Uitstekend, hulp, voorlichting en adviezen!

Na contact te hebben gelegd met Pep Legal, is er direct met mij contact opgenomen en is de zaak doorgesproken. Van het begin tot het einde van de zaak ben ik prima bijgestaan door Pep Legal. Pep Legal is dan ook zeer aan te bevelen bij zaken m.b.t. franchiserecht.

Realistisch, Menselijk, Doorgrondend en gedetailleerd

Mijn contact met Pep Legal ontstond nadat een zakelijk conflict niet meer in een goed gesprek op te lossen was. Ik heb Pep Legal Benaderd vanwege de expertise in franchise wetgeving en na een kort kennismakingsgesprek. Mijn doel was voornamelijk mijzelf te kunnen ontlasten in deze situatie en mijn verhaal zo duidelijk mogelijk en effectief mogelijk te kunnen vertellen aan de rechtbank. Jorg heeft, in mijn geval, een bijzonder en zéér duidelijk antwoord antwoord kunnen produceren op de dagvaarding die ik ontving van de partij waarmee ik een geschil had. Jorg heeft altijd zowel de emoties die in een geschil spelen zeer goed getemperd en tegelijkertijd de verwachtingen realistisch gehouden. In de rechtszaal: Je was duidelijk, maar vooral menselijk en realistisch. Dit, tezamen met al het voorwerk dat mede door Pep Legal zeer compleet was heeft er voor gezorgd dat mijn zaak in de toekomst kan blijven bestaan en doorgroeien, dit was ons doel. Mijn dank is groot voor de doortastendheid, doorzettingsvermogen en oog voor detail die Pep Legal getoond heeft.

Prettige ervaring, uitstekend advies

Voor twee verschillende vraagstukken heb ik van de diensten van franchise advocaat Jorg van de Peppel gebruik gemaakt en beide keren tot volle tevredenheid. Ik heb het als zeer prettig ervaren dat hij vlot antwoord, goed bereikbaar is, en duidelijke, complete en deskundige uitleg geeft, voorzien van relevante context. Ik kan eennieder met franchisevraagstukken aanbevelen van zijn diensten gebruik te maken.

• Betrokkenheid en service

deskundig advies, begrijpelijke uitleg, maar bovenal een prettige samenwerking.

we hebben Jorg leren kennen als een vakkundig advocaat. na het doorgeven van de informatie is er een duidelijke strategische route gekozen, hebben we veelvuldig contact gehad, en was Jorg zelfs bereid ons op avonden en in weekenden bij te staan. in duidelijke taal, en voor ons begrijpelijke en fijne communicatie, hebben we ons doel bereikt en daar zijn we Jorg dankbaar voor.

• Betrokkenheid en service

Ons bedrijf heeft veel baat gehad bij het advies van Pep Legal, in zeer korte tijd opgelost

Wij hadden als bedrijf een franchise issue met een Amerikaans bedrijf waarbij zowel Amerikaans als Nederlands recht ter sprake kwam. Pep Legal heeft zich in het dossier verdiept, met goed advies ondersteund, onderhandeling gevoerd en met de beëindigingsovereenkomst het proces afgesloten. Het proces is in zeer korte tijd voltooid, dit hadden wij zelf niet voor elkaar gekregen en kunnen nu verder.

Erg kundig en prettig

Jorg is erg prettig in de omgang, kundig in zijn advies en aanpak. Zelfs in zijn vakantie heeft hij nog aan mijn zaak gewerkt en uiteindelijk was het resultaat erg goed. Ik zou Pep Legal zeker aanraden!

• Betrokkenheid en service

Ervaren advocaat die de klant uitstekend begrijpt en begeleid

Ik heb Jorg leren kennen op de franchise beurs. Daar viel hij al op door zijn echtheid. Hij kwam direct sympathiek en empathisch over. In mijn eerste kennismaking met franchise heb ik gezien dat hij deskundig is en zich heel goed in mijn situatie kon verplaatsen. Ik heb een uitstekende begeleiding gekregen wat leidde tot het juiste advies. Als ik ooit weer advies nodig heb betreft een franchise zal ik hem zeker weer raadplegen en wil hem dan ook volmondig adviseren als franchise advocaat.

Waanzinnig resultaat!

Dankzij de kennis en ervaring van Jorg hebben wij voor mij een eerder niet in te denken resultaat behaald. Jorg is niet alleen zeer kundig en scherp maar durft ook (in goed overleg) creatief na te denken en buiten de gebaande paden te wandelen. Wat ik ook erg fijn vind is dat hij zich aan weet te passen aan mij als cliënt en het in Jip en Janneke taal goed weet over te brengen. Hij is naast bekwaam ook als persoon erg aardig wat in mijn ogen erg prettig is aangezien je nauw contact hebt samen. Dit icm met het altijd klaar staan voor zijn cliënten maakt het in mijn geval negatief en beladen proces heel goed dragelijk met dus een zeer goede uitkomst voor mij. Aan welke kant van de tafel je ook zit, ik zou Jorg ten alle tijden aan raden.

