Een veilige lieve stimulerende omgeving waar kindjes kunnen ontdekken en angsten, zorgen en gevoelens weer iets beter een plek kunnen geven. Heel mooi om het proces te zien en ijzersterke begeleiding , ook waar nodig individuele aandacht voor tussentijdse ontwikkelingen.

• Betrouwbaarheid

Lenneke is een hele lieve warme vrouw. Ze is betrokken en denkt fijn mee. De kinderen voelen zich meteen op hun gemak bij haar. Mijn dochter (7) ging met veel plezier naar de training en ze is erg gegroeid in die drie maanden.

happy overall

happy overall

• Communication

Dank voor de informatieve avond!

• Betrouwbaarheid

Zeer laagdrempelig in het contact wat gelijk vertrouwen geeft bij kind en ouder

• Betrouwbaarheid

Onze zoon heeft al heel lang hele boze buien en het lukt ons maar niet om hem hierbij te begeleiden. Dankzij Lenneke zijn deze buien weg. Hij is nog wel boos, maar gaat hier nu op een goede manier mee om en niet meer dat het hele gezin er last van heeft en dat we allemaal op onze tenen lopen. Dank je wel Lenneke! We vinden de wijze waarop je het hebt aangepakt zo prettig. er was aansluiting bij wat onze zoon aanspreekt, hij ging er met plezier naar toe en wij kregen tips hoe we het thuis konden oppakken. Daarnaast was Lenneke heel eerlijk naar ons toe en heeft ons ook gecoached waardoor wij anders aan de slag zijn gegaan met wat dingen thuis. We kunnen de hulp dan ook aan iedereen aanraden.

• Betrouwbaarheid

Onze zoon van 7 heeft meegedaan met de workshop over gevoelens. Hij kwam er enthousiast vandaan. Hij vond het heel leuk om te doen. Wij als ouders kregen informatie en materiaal mee naar huis. We vinden het prettig dat we er op deze manier thuis over kunnen doorpraten. Bedankt, Lenneke!

• Betrouwbaarheid

Dank je wel voor de mooie beoordeling en super om te horen dat hij zo enthousiast was :)

Ik vond het zeer kindvriendelijk, rustig en de kinderen waren duidelijk welkom. De kinderen werden ook in hun waarde gelaten en alles was duidelijk.

• Betrouwbaarheid

Dank je wel voor deze mooie beoordeling!

Hele leuke ervaring voor mijn zoon van 11 jaar. Ik ben ook geinteresseerd in de training voor de brugklas

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor de mooie beoordeling! Wat betreft de training; ik zal een email sturen met meer informatie.

Prettige, duidelijke, persoonlijke en warme dienstverlening.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor de mooie beoordeling!

5 stars: perfect, definitely recommended

Thanks for all the help!

• Communication

Oh wow thanks for the amazing rating! :-)

Lenneke heeft onze dochter enorm geholpen. Wij hebben haar ervaren als zeer betrokken en positief. Ze neemt alle tijd voor je, ook bijvoorbeeld in de vorm van een verslag per mail na elke sessie. Erg fijn! We kunnen Kinderpraktijk Mimosa dan ook van harte aanbevelen!

• Betrouwbaarheid

Wow bedankt voor deze mooie beoordeling!!

Onze dochter voelde zich snel op haar gemak en vond het ook leuk om te gaan. Wij kregen na elke coaching een email met wat er gedaan was en oefeningen om ook thuis te doen om zo de coaching te kunnen ondersteunen. We merken dat onze dochter langzaam aan steviger in haar schoenen komt te staan en ook oefent om voor zichzelf op te komen.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor de mooie feedback!

Wij hebben Lenneke ervaren als iemand met veel kennis en expertise. Ze oordeelt niet en is empatisch. Lenneke probeert ook echt te kijken naar wat bij ons past als ouders en gezin.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor de mooie feedback!

Een vriendelijke en open sfeer. Mijn dochter voelde snel op haar gemak. Ik miste als ouder wel iets van feedback na afloop van de workshop

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor de beoordeling! Soms is het inderdaad wat druk bij het ophalen van de kinderen en dan kan een gedegen feedback er doorheen glippen. Goede feedback waar ik in het vervolg meer rekening mee zal houden. Bedankt!

Mijn dochter vondt het erg leuk. Erg vriendelijk en leerzame workshop. Nadeel was communicatie over bereikbaarheid voor minder valide.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor de beoordeling! En een goede tip dat ik in mijn informatie meer zicht moet geven op bereikbaarheid voor minder validen. Dank je wel hiervoor. Mvg Lenneke van der Aart