Zeer kundige advocaat met ruime ervaring

Voor een geschil met de franchisegever hebben we ons door Jorg laten vertegenwoordigen. Zelfs de verantwoording aan de verzekering hebben we aan Jorg over kunnen laten, met recht een uitstekende vakman!

Resultaatgericht

Mijn ervaring is goed met Jorg. Hij heeft samen met mij een geschil met de franchisegever naar tevredenheid weten op te lossen. Jorg gebruikt de kansen die onze wetgeving biedt, mede door zijn jarenlange ervaring. Zowel advies als communicatie waren helder, transparant en deskundig. Ik kan Jorg met een gerust hart aanbevelen!

• Betrokkenheid en service

Ik voelde mij gehoord en geholpen.

Jorg heeft mij als franchisenemer geholpen gedurende een lastig traject. Hij is heel benaderbaar en denkt met je mee. Hij is iemand die je niet onnodig op kosten jaagt. Jorg bespreekt de mogelijk te bewandelen routes om je doel te bereiken. Hij geeft daarbij de voors en tegens aan.

• Betrokkenheid en service

Heel veel steun en geweldig advies!

Ik heb de ondersteuning door Jorg als zeer prettig en professioneel ervaren! Door de wijze waarop hij adviseert en communiceert heb ik gedurende het gehele proces van beëindigen van mijn franchise overeenkomst me erg gesteund gevoeld door Pep Legal. Jorg is punctueel, handelt snel en neemt snel contact op als dat nodig is. Het contact is prettig. Jorg is gericht op het komen tot een oplossing, en dus juist niet tot een rechtbank procedure. Bedankt voor je hulp!

Deskundig, laagdrempelig en empathisch

Jorg heb ik leren kennen als een een prettig en kundig persoon. In mijn betreffende dossier, heeft Jorg niet alleen aangegeven wat de rechten en plichten zijn van mij en de wederpartij, maar ook wat de verwachting qua slagingskans van een bepaalde strategie is. Jorg is laagdrempelig en heeft goed geluisterd naar wat mijn eigen zorgen en verwachtingen waren. Vanuit zijn empathie heeft hij dit gecombineerd met de juridische kaders, waarbij anticiperen en overleg goed mogelijk is. Dit heeft tot een mooi resultaat geleid. Niet alleen bij de uitkomst maar ook bij de weg ernaartoe, heeft Jorg mij in het traject naar volle tevredenheid bijgestaan.

Geweldig geholpen

Jorg heeft mij ontzettend goed geholpen om van mijn contract af te komen, waar ik nog 2 jaar aan vast zat. Met een goed verhaal en brieven die zijn opgesteld door Jorg is het gelukt. Nogmaals dankjewel Jorg. Als ik je weer eens nodig heb weet ik je te vinden.

• Betrokkenheid en service

Realistische en heldere blik.

Jorg heeft zowel een zeer professionele aanpak als een goede juridische kennis. Ik heb bewondering voor hem, voor zijn passie, zijn inhoudelijke toewijding voor zijn beroep. Hij is zo betrokken geweest bij mijn zaak en wist de juridische taal goed te verwoorden. Vooral de steun die ik kreeg en het vertrouwen dat ik in hem had, heeft de toch vervelende zaak een positief geheel gemaakt. Zeker in de afronding van de zaak hebben we vaak en goed contact gehad. Kortom : een topadvocaat die 100% achter zijn cliënt staat.

• Betrokkenheid en service

Perfecte persoonlijke begeleiding en zeer deskundig advies.

Voor de ontbinding van de vof zijn wij dankzij de zeer professionele inzet van Jorg tot een zeer goed resultaat gekomen. Wanneer u op zoek bent naar iemand met hart voor uw zaak, dan is hij absoluut de juiste persoon om contact mee op te nemen. Wij kunnen hem van harte aanbevelen!

Ons bedrijf heeft een hele prettige ervaring met Pep legal gehad. Jorg is helder, scherp, maar ook eerlijk en realistisch over de situatie. De communicatie was erg goed en Jorg is begaan en betrokken. Ter illustratie, we hadden regelmatig in het weekend, en zelfs nog op oudjaarsdag, contact om onze zaak tot een goed einde te brengen. Dat is ook gelukt, hulde!