• Betrokkenheid en service

Erg goede en ervaren franchise advocaat

Nadat ik in een juridisch conflict kwam met mijn oud franchisegever heb ik contact opgenomen met Pep Legal. Vanaf het begin is Jorg in de zaak gedoken en heb ik, ivm tijdsdruk, zelfs in het weekend contact met Jorg gehad. Hij heeft mij erg goed geholpen met uiteindelijk een goed resultaat! Ik zal Pep Legal bij al mijn bekenden aanraden als zij in een zakelijk conflict komen met hun franchisenemer/gever.

• Betrokkenheid en service

Gedreven in het zoeken van oplossingen

Sinds 2014 had ik een franchise welke helaas de eerste 3 jaar met zwaar verlies heeft gedraaid. Na 6 jaar onder het minimum inkomen geleefd te hebben kwam ik tot het besef dat ik wel een erg goedkope bedrijfsleider was geworden voor de franchisegever, maar wel met alle zorgen van een ondernemer. Mijn schulden waren zo hoog opgelopen dat er geen perspectief meer was en ik ervan overtuigd was dat de enige oplossing een faillissement was. Jorg werd ons aanbevolen door kennissen vanwege zijn ervaring met zowel franchisegevers als -nemers. Tijdens ons eerste gesprek heeft hij me kunnen overtuigen dat er veel meer mogelijkheden voor me waren en dat een faillissement het laatste was waar ik aan moest denken. Jorg is met de franchisegever in gesprek gegaan en hij heeft daar, een voor mij ongelooflijke goede deal uitgesleept. Sinds deze zomer heb ik de sleutel van de zaak ingeleverd met een hele kleine restschuld waar een hele coulante afbetaalregeling voor afgesproken is. Ik had nooit kunnen denken dat dit mogelijk was, maar Jorg heeft dit met zoveel gedrevenheid, vakkennis en meer dan gewone inzet voor mij uit kunnen onderhandelen en ben daar zéér dankbaar voor. Jorg is een gedreven en vakkundig advocaat met oprechte interesse in zijn cliënt. Nogmaals bedankt.

Gedreven vakmanschap

Dankzij Jorg tot een goed eindresultaat gekomen. Ik denk dat onze zaak zowel voor Jorg als voor ons een nieuwe ervaring was, die ik graag achter me wil laten. Maar wat heeft Jorg het maximale eruit weten te halen. Avonden en weekenden werden meegepakt in volle gang om geen moment onbenut te laten onze doelen te behalen. Een hele mooie instelling deze gedrevenheid. En dat in combinatie met kennis en ervaring maakt Jorg tot een zeer goede advocaat. Ook heeft Jorg een persoonlijke benadering en is hij zeer toegankelijk. Hij houdt goed in de gaten wat zijn cliënten ieder voor zich nodig hebben. Nogmaal bedankt voor je hulp!

• Betrokkenheid en service

Zonder PepLegal, was het heel anders afgelopen.

Teveel positiefs over Jorg (en Pep Legal) te vertellen, hierbij een korte opsomming: - Jorg neemt snel contact op, indien nodig. En handelt net zo snel. - Jorg kan duidelijk uitleggen wat jouw (en die van de wederpartij) rechten en plichten zijn. Waar je op dit moment staat en welke strategie er gekozen kan worden. Tevens kan hij ook goed onderbouwen waarom hij voor een bepaalde strategie kiest. - Jorg verliest jouw belangen niet uit het oog. - Jorg vergeet niet dat je een mens bent en behandelt je ook echt als een mens. Hij leeft, professioneel, met je mee. Hij kan zich in jouw schoenen verplaatsen waardoor je je oprecht gehoord voelt. - Jorg is punctueel, handelt snel en kan goed duidelijkheid scheppen als je die (even) mist. Uit alles blijkt dat Jorg deskundig is, passie voor zijn vak heeft en bovenal veel ervaring heeft en het juridische proces goed begrijpt. Zonder twijfel, zou ik blind op Jorg vertrouwen mocht ik hem nog eens nodig hebben. Ik raad je Pep Legal direct aan.

• Betrokkenheid en service

Zeer kundige advocaat met ruime ervaring

Voor een geschil met de franchisegever hebben we ons door Jorg laten vertegenwoordigen. Zelfs de verantwoording aan de verzekering hebben we aan Jorg over kunnen laten, met recht een uitstekende vakman!

Resultaatgericht

Mijn ervaring is goed met Jorg. Hij heeft samen met mij een geschil met de franchisegever naar tevredenheid weten op te lossen. Jorg gebruikt de kansen die onze wetgeving biedt, mede door zijn jarenlange ervaring. Zowel advies als communicatie waren helder, transparant en deskundig. Ik kan Jorg met een gerust hart aanbevelen!

• Betrokkenheid en service

Ik voelde mij gehoord en geholpen.

Jorg heeft mij als franchisenemer geholpen gedurende een lastig traject. Hij is heel benaderbaar en denkt met je mee. Hij is iemand die je niet onnodig op kosten jaagt. Jorg bespreekt de mogelijk te bewandelen routes om je doel te bereiken. Hij geeft daarbij de voors en tegens aan.

