goeden ervaring

een aardige jongen nam de telefoon op. Zo een aardige jongen hij heette Joe als ik het goed heb.

Prima afspraken

Volgens afspraak! Prima geregeld.

Snel geleverd zonder problemen

Ik heb meerdere containers besteld bij Theo Heijmans. ze denken mee bij het plaatsen van de containers. Tijdens het ophalen van de containers ook geen problemen tegen gekomen.

Super service!

Heel makkelijk te bestellen via internet, savonds besteld volgende dag geleverd en netjes op de aangegeven plaats. Gewoon top dus!

Snel geregeld

Snel geregeld en komen op tijd.

Prima geregeld

Keurig op tijd geleverd en op gehaald

Op tijd, snel, flexibel, meedenkend en vriendelijk.

Wij hebben inmiddels met onze verbouwing zo'n 20 containers van Theo Heijmans gehad en hebben alle keren kunnen rekenen op tijdige levering, ophalen en last-minuten wisselen van volle naar lege container. Flexibele instelling en zowel op kantoor als de chauffeurs, allemaal vriendelijke mensen.

Fijne service!

Geheel op tijd, datum en naar wens geleverd. Super fijn dat je een ophaalcode krijgt zodat de container weer kan worden opgehaald. En dit alles via het internet. Zeker aan te bevelen!

Goed en begripvol

Ben zeer tevreden over het huren bij Heijmans, na enkele wijzigingen van mijn kant van eencontainer bleek ik uiteindelijk nog de verkeerde te hebben besteld. De chauffeur had begrip voor de de situatie gaf mij de tijd om een en ander te corrigeren en het verschil bedrag bij te betalen. Beter als afladen.

Container was snel geleverd, netjes te woord gestaan. Ook bij een volle container, werd na een belletje de container snel opgehaald. Goede prijs.

Snel, flexibel en zorgvuldig

Gezellig aan de telefoon en aan de deur.

goede prijs en mooie op tijd

Prima geregeld allemaal.

Snel betrouwbaar en gewoon goed

Via de site zo geregeld en prima levering. Ook ophalen geen enkel issue. Prima!

Professioneel.

Zeer snel en netjes zowel met brengen als met halen.

Super geregeld

Containers volgens afspraak geleverd en opgehaald.

Makkelijk en snel geregeld

Makkelijk en snel geregeld.

Zeer snelle en prettige service!

'S avonds gebeld, volgende ochtend al een container.. Zo ook met omruilen van een volle container. Vriendelijke chauffeur

snelle service

snel en netjes geleverd

Uitstekend!

Goede service. Denken goed mee hoe de container het beste geplaatst kan worden. Snelle levering, perfect op tijd. Snelle ophaalservice.

Geen zorgen

Snelle en nette service

Snelle en goede service en netjes te woord gestaan.

Makkelijk een afspraak maken die gewoon wordt nagekomen. 1 Nadeel: volle container wordt afhalen wordt apart ingepland. Dat 'ie een paar dagen voor de deur stond was minder leuk voor de buren. Volgende keer vraag ik wanneer 'ie opgehaald wordt.

snelle en goede service

container snel geleverd en opgehaald

Vinkenveld 2 5249JP Rosmalen

Over Theo Heijmans Afvalcontainers

Theo Heijmans Afvalcontainers correct, fatsoenlijke prijzen en snelle service...….