Top! Veel geleerd en kennis opgedaan

Veel geleerd en kennis opgedaan. Lenneke is zeer bekwaam en weet alles zeer goed over te brengen en te duiden. Ik kijk uit naar de volgende training.

Prachtig programma!

in September train de trainer programma gevolgd wat prachtig en bruikbaar materiaal. En Lenneke prima uitleg en oefenen super dank je wel!

Leerzaam

Mooie tips gekregen en een mooi programma

Wat een tof en nuttig programma dat Vriendenprogramma!

Afgelopen week heb ik de train de trainer bijeenkomst bijgewoond. Ruim vantevoren kreeg ik toegang tot alle materialen die bij het Vriendenprogramma horen. Deze heb ik met veel plezier doorgenomen, uitgeprint en liggen klaar voor gebruik! Lenneke is een enthousiaste, kundige trainer die de training erg leuk brengt. Ik kan niet wachten tot ik met dit programma aan de slag kan gaan! Groetjes Kindercoaching JustBe

Ik vond de training erg inspirerend!

Lenneke vertelt met een aanstekelijk enthousiasme. In mijn werk als remedial teacher loop je soms tegen kinderen aan die meer aandacht nodig hebben op sociaal emotioneel gebied. Daar slaat dit programma geweldig goed op aan!

Wat een zinvolle training en een waardevolle aanvulling op mijn methodieken

Ik heb de training mbt het vriendenprogramma gevolgd en ben er heel enthousiast over. Wat een fijn programma. Lenneke legt het op een hele plezierige manier uit en maakt de online training heel zinvol en interactief. Ik ben blij dat ik hem aan mijn tools toe kan voegen. Echt een aanrader!

Duidelijke, praktische en leuke training

Deze training is een mooie aanvulling voor mijn praktijk. Mijn doelgroep waren kinderen tot 12 jaar, maar ik was zo enthousiast dat ik die training voor jongeren ook heb gedaan. Dit sprak mij vooral aan omdat ik deze training praktisch vind. In de handleiding staat alles duidelijk beschreven, maar je hebt zeker ook de ruimte voor een eigen invulling. Lenneke vertelt leuk en duidelijk. Ze kan de deelnemers enthousiasmeren. Lenneke, bedankt!

Leuke training, met veel oefening en op een prettige manier gegeven

Ik vond de training goed. we kunnen het zeker toepassen binnen ons werk. Op een leuke en interactieve manier werd de training gegeven met veel enthousiasme. En leuke oefeningen.

Boeiende effectieve training

Door de vele afwisseling, de duidelijke lijn, de hoofdpunten en de snelheid maar toch boeiende manier van aanbieden van de training heb ik voldoende vertrouwen om de training zelf te gaan aanbieden.

De training is zo goed toepasbaar

Bij Lenneke de Train de trainer Vriendenprogramma voor alle doelgroepen gevolgd. Lenneke is ontzettend enthousiast, legt duidelijk uit, geeft mooie voorbeelden en zorgt dat de training direct ingezet kan worden in de praktijk. Het is zo waardevol en leerzaam om dit te volgen en kinderen net even dat extra mee te geven!

Wat een fantastische training en prachtig programma

Met veel plezier heb ik afgelopen weekend de train de trainer vriendenprogramma gevolgd! Ondanks dat ik wat huiverig was voor " weer een online training" ben ik heel blij dat ik me hier niet door heb laten weerhouden. Geen moment had ik het idee achter een computer scherm te zitten. Lenneke is een zeer ervaren trainer die iedereen erbij weet te betrekken, de materie zeer inzichtelijk kan maken, en je enthousiast maakt om aan de slag te gaan met het vriendenprogramma. Doordat we echt met elkaar aan de slag gingen op een interactieve wijze heb ik ook het gevoel dat ik het programma direct kan gaan starten. Dank je wel Lenneke voor deze super inspirerende, leerzame en vooral ook leuke training!

Super fijne en inhoudelijke training

Tijdens de training word je goed voorbereid op het in praktijk brengen van de training. Vooraf kan je je voorbereiden op de theorie, zodat je tijdens de training niet lang alleen maar moet luisteren. Ook de humor en openheid van Lenneke maken het leuk.

Waardevolle training met veel praktische handvatten

Een fijne training, waarin waardevolle informatie wordt gegeven. Lenneke houdt de vaart erin, zodat je elk moment geïnteresseerd en benieuwd blijft. De vele praktische oefeningen maken het voor kinderen (en voor mij) levendig en leerzaam.

Geen tijdsverspilling en geen kostenverspilling!

Ik heb alle trainingen van het Vriendenprogramma gevolgd. Van elke training heb ik van het begin tot het einde genoten. Lenneke is een ervaren trainer die elke training aanpast aan wie er tegenover haar zit. Je kunt zien dat zij volledig achter het programma staat en dat maakt dat je de informatie die zij deelt wil absorberen als een spons. Ik heb nu een aantal kinderen individueel begeleid en ik ben een aantal groepen aan het trainen. Ik vind het fantastisch! Ik hoop dat de volwassenen training snel volgt, zodat we niet alleen de kinderen maar ook de ouders mee kunnen nemen.

leuke, leerzame training!