• Betrokkenheid en service

Heel veel steun en geweldig advies!

Ik heb de ondersteuning door Jorg als zeer prettig en professioneel ervaren! Door de wijze waarop hij adviseert en communiceert heb ik gedurende het gehele proces van beëindigen van mijn franchise overeenkomst me erg gesteund gevoeld door Pep Legal. Jorg is punctueel, handelt snel en neemt snel contact op als dat nodig is. Het contact is prettig. Jorg is gericht op het komen tot een oplossing, en dus juist niet tot een rechtbank procedure. Bedankt voor je hulp!

Deskundig, laagdrempelig en empathisch

Jorg heb ik leren kennen als een een prettig en kundig persoon. In mijn betreffende dossier, heeft Jorg niet alleen aangegeven wat de rechten en plichten zijn van mij en de wederpartij, maar ook wat de verwachting qua slagingskans van een bepaalde strategie is. Jorg is laagdrempelig en heeft goed geluisterd naar wat mijn eigen zorgen en verwachtingen waren. Vanuit zijn empathie heeft hij dit gecombineerd met de juridische kaders, waarbij anticiperen en overleg goed mogelijk is. Dit heeft tot een mooi resultaat geleid. Niet alleen bij de uitkomst maar ook bij de weg ernaartoe, heeft Jorg mij in het traject naar volle tevredenheid bijgestaan.

Geweldig geholpen

Jorg heeft mij ontzettend goed geholpen om van mijn contract af te komen, waar ik nog 2 jaar aan vast zat. Met een goed verhaal en brieven die zijn opgesteld door Jorg is het gelukt. Nogmaals dankjewel Jorg. Als ik je weer eens nodig heb weet ik je te vinden.

• Betrokkenheid en service

Realistische en heldere blik.

Jorg heeft zowel een zeer professionele aanpak als een goede juridische kennis. Ik heb bewondering voor hem, voor zijn passie, zijn inhoudelijke toewijding voor zijn beroep. Hij is zo betrokken geweest bij mijn zaak en wist de juridische taal goed te verwoorden. Vooral de steun die ik kreeg en het vertrouwen dat ik in hem had, heeft de toch vervelende zaak een positief geheel gemaakt. Zeker in de afronding van de zaak hebben we vaak en goed contact gehad. Kortom : een topadvocaat die 100% achter zijn cliënt staat.

• Betrokkenheid en service

Perfecte persoonlijke begeleiding en zeer deskundig advies.

Voor de ontbinding van de vof zijn wij dankzij de zeer professionele inzet van Jorg tot een zeer goed resultaat gekomen. Wanneer u op zoek bent naar iemand met hart voor uw zaak, dan is hij absoluut de juiste persoon om contact mee op te nemen. Wij kunnen hem van harte aanbevelen!

Ons bedrijf heeft een hele prettige ervaring met Pep legal gehad. Jorg is helder, scherp, maar ook eerlijk en realistisch over de situatie. De communicatie was erg goed en Jorg is begaan en betrokken. Ter illustratie, we hadden regelmatig in het weekend, en zelfs nog op oudjaarsdag, contact om onze zaak tot een goed einde te brengen. Dat is ook gelukt, hulde!

• Betrokkenheid en service

Vanuit interesse voor nieuwe wijze van bedrijfsvoering ( franchisen) ben ik op zoek gegaan naar de juiste adviezen om dit proces gestalte te geven. Die heb ik gevonden bij Jorg van Pep Legal. De aansluiting die ik vond zat in de kennis die mij geboden is en gestalte kreeg in een juiste franchise overeenkomst en de “ nazorg” die geboden is. Jorg wist als geen ander dat bij een nieuwe vorm van bedrijfsvoering EN ontwikkeling onderneming persoonlijke aandacht essentieel is zonder daar meteen een uurtje factuurtje voor te vragen. Dat heb ik als plezierig ervaren

• Betrokkenheid en service

Dankzij de hulp Jorg is de door mij gewenste vroegtijdige beëindiging van mijn franchiseovereenkomst tot volle tevredenheid afgehandeld.

• Betrokkenheid en service

Jorg heeft me heel goed begeleid naar een afscheid vanuit mijn franchise overeenkomst. Duidelijk, helder, praktisch en bereikbaar. Ondanks de vele tegenwerkingen hebben we een mooie deal af kunnen ronden. De expertise van Jorg was hierin onmisbaar!

• Betrokkenheid en service

Bij Pep Legal zijn woorden echte daden! Pep Legal heeft ons bedrijf bijzonder goed geholpen met documentatie waarin de overeenkomsten en de werkwijze tussen opdrachtgever en opdrachtnemer geregled zijn.

Over Pep Legal franchiselawyer

Pep Legal - franchiseadvocaat. De franchiserecht advocaat van Pep Legal denkt voor franchisegevers, franchisenemers en franchiseraadorganen in oplossingen voor hun franchiserecht vraagstukken.