• Betrokkenheid en service

Vanuit interesse voor nieuwe wijze van bedrijfsvoering ( franchisen) ben ik op zoek gegaan naar de juiste adviezen om dit proces gestalte te geven. Die heb ik gevonden bij Jorg van Pep Legal. De aansluiting die ik vond zat in de kennis die mij geboden is en gestalte kreeg in een juiste franchise overeenkomst en de “ nazorg” die geboden is. Jorg wist als geen ander dat bij een nieuwe vorm van bedrijfsvoering EN ontwikkeling onderneming persoonlijke aandacht essentieel is zonder daar meteen een uurtje factuurtje voor te vragen. Dat heb ik als plezierig ervaren

• Betrokkenheid en service

Dankzij de hulp Jorg is de door mij gewenste vroegtijdige beëindiging van mijn franchiseovereenkomst tot volle tevredenheid afgehandeld.

• Betrokkenheid en service

Jorg heeft me heel goed begeleid naar een afscheid vanuit mijn franchise overeenkomst. Duidelijk, helder, praktisch en bereikbaar. Ondanks de vele tegenwerkingen hebben we een mooie deal af kunnen ronden. De expertise van Jorg was hierin onmisbaar!

• Betrokkenheid en service

Bij Pep Legal zijn woorden echte daden! Pep Legal heeft ons bedrijf bijzonder goed geholpen met documentatie waarin de overeenkomsten en de werkwijze tussen opdrachtgever en opdrachtnemer geregled zijn.

• Betrokkenheid en service

Heel bij met de stapel papieren van Jorg! Jorg en ik hebben samen een samenwerkingsovereenkomst gemaakt met als doel: duidelijkheid scheppen tussen Het Gordijnlab en haar partners. Hierdoor bespreek ik nu gelijk vanaf het begin belangrijke onderwerpen die anders snel overgeslagen worden. Ook ervaren de nieuwe klanten het als erg professioneel. Erg bedankt=)

• Betrokkenheid en service

Via het internet ben ik terecht gekomen bij Jorg, vanaf moment 1 was het contact gelijk goed! Ik heb me zelf aangemeld via de website en binnen een uur werd ik terug gebeld. Jorg gaat als een trein voor je.. we hebben 2 dagen later afgesproken om samen alles even door tenemen. Jorg is erg vriendelijk, luistert goed naar je verhaal en schrijft alles op wat je zegt! Hij verteld je gelijk de kansen die er zijn en is ook heel duidelijk over wat dat gaat kosten! Geen verassingen achteraf. Waneer je die zelfde avond (vrijdag nog wel) gelijk een mail krijgt met alles wat je die ochtend besproken hebt, een duidelijke brief voor mijn franshisegever waar je zelf alleen nog wat cijfertjes moet invullen, dan realiseer je je pas dat je echt een hard werkende jongen hebt ontmoet die er gelijk vol voor gaat! Een dag later is de brief gestuurd naar mijn franshisegever en met succes! We hebben bereikt wat we wilden bereiken en dat binnen 10 dagen! Jorg is een topper en ben hem erg dankbaar voor zijn inzet! Het gaat je goed in de toekomst. Groetjes Kenneth

• Betrokkenheid en service

We raakten in een conflict met onze aannemer over €12.000 aan BTW die wij niet hadden verwacht te moeten betalen. Een hele 'fundamentele' zaak over hoe BTW gepresenteerd dient te worden op een offerte. Alhoewel we eerst dachten er niet aan onderuit te kunnen komen, toch eens met Pep Legal gebeld. We hadden wel degelijk een zaak, zo bleek snel. Advocaat Jorg van de Peppel heeft ons in een eerste sessie goed voorbereid om zelf een eerste brief richting de aannemer te sturen. Toen de aannemer ook een advocaat inschakelde, heeft Jorg zelf de communicatie overgenomen en een zeer professioneel en volledig verweer geschreven. Na dit juridisch wapengekletter zijn we op eigen initiatief toch nog een keer koffie gaan doen bij de aannemer. Kunnen we een rechtzaak nog vermijden? Wat bleek: de aannemer was, mede door de goed onderbouwde argumentatie door Pep Legal, door zijn eigen advocaat geadviseerd een rechtzaak te vermijden. Het resultaat: voor een fractie van de €12.000 waren we klaar. Pep Legal heeft ons een enorme smak geld én tijd bespaard. Een geweldig resultaat!

Prima ervaring!

Over Pep Legal

Pep Legal - franchiseadvocaat. De juridisch partner voor jouw franchisebedrijf. De missie van Pep Legal is een juridisch verantwoorde basis geven voor je plannen en uitvoering. Plus verduidelijken wat je rechtspositie is. Samen met je proactief nadenken over juridisch verantwoorde oplossingen en kansen. En – daar waar mogelijk en gewenst – samen je juridische vragen oplossen en je kansen benutten.