Ondanks dat de training online is, is het een actieve en leerzame training. Ik krijg gelijk kriebels om met de training te willen starten, na het doen van deze training:)

Een fijne, leerrijke cursus

een fijne, leerrijke cursus met veel praktisch materiaal en tools om aan de slag te gaan

Wat een heerlijk, praktische training

Vanmorgen volgde ik online de Train de trainer Vriendenprogramma 5-12 jaar. Wat een heerlijk, praktische training met veel oefeningen die 1 op 1 in te zetten zijn. Lenneke weet iedereem met haar enthousiasme en enorme kennis mee te nemen en goed voorbereid op pad te sturen om klein en groot te kunnen helpen bij hun ontwikkeling.

Waardevolle training

Onlangs heb ik de training van "het Vriendenprogramma" gevolgd bij Lenneke. Ik heb deze training ervaren als super duidelijk, overzichtelijk en heel waardevol. Als cursist zijnde was het ook heel leuk om zelf de oefeningen te ervaren die onderdeel zijn van de training. Lenneke verteld alles super duidelijk en het voelt net alsof je met elkaar in een ruimte zit, terwijl we toch allemaal achter ons scherm zaten. Kortom ik zou hem aan iedereen die met kinderen werkt aanraden.

Inspirerend, professioneel en interactief!

Gisteren heb ik een hele inspirerende en professionele trainingsochtend gehad van Lenneke van der Aart. Lenneke vertelde heel duidelijk en lichtte de theorie toe met concrete voorbeelden. Ook was het erg leuk dat ze de training zo interactief maakte door de cursisten de oefeningen zelf te laten ervaren en met elkaar in gesprek te gaan. Daardoor had je nauwelijks in de gaten dat het een online training was. Fijn om met het programma aan de slag te gaan!

Hele waardevolle training

Ik werk met jongvolwassenen (17-27jr) met verschillende problematiek. Waaronder angsten, stress, gepest zijn, weinig zelfvertrouwen etc.) Deze training is ook voor deze doelgroep heel waardevol. Duidelijke theorie, (leuke) praktische oefeningen, mooie opbouw. Lenneke creëert een veilige omgeving voor de trainers, zeker een aanrader!

inspirerende en boeiende navorming

Ik volgde bij Lenneke reeds het Vriendenprogramma voor de 2 jongere doelgroepen. Hierdoor wist ik dat het een goed gestructureerd en onderbouwd programma is. Het programma voor jongeren is dit ook. Het is een zeer waardevol programma! Ook Lenneke wist me uit mijn comfortzone te halen in haar interactieve sessie.

Een super praktische en inspirerende training

Afgelopen zondag heb ik de praktische en inspirerende training van het vriendenprogramma voor jongeren bij Lenneke mogen volgen. Een training om jongeren te helpen beter om te gaan met spanningen, stress, angst, onzekerheid. Het helpt jongeren om veerkrachtiger in het leven te staan, emoties te reguleren, lichaamsseintjes te herkennen en meer zelfvertrouwen te hebben. Je wordt op een hele fijne manier ondergedompeld in de vele mogelijkheden die het programma biedt. Door het zelf ervaren van de verschillende oefeningen kun je het beter overbrengen op de jongeren. Werkboeken voor individuele toepassing en voor groepen zijn inbegrepen inclusief de uitgebreide handleiding.

De enthousiasme van Lenneke over de training heeft ervoor gezorgd dat ik nog enthousiaster werd om de training te volgen en om de training te gaan geven. Het was ontzettend fijn om ook zelf enkele oefeningen te doen en om in te leven in hoe de kinderen de training ervaren. Ik kan niet wachten om met de training aan kinderen van start te gaan!

inspirerende en concrete training

Het vriendenprogramma is een super praktische en inspirerende training waarbij je in 3 uur tijd heel wat handvatten, informatie en oefeningen krijgt waar je meteen mee aan de slag kan. Doordat je zelf de meeste oefeningen ervaart kun je het nog beter overbrengen op de kinderen. Daarnaast krijg je de werkboeken voor de kinderen van 5 tot 12 jaar en veel tips over boeken of bruikbare filmpjes. ik zie deze training als kindercoach als een mooie aanvulling om zowel individueel als groepsgericht mee aan de slag te gaan in mijn praktijk. De tijd vloog echt om en Lenneke is een ervaren trainster die met veel enthousiasme en praktijkvoorbeelden alles duidelijk uit legt.

Inspirerend, duidelijk, vol enthousiasme

Ik volgde het vriendenprogramma voor kinderen en jongeren bij Lenneke. Zij brengt dit op een duidelijke, rustige manier en met zoveel enthousiasme en geloof in wat het programma doet, waardoor je zelf niet kan wachten om ermee aan de slag te gaan. Echt top!