en een ervaren instructeur. De lessen waren flexibel in te plannen. Goede voorbereiding op het examen.

Top rijschool!

Hele fijne lessen en in één keer geslaagd!

Zeer ervaren instructeur die weet wat hij doet

Dit was mijn tweede rijschool Ik merkte veel verbetering in mijn rijgedrag sinds dat ik hier les Ervaren instructeur en kan een goed gesprek houden

Goede en duidelijke rijlessen door een gezellige, geduldige en eerlijke rij-instructeur.

Hele goede lessen gehad, echt een aanrader! De opbouw van de lessen was heel duidelijk en het gevoel in de auto was heel ontspannen en veilig. We hebben aan de hand van een duidelijke opbouw toegewerkt naar een veilige en zelfverzekerde manier van autorijden. Dankzij de goede en duidelijke coaching mijn rijbewijs in 1x mogen halen! Bedankt voor de goede en gezellige rijlessen, Hayri!

Perfecte rijschool

IK HEB HIER MET LIEFDE MIJN LESSEN GEVOLGD. Het is een hele goeie rijschool met een goeie rij instructeur. Hij geeft jou een goeie motivatie om het examen makkelijk te behalen