Prettig en deskundig advies

Annet heeft ons geholpen om nieuwe afspraken te maken. Dit ging in een prettige, respectvolle setting waardoor we beiden een goed gevoel hadden bij de uitkomst.

Mediator Annet heb ik ervaren als rustig, duidelijk, met kennis van zaken en ook via Zoom was het prettig samenwerken.

Hele fijne begeleiding bij onze scheiding.

Annet heeft ons ontzettend goed geholpen om alle zaken die bij scheiden komen kijken goed te regelen. Haar benadering is behalve neutraal en zeer professioneel ook ontzettend prettig en meedenkend. Vragen werden altijd snel (en zo nodig tussen de afspraken door) direct beantwoord. Daarnaast is Annet zich heel bewust van het moeilijke proces waar je tijdens in scheiding in zit, het lukte met haar keer op keer om tot goede en eerlijke afspraken te komen, waar we ons allebei in konden (en nog steeds kunnen) vinden. Zonder Annet was dit hele proces een stuk ingewikkelder geweest.

De beste keuze in een heftige tijd!

Uit elkaar gaan is nooit leuk. Er komt zoveel bij kijken. Annet sluit naadloos aan bij onze behoefte en helpt ons op een professionele, vriendelijke manier door deze heftige tijd. Zij denkt overal aan, waardoor wij dat niet hoeven.

Ruimdenkend, onpartijdig, zakelijk en toch persoonlijk!

Flexibel met inplannen van afspraken, continue rekening gehouden met persoonlijke en zakelijke aspecten, goede adviezen voor beide partijen! Snel,correct en eerlijke afhandeling!

Empatisch en snel

We hadden een helder verhaal en wouden het met wederzijds respect afhandelen. Dat is gelukt.

Een fijne en goede afhandeling in een mindere periode.

Een scheiding is niet een fijne periode die je mee maakt, maar het is wel fijn als het op een goede en concrete manier kan verlopen. Er komt een heleboel bij kijken, en je denkt vaak niet alle dingen die gebeuren moeten., Annet gaf ons een goede uitleg en een gevoel van rust, waardoor er goed over gesproken kon worden. Ik zou Annet Strasters voor meer mensen willen aanbevelen, als je toch in zo’n situatie komt.

Professioneel en netjes geholpen.

Ik ben zeer netjes geholpen door Annet. Ik mocht haar altijd bellen als er iets was. Er wordt snel naar een oplossing gezocht bij problemen. Duidelijke taal, goede communicatie!

Goede begeleiding

Fijne ervaring . Zakelijk, kundig en rustig begeleid . Ze gaf overzicht en rust in een onrustige tijd.

Annet Strasters is deskundig, betrokken en empathisch.

Annet heeft mij op een deskundige, professionele en waardevolle wijze bijgestaan. In alle rust en duidelijkheid regelt zij de zaken. Haar begeleiding en doortastendheid zijn van grote waarde. De communicatie verliep ook zeer prettig, ik beveel haar ten zeerste aan.

Fijne begeleiding

Annet is een erg deskundige mediator. Ik heb de gesprekken met haar als zeer prettig ervaren!

Positief, luisterend oor, maar ook heel praktisch.

Ik vond het heel fijn om de scheiding met Annet te regelen. Stap voor stap. En waar nodig even een stapje terug. Ik zou haar bij ieder (ex) stel aanraden.

Zeer aangenaam en proffesioneel

Ondanks hele moeilijke periode heel erg blij en veel hulp van Mevr. Strasters waarvoor dank .

Prettig en professioneel

Het contact met mevrouw Strasters was heel prettig, ze legt de zaken duidelijk uit, is helder over de belangen van beide partners. Kort na elk gesprek ontvingen we het verslag en de berekeningen. Ook als er een nieuwe versie van het convenant of ouderschapsplan was, kregen we die snel zodat we er zelf weer mee verder konden. Kortom, een fijne samenwerking die eraan heeft bijgedragen dat onze echtscheiding soepel is verlopen.

Deskundig en snel

Annet is deskundig en inhoudelijk goed onderlegd. Past zich aan aan de wensen van de klant.

Aangename en kundige mediator

Annet is de juiste persoon voor mediation en komt ook ervaren en kundig over. Helaas mogen mediators geen mening geven, waar de mediator niets aan kan doen, maar daar moet je als cliënt dus wel rekening mee houden.

Een neutrale betrokken vrouw

De begeleiding van Annet in mijn scheidingsproces heb ik als heel prettig ervaren. Daar waar ik door de bomen het bos even niet zag, kom ze heel goed meedenken en ervoor zorgen dat het behapbaar werd allemaal. Ik ben heel blij dat ik voor Mediationpraktijk Houten heb gekozen.

Zakelijk en goede kennis van zaken

Als heel prettig ervaren. Het is een hele emotionele gebeurtenis en we zijn hierbij heel goed begeleid. Veel kennis van zaken en alles is snel afgehandeld.

