Nette prijs en leveringen vlgs afgspraak

Heel Makkelijk te regelen via de website

Uitstekende

Vriendelijke chauffeur en behulpzaam. Kunnen andere zeker een voorbeeld aan nemen.

Ze doen wat ze beloven

Keurig op de besproken dag/tijd geleverd en opgehaald

containers zijn prima

het werken met het scheiden van afval is gemakkelijker geworden door het aanbod van de verschillende containers met diverse kleur deksel. de container is tot nu toe groot genoeg gebleken ( ong. 3 weken tussen ophaalbeurt) . Wat betreft de prijzen. geen ervaring mee. dit loopt via de gemeente. Deze beoordeling is over de containers die we via de gemeente hebben gehad.

Helder

Alles netjes op de afgesproken tijd,vriendelijke medewerkers alleen de betaling kan anders duidelijker geregeld worden

Vriendelijke chauffeur die met je meedenkt en moeite voor je wil doen. Container makelijk te bestellen en wordt na een belletje) mail opgehaald. Top dus.

Helemaal prima

Prima op tijd geleverd en opgehaald

Super vriendelijke telefonisch contact en chauffeur.

Alles naar mijn wensen verlopen

Ik heb een aantal keren gebruik gemaakt van de bigbags voor bouwafval. Elke keer is alles netjes volgens afspraak opgehaald. Ik heb nog een zak staan, dus als het nodig is kan ik nogmaals gebruik van maken.

Gewoon goed

Gewoon goed geregeld zoals afgesproken

Afgesproken tijd, leuke en nette chauffeurs

Snelle levering en goede service

Alles conform afspraak en prima kosten

Perfecte service

In totaal 4 bigbags besteld in twee leveringen. De eerste 2 op zondag gevuld met puin op het web formulier ingevuld en op maandag morgen al weer opgehaald. Op dinsdag weer 2 zakken gevuld formulier ingevuld en nu zouden ze op maandag komen, maar door ruimte gebrek bij ons gebeld of het eerder kon werden ze de zelfde dag nog weg gehaald en de chauffeur heeft nog geholpen met de laatste stenen erbij te doen, wat een service van dit bedrijf perfect en dat voor een goede prijs. Zeker waard om aan te bevelen bij iedereen die een big bag nodig heeft.

Goede prijs, goede service

Met name gekozen ivm nabijheid woonplaats. Maar ook ivm duidelijke prijzen op de site. Qua prijs vergelijking met anderen een van de betere keuzes. Makkelijk te vinden welk afval in de gewenste bak mag. Combinatie grond en grasplaggen was doorslaggevend. Levering en ophalen conform afspraak. Binnenkort is de voortuin aan de beurt.

Alles volgens afspraak, vriendelijk en goede prijs

Heb diverse containers gehad, snelle levering en snel ophalen. Zelfs wisselen na een telefoontje de zelfde dag geregeld. Vriendelijke chauffeurs

Als ze hun facturen aanpassen geef ik ze 5 sterren

Allereerst, ze leveren altijd zoals afgesproken. Chauffeurs bespreken netjes waar de containers komen. Ze halen ook altijd op wanneer afgesproken. Ze leveren bijna altijd dezelfde dag als je het vroeg in de ochtend bestelt. Je hebt zelfs de optie om de containers per whatsapp af te melden. Enige minpuntje is dat ik altijd de facturen in mijn boekhoudprogramma moet aankaarten. De kunstmatige intelligentie snapt niks van de facturen. Ik gebruik snelstart als mijn boekhoud programma

Zeer goed bedrijf .

Een geweldig bedrijf met vakkundig personeel en goed gereedschap.

Goed bedrijf

Komen afspraak goed na

Goed bedrijf

Komen afspraak goed na

Overzichtelijk, makkelijk te bestellen, snelle levering TOP

Goede service makkelijk te bestellen

Goede afhandeling.

Goede service makkelijk te bestellen

Goede afhandeling.

Container was snel geplaatst en op tijd weer opgehaald.

Container was snel geplaatst en op tijd weer opgehaald, zodat ik weer snel verder kon met het opknappen van mijn voortuin. Dit alles voor een schappelijke prijs.

Container was snel geplaatst en op tijd weer opgehaald.

Prima bedrijf komen afspraken netjes na

Alle afspraken netjes nagekomen. Chauffeurs vriendelijk en zetten containers netjes weg.

Over Theo Heijmans Afvalcontainers

Theo Heijmans Afvalcontainers correct, fatsoenlijke prijzen en snelle service...….