Prima verhuur bedrijf

heldere kosten vooraf geen gedoe er na. Had en foutje gemaakt gebeld werd meteen opgelost. Brengen, ophalen service is ook goed geregeld op de afgesproken datum en tijd

Uitstekend.

Ook de chauffeurs waren prima, netjes en accuraat.

Goede, vriendelijke service!

Vriendelijke en vrolijke chauffeur die erg vlot de chauffeur neerzette en ophaalde. Geen gedoe, snel geregeld.

Prima ervaring

Alles verliep precies volgens afspraak en de communicatie was uitstekend.

Perfecte en snelle service. Precies wat we nodig hadden

De container werd keurig op tijd geleverd door een vriendelijke man. Bij het ophalen was ook makkelijk geregeld.

Snel en adequaat

Afspraak online gemaakt voor levering van de container. Was op afgesproken tijd geleverd en werd ook direct weer opgehaald na ophaal melding dus top.

Snel en goed

Betrouwbaar

Goede afspraken,snelle service

Altijd netjes op tijd, duidelijke afspraken,redelijke prijs,vriendelijk personeel,daarom kiezen wij altijd theo heijmans containers

De chauffeur was vriendelijk en behulpzaam en het aanvragen van een container ging gemakkelijk

Alles volledig volgens afspraak.

Als gezegd, alles volledig volgens afspraak.

Snelle en correcte service. Denken mee.

Wij hebben een zeer goede ervaringen. - goed advies - snelle levering

Goed en netjes weer opgehaald

Goed en en netjes weer opgehaald

Goede afvalcontainer, stipt en precies wat je nodig hebt.

Precies wat je zoekt als je een container nodig hebt.

Snelle levering en snel ophalen

3kuub Bak voor puin van oude badkamer. Dag 1 gebeld, dag 2 stond de container er. Week later was de container vol, gebeld en deze werd de volgende dag opgehaald. Bak was behoorlijk vol, maar zonder een scherf te verliezen in de vrachtwagen gezet. Hartelijk dank voor de goede en snelle service!

Plaatsing container volgens afspraak en opgehaald na telefoontje.

Goede service en betrouwbaar. Vriendelijke chauffeur.

Makkelijk, snel, komen afspraken na.

Goede telefonische bereikbaarheid, plaatsen en ophalen van de containers op afgesproken tijd!

Snelle afhandeling voor een goede prijs

We hebben de container van Theo Heijmans gehuurd, toen we ons appartement verbouwd hebben. De levering en het ophalen waren volgens afspraak en de container was precies groot genoeg voor de hoeveelheid afval (met name oude laminaatvloer). Aanbevolen.

Fijne samenwerking

Maken hun afspraken voor 99,9 procent waar

top geregeld

Alles precies volgens afspraak gereageerd.

Mijn ervaring is super Zowel de website als de telefonisch berijkbaarheid Ik had een afspraak gemaakt via internet en telefonisch ff toegelicht ivm brengen en ophalen ivm weekend en de verguning Maar was geen probleem de vrouw was super aardige en correct Ook de chauffeur was super aardig en correct Ff overleg gehad ivm het plaatsen Daarna precies optijd kwam hij hem zaterdag morgen op halen wat een top bedrijf volgende keer gaan we zeker met dit bedrijf in zee En betreft prijs mag altijd goedkoper maar daar zijn we nederlanders voor haha

Het is zo goed,dat ik alleen bij jullie blijf huren

snel, netjes, met vriendelijke service

Een bedrijf met goede en vriendelijke service

Uitstekende service, snel en eenvoudig

De container werd snel geleverd geen verassingen over de prijs. Ook waren ze erg flexibel bij het ophalen van de containers zelfs in de sneeuw afgelopen januari. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Keurig op tijd en snelle service bij ophalen

Bestellen ging erg makkelijk, de containers werden op tijd gbracht en opgehaald. Geen enkel probleem verder. Uitstekend!!

Over Theo Heijmans Afvalcontainers

Theo Heijmans Afvalcontainers correct, fatsoenlijke prijzen en snelle service...….