Ondanks het uit elkaar gaan, toch een fijn gevoel er aan overgehouden

Geachte lezer, ik kan een heel verhaal vertellen, waarom mijn ex en ik, zo ontzettend blij zijn, dat we voor de begeleiding door Annet Strasters gekozen hebben. Toch denk ik, dat ik met steekwoorden veel beter de kwaliteiten van haar kan weergeven: transparant, uiterst kundig, slagvaardig, hoge handelingssnelheid, too the point, correct, betrouwbaar, tevens neemt zij deel aan een netwerk van specialisten op allerlei terrein zoals hypotheek, belastingen, financiën etc. Keuze voor haar begeleiding voelt als een schot in de roos, waarbij beide scheidende partijen met een goed gevoel de scheiding afronden.

Heldere, warme en constructieve expert.

De scheiding was rond en na 2 jaar namen we de zorg en de alimentatie nog eens onder de loep. Bij Annet ben je dan in goede handen: vriendelijk kritisch luisterend naar beide partijen en gericht op een uitkomst die voor beide partijen juist is.

Zeer gedegen en objectieve begeleiding van het gehele scheidingsproces

Het gehele scheidingstraject is door Annet Strasters perfect begeleid. De opbouw van de verschillende zaken is duidelijk en helder verwoord en steeds ook met een helder en duidelijk gespreksverslag bevestigd. Annet weet van alle apsecten inhoudelijk zeer veel. Indien ze de kennis niet heeft, of twijfelt dan raadpleegt ze aan haar gelieerde deskundigen (fiscalist, notaris, advocaat, etc.). Kortom, een zeer goede mediator.

Annet is duidelijk en helder in haar uitleg en daarnaast zeer prettig in de omgang.

Annet heeft ons in duidelijke en heldere taal wegwijs gemaakt in de wirwar van juridische, financiële en fiscale regels waarbij ze ons beider belang in acht heeft genomen. Daarnaast toonde zij zich menselijk en betrokken waar nodig. Kortom: het juiste adres voor zakelijk advies in een echtscheiding waarbij het menselijk aspect niet ontbreekt.

MPH biedt gepaste ondersteuning, is terzake kundig en behulpzaam.

Op het gebied van Mediation bood MPH precies de hulp die ik nodig had. Na een inventarisatie van de concrete behoeften werd een persoonlijk plan opgesteld. Dat gaf een focus op precies die dingen die voor mij van belang waren. Het opstellen van een convenant voor de opvang van mijn dochter werd zorgvuldig begeleid ook met "gevoel" voor het kind. De zakelijke consequenties van bepaalde keuzes bijv. rondom pensioen werden duidelijk toegelicht. Afspraken werden concreet gemaakt en o.a. per mail accuraat opgevolgd.

Professioneel, rustig en prettig als persoon, neemt de tijd en open voor ongebruikelijke oplossingen

Baken van rust en vertrouwen in een moeilijke tijd, geeft alle ruimte om het proces ons eigen proces te laten zijn, met goede informatie over de pro's en con's en consequenties van die keuzes.

Heldere begeleiding bij lastige onderwerpen

Annet is zakelijk en to the point tijdens de mediation zodat lastige onderwerpen een voor een aandacht krijgen zonder dat de emotionele kant uit het oog wordt verloren.

Over Mediationpraktijk Houten

Wij zijn gespecialiseerd in (echt)scheidingsbemiddeling. Als u gaat scheiden komt er een hoop op u af. Er moeten veel zaken geregeld worden maar er spelen ook emoties zoals boosheid en verdriet. U vraagt zich misschien af hoe het met de kinderen moet en of u nog wel kunt rondkomen na de scheiding. Ook huisvesting speelt een belangrijke rol in dit ingewikkelde proces. Als mediator en financieel echtscheidingsadviseur kan ik u helpen om orde te scheppen in de chaos die een scheiding vaak met zich meebrengt. Ik begeleid u erbij om op een prettige en eerlijke manier tot afspraken te komen over alle aspecten van de scheiding zoals het ouderschapsplan, de financiën en het pensioen. Al deze afspraken worden door mij vastgelegd in een echtscheidingsconvenant. Vervolgens wordt de echtscheiding aangevraagd bij de rechtbank. U heeft van het begin tot het einde van het traject een en dezelfde mediator als contactpersoon. Na de scheiding kan er iets wijzigen in de situatie zoals een nieuwe partner, een andere baan of een ander huis. Er kan ook een conflict zijn ontstaan met uw ex-partner, bijvoorbeeld over de zorgverdeling voor de kinderen of de hoogte van de alimentatie. In die situaties is het goed om met een mediator erbij in gesprek te gaan om het conflict op te lossen, de afspraken uit het convenant of het ouderschapsplan te herzien of om een nieuwe alimentatieberekening te maken. Voor advies over deze zaken en voor bemiddeling kunt u terecht bij Mediationpraktijk Houten. Annet Strasters is zowel MfN (voorheen NMI) mediator als Register Financieel Echtscheidingsadviseur (RFEA) en zij heeft zich gespecialiseerd in het begeleiden van de gehele echtscheiding. Zij begeleidt stellen bij het maken van een goed ouderschapsplan, zij maakt de alimentatieberekening en stelt het echtscheidingsconvenant op. Dit natuurlijk allemaal in nauw overleg met beide partners. U kunt een afspraak maken voor een intakegesprek, dit is vrijblijvend en kosteloos.