Heel bij met de stapel papieren van Jorg! Jorg en ik hebben samen een samenwerkingsovereenkomst gemaakt met als doel: duidelijkheid scheppen tussen Het Gordijnlab en haar partners. Hierdoor bespreek ik nu gelijk vanaf het begin belangrijke onderwerpen die anders snel overgeslagen worden. Ook ervaren de nieuwe klanten het als erg professioneel. Erg bedankt=)

• Betrokkenheid en service

Via het internet ben ik terecht gekomen bij Jorg, vanaf moment 1 was het contact gelijk goed! Ik heb me zelf aangemeld via de website en binnen een uur werd ik terug gebeld. Jorg gaat als een trein voor je.. we hebben 2 dagen later afgesproken om samen alles even door tenemen. Jorg is erg vriendelijk, luistert goed naar je verhaal en schrijft alles op wat je zegt! Hij verteld je gelijk de kansen die er zijn en is ook heel duidelijk over wat dat gaat kosten! Geen verassingen achteraf. Waneer je die zelfde avond (vrijdag nog wel) gelijk een mail krijgt met alles wat je die ochtend besproken hebt, een duidelijke brief voor mijn franshisegever waar je zelf alleen nog wat cijfertjes moet invullen, dan realiseer je je pas dat je echt een hard werkende jongen hebt ontmoet die er gelijk vol voor gaat! Een dag later is de brief gestuurd naar mijn franshisegever en met succes! We hebben bereikt wat we wilden bereiken en dat binnen 10 dagen! Jorg is een topper en ben hem erg dankbaar voor zijn inzet! Het gaat je goed in de toekomst. Groetjes Kenneth

• Betrokkenheid en service

We raakten in een conflict met onze aannemer over €12.000 aan BTW die wij niet hadden verwacht te moeten betalen. Een hele 'fundamentele' zaak over hoe BTW gepresenteerd dient te worden op een offerte. Alhoewel we eerst dachten er niet aan onderuit te kunnen komen, toch eens met Pep Legal gebeld. We hadden wel degelijk een zaak, zo bleek snel. Advocaat Jorg van de Peppel heeft ons in een eerste sessie goed voorbereid om zelf een eerste brief richting de aannemer te sturen. Toen de aannemer ook een advocaat inschakelde, heeft Jorg zelf de communicatie overgenomen en een zeer professioneel en volledig verweer geschreven. Na dit juridisch wapengekletter zijn we op eigen initiatief toch nog een keer koffie gaan doen bij de aannemer. Kunnen we een rechtzaak nog vermijden? Wat bleek: de aannemer was, mede door de goed onderbouwde argumentatie door Pep Legal, door zijn eigen advocaat geadviseerd een rechtzaak te vermijden. Het resultaat: voor een fractie van de €12.000 waren we klaar. Pep Legal heeft ons een enorme smak geld én tijd bespaard. Een geweldig resultaat!

Prima ervaring!

Stationsplein 45 3013AK Rotterdam

Over Pep Legal franchiselawyer

Pep Legal - franchiseadvocaat. De franchiserecht advocaat van Pep Legal denkt voor franchisegevers, franchisenemers en franchiseraadorganen in oplossingen voor hun franchiserecht vraagstukken.